Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Kattedama
Skrevet

Ble ikke badene pusset opp når de flyttet inn? Hvis det er tilfelle så skriver de at jobben som ble gjort var mangelfull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lill :) skrev (3 minutter siden):

Ble ikke badene pusset opp når de flyttet inn? Hvis det er tilfelle så skriver de at jobben som ble gjort var mangelfull.

Jo, det blir sagt i kommentarfeltet at det er reklamasjon, men det må fortsatt gjøres.

• Liker 5
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
allie skrev (1 time siden):

Jo, det blir sagt i kommentarfeltet at det er reklamasjon, men det må fortsatt gjøres.

Sett i lys av at denne oppussingen ble sponset og leverandør er omtalt, så er ikke det så veldig ryddig framferd av Treasures AS. Husker det ble påstått at det var tidligere eiere som hadde gjort en dårlig jobb når Treasures AS malte (ødela) det fine gulvet som var i huset også. Tidligere eier gikk ut og benektet dette. 

Endret av Lill :)
Gjest tranedatter
Skrevet

Lurer på hva det firma som pusset opp tidligere synes om denne negative reklamen? de var jo såååå bestiser da de puisset opp, var ikke måte på hvor fantastisk alle var. Hva het de? Eiendom og hjem eller noe i den duren.

Skrevet
allie skrev (19 minutter siden):

Så badene må pusses opp på grunn av feil som kan medføre avkortning på forsikring og fuktskader, men de velger å vente med det.

Er ikke det en merkelig prioritering?

Først fjerne det lille som er igjen av særpreg, fordi man blir gal av all panel, deretter ta badene til neste år.

Mulig det bare er meg som ikke forstår logikken her.

EC3359BE-401F-4B7D-B327-D82F4A0FAE12.png

Ja merkelig prioritering. Er vist verre for dem med panel i taket og forskjellige lister enn fare for vannskader. 

Skal bli interessant å se om den svarte looken forandres. CBE var jo så strålende fornøyd med de mørke badene så da holder de vel stilen eller? 

Lill :) skrev (1 minutt siden):

Sett i lys av at denne oppussingen ble sponset og leverandør er omtalt, så er ikke det så veldig ryddig framferd av Treasures AS. Husker det ble påstått at det var tidligere eiere som hadde gjort en dårlig jobb når de måtte ødelegge det fine gulvet som var i huset også. Tidligere eier gikk ut og benektet dette. 

Er jo aldri dette parets feil. Aldri! Ulempen ved alltid å skylde på andre er at ingen tror på dem om de ved en anledning faktisk skulle være uten skyld. Det blir som de kontinuerlig roper «Ulv Ulv». Typisk for dem også å slenge samarbeidspartnere under bussen for desperat holde på dette uskyldsrene perfekte imaget. Fatter ikke at noen gidder å jobbe med dem når man vet de glatt henger ut samarbeidspartneren hvis det buttet minste i mot. 

• Liker 44
Skrevet
tranedatter skrev (5 minutter siden):

Lurer på hva det firma som pusset opp tidligere synes om denne negative reklamen? de var jo såååå bestiser da de puisset opp, var ikke måte på hvor fantastisk alle var. Hva het de? Eiendom og hjem eller noe i den duren.

Samme har jeg tenkt. Ville ikke ha brukt paret til å reklamere for mitt firma, når jeg ser hvordan de disser tidligere samarbeidspartnere.

Skrevet

Ut med rumpa og inn med magen. Det går i det samme hver dag. Hvor lenge kan de livsnære seg av det her?

FBC88A32-54B5-41FE-9362-3B17AAE4092A.jpeg

• Liker 39
Skrevet
Trudis23 skrev (27 minutter siden):

Nå har de begynt med plogging 🙈 Er så lite troverdig 😆

099FCC00-7D92-42B2-90BF-97B7003CBCE2.png

Lite troverdig, og en smule komisk. Både at det må dokumenteres, og at man på story ser LK snu seg, som for å forsikre seg om at fruen filmer😂

Skrevet
Mymble skrev (1 time siden):

I strandrydde-innlegget skrev hun "Målet var å rydde en strand og det fikk vi til! Det er helt utrolig hvor mye som blir liggende igjen etter folk som har hatt en dag ved vannkanten". 

Var visst ikke sååå utrolig mye søppel likevel:

image.png.8ea3b86fad47ee36e4ec7df3d55a8c5a.png

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/#comments

Det er helt umulig å vite hva som er sant og ikke når forklaringer hele tiden endres, det må være slitsomt å holde styr på alle historiene i løpet av en dag. 

Forresten så bør ikke folk som kan bestemme 100% av dagen sin snakke om tidsklemma, det er en fornærmelse mot alle de som gjør hva de kan for å få dagen til å gå opp i opp hver eneste dag. 

• Liker 47
Skrevet

Når man har så lite å huske på at man ikke engang husker om det var lite eller mye søppel på stranda den dagen de (muligens) rydda der. 

(Sånn funker forresten hodet mitt i ferier, dvs ikke så elendig, men dårligere enn når jeg jobber.) 

• Liker 47
Gjest Gullhår1
Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Ut med rumpa og inn med magen. Det går i det samme hver dag. Hvor lenge kan de livsnære seg av det her?

FBC88A32-54B5-41FE-9362-3B17AAE4092A.jpeg

Når jeg var leser av bloggen så må jeg innrømme at jeg brydde meg katta om kroppen hennes og trening, var mer interessert i innslag om interiørdill og hår/sminke, da, men nå jeg visst følger av denne tråden, den kommer faktisk videre enn det samme som var 11 år siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...