Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jobbermedbarn skrev (4 minutter siden):

Helt enig med deg her. Dessuten kan jeg tenke meg veldig mange andre fam hadde hatt glede av en slik ferie i år for en billigere pris/gratis. Det hadde vært god reklame det, i en tid hvor mange småbarnsfam sliter. Veldig dårlig prioritering av Brimi. 

Det er jo ikke gratis, det er mot å få reklame. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Klink skrev (11 minutter siden):

Det er jo ikke gratis, det er mot å få reklame. 

Jeg har da ikke skrevet at det er gratis? Jeg har skrevet det jeg tenker er bedre bruk av pengene og bedre reklame (og da satt i sammenheng med det innlegget jeg svarte på som var hovedpoenget her!). 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 27
Skrevet
likermegher skrev (6 timer siden):

CBE er overraskende lite grasiøs, ref. videoen på IG fra hagen. 

Så cringe. Hvem gjør sånn? 😅

• Liker 4
Skrevet

Morna, Brimi 👎

• Liker 31
Skrevet (endret)
Iben02 skrev (5 minutter siden):

Så cringe. Hvem gjør sånn? 😅

Ingen andre enn CBE🙈

Endret av likermegher
  • Liker 9
Skrevet
Surikatt skrev (52 minutter siden):

Noe så forkastelig. De reiser på sponset ferie og barna må jobbe og få ferien og seg selv spredt på Internett. Skal de aldri få være i fred for disse griske og egoistiske foreldrene ? Kan de ikke for en gangs skyld ta ferie, logg av og vær sammen med barna uten at det skal være photoshoot hele tiden. Så slitsomt. 

Det blir jo bare utgifter med ferien om de logger av, for dem er ferie en inntektsmulighet. 

• Liker 26
Skrevet (endret)
likermegher skrev (24 minutter siden):

Ingen andre enn CBE🙈

Hun snurret jo rundt i den rosa kjolen sin på stranda og, døde litt inni meg av flauhet, haha.

Endret av Breakeven
  • Liker 20
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Jeg har da ikke skrevet at det er gratis? Jeg har skrevet det jeg tenker er bedre bruk av pengene og bedre reklame (og da satt i sammenheng med det innlegget jeg svarte på som var hovedpoenget her!). 

Jojo, men Brimi gjør det for å tjene penger. Og cbe gjør det for sponset tur. Får ikke noe igjen for å gi bort til noen. (Kanskje bedre omdømme enn å invitere cbe når jeg tenker meg om, men cbe når kanskje fram til flere) 
Kynisk, men slik driver man en bedrift. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Klink said:

Jojo, men Brimi gjør det for å tjene penger. Og cbe gjør det for sponset tur. Får ikke noe igjen for å gi bort til noen. (Kanskje bedre omdømme enn å invitere cbe når jeg tenker meg om, men cbe når kanskje fram til flere) 
Kynisk, men slik driver man en bedrift. 

Ååh,men tenk om de kunne tenkt annerledes og annonsert at de gir bort et opphold eller to til noen som sliter med å få dratt på ferie. Der burde da jaggu være god reklame. Eller er folk generelt mer opptatt av glansbilder kanskje. 

• Liker 32
Skrevet
3 minutter siden, Baelfire said:

Ååh,men tenk om de kunne tenkt annerledes og annonsert at de gir bort et opphold eller to til noen som sliter med å få dratt på ferie. Der burde da jaggu være god reklame. Eller er folk generelt mer opptatt av glansbilder kanskje. 

Tviler på at frua av Særp noen gang kommer til å gjøre noe sånt, iallefall ikke gratis.... Men ja, hadde hun inngått et samarbeid og faktisk gitt bort en ferie til noen som trenger det, hadde jeg kanskje fått et lite snev av respekt for frua igjen.

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Minnie Mus said:

Tviler på at frua av Særp noen gang kommer til å gjøre noe sånt, iallefall ikke gratis.... Men ja, hadde hun inngått et samarbeid og faktisk gitt bort en ferie til noen som trenger det, hadde jeg kanskje fått et lite snev av respekt for frua igjen.

Tenkte ikke på CBE,men Brimi 

• Liker 10
Skrevet
Baelfire skrev (14 minutter siden):

Aner ikke hva som i realiteten vil generere mest penger av de to alternativene … 

Skrevet
4 minutter siden, Klink said:

Aner ikke hva som i realiteten vil generere mest penger av de to alternativene … 

Ikke jeg heller,men mistenker at jeg ikke liker svaret 

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (6 minutter siden):

Hvis flere mennesker sier fra hva de synes om hensynsløs eksponering av intetanende barn, vil det ikke generere penger.

Forbrukermakt, heter det. 

• Liker 31
Skrevet

CBE reklamerer for "tursko" som overalt på nettet, til og med av Twentyfour selv, beskrives som hverdagssko eller fritidssko. Jeg har samme sko selv, og kan skrive under på at dette IKKE er tursko. Dårlig reklame når hun ikke vet hva hun reklamerer for. 

(Skal forresten ikke kjøpe noe fra Twentyfour igjen, det var en glipp..)

Screenshot_20210623_183113.thumb.jpg.d3833aecec08f9308a8779fdbb13fdd8.jpg

Fra Instastory

• Liker 34
Skrevet
27 minutter siden, Baelfire said:

Tenkte ikke på CBE,men Brimi 

Å jeg tenkte på om CBE kunne inngått en avtale med feks Brimi og gitt bort en ferie for noen som ikke har råd....

• Liker 3
Skrevet
Mymble skrev (22 minutter siden):

CBE reklamerer for "tursko" som overalt på nettet, til og med av Twentyfour selv, beskrives som hverdagssko eller fritidssko. Jeg har samme sko selv, og kan skrive under på at dette IKKE er tursko. Dårlig reklame når hun ikke vet hva hun reklamerer for. 

Fra Instastory

Nei det der er ikke tursko. Langt unna. Stiller seg i rekken av episoder som viser at CBE fortsatt ikke har peil på elementært friluftsliv selv nå flere år etter hun proklamerte hun bare elsker friluftsliv. Ikke imponert. 

• Liker 42
Gjest Lin11
Skrevet
Mymble skrev (26 minutter siden):

Fra Instastory

Det stemmer, finnes ikke som tursko. At TWF gidder å samarbeide med dette firmaet er heldig for Treasures AS. 

8F364414-B65A-40DF-8CE1-D9490009FF30.jpeg

Skrevet
pøbelsara skrev (33 minutter siden):

Hvis flere mennesker sier fra hva de synes om hensynsløs eksponering av intetanende barn, vil det ikke generere penger.

Forbrukermakt, heter det. 

Akkurat👍👏

• Liker 13
Skrevet

Må være slitsomt å aldri dra på tur bare for å kose seg sammen med familien og nyte naturen og livet, uten å måtte dokumentere alt i some og nesten alltid reklamere for et eller annet merke. Virker som at det aldri har skjedd hvis det ikke dokumenteres på både insta og blogg. Tenk å vokse opp med foreldre som alltid sitter med mobilen eller kamera i hendene, for å knipse bilder av alt barna foretar seg og dele det med mange tusen ukjente mennesker :( Ikke særlig gode barndomsminner å se tilbake på.

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...