Maydis8 Skrevet 18. september 2021 #51081 Skrevet 18. september 2021 Mädchen skrev (4 minutter siden): Minnes også at hun ble syk rett før premieren på teaterstykket hun var med i. Hun var flyvertinne, hvis jeg ikke husker feil. På premieredagen var Caroline altså no-show, men lå i stedet hjemme i sengen sin. Igjen så er det en rød tråd på bli syk når hun ikke holder seg til A4-livet sitt... (i kjelleren). Med full sminke... 18
kvit_veis Skrevet 18. september 2021 #51082 Skrevet 18. september 2021 Jeg håper at bedriftseierne trekker seg tilbake, og finner seg eksterne arbeidsgivere. Jeg mener at både CBE og LKE har erfaring, forutsetninger og arbeidskapasitet for å få gode jobber. Jeg tror hverken det er sunt for dem selv, barna eller samfunnet at de fortsetter denne virksomheten. 9
Kleenex Skrevet 18. september 2021 #51083 Skrevet 18. september 2021 Xstrella skrev (5 timer siden): Helt enig. Vi vil aldri se frua i 71 gr nord, Mesternes mester, Farmen eller andre reality tv der fysisk form trengs. Hun er for svak og hjelpesløs. Frua har aldri vært en toppidrettsutøver så mesternes mester er utelukket 20
loffen Skrevet 18. september 2021 #51084 Skrevet 18. september 2021 Xstrella skrev (5 timer siden): Helt enig. Vi vil aldri se frua i 71 gr nord, Mesternes mester, Farmen eller andre reality tv der fysisk form trengs. Hun er for svak og hjelpesløs. Mesternes Mester er for mestere... ikke bloggere. 31
blåbærpai Skrevet 18. september 2021 #51085 Skrevet 18. september 2021 loffen skrev (Akkurat nå): Mesternes Mester er for mestere... ikke bloggere. Thank God. 14
Pusern3 Skrevet 18. september 2021 #51086 Skrevet 18. september 2021 Xstrella skrev (6 timer siden): Helt enig. Vi vil aldri se frua i 71 gr nord, Mesternes mester, Farmen eller andre reality tv der fysisk form trengs. Hun er for svak og hjelpesløs. og usjarmerende 18
Populært innlegg SansaS Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #51087 Skrevet 19. september 2021 Flere som husker episoden på svd når de skulle snakke om en hendelse som preget livet deres? Alle snakket om dødsfall, ulykker og ærlige opplevelser mens CBE valgte å få vist et slideshow med bilder av bryllupet sitt 🤦🏼♀️ 73
Klaraku78 Skrevet 19. september 2021 #51088 Skrevet 19. september 2021 Ser LK (coach_eriksen) skriver på instastory at han løpt over 140 km og brukt 13-14 timer denne uka. Derfor skal han ta seg fri i dag. I tillegg kommer vel alle timene med styrke. Så det vil si at han bruker mellom 3-5 timer om dagen på sin hobby. Da er det ikke mange timer igjen til å jobbe. Da regner jeg med at cbe også bruker nesten tilsvarende med tid på sin trening. Merkelig prioritering å velge å ikke jobbe, men bruke halve dagen på trening som ikke gir de noe lønn. Eller tror de at netfit skal gjøre de rike. De mister jo følgere der også. Tenk så mye de to kunne fått til jobbmessig, hvis de hadde lagt ned like mye tid og engasjement i jobben som de gjør med treningen. Og det er vel der vi har mange av kollegaene. Mens Treasures AS bare er opptatt av meg, meg og meg.... https://www.tv2.no/nyheter/14186257/ Kom i tillegg over denne artikkelen. Så de fem tingene CBE plukket på stranda, blir bare trist, flaut og kleint. 46
Gjest Marsh Skrevet 19. september 2021 #51089 Skrevet 19. september 2021 Hva skjer? CBE i podcast i NRK om hundehold, trodde hun hadde blokkert NRK etter den gangen hun ikke fikk være med i et program hun skulle være med i likevel...
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #51090 Skrevet 19. september 2021 Marsh skrev (1 minutt siden): Hva skjer? CBE i podcast i NRK om hundehold, trodde hun hadde blokkert NRK etter den gangen hun ikke fikk være med i et program hun skulle være med i likevel... https://radio.nrk.no/podkast/mitt_liv_med_hund/sesong/1/l_d9a0a0d9-4cee-4fe7-a0a0-d94ceeafe725 Jeg hørte akkurat på den. Mest overrasket over at hun faktisk ønsker tips til et par ting. Trodde de alltid visste best selv. I tillegg sier hun at Ozo er for sterk for henne, at hun ikke klarer å holde han igjen. Hun som gleder seg til å gå på ski med hunden. Tror det utgår, hvis ikke hun plutselig har blitt opptatt av ekstremsport. Og heller ikke så overrasket over at LK har bedre kontroll på hunden enn CBE. Kan ikke se for meg CBE ta styringen over hunden. Virker som om hun er mest opptatt av at hun har fått en bamsehund som tar seg bra ut på Instagram 52
MarianneE Skrevet 19. september 2021 #51091 Skrevet 19. september 2021 Han er fremdeles valp/ unghund og allerede for sterk for henne? 28
Pæddan Skrevet 19. september 2021 #51092 Skrevet 19. september 2021 MarianneE skrev (1 minutt siden): Han er fremdeles valp/ unghund og allerede for sterk for henne? Hadde vi regnet med noe annet? Mener det ble snakket om og ikke minst kommentert på bloggen da nyheten sprakk, men ikke pokker hun skulle innrømme noe ting. enda godt de fikk en instavennlig hund🙄 Og det tar ennå noen år før han der blir rolig siden jeg snakker av erfaring ( helt annen rase), men dog like vilter. 35
Luckie Skrevet 19. september 2021 #51093 Skrevet 19. september 2021 Klaraku78 skrev (8 minutter siden): https://radio.nrk.no/podkast/mitt_liv_med_hund/sesong/1/l_d9a0a0d9-4cee-4fe7-a0a0-d94ceeafe725 Jeg hørte akkurat på den. Mest overrasket over at hun faktisk ønsker tips til et par ting. Trodde de alltid visste best selv. I tillegg sier hun at Ozo er for sterk for henne, at hun ikke klarer å holde han igjen. Hun som gleder seg til å gå på ski med hunden. Tror det utgår, hvis ikke hun plutselig har blitt opptatt av ekstremsport. Og heller ikke så overrasket over at LK har bedre kontroll på hunden enn CBE. Kan ikke se for meg CBE ta styringen over hunden. Virker som om hun er mest opptatt av at hun har fått en bamsehund som tar seg bra ut på Instagram Hvordan kan ei som trener flere ganger hver dag være for svak for en valp? 🤷♀️ 42
Klaraku78 Skrevet 19. september 2021 #51094 Skrevet 19. september 2021 Luckie skrev (8 minutter siden): Hvordan kan ei som trener flere ganger hver dag være for svak for en valp? 🤷♀️ Det er vel egentlig ingen som vet om hun faktisk trener styrke. Tror aldri hun har vist det noen gang. Hun reklamerer mye med at hun skal trene Netfit, men det er jo mest hopp og sprett øvelser. Hvertfall ingen øvelser man får muskler av. Sånn sett er det jo veldig dårlig reklame for Netfit. Hun har jo heller ingen synlige muskler på overkroppen, så at hunden allerede er for sterk for hun, kan jeg nok skjønne. 28
neon_sun Skrevet 19. september 2021 #51095 Skrevet 19. september 2021 Jeg blir like overrasket hver gang hun dukker opp i noe i media, hun fremstår jo så utilpass og usikker. For å ha vært en offentlig person omtrent halve livet, og til og med vært programleder, så fremstår hun totalt uten medietrening. Foruten om det, så gjorde hun en grei figur i podcasten syns jeg, helt utrolig at dette er samme person som er så totalt uten ydmykhet på egen arena. 30
Populært innlegg Inocybe Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #51096 Skrevet 19. september 2021 Hyggelig å høre hundetreneren synes CBE hadde god kustus på hunden. Da har de jobbet bra med treningen 👍 Bet merke i at CBE nevnte hun gledet seg til å løpe med hunden, men selv opptaket er noen uker gammelt har hun jo løpt masse med valpen siden den var bitteliten! En klassisk CBE-omskriving av fakta for å framstille seg selv i bedre lys. CBE vet sikkert veldig godt en proff hundetrener hadde kommentert det er for tidlig å løpe med valp så da later CBE altså som om det ikke er noe hun allerede har gjort i månedsvis. Tror ikke løping mange km på varm asfalt eller opp/ned bratte fjellsider er delikat perfekt i hundetrener-øyne. Irriterer meg også litt over bemerkningen om at deilig det er slutt på båndtvang. Ikke prøv å overbevis meg om at hunden er 100 % på innkall ennå og da kan den ikke slippes løs! Selv om det ikke er båndtvang er det ikke det samme som at det ikke er så farlig med hund på avveie. Det er fortsatt dyr (og mennesker) som ikke setter pris på løse hunder. Hund skal alltid være under kontroll. Bånd eller ei. 55
odipodis Skrevet 19. september 2021 #51097 Skrevet 19. september 2021 Tipper hun er lite fornøyd med å ikke få være med på bildet. Eventuelt har hun bedt om å ikke få være med, siden hun ikke kunne styre med photoshop filterbruk selv 🤷🏼♀️ 18
Inocybe Skrevet 19. september 2021 #51098 Skrevet 19. september 2021 odipodis skrev (1 minutt siden): Tipper hun er lite fornøyd med å ikke få være med på bildet. Eventuelt har hun bedt om å ikke få være med, siden hun ikke kunne styre med photoshop filterbruk selv 🤷🏼♀️ I NRK-podappen min kommer riktig bilde. Et sånn fjasete bilde hvor CBE igjen drasser rundt på leketøyet (les valpen) sitt. Hun er for så vidt ærlig i podcasten om at nusselig utseendet var viktig faktor for valg av rase… 22
Keaton Skrevet 19. september 2021 #51099 Skrevet 19. september 2021 Inocybe skrev (43 minutter siden): I NRK-podappen min kommer riktig bilde. Et sånn fjasete bilde hvor CBE igjen drasser rundt på leketøyet (les valpen) sitt. Hun er for så vidt ærlig i podcasten om at nusselig utseendet var viktig faktor for valg av rase… Skrev hun ikke på IG at det tok evigheter å få hunden til å ikke tisse inne? I tillegg hopper den på folk, den er for sterk, den biter på inventar (bilde blogg). Deilig at hunden er normal! Den er hund. Ikke en rekvisitt! (Og så vakker hun Maren er!) 31
Gjest Gullhår1 Skrevet 19. september 2021 #51100 Skrevet 19. september 2021 odipodis skrev (51 minutter siden): Tipper hun er lite fornøyd med å ikke få være med på bildet. Eventuelt har hun bedt om å ikke få være med, siden hun ikke kunne styre med photoshop filterbruk selv 🤷🏼♀️ Er så dårlig på kjendiser😂 kjenner igjen siw og «sunniva» 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå