Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hut skrev (1 minutt siden):

Det er du som forsetter å gnåle om dette. Du gir deg ikke på det du opplever at er så kritikkverdig at CBE deler bursdagen til moren i SoMe og har fått det sponset. Moren til CBE er voksen.  Folk er på generelt grunnlag forskjellig på hva de synes er akseptabel deling i SoMe. Get over it. 

Akkurat det jeg har hevdet, men noen mener visst å vite at denne personen synes det er ok, noe vi ikke vet noe om. Godt mulig det kan argumenteres med at hun har vært med før, men et  surprise-party på jubileumsdagen  med full reklamevinkling, kan være annerledes for noen og enhver. 

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (8 minutter siden):

Synes ikke det ser ut som Caroline Berg Eriksen har forstått konsekvensene av å utlevere uvitende barn i sosiale medier. Eller, hun forstår det nok men griskheten og avhengigheten av skryt og likes er større. 

Ja men nå handlet det om den som hadde bursdag som lot seg eksponere. Det bestemmer en som er over 18 selv og er i stand til å ta den avgjørelsen. Og jeg ser det dermed ikke som noe å kritisere. 

Endret av Klink
  • Liker 3
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Akkurat det jeg har hevdet, men noen mener visst å vite at denne personen synes det er ok, noe vi ikke vet noe om. Godt mulig det kan argumenteres med at hun har vært med før, men et  surprise-party på jubileumsdagen  med full reklamevinkling, kan være annerledes for noen og enhver. 

Siden det er lagt ut og moren lot seg filme kan man anta at det er ok for henne heller enn det motsatte. 

• Liker 7
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Og det er ren spekulasjon og synsing. Moren til CBE er voksen. Hun vet at datteren er influencer gjennom mange år. Å stille spørsmålstegn om dette er bare komisk.

• Liker 10
Skrevet
Hut skrev (7 minutter siden):

Og det er ren spekulasjon og synsing. Moren til CBE er voksen. Hun vet at datteren er influencer gjennom mange år. Å stille spørsmålstegn om dette er bare komisk.

For meg er det mer komisk at man er helt sikker på hva andre mennesker føler og tenker, særlig når det er basert på et oppkonstruert narrativ i en reklameblogg. 

• Liker 30
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

For meg er det mer komisk at man er helt sikker på hva andre mennesker føler og tenker, særlig når det er basert på et oppkonstruert narrativ i en reklameblogg. 

Det er du som tok opp dette som noe kritikkverdig.  Du insinuerer at dette ikke er greit for moren til CBE og forsetter å kverulere på dette selv om moren er voksen. Smålig. 

• Liker 7
Skrevet
Hut skrev (4 minutter siden):

Det er du som tok opp dette som noe kritikkverdig.  Du insinuerer at dette ikke er greit for moren til CBE og forsetter å kverulere på dette selv om moren er voksen. Smålig. 

Tror du skal lese bakover i tråden. 

• Liker 20
Gjest Ella_00
Skrevet

Kan ikke se at sponset bursdag er noe å flisespikke på, i en bedrift hvor det er mer enn nok å ta av. 

Skrevet
Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Tror du skal lese bakover i tråden. 

Ikke behov for det. Jeg har fått frem mitt synspunkt. Ikke noe å kritisere CBE for at hun får sponset bursdagen til moren sin. Du synes sånt forferdelig.  Jeg synes ikke det . Folk er forskjellige. 

• Liker 5
Skrevet

Hvis bursdagen var en overaskelse for moren, kunne jo CBE risikere at moren ikke ville eksponeres og ville holde feiringen privat.. og da ville hele sponsoramaet vært forgjeves. Så jammen flaks hun var med på "moroa"!

• Liker 29
Skrevet
FruRosa skrev (48 minutter siden):

Fra dagens story.

Her er det vel ingen tvil om innlegg i buksa?

20210627_195041.jpg

20210627_195056.jpg

Ser ut som konturen av en knebeskytter😅

• Liker 19
Skrevet
Sophia_08 skrev (8 minutter siden):

Hvis bursdagen var en overaskelse for moren, kunne jo CBE risikere at moren ikke ville eksponeres og ville holde feiringen privat.. og da ville hele sponsoramaet vært forgjeves. Så jammen flaks hun var med på "moroa"!

Hun kjenner jo sin egen mor. Etter hva jeg har lest har de et nært forhold, og moren har helt sikkert snakket med CBE om eksponering o.l for mange år siden.. 

• Liker 5
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Tja, mange tenker nok at de finner seg i mye for å holde familieharmonien selv om de ikke liker det som skjer. Man svelger noen kameler i familiesammenheng, manges grense ville nok gått lenge før bursdagen din ble eksponert for tusenvis av mennesker. 

Hvis venninna/dattera/søstera/etc. spør om å få bruke ens bursdag til en hardt tiltrengt reklamemulighet for den nedadgående influencerbedriften sin, er det ikke bare bare å si nei når man jo vet hvor nødvendig inntekten vil være. Hva som er tilfellet på akkurat denne bursdagen vet jeg ikke, men å konkludere at eksponering av voksne alltid er greit fordi de er voksne blir veldig feil. Ikke uvanlig man i en familie går på kompromiss med egne ønsker for å holde familiefreden. Selvfølgelig er det den voksnes ansvar å si nei til uønsket eksponering, men å bastant påstå det er så rett fram når det er familie det dreier seg om blir for enkelt. Har sett mange eksempler på manipulering av nære og kjære i influencerverdenen. 

• Liker 34
Skrevet
Inocybe skrev (8 minutter siden):

Hvis venninna/dattera/søstera/etc. spør om å få bruke ens bursdag til en hardt tiltrengt reklamemulighet for den nedadgående influencerbedriften sin, er det ikke bare bare å si nei når man jo vet hvor nødvendig inntekten vil være. Hva som er tilfellet på akkurat denne bursdagen vet jeg ikke, men å konkludere at eksponering av voksne alltid er greit fordi de er voksne blir veldig feil. Ikke uvanlig man i en familie går på kompromiss med egne ønsker for å holde familiefreden. Selvfølgelig er det den voksnes ansvar å si nei til uønsket eksponering, men å bastant påstå det er så rett fram når det er familie det dreier seg om blir for enkelt. Har sett mange eksempler på manipulering av nære og kjære i influencerverdenen. 

Nettopp. 

• Liker 16
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Ja men nå handlet det om den som hadde bursdag som lot seg eksponere. Det bestemmer en som er over 18 selv og er i stand til å ta den avgjørelsen. Og jeg ser det dermed ikke som noe å kritisere. 

Enig med deg. Men du vet hvordan denne tråden. ALT er noe å kritisere.

• Liker 10
Skrevet
Nudeldama skrev (8 minutter siden):

Å tjene penger på folk i familien som ikke jobber i reklamebedriften, er faktisk ganske spesielt. På linje med å tjene penger på å plukke søppel eller støtte Redd Barna. Du kan jo late som om det er en bagatell, men det går rett inn i deres modus operandi; det meste er til salgs.  

• Liker 39
Skrevet
Nudeldama skrev (21 minutter siden):

Og alt er noe å forsvare for dere, uansett 

• Liker 21
Skrevet
Nudeldama skrev (31 minutter siden):

Min erfaring er at denne måten å skrive i tråden på ikke fører noe sted. 

Skrottefar skrev (10 minutter siden):

Og alt er noe å forsvare for dere, uansett 

• Liker 8
Skrevet
FruRosa skrev (2 timer siden):

Fra dagens story.

Her er det vel ingen tvil om innlegg i buksa?

20210627_195041.jpg

20210627_195056.jpg

Sorry. Ser ikke annet enn carolinebergeriksen-profilen som prøver å kalle det jeg ser publisert som styrketrening, uten at jeg klarer å forbinde verken øvelser eller frontfiguren med noe som har med styrke og muskelvekst å gjøre.

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...