Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (11 timer siden):

Sorry. Ser ikke annet enn carolinebergeriksen-profilen som prøver å kalle det jeg ser publisert som styrketrening, uten at jeg klarer å forbinde verken øvelser eller frontfiguren med noe som har med styrke og muskelvekst å gjøre.

Enig. Mtp at de er "treningscoach" og anbefaler Netfit, så er det ikke mye som inspirerer ved å se Caroline vise øvelser. Hun ser ikke sterk ut  - tvert imot egentlig. Jeg syns det ser ut som om hun sliter med flere av øvelsene hun viser. Hun har ikke særlig spenst, og hun har ikke styrken til å holde rett positur osv. 

Dette er ikke å kritisere kroppen hennes (som noen av metakritikerne kanskje kan oppfatte) Dette er en tilbakemelding på at hva de sier at man oppnår ved å følge dere råd og gjøre Netfit-øvelser -  og hva de VISER av eget resultat = tommel ned for Netfit. Det ser desverre amatørmessig ut. 

• Liker 48
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (11 minutter siden):

Enig. Mtp at de er "treningscoach" og anbefaler Netfit, så er det ikke mye som inspirerer ved å se Caroline vise øvelser. Hun ser ikke sterk ut  - tvert imot egentlig. Jeg syns det ser ut som om hun sliter med flere av øvelsene hun viser. Hun har ikke særlig spenst, og hun har ikke styrken til å holde rett positur osv. 

Dette er ikke å kritisere kroppen hennes (som noen av metakritikerne kanskje kan oppfatte) Dette er en tilbakemelding på at hva de sier at man oppnår ved å følge dere råd og gjøre Netfit-øvelser -  og hva de VISER av eget resultat = tommel ned for Netfit. Det ser desverre amatørmessig ut. 

Dette er ikke å kritisere kroppen til noen, nei det er å kommentere hvordan øvelsene blir utført og er ikke det man reagerer på med kommentarer på kropp hos cbe. 

• Liker 8
Skrevet
Klink skrev (19 minutter siden):

Dette er ikke å kritisere kroppen til noen, nei det er å kommentere hvordan øvelsene blir utført og er ikke det man reagerer på med kommentarer på kropp hos cbe. 

Takk :blomst:

Noe av kritikken her om dagen er på et ganske så lavt nivå,  man blir mer oppmerksom på hvordan man selv uttrykker sin (min) kritikk. Jeg tenker iallefall over et par ganger ekstra hvorvidt jeg skriver det jeg skriver fordi det er en konstruktiv mening, eller om det egentlig er for å gjøre "narr" av CBE.no fordi de irriterer meg litt.

• Liker 25
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Noe av kritikken her om dagen er på et ganske så lavt nivå,  man blir mer oppmerksom på hvordan man selv uttrykker sin (min) kritikk. Jeg tenker iallefall over et par ganger ekstra hvorvidt jeg skriver det jeg skriver fordi det er en konstruktiv mening, eller om det egentlig er for å gjøre "narr" av CBE.no fordi de irriterer meg litt.

Er ikke det akkurat det man bør gjøre før man kommenterer, da? Tenke seg om en ekstra gang før man skriver noe. Skader ikke å ha et bevisst forhold til hvorfor man skriver. At man finner noe å kritisere for fordi de "irriterer litt" som du sier, gjør kanskje at de store linjene blir litt borte og det som faktisk er kritikkverdig drukner i småtterier.

• Liker 5
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

...

Dette er en tilbakemelding på at hva de sier at man oppnår ved å følge dere råd og gjøre Netfit-øvelser -  og hva de VISER av eget resultat = tommel ned for Netfit. Det ser desverre amatørmessig ut. 

Helt enig. Jeg skjønner hva de prøver å selge, men vi trenger ikke å gå lengre enn til Fitfocus.no for å se resultater av trening, korrekt utførte øvelser, ulike nivåer, lettfattelige forklaringer, og særs god stabilitet ved utførelse. Netfit.no og fitfocus.no selger det samme til det samme markedet, men fitfocus er rett og slett i en helt annen liga til sammenligning. Og det synes i samspillet mellom følgerne og PT Desiree: Engasjement.

https://www.instagram.com/p/CPWIjqCNjwY/?utm_medium=copy_link

• Liker 43
Gjest Bremnes.Kari
Skrevet
3 hours ago, Isild said:

Vet du, sånne kommentarer som din her nå løfter denne tråden mange, mange hakk. 

Det er denne "støyen" vi utenforstående ser veldig klart, som kanskje ikke de mest aktive deltagerne i tråden registrerer på samme måte. Jeg mistenker at noen henger seg med på "the hate train" bare fordi det er så fantastisk deilig å stå sammen om noe. Uten helt å reflektere hvorfor de mener som de gjør, eller konsekvensen av å ytre dette offentlig for den det gjelder.

Skrevet

Hva var vitsen med en videosnutt av barna, der de går opp trappen???? Ser ut som de venter på beskjed fra mor, de går opp trappen og hun filmer.... Hva er dette egentlig???? Hvorfor måtte dette deles? Dette ligger på fruas story.

• Liker 45
Skrevet
Bremnes.Kari skrev (36 minutter siden):

Vet du, sånne kommentarer som din her nå løfter denne tråden mange, mange hakk. 

Det er denne "støyen" vi utenforstående ser veldig klart, som kanskje ikke de mest aktive deltagerne i tråden registrerer på samme måte. Jeg mistenker at noen henger seg med på "the hate train" bare fordi det er så fantastisk deilig å stå sammen om noe. Uten helt å reflektere hvorfor de mener som de gjør, eller konsekvensen av å ytre dette offentlig for den det gjelder.

Noen av oss bare rapporterer. 

• Liker 24
Skrevet
Minnie Mus skrev (13 minutter siden):

Hva var vitsen med en videosnutt av barna, der de går opp trappen???? Ser ut som de venter på beskjed fra mor, de går opp trappen og hun filmer.... Hva er dette egentlig???? Hvorfor måtte dette deles? Dette ligger på fruas story.

Tenkte også på dette. To sek etter at mor starter å filme snur barna på hælen Og går opp trappen. Jeg skjønner ikke hva de skal formidle, rett og slett.

• Liker 18
Skrevet
6 minutter siden, 123Frustrert said:

Tenkte også på dette. To sek etter at mor starter å filme snur barna på hælen Og går opp trappen. Jeg skjønner ikke hva de skal formidle, rett og slett.

Ja, det ser jo ut som dem venter på beskjed om når dem skal begynne å gå. Vises ganske så tydelig. Uansett, så har jo ikke denne snutten av barna noen sammenheng i det hele tatt. Hva vil hun formidle med dette? Vise frem trappa, som vi har sett tusenvis av ganger? Eller?

• Liker 12
Skrevet

Ok, nå skjønner jeg sammenhengen. LK har visst bursdag, og da må jo barna stille opp for å få mest mulig likes. Lk's bursdag feires med masse bilder av barna og tegningene/ kortene de har lagd blir spredd på det store internett. At det er nødvendig å bruke barna, skjønner jeg ikke. Eller jo vent litt, når man ser det elendige engasjementet frua har hatt på det hun har lagt ut de siste dagene på insta, så skjønner jeg jo selvfølgelig at barna må trå til. Er liksom det som skal til for å få den oppmerksomheten hun trenger. Helt seriøst, så hadde denne "bedriften" vært død uten barna. Forferdelig trist, men akk så sant.

• Liker 47
Skrevet

Hva er poenget med at hun står og jogger på stedet, etter å ha løpt 7×4 intervaller? Det gir jo ingen mening.

• Liker 41
Skrevet (endret)

Kan ikke bare alle avfølge henne? Det har jeg gjort. Ikke GÅ innpå insta, instastory eller blogg! Jeg orker seriøst ikke å bruke et sekund mer av livet mitt på denne tragiske bedriften. Livet er for kort!

Endret av Emma Marie
  • Liker 30
Skrevet
Emma Marie skrev (3 minutter siden):

Kan ikke bare alle avfølge henne? Det har jeg gjort. Ikke GÅ innpå insta, instastory eller blogg! Jeg orker seriøst ikke å bruke et sekund mer av livet mitt på denne tragiske bedriften. Livet er for kort!

Hvorfor må man følge? Følger ingen influencere på IG (eller jo, faktisk noen som bare legger ut outfit-bilder). 

• Liker 16
Skrevet
Emma Marie skrev (1 minutt siden):

Det har jo som premiss at man bare deltar i en kritisk offentlig debatt om influencere av rent egosentriske hensyn.

Noen av oss er mest interesserte i hva slags rolle influencermarkedsføring og tilliggende herligheter spiller for samfunnet, for mediene og for en fri og uavhengig offentlighet/presse. Sånn helt privat har jeg aldri brukt tid på å følge influencere, og kommer aldri til å gjøre det heller. Jeg holder meg bare oppdatert på det de driver med som en del av det å være samfunnsengasjert.

• Liker 33
Skrevet

Fra gårsdagens instastory. Det må bemerkes at turen er roooolig når hun løper forbi i rask hastighet. Viktig å vise at for henne er det veldig rolig å løpe i andres 5k - fart 😑 
Snikskryt som er ganske åpenbar...

roolig.jpeg

• Liker 30
Skrevet

Frua skriver på bloggen at de arrangerte overraskelsesfest til moren, og gjett om hun ble overraska 😂 Yeah right, når alt var planlagt til den minste detalj med reklame og spons 😂  

Men tør ikke CBE å være alene hjemme med barna uten mannen? Ser at hun stadig drar på hytta når LK skal på et eller annet løp eller på en tur uten frua.

• Liker 25
Skrevet
Katten89 skrev (1 time siden):

Fra gårsdagens instastory. Det må bemerkes at turen er roooolig når hun løper forbi i rask hastighet. Viktig å vise at for henne er det veldig rolig å løpe i andres 5k - fart 😑 
Snikskryt som er ganske åpenbar...

roolig.jpeg

i følge Strava 1 time og 5 min på 10 km. Ikke spesielt fort.. men viktig å gi inntrykk av det da 😂

• Liker 24
Skrevet
Frk.Fjas skrev (Akkurat nå):

i følge Strava 1 time og 5 min på 10 km. Ikke spesielt fort.. men viktig å gi inntrykk av det da 😂

Hun skriver jo «roolig» så da stemmer det ho skriver da. 

• Liker 8
Gjest Ella_00
Skrevet
Frk.Fjas skrev (1 minutt siden):

Det var ikke imponerende nei. Hadde jeg løpt denne tiden hadde det vært super bra, men for en som jogger hver eneste dag er dette lite imponerende. Noe progresjon må man kunne forvente når man trener med NetFit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...