Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PistolStar skrev (2 minutter siden):

Synes det er merkelig at han som liksom skal hjelpe folk som har lite (omvendt julenisse) er samme fyren som gjør narr av folk som ikke har samme "luksusbil" som han selv. 

Ganske kvalmt.

Du påpeker med rette et temmelig stort sprik mellom verdier.

Ser frem til #stilleoktober, flere ubetalte frivillig-kampanjer uten selvskryt, sponset kakkelovn og kropp I monitor, og krysser fingrene for at årets Omvendt Julenisse avd. Sarpsborg er igangsatt, uavhengig av Skoda VS. Volvo-dissing utøvd av en stk. voksen ansatt med ansvar for flere firmaomdømmer og respektive regnskap.

#stilleoktober kan gladelig vare ut året for min del.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (22 minutter siden):

Enig i mye av det du skriver @Isild , de har malt seg inn i et ganske trangt hjørne. Filter, bløff, eksponering av barn, thinspo og forbruksbonanza klinger ikke godt i 2021. 

Ja det sier jo sitt at de nå velger å skjule likerklikk på en del av innleggene sine på instagram. Spesielt når de IKKE skjuler f eks 1600 likerklikk, som tilsvarer en engasjementrate hos følgermassen sin på knappe 0,5 %. Da kan man jo lure på hvor elendig engasjement de har på innleggene som skjules. Det er merkelig at de fremdeles velger å bruke brorparten av arbeidsdagene sine på hobbyer og lange lunsjer. En så suveren klokkertro på egen fortreffelighet samtidig som skipet er stabilt synkende for sjette år på rad, det er jo verdt en studie i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (3 timer siden):

Spørsmålet er om #stilleoktober vil føre til nye krumspring fra TheEriksens for å provosere frem noe her inne. 🤔

Så la de gjøre det og oppleve at de ikke får noe oppmerksomhet rundt det!

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (5 timer siden):

Spørsmålet er om #stilleoktober vil føre til nye krumspring fra TheEriksens for å provosere frem noe her inne. 🤔

Det tror jeg vi kan gå ut i fra. 

Husker at det tidvis ble stille i tråden til ABD, da kom det alltid noen ekstra drøye provokasjoner. Det kom også `nye medlemmer` inn i tråden som forsøkte å sjokkere/provosere igang brukerne. 

 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (11 minutter siden):

Og der ble jeg blokkert av mr influenser fordi jeg skrev at det er noe patetisk med en mann som har som yrke å faktisk løpe etter kona med kamera og drone, og som må bruke sosiale medier som en penisforlenger med mørke og mystiske bilder samt skryt over å eie en gubbe-bil. 

Hadde blokkert deg jeg og. Hva ønsket du å oppnå med dette? 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (12 minutter siden):

Det skjønner jeg godt. Det var jo ikke akkurat så veldig hyggelig skrevet. 

Det var som et svar på en kommentar til dette:

828A1FF0-C590-4D7A-88E4-8443440667F8.pngJeg innrømmer at jeg ble litt provosert 🙈😂

Endret av Hallepalle2
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Revenge o'Cavatina skrev (På 26.9.2021 den 14.57):

#stilleoktober er en god anledning til og øvelse i å sitte på hendene når det gjelder å bruke tid på det som ikke gir oss noe positivt, og vende tilstedeværelse og oppmerksomhet mot viktigere verdier som gjensyn med familie, nære og kjære, kolleger, utvikling, frivillighet og nestekjærlighet, kreftsak, og alt det andre som personlig er viktige for enhver av oss. Det som gir oss noe.

Det blir godt å ikke bruke et øyeblikk på filtrerte bilder av kropp i monitor, bløff, provokasjoner og annen ubrukelighet fra føljetongen "Folka med Skoda-skrekk, kroppsfettfobi og dårlige holdninger i showrommet i Sarpsborg" for en stund.

Jeg tror ikke at det er noen her inne som ikke har kapasitet til mer enn å henge i denne tråden 🙂 Mange her inne ser tvert i mot ut til å være veldig ressurssterke. Men ja folk bør lære seg å ikke slenge ut all mulig dritt, det er jeg veldig enig i. Det er mange troll på nett, LKE er ett av dem. Og man skal jo ikke mate troll 😊

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (29 minutter siden):

Hadde blokkert deg jeg og. Hva ønsket du å oppnå med dette? 

Det var sikkert dumt, men du verden så godt å få det sagt. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenebu skrev (På 24.9.2021 den 23.22):

Jeg lurer mest på hvor mye av dette som kan avskrives på skatten, ref. iskremen de kjøpte i USA. I de overnevte scenarioene tipper jeg "slitasje" på bil + bensin (gitt at de ikke løp til tannlegen for "karakterbygging"), raken og øvrige hageredskap, samt hunden i sin helhet.

Jeg lurer på hvor mye oppussing som skrives av? Og må da evt gevinst på salg av huset skattes av? Kan bli dyrt…🤔

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...