Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Emma Marie skrev (8 timer siden):

Storsjarmøren🥵

 

kilde: instastory Lars Kristian Eriksen

5E8F1861-EB37-42AD-8F37-F29F2F08A2C2.jpeg

For et flott forbilde for de yngre.. Får en ekkel følelse av at han føler de er bedre enn andre. Penger, kropp og det materielle er alt som betyr noe her i livet tydeligvis. For et trist liv. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsom da gitt.. :filer:

Føler jeg må kommentere noe angående filmen han la ut av bilen sin med nostalgisk musikk.. Som sagt, penger, uteeende og det materielle som betyr noe. :spy:

 

9EBBE904-1BF2-4E5B-A613-AB9C89F56A3A.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Så morsom da gitt.. :filer:

Føler jeg må kommentere noe angående filmen han la ut av bilen sin med nostalgisk musikk.. Som sagt, penger, uteeende og det materielle som betyr noe. :spy:

 

9EBBE904-1BF2-4E5B-A613-AB9C89F56A3A.jpeg

#travelhverdag #tidsklemme

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokkereim skrev (12 minutter siden):

Kanskje vi skal kjøre en kollektiv stillhet i oktober? Ingen diskusjon her=ingen for de å provosere. Vil det hjelpe?

Ja. Er rett og slett tom for ord og engasjement, så det passer bra. Synes @FruJohansen oppsummerte ståa ganske godt over her.. 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (49 minutter siden):

Så morsom da gitt.. :filer:

Føler jeg må kommentere noe angående filmen han la ut av bilen sin med nostalgisk musikk.. Som sagt, penger, uteeende og det materielle som betyr noe. :spy:

 

9EBBE904-1BF2-4E5B-A613-AB9C89F56A3A.jpeg

Åja. Som den sunnmøringen han er, forbereder han seg til høye strømpriser og varme fra sponset kakkelovn. For strømregningen kan ikke avskrives.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkereim skrev (17 minutter siden):

Kanskje vi skal kjøre en kollektiv stillhet i oktober? Ingen diskusjon her=ingen for de å provosere. Vil det hjelpe?

Jeg har trua!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Klokkereim said:

Kanskje vi skal kjøre en kollektiv stillhet i oktober? Ingen diskusjon her=ingen for de å provosere. Vil det hjelpe?

Jeg blir med på den :) 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokkereim skrev (30 minutter siden):

Kanskje vi skal kjøre en kollektiv stillhet i oktober? Ingen diskusjon her=ingen for de å provosere. Vil det hjelpe?

Jeg er med!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (56 minutter siden):

Herregud så barnslig Lk er på Instagram. At han gidder. 

Tenker det samme. Trodde det ikke gikk ann å synke lavere enn det han gjorde for noen uker siden, men jaggu tok jeg feil - igjen!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de oppfører seg som de gjør tar jeg som et tydelig signal på at det ikke er så bra i heimen. De fremstår usikre, stresset og mer enn noensinne opptatt av å fronte fasaden. Hvor mange dagene er det siden forrige spørsmålsrunde for frua? kan ikke ha registrert at det ble svart mer enn 2-3. Kom det kanskje ikke flere inn enn det som er verdt å svare på? 

De kan styre på så mye de vil, men et liv mange misunner det har de ikke. Jeg misunner kanskje den sponsede støvsugeren, men den kan jeg jo også kjøpe selv dersom jeg gidder.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aidensfield skrev (4 timer siden):

Jeg fatter ikke at dere gidder og irritere dere.. La nå mannen få glede seg over å få tilbake bilen.. 

 

blir absolutt ikke irritert - bare morer meg over hvor enkel han er på alle vis og hvor lett å lese 

Endret av Pusern3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (2 timer siden):

Jeg tror også at bedriften går så dårlig at de må publisere slike kommentarer for å få opp engasjementet, samtidig tror jeg også at begge to er helt blåst i hodet etter å ha gått hjemme og lullet i sin egen verden så lenge. Totalt uten input eller impulser fra omverdenen.

Jeg er så glad jeg har et mer innholdsrikt liv, og ikke minst foreldre og venner som hadde lurt på hva i helvete jeg hadde holdt på med om jeg ble så ekstremt selvopptatt og arrogant. 


vi er heldige vi som har det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkereim skrev (1 time siden):

Kanskje vi skal kjøre en kollektiv stillhet i oktober? Ingen diskusjon her=ingen for de å provosere. Vil det hjelpe?


glimrende ide - ikke et pip 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker LKE å fremstå på denne måten? Kun for å få klikk? Det må jo være mindreverdighetskomplekser som styrer han.

Eller er han rett og slett så lite intelligent at han han ikke forstår selv hvordan han fremstår for andre? Jeg har en venninne som en gang omtalte en person som "han er så dum at han rett og slett ikke er i stand til å forstå at han faktisk ER dum..." Jeg forstår nå meget godt hva hun mente med den beskrivelsen.

Stakkars fyr.

 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...