Minnie Mus Skrevet 23. september 2021 #51341 Skrevet 23. september 2021 1 hour ago, Felis said: Hvis det har vært flere nestenulykker fordi han ikke klarer å dra på håndbrekket fysisk, så er det på tide å tenke annerledes med tanke på helsen. Hvis han spiser litt mer og løper litt mindre, så vil han kanskje restituere seg såpass at han får armstyrke nok til å operere en helt vanlig familiebil. I følge han selv har han hatt en alvorlig ulykke og flere nestenulykker på svært kort tid. Bør han i det hele tatt sitte bak rattet? Tenkte det samme 12
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51342 Skrevet 23. september 2021 Så legger han ut i storyen sin og håner ei som har skrevet at hun blir kvalm av holdningene hans. Med fullt navn. Han kunne i det minste sladdet navnet hennes. Først benytter han anledningen til å henge ut folk, som vanlig, så blir dem blokkerte. Han der tåler ingenting, men selv kan han visst ture frem, bryte personvern og henge ut andre. Fysj for en kvalm type. 80
Populært innlegg Luckie Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51343 Skrevet 23. september 2021 Minnie Mus skrev (17 minutter siden): Så legger han ut i storyen sin og håner ei som har skrevet at hun blir kvalm av holdningene hans. Med fullt navn. Han kunne i det minste sladdet navnet hennes. Først benytter han anledningen til å henge ut folk, som vanlig, så blir dem blokkerte. Han der tåler ingenting, men selv kan han visst ture frem, bryte personvern og henge ut andre. Fysj for en kvalm type. Han er en arrogant bedreviter som lever på/av kona si. Han vet ikke bedre. 50
Gjest tranedatter Skrevet 23. september 2021 #51344 Skrevet 23. september 2021 (endret) Trodde bilden de hadde var i Tesla-klasse. Men får jo til under 400 000 her i Sverige...(brukt) og under 700 000 ny. Men, hvor mange reiser har de värt på med den Skodan? Siden de på disse ukene savner både hengerfeste (aldri sett de kjøre med henger??) og bagasjerom?? Som flere skriver: kunne han ikke bare skrive: "svavner min egen bil!" Det hadde gitt bedre reklame for både Volvo og for de som de fikk leiebil av. Og fremstått mer sympatisk. Nå hadde jeg som markedsfører tenkt: "nei han der gidder vi ikke yte noe ekstra for, han risikerer vi bare dritt fra". Endret 23. september 2021 av tranedatter
Aquarius04 Skrevet 23. september 2021 #51345 Skrevet 23. september 2021 Aricia skrev (4 timer siden): Menn som skryter av å ha den største bilen. ….kan det være et tegn på noe annet? 🤣 12
Gjest Marsh Skrevet 23. september 2021 #51346 Skrevet 23. september 2021 Begge foreldrene står med mobilene og filmer, mens barna danser med bjørnis. Hun filmer ungene, han filmer henne som filmer ungene. Lure rpå om de har noen som helst fri fra nett. #barndomtilsalgs
Keaton Skrevet 23. september 2021 #51347 Skrevet 23. september 2021 Felis skrev (3 timer siden): Hvis det har vært flere nestenulykker fordi han ikke klarer å dra på håndbrekket fysisk, så er det på tide å tenke annerledes med tanke på helsen. Hvis han spiser litt mer og løper litt mindre, så vil han kanskje restituere seg såpass at han får armstyrke nok til å operere en helt vanlig familiebil. I følge han selv har han hatt en alvorlig ulykke og flere nestenulykker på svært kort tid. Bør han i det hele tatt sitte bak rattet? Enig, fremstår bekymringsfullt. 22
Klokkereim Skrevet 23. september 2021 #51348 Skrevet 23. september 2021 (endret) tranedatter skrev (39 minutter siden): Men, hvor mange reiser har de värt på med den Skodan? Siden de på disse ukene savner både hengerfeste (aldri sett de kjøre med henger??) Er nok hunden som trenger plass. (Fikk ikke med det du skrev om bagasjerom i siteringen) De slipper å kjøre Skoda når de skal kjøre rundt og levere julegaver da om det blir noe omvendt julenisse i år. Sponses vel ikke av hva som helst. Endret 23. september 2021 av Klokkereim 10
Chrisssi Skrevet 23. september 2021 #51349 Skrevet 23. september 2021 Arrogant, patetisk og dønn usympatisk. Godt dette paret stuller rundt for seg sjæl tenker jeg, de passer utrolig godt sammen. 40
Sol79 Skrevet 23. september 2021 #51350 Skrevet 23. september 2021 Irja skrev (4 timer siden): LKE må være den minst sjarmerende offentlige personen jeg vet om. På alle måter. I den grad han er en offentlig person da. Han når vel ikke ut til spesielt mange i kanalene sine. 23
Heisann1234 Skrevet 23. september 2021 #51351 Skrevet 23. september 2021 OMG han er så jævli usmakelig 🤬 Jeg tenker gang på gang "er det mulig? Kan det bli verre"? Men neida LKE bare gir og gir. Unnskyld meg men, hva F tror han at han er? I tillegg ler han av og henger ut folk som synes at holdningen hans er kvalm. Det går da for F ann å gå litt inn i seg selv når man krenker folk gang på gang????!!! Neineinei her det han som er bare morsom og humoristisk. Stakkars han kan jo ikke dra i håndbrekket selv. Jeeez altså når du vet fra før av at du ikke har verdens beste rykte blant folk så går det kanskje ann å tenke litt før man skriver eller? 42
Pusern3 Skrevet 23. september 2021 #51352 Skrevet 23. september 2021 (endret) Keikolina skrev (4 timer siden): Alle vet hva man sier om menn som må ha store ting 😊 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 tenkte nøyaktig det samme 😝 Endret 23. september 2021 av Pusern3 9
Aidensfield Skrevet 23. september 2021 #51353 Skrevet 23. september 2021 lille sangfugl skrev (5 timer siden): Hvorfor ikke bare skrive «endelig er bilen ferdig på verksted, blir deilig å kjøre min egen bil igjen». Nei vent, da provoserer han jo ingen. Og det får han jo ingen glede av i hverdagen (virker det som). Jeg fatter ikke at dere gidder og irritere dere.. La nå mannen få glede seg over å få tilbake bilen.. 6
Trudis23 Skrevet 23. september 2021 #51354 Skrevet 23. september 2021 For en representant for bedriften 😳 …og bildene blir mørkere og mørkere. Ser han knapt nok lenger 👀 29
Minnie Mus Skrevet 23. september 2021 #51355 Skrevet 23. september 2021 1 minutt siden, Trudis23 said: For en representant for bedriften 😳 …og bildene blir mørkere og mørkere. Ser han knapt nok lenger 👀 Like greit 26
Beneviento Skrevet 23. september 2021 #51356 Skrevet 23. september 2021 Aidensfield skrev (9 minutter siden): Jeg fatter ikke at dere gidder og irritere dere.. La nå mannen få glede seg over å få tilbake bilen.. Han har vel også lagt ut dette og skrevet det på den måten fordi han VET at folk her inne kommer til å reagere og kommentere måten han ordlegger seg på. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet og ved å kommentere det så har han oppnådd det han ønsker. 15
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51357 Skrevet 23. september 2021 (endret) ALtså - hvis han faktisk er ute etter å hisse opp oss kg-damer (og herrer), så tenker jeg at han helt seriøst heller burde begynne å konsentrere seg ørlite grann mer om å drive selskapet kona har bygget opp, enn å være drittsekk for å hisse opp noen titalls damer i et anonymt forum. At de ikke jobber mer bevisst for å følge opp og opprettholde bedriften sin, er virkelig helt merkverdig å stå på utsiden å se på. Endret 23. september 2021 av pøbelsara 80
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 23. september 2021 Populært innlegg #51358 Skrevet 23. september 2021 Jeg tror også at bedriften går så dårlig at de må publisere slike kommentarer for å få opp engasjementet, samtidig tror jeg også at begge to er helt blåst i hodet etter å ha gått hjemme og lullet i sin egen verden så lenge. Totalt uten input eller impulser fra omverdenen. Jeg er så glad jeg har et mer innholdsrikt liv, og ikke minst foreldre og venner som hadde lurt på hva i helvete jeg hadde holdt på med om jeg ble så ekstremt selvopptatt og arrogant. 51
Skrottefar Skrevet 23. september 2021 #51359 Skrevet 23. september 2021 123Frustrert skrev (5 minutter siden): Jeg tror også at bedriften går så dårlig at de må publisere slike kommentarer for å få opp engasjementet Det får nå være så, men tjener de i kroner og øre på det? Vil vel tro at annonsører og sponsorer etter hvert klarer å fange opp hvilken reklameeffekt det vil ha å bli assosiert med disse noksagt'ene i Villa Kulås 😛 10
LilleSnupp Skrevet 23. september 2021 #51360 Skrevet 23. september 2021 «Treet var dødt..» Peer, du lyver 30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå