Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Har sett på netfit og svarene de gir. Synes svarene ofte er veldig bastante. 
For eksempel personen som forteller om et kcal inntak på 1400-1500 om dagen , pluss trening, men ikke går ned i vekt. Svar: da ligger du høyere på kcal inntak.

Forstår heller ikke hvorfor det er så viktig å avlive alle gamle myter. I dag var det igjen en uttalelse om at det ikke er  nødvendig med inntak av noe, under trening.

også er det litt gøy at de anbefaler et lett kcal overskudd for  å bygge rumpe.

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aquarius04 skrev (43 minutter siden):

Neida. Bare nesten. Det blir så dumt at ord blir fattige…

Hun bruker jo ikke barn i reklame heller, bare det faktum at hun har barn..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (1 minutt siden):

Har sett på netfit og svarene de gir. Synes svarene ofte er veldig bastante. 
For eksempel personen som forteller om et kcal inntak på 1400-1500 om dagen , pluss trening, men ikke går ned i vekt. Svar: da ligger du høyere på kcal inntak.

Forstår heller ikke hvorfor det er så viktig å avlive alle gamle myter. I dag var det igjen en uttalelse om at det ikke er  nødvendig med inntak av noe, under trening.

også er det litt gøy at de anbefaler et lett kcal overskudd for  å bygge rumpe.

 

Netfit netfit.. hvor mange ganger har de betatestet? Vet de ikke hva det betyr eller hva er det?

614EB622-C399-420F-B066-9E1CF2AC416C.png

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (3 minutter siden):

Har sett på netfit og svarene de gir. Synes svarene ofte er veldig bastante. 
For eksempel personen som forteller om et kcal inntak på 1400-1500 om dagen , pluss trening, men ikke går ned i vekt. Svar: da ligger du høyere på kcal inntak.

Forstår heller ikke hvorfor det er så viktig å avlive alle gamle myter. I dag var det igjen en uttalelse om at det ikke er  nødvendig med inntak av noe, under trening.

også er det litt gøy at de anbefaler et lett kcal overskudd for  å bygge rumpe.

 

Eller ta på seg noe som bygger litt ekstra? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (9 minutter siden):

Har sett på netfit og svarene de gir. Synes svarene ofte er veldig bastante. 

 

 

Blondinbolla skrev (8 timer siden):

Får følelsen av venstrehåndsarbeid av spørsmålsrunden på Netfits konto; synes svarene er dårlig formulert, svadabasert, mye «det kommer helt an på»,...]

Når noen lurer på hvorfor CBE ikke tar til seg kritikken - dette er et godt eksempel på det. (Mine uthevelser). Her får hun kritikk for å være for vag og for å være for bastant. Alt hun gjør blir galt og blir kritisert.

Hadde jeg vært CBE så hadde denne type tilbakemeldinger vært grunn for hvorfor jeg hadde avfeid kritikken- i hvert fall den som kom fra denne tråden. Gjør hun A så blir hun kritisert for å ikke gjøre B. Gjør hun B så blir hun kritisert for ikke å gjøre A. Ingen kan følge noe slikt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (1 time siden):

Jeg stusser mest over hvor ekstremt definerte muskler CBE ser ut til å ha på heeele overkroppen! En av de mange sefie-filmene hun filmet for litt siden, viste ikke en eneste muskel. Bare en tynn dame. Så det er da merkelig hvor definerte disse musklene blir på bilder... hmmm...

Hadde vært interessant om de kunne sette opp dagen time for time så vi kunne se hva de faktisk bruker all tiden på.

07.00-08.00 Løpe
08.00-09.30 Dusje, føne, sminke
09.30-10.30 Drikke kaffe
10.30-11.00 Reise inn til byen
11.00-12.00 Lunsj
12.00.12.30 Reise hjem
12.30-13.30 Løpe
13.30.14.30 Dusje, føne, sminke
14.30-15.00 Drikke iskaffe
15.00-19.00 Hente barna, spise middag, filme barna, leggetid
19.00.20.00 Løpe
20.00-21.30 Dusje, føne, sminke
21.30-23.00 Drikke vin
23.00-07.00 Sove

Noe sånt?

23.00 Dåsespray - 23.01 Elskov. 23.03 Sove.   Sorry.. kunne ikke dy meg.. ikke fint skrevet.. heldigvis sent på kveld og alle barna sover..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (2 minutter siden):

 

Når noen lurer på hvorfor CBE ikke tar til seg kritikken - dette er et godt eksempel på det. (Mine uthevelser). Her får hun kritikk for å være for vag og for å være for bastant. Alt hun gjør blir galt og blir kritisert.

Hadde jeg vært CBE så hadde denne type tilbakemeldinger vært grunn for hvorfor jeg hadde avfeid kritikken- i hvert fall den som kom fra denne tråden. Gjør hun A så blir hun kritisert for å ikke gjøre B. Gjør hun B så blir hun kritisert for ikke å gjøre A. Ingen kan følge noe slikt.

Du ser ikke forskjellen på å svare skråsikkert på en treningskonto og de svevende svarene som kommer på bloggen?

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke innleggene hos netfit merkes med reklame? Siden BALion fremdeles selger disse klærne og det således har annonseverdi for dem? 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (47 minutter siden):

Etter en joggemil før frokost og frisørtur til Oslo, ble det takeawaymiddag og mere trening i kveld. Jaggu ble det ikke tid til en liten tur til en skjønnhets/laserklinikk også. ( 💉Kanskje hun tør vise seg uten filter snart. :sminkedokke:)

For en travel dag hun har hatt. 


travle dager … 🤣🤣🤣

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nudeldama skrev (6 timer siden):

 

Når noen lurer på hvorfor CBE ikke tar til seg kritikken - dette er et godt eksempel på det. (Mine uthevelser). Her får hun kritikk for å være for vag og for å være for bastant. Alt hun gjør blir galt og blir kritisert.

Hadde jeg vært CBE så hadde denne type tilbakemeldinger vært grunn for hvorfor jeg hadde avfeid kritikken- i hvert fall den som kom fra denne tråden. Gjør hun A så blir hun kritisert for å ikke gjøre B. Gjør hun B så blir hun kritisert for ikke å gjøre A. Ingen kan følge noe slikt.

Det er to ulike brukere som skriver. Det er ikke uvanlig at folk har ulike meninger, akkurat. 

Du skriver at det ikke er rart at hun ikke tar til seg kritikken når den spriker. Problemet er dog at hun heller ikke tar til seg kritikken når den er unison. Kroppspress, perfeksjonspress og barneeksponering, kritikken har vært unison. Og heller ikke da tar de det til seg. Selv ikke fra fagfolk. Det handler altså ikke om at de ikke tar i mot sprikende kritikk, de tar ikke i mot kritikk i det hele tatt. 

Forøvrig: De fleste her i tråden har forklart at de ikke skriver her for å nå frem til Treasures, men for å bevisstgjøre lesere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (13 timer siden):

Synes faktisk hun minner mest om Anne Brith om dagen. Hun hevder at det skjer spennende ting, men ingenting skjer. Hun hevder å bruke tid og penger på veldedighet, uten å underbygge dette (og hvis man ser på inntekten er det vel neppe noe til overs å gi bort). Kropp blir mer og mer fremtredende etterhvert som tallene stuper. Det er kaffe, hår og negler på repeat. Og selvfølgelig må ungene bidra til inntekten. De har til og med den samme "fete" bilen.

Det eneste som skiller de to nå, er at CBE har en mann. Synd for henne, for mannnfolkjakten ga Anne Brith sårt tiltrengt content på hennes kanaler.

 

Enig i dette. 

Slette og blokkere alt som kan vise at det ikke kun er beundring er også noe likt. ABD klarte en stund å overbevise både advokater, media og et sett med nye venner om at hun var superkjendis som hadde oppnådd drømmehuset, hadde suksess i forretninger, fet bil og "klart alt dette på tross av...."  Det er en litt annen story CBE.no spinner på, men det virker tilsvarende likt et krampeaktig skuespill for å illudere suksess og popularitet. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (9 timer siden):

Fokus på helse, og fordelene med trening psykisk sa du? Har ikke NetFit hørt om. Her er det lav fettprosent som teller! 

CA9BF933-D707-451D-837C-FA30C39A5A40.jpeg

"Det går dessverre ikke an å punktslanke😩"

Åpenbart at det er tragisk, siden det må brukes både "dessverre" og 😩"

Tenker det kanskje er en bra ting, at det ikke går an å punktslanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lill :) skrev (9 timer siden):

Fokus på helse, og fordelene med trening psykisk sa du? Har ikke NetFit hørt om. Her er det lav fettprosent som teller! 

CA9BF933-D707-451D-837C-FA30C39A5A40.jpeg

Her forstår tydeligvis ikke Netfit spørsmålet engang. Vedkommende spør da ikke om slanking, men om hvordan man kan stramme opp "lovehandles". Det ligger mange effektive øvelser på nett som er verdt å prøve. 

Aldri hørt ordet punktslanke før. Men det er tydeligvis "desverre" at det ikke går an å gjøre det. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (9 timer siden):

 

Når noen lurer på hvorfor CBE ikke tar til seg kritikken - dette er et godt eksempel på det. (Mine uthevelser). Her får hun kritikk for å være for vag og for å være for bastant. Alt hun gjør blir galt og blir kritisert.

Hadde jeg vært CBE så hadde denne type tilbakemeldinger vært grunn for hvorfor jeg hadde avfeid kritikken- i hvert fall den som kom fra denne tråden. Gjør hun A så blir hun kritisert for å ikke gjøre B. Gjør hun B så blir hun kritisert for ikke å gjøre A. Ingen kan følge noe slikt.

det er da fullt mulig å være vag og bastant i samme utsagn.

Eksempel: "nå må vi alle ta oss kraftig samme og brette opp ermene for å jobbe for en bedre verden. Ferdig snakka."

Endret av MissLucy
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (2 timer siden):

Forøvrig: De fleste her i tråden har forklart at de ikke skriver her for å nå frem til Treasures, men for å bevisstgjøre lesere. 

Dette.

Et hovedpoeng som blir så aktivt og totalt oversett og vranglest at jeg bare har gitt opp å gå inn i denne typen diskusjoner.

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
Lill :) skrev (9 timer siden):

Fokus på helse, og fordelene med trening psykisk sa du? Har ikke NetFit hørt om. Her er det lav fettprosent som teller! 

CA9BF933-D707-451D-837C-FA30C39A5A40.jpeg

 Den som svarer tror spørsmålstilleren er ute etter slanking! Er ikke netfit en treningsapp/program/whatever?!

Personen spør om "stramme opp" - altså muskeløvninger! Og det finns jo det godt av, veldig effektive også. Dette burde jo både adrian og lke vite, basic kunnskap.

 

Anektote: Jeg har selv blitt kvitt mye heng akkurat her på 2 uker med masse styrketrening, og da mener jeg styrketrening, ikke hopp&sprett som Netfit formidler. Idag så jeg i speilet at nesten all heng/sig i flesket er borte, bare bittelitt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...