Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 21. september 2021 Populært innlegg #51201 Skrevet 21. september 2021 (endret) Carolinebergeriksenno har samarbeid men merker kun så lenge det har verdi for Treasures AS, ellers "måtte hun jo ha merket hver dag". Sånn i motsetning til hva som står i FTs veiledning om at det må merkes så lenge det har verdi for annonsøren. Forøvrig er Twentyfour.no / Gullkorn.no like ansvarlige for den manglende merkingen som Carolinebergeriksenno. Endret 21. september 2021 av Revenge o'Cavatina 55
hufsaaaaa Skrevet 21. september 2021 #51202 Skrevet 21. september 2021 Minnie Mus skrev (12 minutter siden): Var ikke samarbeidet med Twentyfour avsluttet da? Synes hun skrev det da noen kommenterte at hun ikke merket innlegg med reklame Neida, det er bare av og på, av og på, raskere enn et dramatisk ungdomsskoleforhold. 20
Keaton Skrevet 21. september 2021 #51203 Skrevet 21. september 2021 Barna hadde på seg nye jakker fra Gullkorn i helga, men det trengte de sikkert ikke merke, da. (IG-story) 26
loffen Skrevet 21. september 2021 #51204 Skrevet 21. september 2021 (endret) Lol, de har vel arvet de jakkene. Endret 21. september 2021 av loffen 20
Oline12 Skrevet 21. september 2021 #51205 Skrevet 21. september 2021 Må være en ganske lukrativ reklamedeal Twentyfour har sikret seg. Cbe viser frem klærne umerket ganske ofte. 23
Skrottefar Skrevet 21. september 2021 #51206 Skrevet 21. september 2021 Kimbe skrev (8 timer siden): Jeg kjenner henne ikke så godt at det blir naturlig for meg å varsle henne. Ikke vet jeg hvor godt forhold de har heller, og er dermed redd det heller vil fremstå som jeg har en personlig agenda mot CBE & Co. Dessverre er det jo også veldig begrenset hva en oppdretter får gjort noe med annet enn å gi velmente råd og tips, og jeg vet ikke hvor mye det hjelper i denne situasjonen. happygilmore skrev (7 timer siden): Skjønner at du tenker sånn. Ser for meg at jeg som oppdretter ville satt pris på et hint, men samtidig er det jo litt rart om ikke oppdretter allerede vet om det som foregår; skulle tro h*n fulgte med på kjendisvalpen... Eller at andre som ikke er i noen relasjon eller noe kan kontakte oppdretter, f.eks anonymt 8
pøbelsara Skrevet 21. september 2021 #51207 Skrevet 21. september 2021 Oppdretter kan for det første ikke gjøre noe som helst med at CBE jogger med en for ung hund - og for det andre vet hun det helt sikkert, hun følger garantert CBE i SoMe. 27
Populært innlegg Piggi Skrevet 21. september 2021 Populært innlegg #51208 Skrevet 21. september 2021 Hun ser så ekstremt ubekvem ut når hun viser frem klær. Ikke mye flashing av bakdelen før jakken som gikk nedenfor baken kom på . Helt tydelig at hun ikke vil vise at den ikke er så stor som på alle bilder som blir lagt ut. Hun står helt stivt i samme stilling og snur seg knapt. Andre viser hvordan klær ser ut både foran og bak, skjønner ikke at dette kan være god reklame. 53
Pusern3 Skrevet 21. september 2021 #51209 Skrevet 21. september 2021 (endret) Piggi skrev (11 timer siden): Hun ser så ekstremt ubekvem ut når hun viser frem klær. Ikke mye flashing av bakdelen før jakken som gikk nedenfor baken kom på . Helt tydelig at hun ikke vil vise at den ikke er så stor som på alle bilder som blir lagt ut. Hun står helt stivt i samme stilling og snur seg knapt. Andre viser hvordan klær ser ut både foran og bak, skjønner ikke at dette kan være god reklame. stiv og ubekvem og særdeles unaturlig. Svært trangt sittende klær dessuten. Endret 22. september 2021 av Pusern3 11
Torden Skrevet 21. september 2021 #51210 Skrevet 21. september 2021 Pusern3 skrev (26 minutter siden): hun ser nærmest ut som hun har tisset på seg 🤣🤣 stiv og ubekvem Tror hun har gjort verre enn å tisse.. Uansett! Dårlig reklame og jeg boikotter Twentyfour som så mange andre. 25
Gjest Brabancon Skrevet 21. september 2021 #51211 Skrevet 21. september 2021 Pusern3 skrev (26 minutter siden): hun ser nærmest ut som hun har tisset på seg 🤣🤣 stiv og ubekvem Denne tråden blir bare tristere og tristere. Latterliggjøring, spekulasjoner og ranting om gammal dritt. Dama har fortsatt like mange følgere. Finn dere noe annet å få gørra ut på. Dette er patetisk og svært lite forbilledlig. Barn og unge kan lese hva som blir skrevet her.
Aricia Skrevet 21. september 2021 #51213 Skrevet 21. september 2021 Jeg har rapportert jevnlig i hele dag - oppfordrer alle som reagerer på regelbrudd til å gjøre det samme. 42
SusieDerkins Skrevet 21. september 2021 Forfatter #51214 Skrevet 21. september 2021 (endret) Gjesta skrev (13 timer siden): Hva er greia med å være såå stolt over at ungene sykler til skole /bhg hver dag? LKE snakker om karakterbygging, og CBE reposter sykle/løpe-til-skoleinnlegg og legger på litt ekstra skryt om hvor flinke både barn og voksne er. Er det ikke helt normalt å sykle eller gå til skolen? Barna mine har iallefall gjort det siden de gikk i bhg, først sammen med meg, og etterhvert alene. De sykler til og fra skole hver dag, i all slags vær, ofte i snøstorm og 15 minusgrader. LKE og CBE skryter av det som om det er en stor greie bare de klarer fordi de er så flink og sprek familie. nei, det er ikke lenger normalt alle steder at barn går eller sykler til skolen. Det er vel like vanlig idag at foreldre kjører barn både til skole og fritidsaktiviteter, ofte absurd korte avstander. Det er et stort trafikksikkerhetsproblem rundt byskoler, med foreldre som kjører barna til skolen og tror de må sette dem av rett foran porten. Det er en ukultur etter min mening. Så her heier jeg på CBE for positiv påvirkning. Endret 21. september 2021 av MissLucy 35
Mrs Bella Skrevet 21. september 2021 #51215 Skrevet 21. september 2021 (endret) Opplegget med Twentyfour virker komisk… Barna hadde jo nye jakker i helgen, mannen er avbildet med Twentyfour-logoen godt synlig på 3/3 bilder på egen Insta og hovedpersonen reklamerer i dag for Twentyfour. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 37
Svevendemeg Skrevet 21. september 2021 #51216 Skrevet 21. september 2021 43 minutter siden, MissLucy said: nei, det er ikke lenger normalt alle steder at barn går eller sykler til skolen. Det er vel like vanlig idag at foreldre kjører barn både til skole og fritidsaktiviteter, ofte absurd korte avstander. Det er et stort trafikksikkerhetsproblem rundt byskoler, med foreldre som kjører barna til skolen og tror de må sette dem av rett foran porten. Det er en ukultur etter min mening. Så her heier jeg på CBE for positiv påvirkning. Haha, hvis Caroline sendte ungen ut i snøstorm på sykkel… da hadde det blitt liv på kvinneguiden 🤣🤣🤣 3
Keaton Skrevet 21. september 2021 #51217 Skrevet 21. september 2021 Svevendemeg skrev (20 minutter siden): Haha, hvis Caroline sendte ungen ut i snøstorm på sykkel… da hadde det blitt liv på kvinneguiden 🤣🤣🤣 Slapp av. 14
Populært innlegg happygilmore Skrevet 22. september 2021 Populært innlegg #51218 Skrevet 22. september 2021 (endret) Mrs Bella skrev (2 timer siden): Opplegget med Twentyfour virker komisk… Barna hadde jo nye jakker i helgen, mannen er avbildet med Twentyfour-logoen meget godt synlig på 3/3 bilder på egen Insta og hovedpersonen reklamerer i dag for Twentyfour. Og forøvrig, med passformen på de turklærne, så er det godt forståelig at reklamevideoene tas inne i huset, i stedet for nettopp på tur😂. Hele opplegget er faktisk komisk. "Som dere vet, så har jeg samarbeidet med twentyfour lenge nå" - hun sier noe sånt på storyen. Svarte ikke hun ganske nylig at hun ikke hadde noe samarbeid med twentyfour lengre, og at klærne derfor ikke skulle merkes? Endret 22. september 2021 av happygilmore Rettet feil 63
Populært innlegg MorUgle Skrevet 22. september 2021 Populært innlegg #51219 Skrevet 22. september 2021 (endret) happygilmore skrev (2 timer siden): "Som dere vet, så har jeg samarbeidet med twentyfour lenge nå" - hun sier noe sånt på storyen. Svarte ikke hun ganske nylig at hun ikke hadde noe samarbeid med twentyfour lengre, og at klærne derfor ikke skulle merkes? Dette var for 3 uker siden, Da skriver CBE at det er flere mnd siden de hadde avtale….. CBE lyver så det renner av henne. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/08/23/alpakkavandring-og-fantastiske-brimi-saeter/ Endret 22. september 2021 av MorUgle 63
SusieDerkins Skrevet 22. september 2021 Forfatter #51220 Skrevet 22. september 2021 Svevendemeg skrev (7 timer siden): Haha, hvis Caroline sendte ungen ut i snøstorm på sykkel… da hadde det blitt liv på kvinneguiden 🤣🤣🤣 Javel. Men hva mener du om det spørsmålet vi diskuterer? 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå