Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minnie Mus skrev (12 minutter siden):

Var ikke samarbeidet med Twentyfour avsluttet da? Synes hun skrev det da noen kommenterte at hun ikke merket innlegg med reklame

Neida, det er bare av og på, av og på, raskere enn et dramatisk ungdomsskoleforhold.

• Liker 20
Skrevet

Barna hadde på seg nye jakker fra Gullkorn i helga, men det trengte de sikkert ikke merke, da. (IG-story)

• Liker 26
Skrevet (endret)

Lol, de har vel arvet de jakkene. :rulle: 

Endret av loffen
  • Liker 20
Skrevet

Må være en ganske lukrativ reklamedeal Twentyfour har sikret seg. Cbe viser frem klærne umerket ganske ofte. 

• Liker 23
Skrevet
Kimbe skrev (8 timer siden):

Jeg kjenner henne ikke så godt at det blir naturlig for meg å varsle henne. Ikke vet jeg hvor godt forhold de har heller, og er dermed redd det heller vil fremstå som jeg har en personlig agenda mot CBE & Co. Dessverre er det jo også veldig begrenset hva en oppdretter får gjort noe med annet enn å gi velmente råd og tips, og jeg vet ikke hvor mye det hjelper i denne situasjonen. 

happygilmore skrev (7 timer siden):

Skjønner at du tenker sånn. Ser for meg at jeg som oppdretter ville satt pris på et hint, men samtidig er det jo litt rart om ikke oppdretter allerede vet om det som foregår; skulle tro h*n fulgte med på kjendisvalpen...

Eller at andre som ikke er i noen relasjon eller noe kan kontakte oppdretter, f.eks anonymt 

• Liker 8
Skrevet

Oppdretter kan for det første ikke gjøre noe som helst med at CBE jogger med en for ung hund - og for det andre vet hun det helt sikkert, hun følger garantert CBE i SoMe.

• Liker 27
Skrevet (endret)
Piggi skrev (11 timer siden):

Hun ser så ekstremt ubekvem ut når hun viser frem klær. Ikke mye flashing av bakdelen før jakken som gikk nedenfor baken kom på . Helt tydelig at hun ikke vil vise at den ikke er så stor som på alle bilder som blir lagt ut. Hun står helt stivt i samme stilling og snur seg knapt. Andre viser hvordan klær ser ut både foran og bak, skjønner ikke at dette kan være god reklame. 

stiv og ubekvem og særdeles unaturlig. Svært trangt sittende klær dessuten. 

Endret av Pusern3
  • Liker 11
Skrevet
Pusern3 skrev (26 minutter siden):

hun ser nærmest ut som hun har tisset på

seg 🤣🤣 stiv og ubekvem 

Tror hun har gjort verre enn å tisse.. 

Uansett! Dårlig reklame og jeg boikotter Twentyfour som så mange andre.

• Liker 25
Gjest Brabancon
Skrevet
Pusern3 skrev (26 minutter siden):

hun ser nærmest ut som hun har tisset på

seg 🤣🤣 stiv og ubekvem 

Denne tråden blir bare tristere og tristere. Latterliggjøring, spekulasjoner og ranting om gammal dritt. Dama har fortsatt like mange følgere. Finn dere noe annet å få gørra ut på. Dette er  patetisk og svært lite forbilledlig. Barn og unge kan lese hva som blir skrevet her. 

Skrevet

Jeg har rapportert jevnlig i hele dag - oppfordrer alle som reagerer på regelbrudd til å gjøre det samme.

• Liker 42
Skrevet (endret)
Gjesta skrev (13 timer siden):

Hva er greia med å være såå stolt over at ungene sykler til skole /bhg hver dag? LKE snakker om karakterbygging, og CBE reposter sykle/løpe-til-skoleinnlegg og legger på litt ekstra skryt om hvor flinke både barn og voksne er. 

Er det ikke helt normalt å sykle eller gå til skolen? Barna mine har iallefall gjort det siden de gikk i bhg, først sammen med meg, og etterhvert alene. De sykler til og fra skole hver dag, i all slags vær, ofte i snøstorm og 15 minusgrader. LKE og CBE skryter av det som om det er en stor greie bare de klarer fordi de er så flink og sprek familie. 

nei, det er ikke lenger normalt alle steder at barn går eller sykler til skolen. Det er vel like vanlig idag at foreldre kjører barn både til skole og fritidsaktiviteter, ofte absurd korte avstander. Det er et stort trafikksikkerhetsproblem rundt byskoler, med foreldre som kjører barna til skolen og tror de må sette dem av rett foran porten. Det er en ukultur etter min mening.

Så her heier jeg på CBE for positiv påvirkning.

Endret av MissLucy
  • Liker 35
Skrevet (endret)

Opplegget med Twentyfour virker komisk… Barna hadde jo nye jakker i helgen, mannen er avbildet med Twentyfour-logoen godt synlig på 3/3 bilder på egen Insta og hovedpersonen reklamerer i dag for Twentyfour.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 37
Skrevet
43 minutter siden, MissLucy said:

nei, det er ikke lenger normalt alle steder at barn går eller sykler til skolen. Det er vel like vanlig idag at foreldre kjører barn både til skole og fritidsaktiviteter, ofte absurd korte avstander. Det er et stort trafikksikkerhetsproblem rundt byskoler, med foreldre som kjører barna til skolen og tror de må sette dem av rett foran porten. Det er en ukultur etter min mening.

Så her heier jeg på CBE for positiv påvirkning.

Haha, hvis Caroline sendte ungen ut i snøstorm på sykkel… da hadde det blitt liv på kvinneguiden 🤣🤣🤣

• Liker 3
Skrevet
Svevendemeg skrev (20 minutter siden):

Haha, hvis Caroline sendte ungen ut i snøstorm på sykkel… da hadde det blitt liv på kvinneguiden 🤣🤣🤣

Slapp av. 

• Liker 14
Skrevet
Svevendemeg skrev (7 timer siden):

Javel. Men hva mener du om det spørsmålet vi diskuterer?

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...