Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
happygilmore skrev (41 minutter siden):

Merker jeg blir veldig nysgjerrig når hun skriver på story i dag at hun tok de fleste realfag på videregående.

Man må vel det for å komme videre u studier🤷‍♀️ Og at hun er utdannet journalist. Tror ikke noe på det. Kanskje gått et årsstudium, men ikke mer enn det.

• Liker 9
Skrevet
Luckie skrev (5 minutter siden):

Man må vel det for å komme videre u studier🤷‍♀️ Og at hun er utdannet journalist. Tror ikke noe på det. Kanskje gått et årsstudium, men ikke mer enn det.

Journalist har hun også tatt på en privatskole…

• Liker 26
Skrevet

En døende bedrift.. 

Håper de har investert fornuftig å har noe å falle tilbake på når sammarbeidene stopper helt. 

• Liker 22
Skrevet
Hallepalle2 skrev (27 minutter siden):

Barnelege og jurist, der altså. Så ender man opp med et kurs i journalistikk, avbrutt PT kurs og se-på-meg-jobb. Det kaller jeg et magaplask. 

Det er så sjukt mange jobber der ute som hadde gitt mer respekt, mer mening og mer selvutvikling. Jeg tror faktisk ikke at jeg kan komme på ett eneste yrke som gir mindre mening enn å pushe overforbruk gjennom dårlig merkede reklameannonser, å selge sine barns hverdagsliv og feiringer, og å fronte thinspo, retusjering og silikonpupper. For et knallhardt fall fra drømmen om å bli barnelege 😳

Skrevet

Problemet med informasjon rundt utdannelse og arbeidserfaring er at alt er litt ullent. Når man tidligere har gravd i dette avdekkes det at paret smører litt tjukt på. Også på dette feltet har de hatt et omtrentlig forhold til sannheten. 

Som med alt annet er det mulig å lage seg alternative sannheter. Alt redigeres også sannheten. Det er jo det som er genialt med SoMe, du kan i prinsippet skape deg om til en avatar både utseendemessig og personlighetsmessig. 

Problemet er jo disse kjerringene som stiller de spørsmålene du ikke vil ha. Du kan blokkere dem i egne kanaler og fortsette å finpusse på deg selv, og hvis du er heldig så finner ingen veien til de plattformene du ikke har kontroll over. Om de gjør det så kan du alltids devaluere dem som ondsinnede nettroll og håpe at noen også kjøper den historien. 

CBE er i en særstilling når det gjelder forsøket på å lage seg den perfekte avatar. 

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.

Skrevet

Det var litt av en film etter trening hun har lagt ut nå. Trente ikke hun tidligere idag også?

• Liker 2
Skrevet
Klaraku78 skrev (5 minutter siden):

Det begynner vel å ta litt av nå hvis hun har begynt å løpe intervaller to ganger om dagen, pluss styrke. Jeg lurer på når hun prioriterer å være med barna jeg. På morgenen er det jo LK som har de. Trodde kanskje grunnen til at de ikke skulle jobbe etter kl 17 var fordi de skulle være med barna, ikke at de skulle ha treningsøkt nr 2, 3 eller 4. Det må da være bortkastet tid å bruke så mye tid på trening, faktisk så mye tid at treningen ikke får noen effekt. 

Viktig å trene bort alle kalorier som går inn. 

• Liker 31
Skrevet

Trening = alenetid/egentid. Klart det er slitsomt med unger. Bedre å være nede i kjelleren uten verken hund eller barn

• Liker 28
Skrevet

Det imponerer ikke fordi de har all verdens tid til det. 

• Liker 22
Gjest tarantulla
Skrevet

Det kan virke som om fettprosent er i spesielt fokus i Kulås i disse tider. Litt vanskelig å formulere hva jeg egentlig tenker, fordi jeg da må kommentere kropp, og spesielt kropp som er tungt filtrert. Men det kan synes som om reduksjon av fettprosent er hovedprosjektet for tiden. (Ja - spekulasjon.)

Det harmonerer godt med tidligere tiders (og ganske nylige) fettfobiske uttalelser fra hr. Eriksen. Hvordan er det å være gift med noen som er så opptatt av vekt når man selv er (selverklært) perfeksjonist med et (tidligere) trøblete forhold til mat?

Marsh skrev (6 timer siden):

Hvorfor jeg mye heller følger Funky som treningsguru enn CBE:

Funky: "Så drit i den drømmetreningsuka du har sett for deg oppi hodet ditt, men som du aldri har klart å gjennomføre. Drit i den matplanen som tar fra deg livsgnisten og uansett ikke er realistisk å følge i mer enn en uke. Drit i alt du tror du må gjøre for at det skal være bra nok, og gjør heller det du faktisk får til."

Fokuset er på DEG

CBE: Jeg løper så og så mye på så kort tid. Jeg gjør ditt og jeg gjør datt (og om du ikke går ned i vekt så spiser du faktisk ikke de 1500 kcal du sier at du spiser). Fouks på MEG

Fantastisk skrevet av Jørgine! Dette er grunnen til at hun lykkes, og til at vi så ofte trekker henne frem for sammenligning. Til tross for at hun er født med en atletisk kropp (som også CBE er), så klarer hun å relatere til oss vanlige mennesker. 

Skrevet
Snødronninga skrev (På 17.9.2021 den 15.51):

👆👏

Nei det kan virkelig ikke sammenlignes! De dyrker hobbyene sine, driver med egenpleie, går på kafe, trener, ser serier mm, mens "vanlige" folk er på jobb og må finne tid til dette etter arbeidstid. Tror ikke de er utrusta til å være noe annet enn hjemme.

Jeg håper denne virksomheten deres bukker under slik at de blir tvunget til å få seg normale jobber. Hadde vært MEGET interessant å se hvordan det hadde gått! I det siste har det vært ekstremt mye egenpleie i "arbeidstiden". Negler, frisør, ansiktspleie, fotpleie i dag... i tillegg til nevnte treninger og kafebesøk.

• Liker 31
Skrevet

Jørgine er dronninga, CBE er knapt med på ballet. Selv om jeg ønsker ar de fleste influencere skal gjøre noe mer samfunnsnyttig, håper jeg at Sarpsborgparet snart begynner å vise CBE som et menneske, ikke en pappfigur eller utstillingsdukke. Det er ikke skam å vise seg uten sminke og filter, med rynker eller andre menneskelige kjennetegn, det er en styrke. 

• Liker 46
Skrevet
Heartland skrev (1 minutt siden):

Jeg håper denne virksomheten deres bukker under slik at de blir tvunget til å få seg normale jobber. Hadde vært MEGET interessant å se hvordan det hadde gått! I det siste har det vært ekstremt mye egenpleie i "arbeidstiden". Negler, frisør, ansiktspleie, fotpleie i dag... i tillegg til nevnte treninger og kafebesøk.

I følge CBE er egenpleie maks to ganger i måneden og kafébesøk bare i helger, så her tar du nok feil. ☺️

• Liker 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...