Gjest Kattedama Skrevet 17. september 2021 #50981 Skrevet 17. september 2021 Ble ikke badene pusset opp når de flyttet inn? Hvis det er tilfelle så skriver de at jobben som ble gjort var mangelfull.
allie Skrevet 17. september 2021 #50982 Skrevet 17. september 2021 Lill skrev (3 minutter siden): Ble ikke badene pusset opp når de flyttet inn? Hvis det er tilfelle så skriver de at jobben som ble gjort var mangelfull. Jo, det blir sagt i kommentarfeltet at det er reklamasjon, men det må fortsatt gjøres. 5
Gjest Kattedama Skrevet 17. september 2021 #50983 Skrevet 17. september 2021 (endret) allie skrev (1 time siden): Jo, det blir sagt i kommentarfeltet at det er reklamasjon, men det må fortsatt gjøres. Sett i lys av at denne oppussingen ble sponset og leverandør er omtalt, så er ikke det så veldig ryddig framferd av Treasures AS. Husker det ble påstått at det var tidligere eiere som hadde gjort en dårlig jobb når Treasures AS malte (ødela) det fine gulvet som var i huset også. Tidligere eier gikk ut og benektet dette. Endret 17. september 2021 av Lill :)
Populært innlegg Mymble Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #50984 Skrevet 17. september 2021 Svar til en kommentar hvor CBE skrev at "Du ser ikke ***** og **** (barna) så ofte, så du har jo et ganske tynt grunnlag for å påstå det du gjør" da noen kommenterte at det virket som det var lite gjenbruk av klær. Kommentaren ble selvfølgelig ikke godkjent. 51
Populært innlegg Keaton Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #50985 Skrevet 17. september 2021 Emma Marie skrev (3 timer siden): Veldig lite av faktisk. 3-4 ganger faktisk. Samme troll faktisk. kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/#comments Sjarmerende. De som kritiserer eksponering av intetanende barn for penger er troll. Der har du en spesiell virkelighetsforståelse. 52
Gjest tranedatter Skrevet 17. september 2021 #50986 Skrevet 17. september 2021 Lurer på hva det firma som pusset opp tidligere synes om denne negative reklamen? de var jo såååå bestiser da de puisset opp, var ikke måte på hvor fantastisk alle var. Hva het de? Eiendom og hjem eller noe i den duren.
Inocybe Skrevet 17. september 2021 #50987 Skrevet 17. september 2021 allie skrev (19 minutter siden): Så badene må pusses opp på grunn av feil som kan medføre avkortning på forsikring og fuktskader, men de velger å vente med det. Er ikke det en merkelig prioritering? Først fjerne det lille som er igjen av særpreg, fordi man blir gal av all panel, deretter ta badene til neste år. Mulig det bare er meg som ikke forstår logikken her. Ja merkelig prioritering. Er vist verre for dem med panel i taket og forskjellige lister enn fare for vannskader. Skal bli interessant å se om den svarte looken forandres. CBE var jo så strålende fornøyd med de mørke badene så da holder de vel stilen eller? Lill skrev (1 minutt siden): Sett i lys av at denne oppussingen ble sponset og leverandør er omtalt, så er ikke det så veldig ryddig framferd av Treasures AS. Husker det ble påstått at det var tidligere eiere som hadde gjort en dårlig jobb når de måtte ødelegge det fine gulvet som var i huset også. Tidligere eier gikk ut og benektet dette. Er jo aldri dette parets feil. Aldri! Ulempen ved alltid å skylde på andre er at ingen tror på dem om de ved en anledning faktisk skulle være uten skyld. Det blir som de kontinuerlig roper «Ulv Ulv». Typisk for dem også å slenge samarbeidspartnere under bussen for desperat holde på dette uskyldsrene perfekte imaget. Fatter ikke at noen gidder å jobbe med dem når man vet de glatt henger ut samarbeidspartneren hvis det buttet minste i mot. 44
Populært innlegg Mymble Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #50988 Skrevet 17. september 2021 I strandrydde-innlegget skrev hun "Målet var å rydde en strand og det fikk vi til! Det er helt utrolig hvor mye som blir liggende igjen etter folk som har hatt en dag ved vannkanten". Var visst ikke sååå utrolig mye søppel likevel: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/#comments 82
Gjest Marsh Skrevet 17. september 2021 #50989 Skrevet 17. september 2021 tranedatter skrev (5 minutter siden): Lurer på hva det firma som pusset opp tidligere synes om denne negative reklamen? de var jo såååå bestiser da de puisset opp, var ikke måte på hvor fantastisk alle var. Hva het de? Eiendom og hjem eller noe i den duren. Samme har jeg tenkt. Ville ikke ha brukt paret til å reklamere for mitt firma, når jeg ser hvordan de disser tidligere samarbeidspartnere.
NewStart87 Skrevet 17. september 2021 #50990 Skrevet 17. september 2021 Ut med rumpa og inn med magen. Det går i det samme hver dag. Hvor lenge kan de livsnære seg av det her? 39
Populært innlegg Ultiva Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #50991 Skrevet 17. september 2021 (endret) De siste restene av gotisk bordell og psykedeliske fliser á la Alice i Eventyrland er i ferd med å forsvinne, ser jeg. Nå har halve huset blitt pusset opp to ganger i løpet av de siste tre årene, og CBE forsterker nok en gang sin tittel som dronningen av ekstremmaterialisme. Nå er det altså det kullsvarte og vindusløse badet som ryker, under påskudd av "mulig avkorting av forsikring". Enklere forklart; paret er allerede møkk lei de nye badene sine etter 3 år med hjemmetusling, og velger å kaste oppussingsfirmaene under bussen og skylde på dårlig håndverk for å slippe å ta ansvar for ekstremmaterialismen sin selv. I følge CBEs inspirasjonsbilder så blir dette "reklamasjonsarbeidet" særs omfattende med en komplett stilendring; fra kullkjeller til lyst og luftig. Men for all del, dette handler kun om reklamasjon og mulige forestående fuktskader, altså 🙃 #miljøsvin #dårligeforbilder Endret 17. september 2021 av Ultiva 91
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #50992 Skrevet 17. september 2021 (endret) Slett denne hvis den blir for usakelig admin, men Caroline var den første jeg tenkte på da jeg så denne. Tegning fra Instagram konto Lainey Molnar. Endret 17. september 2021 av NewStart87 Bildeopphav 61
Populært innlegg Trudis23 Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #50993 Skrevet 17. september 2021 Nå har de begynt med plogging 🙈 Er så lite troverdig 😆 54
Populært innlegg Heartland Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #50994 Skrevet 17. september 2021 neon_sun skrev (21 timer siden): OG så blir jeg så innhelvete provosert av når de begynner å mase om den tidsklemma, som om de har noe som helst peiling på den. Ja, jeg legger inn all trening overhode mulig i fritiden med barna, men med en jobb fra 8 til 15.30 er det helt totalt urealistisk å kunne løpe mange kilometer til og fra skolen. Jeg blir ikke det minste motivert av dette her, heller det motsatte. En ting de klarer iallefall er å motivere meg til å være i jobb, for den der boblen de der to er i, vil jeg gjøre alt for å unngå. De får virkelig ikke komme her å snakke om tidsklemma! De aaaaaner ikke betydningen av tidsklemme! Dette gjør meg ordentlig provosert! Han anbefler flere korte økter for dag - Hvordan i himmelens navn skal folk flest ha tid til det?? Jeg har 3 barn som skal leveres på skole og barnehage, og når de er levert må jeg haste av gårde til jobb for å komme tidsnok. Jeg kan overhodet ikke jogge hjem, ta meg en dusj, føne, sminke og ta meg en kaffe! Etter jobb hentes ungene, så er det middag, lekser og litt samvær med de, før det er kveldsmat, kveldsstell, lesing og legging. Når dette er gjort har klokken bikket 20.00. Da er huset passelig kaotisk av leker, det skal ryddes, klær skal vaskes, sekker skal tømmes og lages klar på ny, åh ja - jeg må jo innimellom vaske dette huset også! Som regel kræsjlander jeg i senga, dausliten, i 23-tiden. Jeg er veeeeldig heldig hvis jeg får prioritert en halvtimes treningsøkt en kveld i ny og ne! Så LKE - kom ikke her å snakk om tidsklemma, der du sitter på kafé i Sarpsborg og nipper på din no-carb-latte, mens du funderer på om du skal ha blå eller svart treningstights på din joggetur nummer 3! Oh the struggle... 99
Populært innlegg Heartland Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #50995 Skrevet 17. september 2021 Mymble skrev (1 time siden): I strandrydde-innlegget skrev hun "Målet var å rydde en strand og det fikk vi til! Det er helt utrolig hvor mye som blir liggende igjen etter folk som har hatt en dag ved vannkanten". Var visst ikke sååå utrolig mye søppel likevel: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/#comments OMG 🤣🤣🤣🤣🤣 Mymble skrev (2 timer siden): Svar til en kommentar hvor CBE skrev at "Du ser ikke ***** og **** (barna) så ofte, så du har jo et ganske tynt grunnlag for å påstå det du gjør" da noen kommenterte at det virket som det var lite gjenbruk av klær. Kommentaren ble selvfølgelig ikke godkjent. Jeg vet ikke om jeg en eneste gang har sett minste arve noe fra eldste, siden de stort sett matcher hverandre hele tiden. Alt kjøpes nytt. 56
Gjest Finlay Skrevet 17. september 2021 #50996 Skrevet 17. september 2021 Trudis23 skrev (27 minutter siden): Nå har de begynt med plogging 🙈 Er så lite troverdig 😆 Lite troverdig, og en smule komisk. Både at det må dokumenteres, og at man på story ser LK snu seg, som for å forsikre seg om at fruen filmer😂
Stjernekikkeren Skrevet 17. september 2021 #50997 Skrevet 17. september 2021 Mymble skrev (1 time siden): I strandrydde-innlegget skrev hun "Målet var å rydde en strand og det fikk vi til! Det er helt utrolig hvor mye som blir liggende igjen etter folk som har hatt en dag ved vannkanten". Var visst ikke sååå utrolig mye søppel likevel: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/#comments Det er helt umulig å vite hva som er sant og ikke når forklaringer hele tiden endres, det må være slitsomt å holde styr på alle historiene i løpet av en dag. Forresten så bør ikke folk som kan bestemme 100% av dagen sin snakke om tidsklemma, det er en fornærmelse mot alle de som gjør hva de kan for å få dagen til å gå opp i opp hver eneste dag. 47
Keaton Skrevet 17. september 2021 #50998 Skrevet 17. september 2021 Når man har så lite å huske på at man ikke engang husker om det var lite eller mye søppel på stranda den dagen de (muligens) rydda der. (Sånn funker forresten hodet mitt i ferier, dvs ikke så elendig, men dårligere enn når jeg jobber.) 47
Populært innlegg Keaton Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #50999 Skrevet 17. september 2021 Trudis23 skrev (39 minutter siden): Nå har de begynt med plogging 🙈 Er så lite troverdig 😆 Er vel en av potetgullposene de fikk tilsendt. 58
Gjest Gullhår1 Skrevet 17. september 2021 #51000 Skrevet 17. september 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Ut med rumpa og inn med magen. Det går i det samme hver dag. Hvor lenge kan de livsnære seg av det her? Når jeg var leser av bloggen så må jeg innrømme at jeg brydde meg katta om kroppen hennes og trening, var mer interessert i innslag om interiørdill og hår/sminke, da, men nå jeg visst følger av denne tråden, den kommer faktisk videre enn det samme som var 11 år siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå