Malum Skrevet 25. juni 2021 #45281 Skrevet 25. juni 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): Jeg tenker at når man er influenser, så har man alle typer følgere, også de som er hel besatt av hvor ting er kjøpt. I fjor under nedstengningen var en en fyr som var rimelig besatt av lange negler som skrev i kommentarfeltet. Jeg tenker at det å vite at det er en del merkverdige, kanskje grenseløse folk der ute som følger og noen ganger tilber, er skremmende. For meg er det en viktig grunn til å holde ungene unna kanalene. Jeg tro en grenseløs fan er mye skumlere enn en sur kritiker. jeg kommer ikke over fortellingen om at noen ringte på for å se babyen etter at eldste var født. Hvis de ikke var veldig unge, ville det ha skremt meg skikkelig. Denne historien (hvis den er sann) er ekstremt skremmende, og gjør den massive eksponeringen av barna enda vanskeligere å forstå. 28
Ellevira Skrevet 25. juni 2021 #45282 Skrevet 25. juni 2021 Bremnes.Kari skrev (1 time siden): Syns Caroline er tøff som orker. ???????
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 25. juni 2021 #45283 Skrevet 25. juni 2021 43 minutter siden, Lin11 said: Godt råd er ignorere. Stikkord; antivax. 😂 hva vet du om det? Vi diskuterte tvungen covid-vaksine av sykepleiere. Og rapportert for brukerdebatt.
pøbelsara Skrevet 25. juni 2021 #45284 Skrevet 25. juni 2021 Bremnes.Kari skrev (2 timer siden): Syns Caroline er tøff som orker. Orker hva? Å leve livet på nettpå 13. året? Å dra på ferie med camper på slep? Å løpe så mye som hun gjør? Ha valp? Filme treningsøkter? Være gift med sin egen fotograf? Holde et stort hus i orden? Spise 3 dl olivenolje til middag? 46
Rev. Revenge Skrevet 25. juni 2021 #45286 Skrevet 25. juni 2021 Jeg synser at det er rart å synse at "Caroline er tøff som orker", all den tid ingen av oss kjenner personene bak firmaet til å danne seg et bilde av deres private egenskaper. Det har heller ingen verdi for tråden. Det er mer begredelig at barn pushes i reklame, og at reklame bevisst ikke merkes korrekt eller når det skal merkes. Så er det all denne filtrerte poseringen herfra til glade jul, da. Som et resultat av tidligere salg av svisker, snake oil og leverpostei, kanskje. 30
Snødronninga Skrevet 25. juni 2021 #45287 Skrevet 25. juni 2021 Hun orker vel å tjene fett på hobbyene sine, da. Hadde ikke jeg hatt noe i mot med mine hobbyer heller. 8
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 25. juni 2021 Populært innlegg #45288 Skrevet 25. juni 2021 Unnskyld, men nå ble jeg lattermild her. Rumpa som kommer og går. 79
Populært innlegg Klementine Skrevet 25. juni 2021 Populært innlegg #45289 Skrevet 25. juni 2021 NewStart87 skrev (20 minutter siden): Unnskyld, men nå ble jeg lattermild her. Rumpa som kommer og går. Rart hun ikke får spørsmål om hvor rumpa er kjøpt? 57
Lopploella Skrevet 25. juni 2021 #45290 Skrevet 25. juni 2021 Klementine skrev (13 minutter siden): Rart hun ikke får spørsmål om hvor rumpa er kjøpt? Skikkelig bleierumpe ser det ut som. 43
Gjest Lin11 Skrevet 25. juni 2021 #45291 Skrevet 25. juni 2021 Klementine skrev (18 minutter siden): Rart hun ikke får spørsmål om hvor rumpa er kjøpt? Hun har da vitterlig hatt samme rumpe siden hun var 16 år, og vært vektstabil de siste årene. Muligens at fettprosent og vekt ikke følger hverandre hos Berg Eriksen?
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 25. juni 2021 #45292 Skrevet 25. juni 2021 Ok, litt røff start der, prøver igjen. (Interessant og smått ironisk at nye deltakere i tråden ofte får korreks for tonen sin her inne forresten). Siden dere spør, og takk for oppklaringspørsmål @pøbelsara, jeg syns det er tøft av Caroline at hun makter å stå i det når det kommer så massiv kritikk (og ja, da mener jeg hovedsaklig her inne fra), og det aller meste ved hennes virksomhet er analysert og dissekert i stykker for lenge siden. Kombinert med (påstått) fallende engasjement og lesertall, og påfølgende fallende inntekt: jeg ser ikke hva hun har å tjene på å holde ut. Hun må gjøre det av pur stahet.
Gjest Lin11 Skrevet 25. juni 2021 #45293 Skrevet 25. juni 2021 Bremnes.Kari skrev (17 minutter siden): Ok, litt røff start der, prøver igjen. (Interessant og smått ironisk at nye deltakere i tråden ofte får korreks for tonen sin her inne forresten). Siden dere spør, og takk for oppklaringspørsmål @pøbelsara, jeg syns det er tøft av Caroline at hun makter å stå i det når det kommer så massiv kritikk (og ja, da mener jeg hovedsaklig her inne fra), og det aller meste ved hennes virksomhet er analysert og dissekert i stykker for lenge siden. Kombinert med (påstått) fallende engasjement og lesertall, og påfølgende fallende inntekt: jeg ser ikke hva hun har å tjene på å holde ut. Hun må gjøre det av pur stahet. Du er ikke helt god på dokumentasjon skjønner jeg. Det er dokumentert at det er fallende inntekter, sponsortørke og lave tall når det gjelder engasjement 😊
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 25. juni 2021 #45294 Skrevet 25. juni 2021 1 minutt siden, Lin11 said: Du er ikke helt god på dokumentasjon skjønner jeg. Det er dokumentert at det er fallende inntekter, sponsortørke og lave tall når det gjelder engasjement 😊 Rapportert igjen for brukerangrep. Slutt å trakasser meg.
Pippio Skrevet 25. juni 2021 #45296 Skrevet 25. juni 2021 Bremnes.Kari skrev (55 minutter siden): Ok, litt røff start der, prøver igjen. (Interessant og smått ironisk at nye deltakere i tråden ofte får korreks for tonen sin her inne forresten). Siden dere spør, og takk for oppklaringspørsmål @pøbelsara, jeg syns det er tøft av Caroline at hun makter å stå i det når det kommer så massiv kritikk (og ja, da mener jeg hovedsaklig her inne fra), og det aller meste ved hennes virksomhet er analysert og dissekert i stykker for lenge siden. Kombinert med (påstått) fallende engasjement og lesertall, og påfølgende fallende inntekt: jeg ser ikke hva hun har å tjene på å holde ut. Hun må gjøre det av pur stahet. Hvis du f. eks ser i tråden til Pilotfrue er det lite aktivitet der. CBE gjør / publiserer veldig mye som er kritikkverdig. Det er ikke lenge siden hun fikk komplimenter her inne for hun såg så sunn og frisk ut. Nøkkelord: barn, thinspo, kroppsfokus, manglende / feil merking av reklame… listen er lang. Egentlig burde CBE bli flinkere til å merke. For det ser jo ut som et synkende skip i forhold til andre bloggere. 27
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 25. juni 2021 #45297 Skrevet 25. juni 2021 Bremnes.Kari skrev (1 time siden): Ok, litt røff start der, prøver igjen. (Interessant og smått ironisk at nye deltakere i tråden ofte får korreks for tonen sin her inne forresten). Siden dere spør, og takk for oppklaringspørsmål @pøbelsara, jeg syns det er tøft av Caroline at hun makter å stå i det når det kommer så massiv kritikk (og ja, da mener jeg hovedsaklig her inne fra), og det aller meste ved hennes virksomhet er analysert og dissekert i stykker for lenge siden. Kombinert med (påstått) fallende engasjement og lesertall, og påfølgende fallende inntekt: jeg ser ikke hva hun har å tjene på å holde ut. Hun må gjøre det av pur stahet. «Makter å stå i det..?» Når kritikken stormer pleier hun å gjøre to ting. Enten svarer hun som en frekk drittunge i kommentarfeltet, eller så legger hun seg i fosterstilling og nekter å svare. Hvordan er det å «makte å stå i det»?
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 25. juni 2021 #45298 Skrevet 25. juni 2021 21 minutter siden, Lille_Krokodille said: «Makter å stå i det..?» Når kritikken stormer pleier hun å gjøre to ting. Enten svarer hun som en frekk drittunge i kommentarfeltet, eller så legger hun seg i fosterstilling og nekter å svare. Hvordan er det å «makte å stå i det»? Plusser opp begge disse to siste innleggene, for jeg setter faktisk stor pris på denne tråden, og har hatt mangeårig (skade-)fryd i å følge den. Føler meg ganske tøff selv, som våger å stikke innom, for jeg har sett gang på gang hvordan det går med de som kaster seg til løvene her. Anyway: Det er en ganske åpen hemmelighet at det som tok knekken på ABD var den massive kritikken her på Rampelysforum. Jeg er faktisk imponert over at Caroline orker, for å gjenta meg selv. Hun trenger verken agere eller reagere for "å stå i det". Vet ikke hva ordbokdefinisjonen på det uttrykket er jeg. Behøves det?
Populært innlegg FruGlad Skrevet 25. juni 2021 Populært innlegg #45299 Skrevet 25. juni 2021 Bremnes.Kari skrev (7 minutter siden): Plusser opp begge disse to siste innleggene, for jeg setter faktisk stor pris på denne tråden, og har hatt mangeårig (skade-)fryd i å følge den. Føler meg ganske tøff selv, som våger å stikke innom, for jeg har sett gang på gang hvordan det går med de som kaster seg til løvene her. Anyway: Det er en ganske åpen hemmelighet at det som tok knekken på ABD var den massive kritikken her på Rampelysforum. Jeg er faktisk imponert over at Caroline orker, for å gjenta meg selv. Hun trenger verken agere eller reagere for "å stå i det". Vet ikke hva ordbokdefinisjonen på det uttrykket er jeg. Behøves det? Det eneste som «tok knekken på» ABD var ABD selv. 77
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 25. juni 2021 #45300 Skrevet 25. juni 2021 1 minutt siden, FruGlad said: Det eneste som «tok knekken på» ABD var ABD selv. Regner med du skjønner hva jeg mener. Nå handler ikke denne tråden om henne, men dama gav til og med ut bok om KG-kritikken for å prøve å redde stumpene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå