Gjest Kattedama Skrevet 17. september 2021 #51001 Skrevet 17. september 2021 Det lyser «Desperasjon» og «krampaktig» av det som deles på deres kanaler om dagen.
Snødronninga Skrevet 17. september 2021 #51002 Skrevet 17. september 2021 Heartland skrev (1 time siden): De får virkelig ikke komme her å snakke om tidsklemma! De aaaaaner ikke betydningen av tidsklemme! Dette gjør meg ordentlig provosert! Han anbefler flere korte økter for dag - Hvordan i himmelens navn skal folk flest ha tid til det?? Jeg har 3 barn som skal leveres på skole og barnehage, og når de er levert må jeg haste av gårde til jobb for å komme tidsnok. Jeg kan overhodet ikke jogge hjem, ta meg en dusj, føne, sminke og ta meg en kaffe! Etter jobb hentes ungene, så er det middag, lekser og litt samvær med de, før det er kveldsmat, kveldsstell, lesing og legging. Når dette er gjort har klokken bikket 20.00. Da er huset passelig kaotisk av leker, det skal ryddes, klær skal vaskes, sekker skal tømmes og lages klar på ny, åh ja - jeg må jo innimellom vaske dette huset også! Som regel kræsjlander jeg i senga, dausliten, i 23-tiden. Jeg er veeeeldig heldig hvis jeg får prioritert en halvtimes treningsøkt en kveld i ny og ne! Så LKE - kom ikke her å snakk om tidsklemma, der du sitter på kafé i Sarpsborg og nipper på din no-carb-latte, mens du funderer på om du skal ha blå eller svart treningstights på din joggetur nummer 3! Oh the struggle... 👆👏 Nei det kan virkelig ikke sammenlignes! De dyrker hobbyene sine, driver med egenpleie, går på kafe, trener, ser serier mm, mens "vanlige" folk er på jobb og må finne tid til dette etter arbeidstid. Tror ikke de er utrusta til å være noe annet enn hjemme. 37
Populært innlegg Donpedro Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #51003 Skrevet 17. september 2021 Så FLAKS at det kom en helt ren potetgullpose flyvende midt på gangstien akkurat da de jogget og snudde filmingen fremover. 80
Populært innlegg loffen Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #51004 Skrevet 17. september 2021 'Lurer du på noe?' JA tenker du kanskje! 'Jeg lurer på hvorfor du synes det er innafor å legge ut så mye info om barna dine hver eneste dag??' Men det er ingen vits i å spørre, hun svarer ikke på dette, fordi du er bare et troll som er i mot eksponering av barns privatliv, og hun kommer til å blokkere deg. 💩 55
Summeer Skrevet 17. september 2021 #51005 Skrevet 17. september 2021 Jeg har vært med å plogget noen ganger med løpegruppen her jeg bor. Da har vi hansker og pose til å samle søppelet i. Skal han holde den potetgullposen og resten av søpla han plukker opp i hånden hele veien hjem da, om det var planlagt å plogge? Jeg pleier uansett ikke å dokumentere den ene gangen jeg plukket opp en bit søppel som kom blåsende med vinden og kalle det plogging 😂 43
Gjest CecilieX Skrevet 17. september 2021 #51006 Skrevet 17. september 2021 Donpedro skrev (21 minutter siden): Så FLAKS at det kom en helt ren potetgullpose flyvende midt på gangstien akkurat da de jogget og snudde filmingen fremover. Summeer skrev (8 minutter siden): Jeg har vært med å plogget noen ganger med løpegruppen her jeg bor. Da har vi hansker og pose til å samle søppelet i. Skal han holde den potetgullposen og resten av søpla han plukker opp i hånden hele veien hjem da, om det var planlagt å plogge? Jeg pleier uansett ikke å dokumentere den ene gangen jeg plukket opp en bit søppel som kom blåsende med vinden og kalle det plogging 😂 Det er komisk. Dere sier det jeg skulle til å skrive: Posen er helt ren Hvis det skal monne (og ikke bare gjøre seg på IG) så trenger du poser til å samle i. Var ute for å plukke i går (etter å ha kjerringirritert meg i et par uker) og kom bare en halv km før begge posene mine var fulle. Og det søppelet så ikke sånn ut for å si det forsiktig. Jeg antar de trenger å bygge litt troverdighet som søppelplukkere etter den flaue historiefortellingen de prøvde på. Ingen, som har erfaring med plukking, kjøper det denne gangen heller.
Jobbermedbarn Skrevet 17. september 2021 #51007 Skrevet 17. september 2021 CecilieX skrev (5 minutter siden): Det er komisk. Dere sier det jeg skulle til å skrive: Posen er helt ren Hvis det skal monne (og ikke bare gjøre seg på IG) så trenger du poser til å samle i. Var ute for å plukke i går (etter å ha kjerringirritert meg i et par uker) og kom bare en halv km før begge posene mine var fulle. Og det søppelet så ikke sånn ut for å si det forsiktig. Jeg antar de trenger å bygge litt troverdighet som søppelplukkere etter den flaue historiefortellingen de prøvde på. Ingen, som har erfaring med plukking, kjøper det denne gangen heller. Et annet alternativ er at de legger opp til engasjement helt bevisst siden det funket tidligere i uka. Og når jeg så på netfit.no at de skal kjøre spørrerunde rundt trening og graviditet forsterkes tanken om et (desperat?) forsøk på engasjement. Når det gjelder spørrerunden på netfit vil jeg oppfordre de det gjelder til å spørre jordmor/lege ang trening og svangerskap så en får svar tilpasset egen situasjon/tilstand fra de med best kompetanse. 41
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #51008 Skrevet 17. september 2021 Jeg merker at jeg blir vel negativ her nå, men hvem blir inspirert av den siste treningsvideoen på netfit.no? Det er helt flatt, ingen treningsglede, veiledning eller utstråling. Og hvis man etter flere år med netfit øvelser allerede på tredje armheving har tydelig for lite kraft til å komme seg opp i posisjon igjen, vil jeg si det ikke er verdt å betale penger for. 54
Populært innlegg Keaton Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #51009 Skrevet 17. september 2021 CBE glemte å nevne at de fant en stor pappeske fra Posten el, den tok jo halve sekken, rart den ikke ble nevnt. 😎 50
Keaton Skrevet 17. september 2021 #51010 Skrevet 17. september 2021 Jobbermedbarn skrev (4 minutter siden): Jeg merker at jeg blir vel negativ her nå, men hvem blir inspirert av den siste treningsvideoen på netfit.no? Det er helt flatt, ingen treningsglede, veiledning eller utstråling. Og hvis man etter flere år med netfit øvelser allerede på tredje armheving har tydelig for lite kraft til å komme seg opp i posisjon igjen, vil jeg si det ikke er verdt å betale penger for. Personen ser ut som hun dør innvendig av kjedsomhet. Omtrent samme følelse jeg som ser på får, altså. Armhevinger vises vel som loop? 36
Snødronninga Skrevet 17. september 2021 #51011 Skrevet 17. september 2021 Jobbermedbarn skrev (6 minutter siden): Jeg merker at jeg blir vel negativ her nå, men hvem blir inspirert av den siste treningsvideoen på netfit.no? Det er helt flatt, ingen treningsglede, veiledning eller utstråling. Og hvis man etter flere år med netfit øvelser allerede på tredje armheving har tydelig for lite kraft til å komme seg opp i posisjon igjen, vil jeg si det ikke er verdt å betale penger for. Hun virker som hun må holde seg for å ikke fnise. Det er veldig uinspirerende, så tamt flatt og innholdsløst. Hun kunne feks snakka om øvelsene og vist litt treningsglede. Det skal vel fremstilles "perfekt" men for meg blir det kjedelig. 25
Jobbermedbarn Skrevet 17. september 2021 #51012 Skrevet 17. september 2021 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Personen ser ut som hun dør innvendig av kjedsomhet. Omtrent samme følelse jeg som ser på får, altså. Armhevinger vises vel som loop? Enig. Ja, sendes 3 og 3 i loop, men når det er på nr 3 ser man at det er mindre kraft for å komme opp i posisjon igjen. 25
Frk.Fjas Skrevet 17. september 2021 #51013 Skrevet 17. september 2021 Nesten litt søtt at de tror de har kjennskap til tidsklemma 😂 sier litt om hvor langt deres virkelighet er fra de fleste andres!! Hvordan kan det der appellere til høyt utdannede kvinner? Det de beskriver som jobb (cafe, frisør etc) kaller jeg egentid/egenpleie. Er verken feit eller sjalu, men meget fornøyd med å ha en spennende, lærerikt, utviklende og godt betalt jobb uten thinspo, utlevering av barna. Får riktignok ikke trent tre økter om dagen, men klarer å holde med sunn og sprek med det jeg trener! 46
Jobbermedbarn Skrevet 17. september 2021 #51014 Skrevet 17. september 2021 Snødronninga skrev (6 minutter siden): Hun virker som hun må holde seg for å ikke fnise. Det er veldig uinspirerende, så tamt flatt og innholdsløst. Hun kunne feks snakka om øvelsene og vist litt treningsglede. Det skal vel fremstilles "perfekt" men for meg blir det kjedelig. Det er bra at de er opptatt av å vise øvelsene riktig, men etter såpass mange år med trening burde man jo ha styrke/selvtillit nok til å gjøre det samtidig som man forklarer og viser treningsglede/utstråling. Det er utrolig vanskelig å se for seg at dette er en bedriftseier som har trent jevnlig over lang tid. 34
Torden Skrevet 17. september 2021 #51015 Skrevet 17. september 2021 Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden): Det er bra at de er opptatt av å vise øvelsene riktig, men etter såpass mange år med trening burde man jo ha styrke/selvtillit nok til å gjøre det samtidig som man forklarer og viser treningsglede/utstråling. Det er utrolig vanskelig å se for seg at dette er en bedriftseier som har trent jevnlig over lang tid. Hun har ikke styrke eller balanse til å gjøre øvelsene på en god måte. Og hun flakker med blikket på den ene filmen og ser bare ut som at hun kjeder seg. Gjesp 🥱 36
Rubella Skrevet 17. september 2021 #51016 Skrevet 17. september 2021 (endret) De øvelsene gjøres så «stivt» og mekanisk på en måte at det like gjerne kunne vært en animert 3D-modell som hadde vist dem! Personlig synes jeg slik utførelse av øvelser, hvor man ser engasjement, energi og treningsglede - og ikke minst hvor modellen ikke virker mer opptatt av å se digg ut enn å trene - er mer motiverende: https://www.instagram.com/p/CRt-8xXpsc4/?utm_medium=copy_link (vet ingenting om denne personen eller om vedkommende er dyktig, var bare et eksempel) Endret 17. september 2021 av Rubella 27
lillehammeren Skrevet 17. september 2021 #51017 Skrevet 17. september 2021 Merkelig at hun, som tilsynelatende trener så mye, er så ustø og virker for å være i helt «normal» form………. 33
Gull vaffel Skrevet 17. september 2021 #51018 Skrevet 17. september 2021 Tror aldri de kan komme til å måle seg med funky eller treningsfrue. De har vært fall kunnskap, engasjement og treningsglede. 28
Populært innlegg Surikatt Skrevet 17. september 2021 Populært innlegg #51019 Skrevet 17. september 2021 Torden skrev (21 minutter siden): Hun har ikke styrke eller balanse til å gjøre øvelsene på en god måte. Og hun flakker med blikket på den ene filmen og ser bare ut som at hun kjeder seg. Gjesp 🥱 Det er ikke rart at hun kjeder seg. Det ser gørr kjedelig ut å stå nede i den kjelleren og posere dag ut og dag inn. Ingen variasjon. Anbefaler en jobb hvor man treffer andre mennesker og fokuset ikke er kropp og utseende. 52
Klementine Skrevet 17. september 2021 #51020 Skrevet 17. september 2021 lillehammeren skrev (28 minutter siden): Merkelig at hun, som tilsynelatende trener så mye, er så ustø og virker for å være i helt «normal» form………. tilsynelatende trener så mye. går nok mye tid nede i kjelleren til tv-serier, scrolling og insta. Har ingen tro på at det er noe annet enn hennes alenetid/dyrkningstid. Er jo egentlig bare veldig merkelig hele greia mtp at treneren hennes kun har henne som klient. Deilig å se på for oss utrente da. blir jo ikke voldsomt imponert 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå