Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette bygger jo ikke muskler, men brenner kalorier. Målet er å bli så tynn som mulig. Stor kontrast til de definerte armene vi ser på stillbilder. 

Screenshot_20210918-092444_Instagram.thumb.jpg.9c5bfcbcfad94fbe173764dc7dba32ce.jpg

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

«I dag løper jeg i fjellet i flere timer»

Er det Lars Kristian eller Caroline som har svart her 🤔?

A3C8BA23-03A8-40D1-A93A-D7847EDF28B5.png

• Liker 24
Skrevet
Ultiva skrev (21 timer siden):

De siste restene av gotisk bordell og psykedeliske fliser á la Alice i Eventyrland er i ferd med å forsvinne, ser jeg. Nå har halve huset blitt pusset opp to ganger i løpet av de siste tre årene, og CBE forsterker nok en gang sin tittel som dronningen av ekstremmaterialisme. 

Nå er det altså det kullsvarte og vindusløse badet som ryker, under påskudd av "mulig avkorting av forsikring". Enklere forklart; paret er allerede møkk lei de nye badene sine etter 3 år med hjemmetusling, og velger å kaste oppussingsfirmaene under bussen og skylde på dårlig håndverk for å slippe å ta ansvar for ekstremmaterialismen sin selv.

I følge CBEs inspirasjonsbilder så blir dette "reklamasjonsarbeidet" særs omfattende med en komplett stilendring; fra kullkjeller til lyst og luftig. Men for all del, dette handler kun om reklamasjon og mulige forestående fuktskader, altså 🙃

#miljøsvin

#dårligeforbilder

Hun så vel Jenny Skavlan sitt nye bad

Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Jeg har ingen tro på at Netfit blir til noe- selv ikke om appen skulle komme etterhvert. De er ikke inspirerende rett og slett, og måten de svarer på er svært lite kompetent og kundevennlig. At de slenger med forklaringer som er ment å imponere, men som ingen forstår noe av - gjør det bare ytterligere useriøst. 

De har et ønske om å være treningsinfluencere, høste beundring, popularitet og lukrative samarbeid. Men i realiteten viser de bare selfier og poseringer av egentreningen til Caroline. Det virker ikke som de forstår at det eneste de egentlig kommer med er overdreven cardiotrening, kroppsfokus og oppstilte bilder. Netfit er ingenting, bare et navn, og bilder av en pen dame som poserer i stilig treningstøy. 

Hvis de tenker at de skal inspirere, veilede og engasjere andre, så har de en svært lang vei å gå. Det er jo kun Caroline i fokus, ikke den potensielle kunden som skal inspireres til trening, eller lære om trening. Spørs om de har det som skal til for å flytte dette fokuset. Det virker svært innarbeidet å lage en haug med bilder av "fotballfrue" og gå ut i fra at det selger som før. 

Med så mange dyktige treningsinfluencere, gode apper og ikke minst online PT`r på markedet, så tror jeg Netfit faller tvers igjennom. 

Og disse er i tillegg gratis å følge. Hvem kommer til å gidde å betale hos netfit?

Skrevet

Det jeg tenker visjonen deres med Netfit er at Caroline skal vise frem øvelsene uten mye dill dall. Veldig liknende Pamela Reif. Jeg personlig liker den måten å trene på, veldig oversiktlig og greit. Da trenger jeg ikke se hovedpersonen bruke tunge vekter, for det skal vel appellere til mange, også nybegynnere. 

• Liker 3
Skrevet
Ice-91 skrev (26 minutter siden):

For et elendig svar om løping. 

• Liker 27
Skrevet
Vipser skrev (1 time siden):

Dette bygger jo ikke muskler, men brenner kalorier. Målet er å bli så tynn som mulig. Stor kontrast til de definerte armene vi ser på stillbilder. 

Screenshot_20210918-092444_Instagram.thumb.jpg.9c5bfcbcfad94fbe173764dc7dba32ce.jpg

Her ser vi i det minste personen uten filter i ansiktet. Stor forskjell! 

8748E562-879B-42B3-B194-42879167EDD6.png

• Liker 24
Skrevet

Hvem er det egentlig som spør om videoer fra da hun var med i SVD???? Hun gjorde ikke en bra figur der, husker jeg ble overrasket over hvor dårlig balanse hun hadde, til å trene så mye (men når det gjaldt selve dansinga var hun visstnok en av de som trente minst det året). For ikke å glemme dommer Åge som syntes at de proffe dommerne ike hadde peil, godt støttet av tante Vigdis. Hver gang hun fikk spørsmål lot hun dansepartneren svare for seg. Og i forkant av programmet var alle hennes tilhengere overbevist om at hun nok kom til å få Egor som dansepartner. Why liksom? Fordi hun var CBE? Så endte hun opp med en helt ukjent danser, som ikke har vært med hverken før eller siden.....

Skrevet
Marsh skrev (15 minutter siden):

Og disse er i tillegg gratis å følge. Hvem kommer til å gidde å betale hos netfit?

Godt poeng. Det er massevis at kompetente og inspirerende treningsprofiler man kan følge - helt gratis. 

Netfit er utkonkurrert før de i det hele tatt er lansert. De har nok overvurdert egen betydning i dette segmentet. De gir inntrykk av å skulle komme med noe svært ekslusivt, men virker å helt ha glemt å gjøre research på hva forbrukerne av slike tjenester egentlig ønsker og forventer. 

De er så vant til å selge inn bilder som illuderer at slik og slik aktivitet skjer. De glemmer helt at trening gjør seg best i real-time, live og med en full økt å følge. 

Posører har ikke særlig mye inntjening i treningscoach-bransjen tror jeg.  

• Liker 37
Skrevet
Ice-91 skrev (1 time siden):

De ser seg selv som treningscoach, men svarer jo helt elendig. 

Jeg innbiller meg at når noen spør hvordan man skal øve seg opp til å klare å løpe/løpe lenger, så er de ute etter konkrete råd og opplegg de kan følge. 

Noe alà: https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-generelle/kom-i-gang-med-lopingjogging/

• Liker 28
Skrevet
Marsh skrev (1 time siden):

Hvem er det egentlig som spør om videoer fra da hun var med i SVD???? Hun gjorde ikke en bra figur der, husker jeg ble overrasket over hvor dårlig balanse hun hadde, til å trene så mye (men når det gjaldt selve dansinga var hun visstnok en av de som trente minst det året). For ikke å glemme dommer Åge som syntes at de proffe dommerne ike hadde peil, godt støttet av tante Vigdis. Hver gang hun fikk spørsmål lot hun dansepartneren svare for seg. Og i forkant av programmet var alle hennes tilhengere overbevist om at hun nok kom til å få Egor som dansepartner. Why liksom? Fordi hun var CBE? Så endte hun opp med en helt ukjent danser, som ikke har vært med hverken før eller siden.....

Egor Filipenko som satt i fengsel for fyllekjøring? Jeg ser på ham som alt annet enn en god deal, men det var sikkert annerledes for 8 år siden når CBE deltok i Skal vi Danse. Hun røk ut etter to eller tre episoder og skyldte på at det sikkert var fordi leserne savnet bloggen hennes 🙃 Hun var altså like ufeilbarlig den gang som nå, og ingenting var hennes skyld den gangen heller 😊

Skrevet (endret)

Oppsiktsvekkende å se en film av CBE uten kraftig skjønnhetsfilter og innsugde kinn. Dette er jo to helt forskjellige kvinner hva angår alt fra ansiktsform, hakeparti, øyeform og ikke minst nese! Hun ser SÅ mye søtere ut, og ikke minst hyggeligere ut, uten disse latterlige og forvrengende Stepford Wife-filterne. Ikke minst så ser hun yngre ut med den naturlige, mer runde ansiktsformen sin. 

Screenshot_20210918-123033_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210918-123109_Instagram.jpg

Endret av Solaire
Skrevet
Hallepalle2 skrev (14 timer siden):

Hun får da det hun ønsker av treningen? En tynn kropp og sikkert ok kondisjon. 

Hvem er målgruppa og mottaker av treningsbildene? Avsenderen selv?

Mer enn ti år uten progresjon, bare vedlikeholdstrening for å opprettholde en slank figur er ikke inspirerende for så mange andre enn avsender. Netfit planlegger å selge tjenester. Første prioritet er derfor å være tydelige og troverdige på hva som først og fremst skal selges. Hva selger Netfit, og til hvem?

• Liker 36
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (17 minutter siden):

Mer enn ti år uten progresjon, bare vedlikeholdstrening for å opprettholde en slank figur er ikke inspirerende for så mange andre enn avsender. Netfit planlegger å selge tjenester. Første prioritet er derfor å være tydelige og troverdige på hva som først og fremst skal selges. Hva selger Netfit, og til hvem?

Jamfør bildet fra netfit-videoen over så ser man et taust og høflig smil som ikke når øynene. Kanskje det er det de anser som vinnerformelen. Og det er jo sikkert slitsomt å skulle kommunisere med mottakeren samtidig som man både skal holde balansen og se deilig ut i treningsbh.

Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (45 minutter siden):

Jeg svarte da bare på et innlegg. Hvorfor siterer du meg med alle disse spørsmålene? 

Skrevet
Hallepalle2 skrev (15 timer siden):

Hun får da det hun ønsker av treningen? En tynn kropp og sikkert ok kondisjon. 

Det gjør hun nok. Men om de vil nå ut med Netfit bør de følge med i tiden og fokusere mer på styrketrening. Alle mine venner med unntak av en trener styrke. Om Netfit kun består av litt hopp og sprett kombinert med mølle mister de mange følgere ved å kjøre en så smal vei. 

Kommet mye forskning på viktigheten av styrketrening. De fleste er også klar over at vekttrening ikke gjør at en blir seende ut som en kvinnelig versjon av Dolph Lundgren. Kvinner er generelt mer opptatt av styrke enn før. Men ja, de kan kjøre på med løping herfra og til månen for min del.  Men da må de heller ikke lure på hvorfor det ikke engasjerer særlig. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
miss spjåk skrev (1 time siden):

Det gjør hun nok. Men om de vil nå ut med Netfit bør de følge med i tiden og fokusere mer på styrketrening. Alle mine venner med unntak av en trener styrke. Om Netfit kun består av litt hopp og sprett kombinert med mølle mister de mange følgere ved å kjøre en så smal vei. 

Kommet mye forskning på viktigheten av styrketrening. De fleste er også klar over at vekttrening ikke gjør at en blir seende ut som en kvinnelig versjon av Dolph Lundgren. Kvinner er generelt mer opptatt av styrke enn før. Men ja, de kan kjøre på med løping herfra og til månen for min del.  Men da må de heller ikke lure på hvorfor det ikke engasjerer særlig. 

For å være helt ærlig så tror jeg ikke at de lurer på noenting. De fremstår som veldig selvtilfredse. Se den utrolige forskjellen på kommunikasjonen med følgerne, f eks i fht Fitfocus. Fitfocus har stort fokus på dialog med følgerne, hva følgerne ønsker og hva de ønsker mer av. Hun virker oppriktig opptatt av hvordan hun kan formidle folkekunnskap om et sunt levesett.

Mens om noen stiller spørsmål hos netfit så rennes de rett i senk ved at LKE vil brife med latinske ord og begreper som han akkurat har lært seg, gjerne sammen med et par lenker til gamle forskningsartikler som han har skummet gjennom. Man møtes rett og slett av en vegg. Der handler 100 % om avsenderen netfit. Det er helt utrolig at paret har kommunikasjon som yrke, med tanke på at alt de formidler er 100 % enveiskjørt.

Endret av Solaire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...