Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Hun skriver jo «roolig» så da stemmer det ho skriver da. 

Det stemmer ift. hva hun skriver, men hun løper trolig fortere akkurat da 😅 altså inntrykk av at høyere hastighet er roooolig

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ella_00 skrev (1 minutt siden):

Det var ikke imponerende nei. Hadde jeg løpt denne tiden hadde det vært super bra, men for en som jogger hver eneste dag er dette lite imponerende. Noe progresjon må man kunne forvente når man trener med NetFit. 

Om man løper en del, så går det fint an å komme under 50 min på mila, uten å være sykt god!

• Liker 12
Gjest Ella_00
Skrevet

Syns bildene hvor det portretteres familieidyll, er skikkelig skumle. Kritthvite tenner, og gapende smil. Stive og oppkonstruerte bilder, hvor man ser på hverandre som i en reklamefilm for Cheerios eller Colgate. Problemet er at disse uten samtykke mulighet, er ikke skuespillere som spiller teater. Det er deres liv, deres øyeblikk, og barn skal faktisk leve i nuet ikke regisseres og konstrueres for at to bedagelige foreldre skal ha millionlønn for å gjøre minst mulig. Eller opparbeide seg ting uten å betale for de, slik andre normale voksne med andre typer jobber må gjøre. Beklager, men jeg syns virkelig synd på bloggerbarn som brukes i foreldrenes kanaler. Hvor lite oppegående kan man bli som foreldre? Bedriftseiere? 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, avsporing, brukerdebatt og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Slettet, så plutselig at kommentaren min overlappet rydding fra Måne, så da fjernet jeg eget innlegg også

Endret av Baelfire
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Minnie Mus skrev (2 timer siden):

Men tør ikke CBE å være alene hjemme med barna uten mannen? Ser at hun stadig drar på hytta når LK skal på et eller annet løp eller på en tur uten frua.

Hvilken rolle spiller dette for ASet dems som diskusjonen faktisk skal handle om...?

Minner om  "Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene" *rapportert*

Endret av MacBeth
  • Liker 13
Skrevet
Frk.Fjas skrev (1 time siden):

i følge Strava 1 time og 5 min på 10 km. Ikke spesielt fort.. men viktig å gi inntrykk av det da 😂

Hun skrev jo rolig selv.. Er jo her inne det sies at hun sier det for å skape seg.

• Liker 8
Skrevet

CBE poengterer alltid at hun løper rolig, ikke noe uvanlig i det. 

• Liker 13
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (8 timer siden):

CBE poengterer alltid at hun løper rolig, ikke noe uvanlig i det. 

Det er vel greit å poengtere at man løper rolig det når det faktisk er tilfelle.

Endret av Lol-kvinneg-ass
  • Liker 4
Gjest Ella_00
Skrevet
Lol-kvinneg-ass skrev (Akkurat nå):

Det er vel greit å poengtere det når det faktisk er tilfelle.

Poengtere hva? 

Skrevet

Hvordan får hun til å ta bilde av seg selv når hun er ute og løper alene - i skogen feks.? 

• Liker 7
Skrevet
Ella_00 skrev (1 minutt siden):

Poengtere hva? 

At ho løper rolig. Det ble jo skrevet i tråden her at hun faktisk løp rolig. Kan det tenkes hun ikke forsøkte å gi inntrykk av at rolig var et annet tempo enn det faktisk var? 

• Liker 4
Skrevet
Ella_00 skrev (1 time siden):

...for at to bedagelige foreldre skal ha millionlønn for å gjøre minst mulig.

Millionlønn?

• Liker 10
Gjest Ella_00
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden):

Millionlønn?

1,9 millioner i fjor?

Skrevet
Ellevira skrev (14 minutter siden):

Hvordan får hun til å ta bilde av seg selv når hun er ute og løper alene - i skogen feks.? 

Har jeg også lurt på. 

• Liker 1
Gjest Bremnes.Kari
Skrevet

"Rolig" er et uttrykk da. Vet ikke helt hva det betyr, men noe sånn som digg, enkelt, nice.

"En rolig utepils i sola".

"En rolig totimersøkt i buldreveggen".

"10 rolige mil rundt vannet".

Ser ikke noe feil med det.

Skrevet
19 minutter siden, Ellevira said:

Paret drar jo med seg kamerautstyr og stiller seg opp og filmer hverandre....😅 Sikkert god underholdning for andre mennesker å møte dette paret på tur 😅

• Liker 14
Skrevet
19 minutter siden, Ellevira said:

4 minutter siden, Iben02 said:

Har jeg også lurt på. 

Hvis dere begynner å tenke at bildene som støtter historiefortelling er illustrasjonsbilder eller illustrasjonsvideo så blir det kanskje litt greiere? Kan hende hun løp alene i skogen i dag, og benyttet video eller foto fra en annen anledning hvor de filmet feks? Eller for alt vi vet, kanskje satt hun inne og så på Netflix hele dagen og postet videoen så det skal se ut som hun var ute og løp? (Jeg er klar over at noen har sett turen på Strava så den er nok reell nok, poenget er bare at man må slutte å tro at alt skjer i sanntid, eller at all dokumentering er av den faktiske hendelsen hun beskriver)

• Liker 29
Skrevet
Isild skrev (På 26.6.2021 den 12.51):

Og jeg er enig med deg. Det er noe som skurrer når han tydeligvis velger å ikke synliggjøre noe av problematikken rundt CBE.no. De er faktisk "værstingene". Ingen har vel blitt fersket i så mye juks (juks som også har blitt omtalt i media) 

Jeg gjør meg noen tanker ift om han bevisst tar de "svake" som ikke går til frontalangrep mot han - som antagelig LKE ville gjort. 

Mads Hansen "driver butikk", som alle andre. Han har blitt mye kritisert her på forumet for å gå etter "enkle mål", men la større og værre influensere være fordi det vil være mer risikofyllt å kritisere dem.

• Liker 31
Skrevet
1 hour ago, Iben02 said:

Har jeg også lurt på. 

1 hour ago, Ellevira said:

Når det gjelder akkurat denne turen så var hun nok ikke alene. CBE og LKE har logget samme tur på samme tidspunkt på Strava. Så da har hun jo noen med seg til å filme. Selv om vi kanskje ikke ser LKE på hver utendørs løpetur tipper jeg at han er i bakgrunnen stort sett hver gang. Veldig sjeldent at hun løper ute helt alene. En kjapp sjekk på Strava viser at av de (få) utendørs løpeturene CBE har hatt i mai og juni er 70% sammen med LKE. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...