Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Blondinbolla skrev (3 timer siden):

Veldig underlig! Selv noen som ikke er innholdsprodusent for SoMe skjønner at sol og skog er mer motiverende enn dunkel kjeller foran iPad? 

Begynner å lure på om en medvirkende årsak er at kjelleren nå er det eneste stedet man fremdeles kan trene i sports-bh? Utetemperaturen nå tilsier t-shirt eller lett løpejakke, og da får man jo vist mindre kropp (om det er viktig for løperen).

Jeg har også lurt veldig på hvorfor mølleløping i dunker kjeller foretrekkes fremfor nydelige høstfarger og frisk luft! Kan skjønne mølleløping når det er holke og minusgrader, men på fine sommerdager og høstdager er det veldig rart å legge så mye løpetrening innendørs. 
Her er noen mulige forklaringer, hva tenker dere? 
1. Hun hater løping, så trenger å døyve med TV-serier. Lydbøker ( som hun reklamerer for) gjør vel ikke susen. 
2.Hun elsker at det er praktisk og at det lettvint. 
3. Hun liker å vise seg frem i treningsBH. 
4. Hun synes at mølle virker mer treningsprofft en uteløping. 
5. Hun trener kanskje ikke så mye som det ser ut til. Treningsrommet blir da kulisser for sosiale medier. Lettere å gå ned i kjelleren for å ta bilder en å ha på seg løpeklær og finne utendørsområder som gjør seg. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luckie skrev (14 minutter siden):

Herregud, for et liv🙄


travle innholdsrike dager gitt 😛 med stort innslag av sosialt engasjement. 
(det teamsmøte må ha vært av det korte slaget😛)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke fan av Vixen på grunn av forhistorien, men det prisen som tilhører bransjen CBE har som yrke. Ikke bare er det bransjefolk som vurderer kvaliteten på det du gjør, men i tillegg er det mottakerne dine som sier sin mening. 

CBE lager innhold i alle kategoriene:

- mote

- beauty

- livsstil

- interiør

- mat

- trening & helse 

- reise og friluftsliv

(- underholdning.) 

 I tillegg er hun også veid og funnet for lett for kategoriene Årets sterke mening, Stjerneskudd, Gullpenn, Business og Årets influencer. 

Jeg lurer veldig på hva de tenker i Villa Kulås i dag. Eller egentlig tror jeg jo de ikke er spesielt opptatt av dette, de har allerede sikkert funnet årsaker til manglende nominering som ligger utenfor dem selv. 

Problemet med dette er dog at de burde tenke, burde stille seg spørsmål, burde analysere. Om de hadde gjort det ville de kunnet snu skuta. Men de er altså ikke funnet verdig en eneste nominasjon i bransjens pris. Kanskje var det symptomatisk at hun fikk «hedersprisen» da hun gjorde. Det var et tegn på det som hadde vært og så har bransjen gått videre. 

Blir spennende å se om de kommer med noen bortforklaringer, eller om de blokkerer alle som spør og velger strutsetaktikk i stedet. 

 

Jeg gjetter på at vi ikke kommer til å høre et ord om Vixen. Og HVIS det kommer noe, så er det nok nettopp det du sier, - "det er ikke viktig". 

Får nesten litt følelse av at guilty pleasure-prisen de fikk sist Vixen var en æresmedalje for å ha vært den største av de store. Et slags "Takk til dere". 

 De henger igjen i forrige generasjons influencere. 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (1 time siden):

Hjelpes.. 

 

EC14E0D9-60F2-4475-ADED-794C8C8462FE.jpeg

 

Oi, nå ser jeg godt hvorfor hun ikke greier mer en et par armhevinger. Rart å trene SÅ mye, og ikke ha noe progresjon. 

Men altså... for et bilde:rulle: 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre thinspobilder bare på en dag! Det er ganske bekymringsfult slik hu holder på. Hva er egentlig målet hennes med bildene hu legger ut? Å få andre til å føle seg stygg og feit? Jeg kan faktisk ikke tenke meg en annen forklaring på dette her. Andre som har ideer? 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten89 skrev (1 time siden):

Jeg har også lurt veldig på hvorfor mølleløping i dunker kjeller foretrekkes fremfor nydelige høstfarger og frisk luft! Kan skjønne mølleløping når det er holke og minusgrader, men på fine sommerdager og høstdager er det veldig rart å legge så mye løpetrening innendørs. 
Her er noen mulige forklaringer, hva tenker dere? 
1. Hun hater løping, så trenger å døyve med TV-serier. Lydbøker ( som hun reklamerer for) gjør vel ikke susen. 
2.Hun elsker at det er praktisk og at det lettvint. 
3. Hun liker å vise seg frem i treningsBH. 
4. Hun synes at mølle virker mer treningsprofft en uteløping. 
5. Hun trener kanskje ikke så mye som det ser ut til. Treningsrommet blir da kulisser for sosiale medier. Lettere å gå ned i kjelleren for å ta bilder en å ha på seg løpeklær og finne utendørsområder som gjør seg. 

Jeg tenker at alle forklaringene du har foreslått er gjeldende.

Supplerer med følgende: Badet og kjøkkenet er i nærheten slik at det kan dusjes og pleies og drikkes og strigles for et Teams-møte og en serie bilder av seg selv, og deretter ned i kjelleren for å ta nye stillbilder av en resultatløs styrketrening med alle nødvendige rekvisitter tilgjengelig. Ergo, mølleløping med Netflix  åpner for effektivitet i hverdagen.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, NewStart87 said:

Hjelpes.. 

 

EC14E0D9-60F2-4475-ADED-794C8C8462FE.jpeg

Hodet ser større ut enn kroppen på en måte..... er det en ny trend eller? Ser ikke bra ut på noen måte dette bildet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (2 minutter siden):

Hodet ser større ut enn kroppen på en måte..... er det en ny trend eller? Ser ikke bra ut på noen måte dette bildet.

Det er normalt det når man er for tynn 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før, men en må være forsiktig når en diskuterer privatpersonens psykiske helse. På et generelt grunnlag kan en si at trening 2-3 ganger om dagen, som dokumenteres flittig, matbilder, thinspo-bilder og et ekstremt fokus på seg selv ikke er tegn på god helse. 

En kan med sikkerhet påstå at bedriften ikke går bra. Jeg tror de tjener greit nok på det de gjør nå. Men de kunne tjent mye mer, hadde det gått bedre med helsa da. Tror jeg. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns poseringene hennes er skremmende og veldig unaturlig. Alle med en kropp ser hvordan hun vrir og vender på kroppen for å få den til å se mest mulig tynn ut. Jeg er o utgangspunktet ikke noe fan av å kommentere på kropp/utseende, men dette er jo ikke sunt. Angående fjeset hennes så gjør hun også det helt ugjenkjennelig, om du ser på bilder andre har tatt av henne så har hun en mye rundere ansiktsform. Hun er fin som hun er, og tynn nok om det er det hun er redd for.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, jeg føler jeg omtrent bare gjentar meg selv her inne, men hun er like gammel som meg, 34 år!! Hvorfor blir hun ikke flau? Hadde ikke turt å møte noen jeg kjente hvis jeg visste de så storyene mine. Og hadde ikke turt å se noen i øynene på butikken 🙈 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SKE87 said:

Altså, jeg føler jeg omtrent bare gjentar meg selv her inne, men hun er like gammel som meg, 34 år!! Hvorfor blir hun ikke flau? Hadde ikke turt å møte noen jeg kjente hvis jeg visste de så storyene mine. Og hadde ikke turt å se noen i øynene på butikken 🙈 

Det samme tenker jeg også, og har skrevet det mange ganger her inne.  Tenker på hva foreldrene til barnas venner tenker, og folk i nærmiljøet generelt..... Noe så flaut. En ting er å vise bilder av klær, fra ferieturer osv, men å legge ut bilder som er så redigerte og bilder der "alt" vises.....Oh no. Og det hun legger ut er jo noe alle kan se, det er ikke noen privat konto. Tenker også på hva barna til en sånn influencer kan komme til å få høre fra andre barn :( 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKE87 skrev (27 minutter siden):

Altså, jeg føler jeg omtrent bare gjentar meg selv her inne, men hun er like gammel som meg, 34 år!! Hvorfor blir hun ikke flau? Hadde ikke turt å møte noen jeg kjente hvis jeg visste de så storyene mine. Og hadde ikke turt å se noen i øynene på butikken 🙈 

Kanskje derfor hun stuer seg bort i en kjeller.. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...