Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lopploella skrev (1 time siden):

Hun har syntes de flisene har vært masete hele veien, og det var en avgjørelse som ble tatt litt sånn over hodet på henne… Ikke helt det hun sa da de var nye. Skylde på andre, si!

https://www.carolinebergeriksen.no/2017/01/29/kjokkenet-i-endring/

«Likevel har vi landet på noe veldig fint som kommer til å gå igjen flere steder i huset, som ved kjøkkeninngangen, i vindfanget og oppe på det ene badet – denne vakre flisen fra ulfven som heter nador! Den er så tidløs og klassisk og kler huset utrolig godt synes vi. Gleder meg til å vise dere det endelige resultatet»

 

 

 

 


 

 

Tidløs, ja. Det betyr vel ikke å bytte det ut etter 3 år. Hun skifter stil og mening hele tiden. Hun er fryktelig usikker og har ikke peiling på interiør. Burde kjøpt et nytt funkishus og fått det ferdig innredet. Her kastes møbler ut etter kort tid, bad pusses opp hvert 3. år. Det er galskap men forklaringen er alltid at alle andre har gjort feil. Eller at det var dårlig kvalitet. Feil farge. Har liten tro på at det er gjort noen feil på badene annet enn deres egne smakløse stilvalg. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (9 timer siden):

Hjelpes.. 

 

EC14E0D9-60F2-4475-ADED-794C8C8462FE.jpeg

Nei, Caroline Berg Eriksen. Beste tips til sunnere hår er å ikke farge og stripe det hele tiden. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClusterOfGrapes skrev (1 time siden):

Dette bildet er skremmende rett og slett. Det er ikke håret hennes vi legger merke til her, men ei dame som kan ha et usunt forhold til kroppen sin. Vet ikke om det er måten hun poserer på som gjør at hun ser usunt tynn ut, men det gjør hun virkelig her. Er det det som er målet? Om det er sunn og sporty hun vil fremstå som, så feiler hun i alle fall stort. 

Hadde dette vært min søster, datter eller venninne hadde det ringt noen bjeller i forhold til både det ene og det andre. Hun virker ikke å ha noe godt forhold til kroppen sin, og det virket som om hun har passert noen grenser, trist å se. Et ekstremt dårlig forbilde for småjentene. 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dele en video fra ett arrangement med andres familier synes jeg virkelig ikke noe om. Alt nå ikke deles, og om man ikke tar hensyn til egen familie- så la andre mennesker være i fred!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken Scott skrev (36 minutter siden):

Fillers. Botox. Restylane. Silikon. Løshår. Løsnegler. Løsvipper. Tannbleking. Spraytan. Padding. Retusjering. Redigering. Poseringsteknikker. Store mengder sparkel. Og latterlige mengder filter på toppen av dette.

"Oppsiktsvekkende vakkert utseende" der, altså.

 

 

 


spot on 👌 og resultatet imponerer ikke meg

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (8 timer siden):

Ingen,absolutt ingen skal få meg til å «innrømme» at jeg holder magen inne. 

5DC8D084-8B2D-4FFA-BDE0-8427AE4290F1.jpeg

Wæh, høyre hånd!!! 😳😳😳 

Dette blir bare verre og verre 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (3 timer siden):

Wæh, høyre hånd!!! 😳😳😳 

Dette blir bare verre og verre 

Det bildet der er helt på høyde med det fra bilderedigeringssaken noen år tilbake hvor de hadde "kuttet av" deler av ryggen hennes 😳 Samme hensikt i dette bildet, den hånda er ikke tilfeldig plassert.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Det gjør litt "vondt" å se hva den en gang så store bloggen fotballfrue har blitt til.  

Krampa har tydeligvis tatt de. Det virker iallefall svært krampeaktig å fokusere mer og mer på å få frem at Caroline er veldig tynn. Hadde det IKKE vært et bevisst valg,  så hadde de ikke valgt bekledning og poseringer som spesiellt fremhever det. 

Jeg får ABD-vibber av det de for tiden holder på med. Litt sånn smådesperat ift å få det til å se suksessfullt ut. Og når noe provoserer, så gjør de bare MER av det. Noe sier meg at de har blitt helt avhengig av også den negative oppmerksomheten de får. 

Det ender vel med å bli en parodi dette også. De burde gitt seg mens de var på topp. Jeg syns det var et dårlig valg at det ble "Herr og Fru"-influencer. LKE har ikke nødvendigvis hjulpet kanalene mot nye høyder. Tvert imot. 

 


ja, dette nærmer seg både det triste og patetiske nå. Mye som er galt i bedriften og kan virke som begge bedriftens medarbeidere har dine personlige ting å slite med. Tror at det er lang vei tilbake til popularitet slik bedriften en gang var, om mulig i det hele tatt. Og er det ønskelig???

tror de må satse helt nytt fremover - ikke minst med tanke på at tett til bedriften finnes (og brukes) to stadig eldre barn. Håper veldig de innser dette. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Der ser man gode verdier! :blink: Usjarmerende som han ofte er. Han kan være glad for at han har hatt bil i det hele tatt. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...