Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (36 minutter siden):

Til dels fiffige svar Netfit gir, det skal de ha.

La merke til spørsmålet fra h*n som får strekk på bakside lår/rumpe ved utfall bakover med stang, og som lurer på hvorfor.

Svar:  "Noen opplever stølhet i adduktor magnus, som egentlig er en adduktor, men som har ett hode som også gjør hofteekstensjon".

:klo:

 

 

 

Men det er jo faktisk hysterisk morsomt 🤣for noen folk🤪

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlay skrev (35 minutter siden):

Til dels fiffige svar Netfit gir, det skal de ha.

La merke til spørsmålet fra h*n som får strekk på bakside lår/rumpe ved utfall bakover med stang, og som lurer på hvorfor.

Svar:  "Noen opplever stølhet i adduktor magnus, som egentlig er en adduktor, men som har ett hode som også gjør hofteekstensjon".

:klo:

 

 

 

Unnskyld, men...  :skratte:

HVEM er målgruppen? Tror det er ganske stor forskjell på de som sender inn spørsmålene og de NetFit ønsker/tror er målgruppen...

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

"Det finnes ikke dårlig vær, bære dårlige klær", smalt det fra hun som løper milevis hver dag.

På tredemølle. I kjelleren. I mørket, mens hun ser film på skjermen foran seg😂

 

Rettelse: Det er kona til coachen som gjør det😆

Ja regner med han har tatt det der opp med kona si som han åpenbart mener trenger alvorlig karakterbygging. Siden hun stort sett trener innendørs og hvert fall ikke i mørke, kulde, regn, insekter, småkryp eller de hundrevis andre unnskyldningene hun har brukt gjennom årene for ikke å gå ut døren.  😳😂

 

Endret av Inocybe
Skrivefeil
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neon_sun skrev (1 time siden):

Jeg har sagt det før, da med liten enig het her, men jeg står forsatt inne for det: måtte netfit bli et blaff og bli lagt ned rimelig fort. Det har ingenting med at jeg ikke vil se de lykkes, jeg vil bare ikke at denne ufattelige dårlige påvirkningen skal ramme sårbare mennesker. Denne spørsmålsrunden er noe av det pinligste jeg har sett. Hobbymorjonist/sykepleier-meg skulle faktisk klart å svare bedre på dette her (i all ydmykhet 😂😂). 

 

OG så blir jeg så innhelvete provosert av når de begynner å mase om den tidsklemma, som om de har noe som helst peiling på den. Ja, jeg legger inn all trening overhode mulig i fritiden med barna, men med en jobb fra 8 til 15.30 er det helt totalt urealistisk å kunne løpe mange kilometer til og fra skolen.  Jeg blir ikke det minste motivert av dette her, heller det motsatte. En ting de klarer iallefall er å motivere meg til å være i jobb, for den der boblen de der to er i, vil jeg gjøre alt for å unngå. 

 

 

Screenshot_20210916_141308_com.instagram.android.jpg

Gradestokken bikke 15+ For å trene? Trenger de virkelig 15+ ute for å løpe manisk på mølla i kjelleren? De må snakke for seg selv, ingenting er bedre en å løpe ute i skog og mark. 
 

jeg er helt enig i, jeg blir også motivert til å stå i jobb. Dette livet de lever virker så depressivt og ekstremt selvsentrert at det utad oppleves meningsløst. 
Tidsklemme deres består i å stå foran speilet og forelske seg i seg selv, det er vel ikke det andre kaller for tidsklemma. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Til dels fiffige svar Netfit gir, det skal de ha.

La merke til spørsmålet fra h*n som får strekk på bakside lår/rumpe ved utfall bakover med stang, og som lurer på hvorfor.

Svar:  "Noen opplever stølhet i adduktor magnus, som egentlig er en adduktor, men som har ett hode som også gjør hofteekstensjon".

:klo:

 

 

 

Har svært liten tro på at det er selveste Adrian Paul som svarer like klart og tydelig som en tåkefyrste. Vanligvis er han ganske så folkelig i språket.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (2 timer siden):

Og de bastante svarene kommer bestandig. Vedkommende som skriver dette har null forutsetning for å kunne uttale seg her. Det er mange grunner til stagnasjon ved vektnedgang. Dette er så useriøst! 
 

Kilde: Netfits Instagram, ikke mulig å linke til story. 

A1CAE63F-3176-4BB7-A300-D45E81CBB673.jpeg

Uansett hvem det er som svarer på vegne av Netfit, så er det så utrolig usjarmerende og nedlatende svart. Den/de kunne like gjerne svart: "Du juger. Du spiser mye mer kalorier enn du forstår selv". 
Og det med punktslanking er jo akkurat like nedlatende og spydig, og besvarer ikke en gang spørsmålet. 

At en hel familie skal kunne drive dank (bortsett fra barna som har skole, og jobber foran kamera til stadighet), og leve av dette skvipet de leverer i sine kanaler, er intet mindre enn hårreisende. Det jeg ikke forstår, er hva de skal leve av når dette ikke gir livsgrunnlag lenger? Hvem ansetter to sånne arrogante besserwissere? De har gang på gang vist at de ikke "klarer å leke fint med andre", så...

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mousj skrev (13 minutter siden):

Å kjære vene. Men det speiler manglende utdannelse. Når du lærer akademisk skriving, så lærer du også mottakerbevissthet. Hvem skriver du for? Dette er bare namedropping i et forsøk på å virke lærd, og blir ufrivillig komisk.

Nettopp. Dette har vi sett før og jeg tror jeg skrev akkurat det samme; det gir helt motsatt effekt enn det det mest sannsynlig var ment som; en som prøver å være noe hen ikke er, det er utrolig gjennomskuelig for oss som har levd noen år og møtt mange mennesker på vår vei. 
Som du skriver; når du har et menneske foran deg så tilpasser du kommunikasjonen til dette mennesket. Men uansett gir heller ikke dette svaret mening, virker som det er googlet frem (og kanskje oversatt?) og jeg lurer på om avsender selv vet hva hen egentlig mener her? 
Og jeg blir bare mer og mer overbevist om at jeg aldri ville latt netfit.no tilpasse mitt treningsprogram. Og hvorfor en tilsynelatende erfaren og kjent PT som AP vil være med på dette her er fortsatt en stor gåte. 
 

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (1 time siden):

Hva slags filter har hun brukt her? Hun ser jo ugjenkjennelig ut og så forferdelig smal i ansiktet?

 

A42E6986-C9BB-426F-9BC4-534E1955B207.jpeg

Ikke minst ser hun ut som hun minst er 45 år. Hvorfor vil hun dette? Hun er virkelig mer enn pen nok i vikeligheten. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mousj skrev (3 timer siden):

Å kjære vene. Men det speiler manglende utdannelse. Når du lærer akademisk skriving, så lærer du også mottakerbevissthet. Hvem skriver du for? Dette er bare namedropping i et forsøk på å virke lærd, og blir ufrivillig komisk.

Personlige trenere som virkelig kan faget sitt klarer å sette egne ord på det og svare på en måte som mottageren faktisk forstår! Dette er bare trist å se på…

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (3 timer siden):

I alle dager.. Hva skjer med disse grimasene om dagen. Dama er like gammel som meg! :fnise:

 

54099BA0-3458-456C-8C6D-4132020A1752.jpeg

Altså, hun legger ut så mye rart for tiden. Det blir bare verre og verre, hvor skal det ende? 🙄😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (7 timer siden):

Og de bastante svarene kommer bestandig. Vedkommende som skriver dette har null forutsetning for å kunne uttale seg her. Det er mange grunner til stagnasjon ved vektnedgang. Dette er så useriøst! 
 

Kilde: Netfits Instagram, ikke mulig å linke til story. 

A1CAE63F-3176-4BB7-A300-D45E81CBB673.jpeg

Eller kanskje hun som spør veier 40 kg og er 170cm høy🤷‍♀️ Hvordan kan dem svare noe så bastant når de har så få opplysninger? Ikke bare useriøst, men direkte farlig! Kan virkelig hvem som helst med et nettkurs i trening drive på og gi helseråd til folk? Helt lovlig?

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...