Rosenrød Skrevet 19. september 2021 #51101 Skrevet 19. september 2021 Hvorfor skal hun egentlig gå rundt og bære på den hunden hele tiden?? Det ser jo bare dumt ut! 34
Keaton Skrevet 19. september 2021 #51102 Skrevet 19. september 2021 Rosenrød skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal hun egentlig gå rundt og bære på den hunden hele tiden?? Det ser jo bare dumt ut! Man ser jo veldig liten og tynn ut, da. 49
Rev. Revenge Skrevet 19. september 2021 #51103 Skrevet 19. september 2021 Kollontaj skrev (12 minutter siden): Man ser jo veldig liten og tynn ut, da. På bildet er det også lite muskler og rumpe å se. Samt den berømte svaien. Borte vekk. 36
Keaton Skrevet 19. september 2021 #51104 Skrevet 19. september 2021 Greit å kunne gjemme seg bak hunden. Nesa er virkelig helt annerledes enn i CBEs egen verden. 30
h/k Skrevet 19. september 2021 #51105 Skrevet 19. september 2021 En samojed hannhund blir 20-30 kg. CBE har allerede skrytt av at den er større enn foreldrene så vi kan vel si med sikkerhet at han blir rundt 30 kg +/-. Det er en trekkhund med mye jakt. Hvordan har hun fått for seg at hun kan ha den LØS i skogen samt bli trukket av den på ski? I videoer hun har lagt ut hvor de jogger sammen blir hun bokstavelig talt slept etter hunden! Jeg vil tro at det er LK som har ansvar for denne på joggetur og at hun vil fortsette å kose seg med serier i kjelleren uten lyset på. 39
Elina123 Skrevet 19. september 2021 #51106 Skrevet 19. september 2021 Idag er det barn og thinspo i stories! Er det noen som liker dette eller lever de kun på å provosere? 24
odipodis Skrevet 19. september 2021 #51107 Skrevet 19. september 2021 Elina123 skrev (2 minutter siden): Idag er det barn og thinspo i stories! Er det noen som liker dette eller lever de kun på å provosere? Pluss hund på joggetur. Hun vet GODT at det provoserer. Blir så lei meg hver gang jeg ser filmer og bilder av barna der de tydelig snur seg vekk når de ser at mobilen er framme 😔 42
Klaraku78 Skrevet 19. september 2021 #51108 Skrevet 19. september 2021 Nå da det ikke er så nøye å oppdatere bloggen, så var det plutselig ikke så viktig med den tradisjonelle søndagsturen. De som bare elsker friluftsliv og det å være ute i naturen. Det må være kjedelig å leve et liv der man finner på ting med familien bare fordi det skal være innhold til sosiale medier. Og noen snakker om at ungene er priviligert. De vet vel ikke helt hva de snakker om. 37
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #51109 Skrevet 19. september 2021 Nei, hu suger aldri inn magen hu.. Ser de ikke selv hvor dumt dette ser ut? 56
Luckie Skrevet 19. september 2021 #51110 Skrevet 19. september 2021 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Nei, hu suger aldri inn magen hu.. Ser de ikke selv hvor dumt dette ser ut? Ser ut som overkroppen ikke passer til underkroppen. Ser bare latterlig dumt ut. 35
Populært innlegg Elina123 Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #51111 Skrevet 19. september 2021 NewStart87 skrev (2 minutter siden): Nei, hu suger aldri inn magen hu.. Ser de ikke selv hvor dumt dette ser ut? Hadde vært bedre og mer naturlig om hun faktisk viste enarms nedtrekk og push ups!! 50
Keaton Skrevet 19. september 2021 #51112 Skrevet 19. september 2021 h/k skrev (4 timer siden): En samojed hannhund blir 20-30 kg. CBE har allerede skrytt av at den er større enn foreldrene så vi kan vel si med sikkerhet at han blir rundt 30 kg +/-. Det er en trekkhund med mye jakt. Hvordan har hun fått for seg at hun kan ha den LØS i skogen samt bli trukket av den på ski? I videoer hun har lagt ut hvor de jogger sammen blir hun bokstavelig talt slept etter hunden! Jeg vil tro at det er LK som har ansvar for denne på joggetur og at hun vil fortsette å kose seg med serier i kjelleren uten lyset på. Nå var hun akkurat ute og ta-da løp med hunden. 🤣 Må motbevise, vet du. 25
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #51113 Skrevet 19. september 2021 Klart det er for å provosere "trollene" på KG. Men litt merkelig å da, i og med at dem aldri leser her inne 😅 Det ble vel kommentert at rompa var flat og svaien i ryggen helt borte på bildet fra podcasten. Da måtte det jo selvfølgelig motbevises med en ekstremt svai i ryggen og en diger rumpe 😂 At de ikke skjønner selv hvor latterlige og umodne dem fremstår. Men for all del, la nå frua provosere så mye hun vil ang seg selv og kroppen sin, men la nå den stakkars hunden og barna få slippe å bli dratt med i denne syke verden deres! Jeg foreslår at vi ikke nevner at hunden blir dratt med på joggetur, i håp om at disse folka lar være å bruke en uskyldig hund som provokasjon. For hvis dem skal fortsette sånn, blir den hunden å få skader 52
Stjernekikkeren Skrevet 19. september 2021 #51114 Skrevet 19. september 2021 SKE87 skrev (53 minutter siden): Det er også ekstremt barnslig å med vilje skade hunden sin ved å løpe med den for tidlig, fordi man vil trasse og «plage» brukere på kvinneguiden🤦🏼♀️ Det har tidvis vært mer eksponering av mindreårige fordi det har vært nevnt her at det er for mye eksponering, så at valpen også blir dratt mer frem, er dessverre ikke sjokkerende, det viser jo bare at hun tenker ikke på andre sine følelser eller behov når hun skal understreke et poeng. 30
Pasha Skrevet 19. september 2021 #51115 Skrevet 19. september 2021 har ikke Maren hundetrener sett på Instagramen hennes? hun burde ta en sinna tlf til fru Berg Eriksen 33
Minnie Mus Skrevet 19. september 2021 #51116 Skrevet 19. september 2021 Just now, Pasha said: har ikke Maren hundetrener sett på Instagramen hennes? hun burde ta en sinna tlf til fru Berg Eriksen Så enig, noen burde si skikkelig i fra til dem. Og hva med oppdretter, er dem inn i bildet? Det er bare så trist at enkelte kjøper en hund dem egentlig ikke har forutsetninger for å ta vare på, dem kjøper kun for utseendet sin skyld og glemmer hva hunden er skapt for. Jeg hater at ordet instavennlig blir brukt om dyr og barn, det skulle f**n meg vanket store bøter for å bruke levende vesener for å få oppmerksomhet og innhold til de elendige innholdsløse livene deres. 31
Gjest Era Vulgaris Skrevet 19. september 2021 #51117 Skrevet 19. september 2021 NewStart87 skrev (2 timer siden): Nei, hu suger aldri inn magen hu.. Ser de ikke selv hvor dumt dette ser ut? Jeg kan også poste et Instagraminnlegg med billedtekst som beskriver trening jeg har utført. Det betyr ikke at jeg har trent overhodet, jeg kan lyve om antall kilometer tilbakelagt eller antall push ups, og ingen kan si noe på det. Jeg fatter ikke hvordan disse innleggene skal inspirere noen til å trene? Det eneste dette innlegget illustrerer, er "Se, så smal midje jeg har", og "Jeg trenger skryt for å ha trent". En ser ingen - og jeg mener virkelig ingen - andre treningsinfluensere som legger ut stillbilder av seg selv etter trening - og that`s it. De viser øvelser med livebilder. Dette blir jo mer og mer elendig og egosentrert. Og igjen løping med valp som ikke skal løpe enda. Bare på trass. Er det mulig.
Minnie Mus Skrevet 19. september 2021 #51118 Skrevet 19. september 2021 7 minutter siden, Era Vulgaris said: Jeg kan også poste et Instagraminnlegg med billedtekst som beskriver trening jeg har utført. Det betyr ikke at jeg har trent overhodet, jeg kan lyve om antall kilometer tilbakelagt eller antall push ups, og ingen kan si noe på det. Jeg fatter ikke hvordan disse innleggene skal inspirere noen til å trene? Det eneste dette innlegget illustrerer, er "Se, så smal midje jeg har", og "Jeg trenger skryt for å ha trent". En ser ingen - og jeg mener virkelig ingen - andre treningsinfluensere som legger ut stillbilder av seg selv etter trening - og that`s it. De viser øvelser med livebilder. Dette blir jo mer og mer elendig og egosentrert. Og igjen løping med valp som ikke skal løpe enda. Bare på trass. Er det mulig. Det er fader meg så elendig talentløst å løpe med valpen kun for å provosere, at jeg har ikke ord. Noe så stygt og egosentrisk! At dem får seg til???? Hadde jeg oppført meg sånn og spredd det på offentlige some kanaler, hadde jeg skjemtes såpass at jeg hadde ikke turt å vise meg ute på lang tid! 21
Populært innlegg Keaton Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #51119 Skrevet 19. september 2021 Bildene CBE legger ut (akkurat i dag med innsugd mage og løping med hund) skal vise kontroll. Kontroll over matinntak. Kontroll over kroppen. Kontroll over hunden. Kontroll over rynker. Kontroll over aldring. Kontroll over karbohydrater. Kontroll over hva som eksponeres fra deres liv. Alt handler om kontroll og det er jaggu jævli trist å se. 70
Gjest Kattedama Skrevet 19. september 2021 #51120 Skrevet 19. september 2021 (endret) Era Vulgaris skrev (1 time siden): Jeg kan også poste et Instagraminnlegg med billedtekst som beskriver trening jeg har utført. Det betyr ikke at jeg har trent overhodet, jeg kan lyve om antall kilometer tilbakelagt eller antall push ups, og ingen kan si noe på det. Jeg fatter ikke hvordan disse innleggene skal inspirere noen til å trene? Det eneste dette innlegget illustrerer, er "Se, så smal midje jeg har", og "Jeg trenger skryt for å ha trent". En ser ingen - og jeg mener virkelig ingen - andre treningsinfluensere som legger ut stillbilder av seg selv etter trening - og that`s it. De viser øvelser med livebilder. Dette blir jo mer og mer elendig og egosentrert. Og igjen løping med valp som ikke skal løpe enda. Bare på trass. Er det mulig. Jeg kan stille pulsklokka slik at jeg «løper» når jeg i praksis kjører bil. Blir fort mange mil som blir tilbakelagt, hadde jeg vært influenser kunne jeg kjapt ha lagt et skryte innlegg av denne «løpingen». Endret 19. september 2021 av Lill :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå