Kleenex Skrevet 26. juni 2021 #45361 Skrevet 26. juni 2021 Jobbermedbarn skrev (6 timer siden): Så enig med deg👍 Mads Hansen er vanvittig feig når det kommer til cbe.no, akkurat som du skriver så driver jo denne kanalen med mye av det han tar tak i hos andre. Synes generelt MH har mange gode poeng, men han kommer ikke helt opp der for meg, nettopp pga dette. Mads Hansen er gammel fotballspiller, så da vil han vel ikke ta tak i en tidligere "kollega" som LKE er selvom de ikke spilte på samme lag. 7
Mymble Skrevet 26. juni 2021 #45362 Skrevet 26. juni 2021 (endret) Den der snurringa hun har begynt hver gang hun (nå også barna..) har på kjole er så klein! 😆 Endret 26. juni 2021 av Mymble 28
Minnie Mus Skrevet 26. juni 2021 #45363 Skrevet 26. juni 2021 1 hour ago, Kleenex said: Up & go Kanskje Libero sponser henne 😂 8
Minnie Mus Skrevet 26. juni 2021 #45364 Skrevet 26. juni 2021 23 minutter siden, Mymble said: Den der snurringa hun har begynt hver gang hun (nå også barna..) har på kjole er så klein! 😆 Veldig forventet at den snurringa kom, ettersom den ble diskutert her inne. Men, hun kunne latt barna slippe å delta i det kleine opplegget sitt i det minste 21
Skrottefar Skrevet 26. juni 2021 #45365 Skrevet 26. juni 2021 Kleenex skrev (1 time siden): Mads Hansen er gammel fotballspiller, så da vil han vel ikke ta tak i en tidligere "kollega" som LKE er selvom de ikke spilte på samme lag. Det burde absolutt ikke ha noe å si spør du meg, men ligger nok dessverre noe i det at de begge er tidligere fotballspillere og spilte på toppnivå samtidig. Mads Hansen svarte vel en gang på Instagram når noen spurte om hvorfor han ikke tok for seg Treasures AS, men da sa han bare at det var ikke noe å ta de på, uten å komme med noe mer forklaring, selv om noen sikkert etterspurte dette også 19
Gjest Marsh Skrevet 26. juni 2021 #45366 Skrevet 26. juni 2021 https://p3.no/snapchat-filter-fikk-thea-til-a-mislike-ansiktet-sitt-jeg-unngar-a-se-meg-i-speilet/ Til ettertanke
Frk.Fjas Skrevet 26. juni 2021 #45367 Skrevet 26. juni 2021 Kleenex skrev (2 timer siden): Up & go Evt. Tena? Synes i så fall det er tøft om hun fronter kvinnehelse 💪 19
Populært innlegg Keaton Skrevet 26. juni 2021 Populært innlegg #45368 Skrevet 26. juni 2021 Når selv bursdagen til moren din blir en reklamefest. 55
Frk.Fjas Skrevet 26. juni 2021 #45369 Skrevet 26. juni 2021 Kollontaj skrev (21 minutter siden): Når selv bursdagen til moren din blir en reklamefest. Eplet ser ikke ut til å falle så langt fra stammen, så mor synes helt sikkert det er stas med sponset bursdag 😅 36
Skrottefar Skrevet 26. juni 2021 #45370 Skrevet 26. juni 2021 Frk.Fjas skrev (Akkurat nå): Eplet ser ikke ut til å falle så langt fra stammen, så mor synes helt sikkert det er stas med sponset bursdag 😅 Det er vel der problemet ligger, når familien til både herr og fru lar de holde på sånn de gjør uten at de kanskje setter foten ned og gir de noe alvorsord her og der, men de er vel så stolte over karrieren og suksessen disse noksagt'ene har opparbeidet seg 🤣 29
Frk.Fjas Skrevet 26. juni 2021 #45371 Skrevet 26. juni 2021 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Det er vel der problemet ligger, når familien til både herr og fru lar de holde på sånn de gjør uten at de kanskje setter foten ned og gir de noe alvorsord her og der, men de er vel så stolte over karrieren og suksessen disse noksagt'ene har opparbeidet seg 🤣 Nettopp! Om jeg hadde postet bilde av meg selv i undertøy fire dager etter fødsel, ville ikke min mor heiet det frem, heller ville hun nok oppfordret meg til å fjerne bildet. 39
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 26. juni 2021 Populært innlegg #45372 Skrevet 26. juni 2021 Here we go again.....blomsterkranser, snurrende kjoler, ballongræl og usjarmerende kaker. Det blir vel ikke bursdag uten spons, så trist og upersonlig. 54
Surikatt Skrevet 26. juni 2021 #45373 Skrevet 26. juni 2021 Chrisssi skrev (3 minutter siden): Here we go again.....blomsterkranser, snurrende kjoler, ballongræl og usjarmerende kaker. Det blir vel ikke bursdag uten spons, så trist og upersonlig. Min tanke, også. Alt de foretar seg er for at det skal være photoshoot og de skal tjene penger. For et liv. I en annen reklame skriver hun at hun ikke soler ansiktet. Såvidt jeg kan se oppholder hun seg i sola. 27
Kleenex Skrevet 26. juni 2021 #45374 Skrevet 26. juni 2021 Ultiva skrev (På 25.6.2021 den 19.25): Jeg har dokumentert at KG ikke var skyld i ABs fall. Nå ligger bevisbyrden altså på deg for å dokumentere det motsatte. Det er nemlig ikke greit å komme med den særdeles tynne og udokumenterte påstanden: "Det er en ganske åpen hemmelighet at det som tok knekken på ABD var den massive kritikken her på Rampelysforum." Etter Dagbladets avsløringer, havnet kursvirksomheten på Forbrukertilsynets bord. Konklusjonen ble at Anne Brith Davidsen hadde brutt markedsførings- og angrerettloven: https://www.dagbladet.no/kjendis/skatteetaten-flere-brudd/73821740 ... Og som jeg skrev i mitt forrige innlegg, så ble ABD saksøkt for deler av innholdet i boken hun utgav, og måtte beklage i offentlige medier for dette: https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale For ikke å snakke om at mange av deltakerne på Davidsens influenserkurs ABIP forteller om svært kritikkverdige forhold og krevde pengene tilbake: "Deltakere på influenser Anne Briths omstridte kurs forteller om hersketeknikker, truende oppførsel og raseriutbrudd." https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 Alle disse dokumenterbare faktaene blir ikke mindre sanne, selv om du overser og nekter å svare. Dette er det siste jeg skriver om ABD, da hun klokelig nok har trukket seg fra rampelyset. Men du bør lese deg opp på forumreglene hva angår spekulasjoner, ryktespredning og udokumenterte påstander. Kan ikke ABD legges bort? Dette er vel en tråd om Treasures og deres 2-4 ansatte? 12
Lol-kvinneg-ass Skrevet 26. juni 2021 #45375 Skrevet 26. juni 2021 Frk.Fjas skrev (1 time siden): Eplet ser ikke ut til å falle så langt fra stammen, så mor synes helt sikkert det er stas med sponset bursdag 😅 Ærlig talt. Trodde ikke det var tillatt å diskutere folk som ikke var offentlige personer.. 11
Lol-kvinneg-ass Skrevet 26. juni 2021 #45376 Skrevet 26. juni 2021 Chrisssi skrev (1 time siden): Here we go again.....blomsterkranser, snurrende kjoler, ballongræl og usjarmerende kaker. Det blir vel ikke bursdag uten spons, så trist og upersonlig. Usjarmerende kaker? De så jo helt fantastisk innbydende ut. 4
Minnie Mus Skrevet 26. juni 2021 #45377 Skrevet 26. juni 2021 6 minutter siden, Lol-kvinneg-ass said: Usjarmerende kaker? De så jo helt fantastisk innbydende ut. Selvfølgelig 😜 20
Gjest Ella_00 Skrevet 26. juni 2021 #45378 Skrevet 26. juni 2021 Lol-kvinneg-ass skrev (21 minutter siden): Ærlig talt. Trodde ikke det var tillatt å diskutere folk som ikke var offentlige personer.. Fortell meg gjerne hvordan mennesker som vises frem og som sponses med bursdag, på en blogg ikke er offentlige personer??
Gjest Finlay Skrevet 26. juni 2021 #45379 Skrevet 26. juni 2021 Lol-kvinneg-ass skrev (30 minutter siden): Ærlig talt. Trodde ikke det var tillatt å diskutere folk som ikke var offentlige personer.. "Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier." I dette tilfellet er det vel åpenbart at personen har tatt et selvstendig valg ift. eksponering. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1298374-regelpresiseringer-for-rampelyset/?tab=comments#comment-23826439
Iben02 Skrevet 26. juni 2021 #45380 Skrevet 26. juni 2021 Ultiva skrev (På 25.6.2021 den 19.25): Jeg har dokumentert at KG ikke var skyld i ABs fall. Nå ligger bevisbyrden altså på deg for å dokumentere det motsatte. Det er nemlig ikke greit å komme med den særdeles tynne og udokumenterte påstanden: "Det er en ganske åpen hemmelighet at det som tok knekken på ABD var den massive kritikken her på Rampelysforum." Etter Dagbladets avsløringer, havnet kursvirksomheten på Forbrukertilsynets bord. Konklusjonen ble at Anne Brith Davidsen hadde brutt markedsførings- og angrerettloven: https://www.dagbladet.no/kjendis/skatteetaten-flere-brudd/73821740 ... Og som jeg skrev i mitt forrige innlegg, så ble ABD saksøkt for deler av innholdet i boken hun utgav, og måtte beklage i offentlige medier for dette: https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale For ikke å snakke om at mange av deltakerne på Davidsens influenserkurs ABIP forteller om svært kritikkverdige forhold og krevde pengene tilbake: "Deltakere på influenser Anne Briths omstridte kurs forteller om hersketeknikker, truende oppførsel og raseriutbrudd." https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 Alle disse dokumenterbare faktaene blir ikke mindre sanne, selv om du overser og nekter å svare. Dette er det siste jeg skriver om ABD, da hun klokelig nok har trukket seg fra rampelyset. Men du bør lese deg opp på forumreglene hva angår spekulasjoner, ryktespredning og udokumenterte påstander. Mitt inntrykk var at det var Mette Ask og måten hun var ærlig omkring influencerkurset som gjorde at alt falt sammen. Det hadde kanskje skjedd før eller siden uansett, så usunt det ASet ble drevet. 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå