Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (2 minutter siden):

Det er ikke ord som de har i sitt vokabular 😛

 

Nei.... tenkte meg det. 

Men altså, til og med folk som ikke klarer å føle med andre, de fleste klarer jo uansett å forstå at slikt forventes. Derfor gjør de det likevel, selv om de bryr seg null... 

Disse skjønner ikke engang at de kunne kjøpt seg goodwill ved å late som. 

Og det ovenfor er egentlig bare en del av det normale sosiale vi andre driver med hele tiden. 'Å, marsvinet ditt døde, det var trist, er det noe jeg kan gjøre for deg?' Dette er ikke å være falsk, det er å være sosial, omtenksom og empatisk. 

Det er ganske utrolig at de ikke engang gidder å late som. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

solmåneogstjerner skrev (5 minutter siden):

Disse skjønner ikke engang at de kunne kjøpt seg goodwill ved å late som. 

De forsøker seg på goodwill ved å ha dette omvendt julenisse-opplegget sitt, men det er gjennomskuet for lengst 🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (2 timer siden):

Ingeborg Senneset følger CBE på IG, hun trykker gjerne like og legger inn ❤️ i kommentarfeltet. Selv om CBE bruker barn og familie i kommersielle sammenhenger.Jeg er 100 prosent enig i kritikken av Nordstrand, men det er noe med at noen skal kritiseres mens andre slipper unna. 

 

Elina123 skrev (2 timer siden):

Enig! Har også reagert på at hun liker og kommenterer på postene til CBE…

Noen burde virkelig konfrontert Ingeborg Senneset med dette, for dobbeltmoral er aldri noe som burde forekomme offentlig

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (11 timer siden):

Dette er en spøk, håper jeg. Rysjer, blonder, sløyfer, grorudtopp, skinnbukse og full kveldssminke... for å støvsuge😂

https://www.instagram.com/p/CULDvXjA6Tw/

Skjermbilde 2021-09-25 kl. 20.19.47.png

Dette er da det samme Betty-kostymet fra do-bildet fra øving med lokalteateret?

Minnie Mus skrev (11 timer siden):

Mye fillers i leppene kanskje 😅Screenshot_20210925_194924.thumb.jpg.1469e1caa70d777b6c86c3928672fb69.jpg

Filter og bodytune. Caroline Bergeriksen (34) ser bare slik ut på carolinebergeriksenno via mobilen, ikke ellers.

Minner om Danae Mercer,  poseringsekspert og app-avslører, og legger en oppklarende lenke her: https://www.instagram.com/reel/CSHb6MTHpox/?utm_medium=copy_link

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie Mus skrev (1 minutt siden):

Synes du de innleggene til Lars Kristian er god representasjon for en bedrift og ikke minst som for forelder til barn er særlig saklig? Med tanke på både hestekjøtt og bilde av en kniv/sag med teksten at han skal kutte ned friske trær? Og med håning av folk som har Scoda? Og med å henge ut personer som sier han imot med fullt navn på insta? 

Du svarer bare med motspørsmål, noe som er lite interessant. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (12 minutter siden):

Bare et spørsmål:
 

Synes dere de siste sidene er en god representasjon av saklig diskusjon av en bedrift?

Hvem spør du? Du synes vel forøvrig at omtrent ingenting bør kritiseres og at ingenting her er saklig, vel, slik fremstår innleggene dine, iallfall. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (8 minutter siden):

Du svarer bare med motspørsmål, noe som er lite interessant. 

Nå fremstår du bare dum.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Hvem spør du? Du synes vel forøvrig at omtrent ingenting bør kritiseres og at ingenting her er saklig, vel, slik fremstår innleggene dine, iallfall. 

Dette er et typisk tegn på at de man er uenig med, de dumper man i polariseringshaugen i stedet for å faktisk lese hva de skriver.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (12 minutter siden):

Synes du de innleggene til Lars Kristian er god representasjon for en bedrift og ikke minst som for forelder til barn er særlig saklig? Med tanke på både hestekjøtt og bilde av en kniv/sag med teksten at han skal kutte ned friske trær? Og med håning av folk som har Scoda? Og med å henge ut personer som sier han imot med fullt navn på insta? 

 

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Hvem spør du? Du synes vel forøvrig at omtrent ingenting bør kritiseres og at ingenting her er saklig, vel, slik fremstår innleggene dine, iallfall. 

 

Aricia skrev (2 minutter siden):

Det som virkelig er lite interessant er å aldri bidra med diskusjon on-topic overhodet. 

Det er rett og slett søvndyssende, evt sløsing med alles tid.

 

Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Nå fremstår du bare dum.

Så dette er hva man får servert bare med et kritisk spørsmål.

Og folk i tråden lurer på hvorfor man ikke kommer inn og stiller seg kritisk til det folk skriver. Og stiller seg uforstående til påstander om at det finnes et konsensus man ikke skal bryte.

Kos dere i ekkokammeret, det er alt dere ønsker.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (16 minutter siden):

Bare et spørsmål:
 

Synes dere de siste sidene er en god representasjon av saklig diskusjon av en bedrift?

Absolutt.  

Hadde Telenor/Dnb/Bama/Norgesgruppen/Rørlegger ABC eller whatever drevet på samme måte så måtte de selvsagt forventet kritikk. Men de hadde jo aldri fremstilt seg på denne måten. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Hvem spør du? Du synes vel forøvrig at omtrent ingenting bør kritiseres og at ingenting her er saklig, vel, slik fremstår innleggene dine, iallfall. 

Nudeldama sin misjon er å diskreditere alt av kritikk, uansett om det er saklig eller ei, som er mot CBE/Treasures AS

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (9 minutter siden):

Nudeldama sin misjon er å diskreditere alt av kritikk, uansett om det er saklig eller ei, som er mot CBE/Treasures AS

Men funker strategien? Nei.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (10 minutter siden):

 

 

 

Så dette er hva man får servert bare med et kritisk spørsmål.

Og folk i tråden lurer på hvorfor man ikke kommer inn og stiller seg kritisk til det folk skriver. Og stiller seg uforstående til påstander om at det finnes et konsensus man ikke skal bryte.

Kos dere i ekkokammeret, det er alt dere ønsker.

Du gidder jo ikke svare på ett eneste spm? Det er også lite interessant at du aldri bidrar med noe annet en kritikk av kritikk. (Som jeg husker å ha sett) 

Og for å svare på spm ditt, all kritikk er ikke alltid like saklig men det skrives også veldig mye bra, relevant og viktig. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miss summers skrev (2 minutter siden):

Syns denne tråden blir flau til tider. Spesielt når det går direkte på utseendet. 

Hvor ofte har det gått direkte på utseendet egentlig? 

Mulig det er ting jeg ikke har fått med meg fordi det har blitt moderert bort.  

Men det de fleste kritiserer her, og som blir stående, er ikke på utseendet hennes, men på redigering, filter og poseringer. I tillegg til åpenbart utseeende/kroppsfokus i settinger der det ikke hører hjemme, sammen med barna f eks. 

Jeg har selv sagt at hun er jo egentlig pen og søt og alt mulig, men jeg skjønner ikke hvorfor hun velger å fremstille seg selv tynnere (og samtidig mindre pen, søt, sjarmerende og 'vanlig'). Ser ikke hva som er galt med min mening her, det er faktisk bare godt ment. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 timer siden):

Hun er nok inspirert av Freddie Mercury 

Skjermbilde 2021-09-25 kl. 20.31.12.png

Skulle akkurat til å trekke den samme parallellen. Du kom meg i forkjøpet.. 

 

«I want to break free»

 

please do.. for dette er ikke mye å holde fast i..

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...