Populært innlegg Luckie Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51321 Skrevet 23. september 2021 Tenkt at han kan leke storkar fordi kona er rosablogger😆 74
Isild Skrevet 23. september 2021 #51322 Skrevet 23. september 2021 Emma Marie skrev (1 time siden): Storsjarmøren🥵 kilde: instastory Lars Kristian Eriksen Hvorfor dette behovet for å fortelle at en Skoda Fabia ikke holder mål for han. Barnslig. Han burde vært takknemmelig. Mulig han er det, men det finner han som vanlig ingen grunn til å gi uttrykk for. 29
Populært innlegg Medici Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51323 Skrevet 23. september 2021 I målgruppen kjøpesterk, høyt utdannet kvinne vet jeg ikke om XC90 er så storkar-bil? Er ikke det en ganske vanlig bil da? Oppførselen til wannabe-storkar tror jeg definitivt ikke slår så godt an. Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men... min eneste oppfatning av han er en mann med blomstrende mindreverdighetskomplekser. Får han til å fremstå litt stakkarslig. Har til gode å oppleve noen med trygghet i å være seg selv oppføre seg som han og fruen gjør. Virker som de tror at det å eie ting de ser på som luksusvarer gir dem en posisjon de ikke har. Det blir bare.... harry, i mangel av et bedre begrep. 81
Inocybe Skrevet 23. september 2021 #51324 Skrevet 23. september 2021 123Frustrert skrev (47 minutter siden): Ikke gidd å irriter dere. Dette gjør han for å provosere. Som @Aricia sier, menn som skryter av å ha den største bilen.. At han ikke ser hvor dum han fremstiller seg betyr bare at han ER like dum som han fremstiller seg.. det har de begge to bevist gang på gang. Helt spesielt. Irriteres ikke. Men undres over hvorfor han med denne posten ønsker å formidle at han, som skryter av store bilen sin, har… Er det virkelig dette budskapet han vil fram med? 😂 20
Populært innlegg Isild Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51325 Skrevet 23. september 2021 Luckie skrev (11 minutter siden): Tenkt at han kan leke storkar fordi kona er rosablogger😆 Han er jo faktisk bare en hjemmeværende "medblogger", som løper etter fruen med kamera og drone. Han burde jo egentlig ikke være så kvalm og nedlatende som han er. Blandt "gutta" så er det nok ikke han som har den kuleste jobben. Tipper jobben hans blir litt "Skoda" faktisk. 89
loffen Skrevet 23. september 2021 #51326 Skrevet 23. september 2021 Volvo XC90 er en flott bil da. Den er faktisk det. Men han kan vel oppføre seg normalt selv om han eier en sånn. 15
Gjest Keikolina Skrevet 23. september 2021 #51327 Skrevet 23. september 2021 Alle vet hva man sier om menn som må ha store ting 😊
happygilmore Skrevet 23. september 2021 #51328 Skrevet 23. september 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Ikke gidd å irriter dere. Dette gjør han for å provosere. Som @Aricia sier, menn som skryter av å ha den største bilen.. At han ikke ser hvor dum han fremstiller seg betyr bare at han ER like dum som han fremstiller seg.. det har de begge to bevist gang på gang. Helt spesielt. Ja, og sånne mennesker kan man ikke diskutere med. De har alltid rett. 14
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51329 Skrevet 23. september 2021 Medici skrev (19 minutter siden): I målgruppen kjøpesterk, høyt utdannet kvinne vet jeg ikke om XC90 er så storkar-bil? Er ikke det en ganske vanlig bil da? Oppførselen til wannabe-storkar tror jeg definitivt ikke slår så godt an. Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men... min eneste oppfatning av han er en mann med blomstrende mindreverdighetskomplekser. Får han til å fremstå litt stakkarslig. Har til gode å oppleve noen med trygghet i å være seg selv oppføre seg som han og fruen gjør. Virker som de tror at det å eie ting de ser på som luksusvarer gir dem en posisjon de ikke har. Det blir bare.... harry, i mangel av et bedre begrep. Jeg også leser mindreverdighetskomplekser ut av dette (og en del annet). Det positive med denne mindre sympatiske (for å si det mildt) oppførselen er jo at man setter enda større pris på de menneskene man har rundt seg i hverdagen. Men det desperate fokuset denne bedriften har hatt i det siste med trening og kropp spesielt, så synes jeg faktisk det har tippet over til både ubehagelig og trist å lese. Jeg kjenner jeg ikke irriterer meg lenger engang, for dette er jo bare egentlig usigelig trist. Og at de bare fortsetter i samme spor er jo ikke til å tro, de kunne ha snudd dette for lenge siden, men velger å bare kjøre på videre. Igjen; trist, bare trist. 51
happygilmore Skrevet 23. september 2021 #51330 Skrevet 23. september 2021 Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden): Jeg også leser mindreverdighetskomplekser ut av dette (og en del annet). Det positive med denne mindre sympatiske (for å si det mildt) oppførselen er jo at man setter enda større pris på de menneskene man har rundt seg i hverdagen. Men det desperate fokuset denne bedriften har hatt i det siste med trening og kropp spesielt, så synes jeg faktisk det har tippet over til både ubehagelig og trist å lese. Jeg kjenner jeg ikke irriterer meg lenger engang, for dette er jo bare egentlig usigelig trist. Og at de bare fortsetter i samme spor er jo ikke til å tro, de kunne ha snudd dette for lenge siden, men velger å bare kjøre på videre. Igjen; trist, bare trist. Helt enig. Det er trist. Ikke noe komisk lengre... 16
Pusern3 Skrevet 23. september 2021 #51331 Skrevet 23. september 2021 Emma Marie skrev (1 time siden): Storsjarmøren🥵 kilde: instastory Lars Kristian Eriksen sjarmbølla selv 😝 13
Populært innlegg Felis Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51332 Skrevet 23. september 2021 Hvis det har vært flere nestenulykker fordi han ikke klarer å dra på håndbrekket fysisk, så er det på tide å tenke annerledes med tanke på helsen. Hvis han spiser litt mer og løper litt mindre, så vil han kanskje restituere seg såpass at han får armstyrke nok til å operere en helt vanlig familiebil. I følge han selv har han hatt en alvorlig ulykke og flere nestenulykker på svært kort tid. Bør han i det hele tatt sitte bak rattet? 106
Pusern3 Skrevet 23. september 2021 #51333 Skrevet 23. september 2021 Medici skrev (45 minutter siden): I målgruppen kjøpesterk, høyt utdannet kvinne vet jeg ikke om XC90 er så storkar-bil? Er ikke det en ganske vanlig bil da? Oppførselen til wannabe-storkar tror jeg definitivt ikke slår så godt an. Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men... min eneste oppfatning av han er en mann med blomstrende mindreverdighetskomplekser. Får han til å fremstå litt stakkarslig. Har til gode å oppleve noen med trygghet i å være seg selv oppføre seg som han og fruen gjør. Virker som de tror at det å eie ting de ser på som luksusvarer gir dem en posisjon de ikke har. Det blir bare.... harry, i mangel av et bedre begrep. jeg har faktisk en slik bil selv og føler ikke jeg har en luksus bil. Den er super på grunn av str, robusthet og god plass til tre i baksetet over lengre turer (og muligheter til syv seter ved behov), men luksus nei… da ville vi valgt noe helt annet. 26
Populært innlegg Isild Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51334 Skrevet 23. september 2021 Jeg kjenner mange med flotte biler, flotte hus, flotte kropper, flotte møbler og gode inntekter. Vi har selv god økonomi (men kjører "bare" en XC60 da) Ingen av de jeg kjenner føler noe behov for å snakke ned noe eller noen av den grunn, eller vise frem seg selv for likes, eller si hva man eier (Alle vet vel at det bare fremstår harry og lite sjarmerende) De aller fleste har oppnådd å eie det de gjør gjennom gode inntekter fra gode jobber, jobber som gjerne krever en utdanning. De har integritet og respekt (det kommer kanskje også gjennom kunnskap og utdanning ?) Kan man dra en parallell mellom måten å være på og mangel på utdanning? Det blir jo så man lurer. Jeg tror det med mindreverdighetskomplekser faktisk stemmer her. 62
Hallepalle2 Skrevet 23. september 2021 #51335 Skrevet 23. september 2021 Penisforlengeren på plass 👌🏼 26
Populært innlegg Surikatt Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51336 Skrevet 23. september 2021 Felis skrev (34 minutter siden): Hvis det har vært flere nestenulykker fordi han ikke klarer å dra på håndbrekket fysisk, så er det på tide å tenke annerledes med tanke på helsen. Hvis han spiser litt mer og løper litt mindre, så vil han kanskje restituere seg såpass at han får armstyrke nok til å operere en helt vanlig familiebil. I følge han selv har han hatt en alvorlig ulykke og flere nestenulykker på svært kort tid. Bør han i det hele tatt sitte bak rattet? Men nestenulykkene er jo bilen sin feil og ikke at Lars Kristian Eriksen ikke klarer å håndtere en vanlig bil. Det er bilen sin feil. 75
MacBeth Skrevet 23. september 2021 #51337 Skrevet 23. september 2021 (endret) Isild skrev (23 minutter siden): Jeg kjenner mange med flotte biler, flotte hus, flotte kropper, flotte møbler og gode inntekter. Vi har selv god økonomi (men kjører "bare" en XC60 da) Ingen av de jeg kjenner føler noe behov for å snakke ned noe eller noen av den grunn, eller vise frem seg selv for likes, eller si hva man eier (Alle vet vel at det bare fremstår harry og lite sjarmerende) De aller fleste har oppnådd å eie det de gjør gjennom gode inntekter fra gode jobber, jobber som gjerne krever en utdanning. De har integritet og respekt (det kommer kanskje også gjennom kunnskap og utdanning ?) Kan man dra en parallell mellom måten å være på og mangel på utdanning? Det blir jo så man lurer. Jeg tror det med mindreverdighetskomplekser faktisk stemmer her. Nei, det kan man nok ikke. "Måten å være på" blir nok mer dannet av det psykososiale miljøet man er i, både hjemme, på jobb og blant venner, tror jeg. Så joda, man tar jo utdannelse på skole/universitet, men at det er en direkte parallell der, tviler jeg på. Jeg kjenner mange uten høyere utdanning som er alrighte folk Psykososial er en fellesbetegnelse på psykiske og sosiale forhold som har betydning for helse og mental fungering. Sosiale forhold kan være oppvekstvilkår, hjemmeforhold, forhold på skolen, miljø på arbeidsplassen og så videre, mens psykiske forhold viser til personens måte å håndtere disse, kognitivt og emosjonelt. psykososial – Store norske leksikon (snl.no) edit: jeg la referansen om psykososial for ordens skyld, ikke fordi jeg mistenker noen for å ikke forstå Endret 23. september 2021 av MacBeth 13
Klaraku78 Skrevet 23. september 2021 #51338 Skrevet 23. september 2021 (endret) https://www.instagram.com/p/CUFCsDrIuaZ/ Er dette egentlig lov? Sage ned friske trær. Regner med det skal brukes til bål, og at de ikke er i egen hage. Oppdatert: https://norskfriluftsliv.no/trodde-du-det-var-lov-a-hugge-friske-traer-det-er-det-ikke/ Men lover og regler gjelder jo ikke for LK og CBE. Endret 23. september 2021 av Klaraku78 28
123Frustrert Skrevet 23. september 2021 #51339 Skrevet 23. september 2021 (endret) Inocybe skrev (1 time siden): Irriteres ikke. Men undres over hvorfor han med denne posten ønsker å formidle at han, som skryter av store bilen sin, har… Er det virkelig dette budskapet han vil fram med? 😂 Det er vel dette budskapet som gir gode verdier til barna.. det er jo viktig å være opptatt av kvalitet og indirekte håne de som synes Skoda er en bra bil. Jeg vil i alle fall heller gå enn å sitte i hans Volvo. ( mulig de fisker etter spons på by Volvo?) @Klaraku78 lover og regler er bara dumme og teite.. Endret 23. september 2021 av 123Frustrert 19
Katten89 Skrevet 23. september 2021 #51340 Skrevet 23. september 2021 Emma Marie skrev (3 timer siden): Storsjarmøren🥵 kilde: instastory Lars Kristian Eriksen For et sjarmtroll! Syting, klaging og missnøye er så attraktivt. 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå