Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hele ser ikke naturlig ut. Får litt maur-vibes. 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NewStart87 skrev (4 timer siden):

Unnskyld, men nå ble jeg lattermild her. :fnise:

Rumpa som kommer og går.

A06331F1-E412-4BD5-B967-8E3064747DB0.jpeg

Tullball. Det har kanskje vært noen spørsmål om hvor de geniale innleggene til hekken er kjøpt.

Til å ha så lav muskeltonus på den filtrerte, poserende kroppen som publiseres til enhver tid, er det bare merkelig å bivåne slike bilder med slike variasjoner samtidig med uttalelser som "jeg har hatt den samme rumpen siden jeg var 16" friskt i minnet.

Det fremstår bare desperat etter engasjement og generelt kleint.

• Liker 35
Skrevet

Hva er det vi liksom skal se i taket? 🤔

• Liker 13
Skrevet
lillehammeren skrev (18 minutter siden):

Hva er det vi liksom skal se i taket? 🤔

Sikkert den trinsa som tauet som holder vekt-greia går igjennom 🤣

• Liker 6
Skrevet
Bremnes.Kari skrev (6 timer siden):

Ok, litt røff start der, prøver igjen. (Interessant og smått ironisk at nye deltakere i tråden ofte får korreks for tonen sin her inne forresten).

Siden dere spør, og takk for oppklaringspørsmål @pøbelsara, jeg syns det er tøft av Caroline at hun makter å stå i det når det kommer så massiv kritikk (og ja, da mener jeg hovedsaklig her inne fra), og det aller meste ved hennes virksomhet er analysert og dissekert i stykker for lenge siden. Kombinert med (påstått) fallende engasjement og lesertall, og påfølgende fallende inntekt: jeg ser ikke hva hun har å tjene på å holde ut. Hun må gjøre det av pur stahet.

Dem sier jo at dem ikke leser her inne så det er jo ikke et argument. Orker og orker.. ikke alltid jeg har lyst å gå på jobb eller ikke orker men så må jeg siden det er min inntektskilde. Jeg har selv valgt jobben jeg har.. blir vel sånn for frua og?

• Liker 12
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Tullball. Det har kanskje vært noen spørsmål om hvor de geniale innleggene til hekken er kjøpt.

Til å ha så lav muskeltonus på den filtrerte, poserende kroppen som publiseres til enhver tid, er det bare merkelig å bivåne slike bilder med slike variasjoner samtidig med uttalelser som "jeg har hatt den samme rumpen siden jeg var 16" friskt i minnet.

Jeg er enig i at på dette bildet ser noe unaturlig ut, men å kommentere andres kropp er ikke helt innafor. Kanskje er der komplekser ute og går. Litt slemt når noen latterliggjør.....

• Liker 10
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (5 minutter siden):

Jeg er enig i at på dette bildet ser noe unaturlig ut, men å kommentere andres kropp er ikke helt innafor. Kanskje er der komplekser ute og går. Litt slemt når noen latterliggjør.....

Komplekser eller ei, det er ofte at kroppen blir brukt til å fronte BEDRIFTEN, så at det kommenteres er kanskje ikke så rart siden bedriften blir assosiert med kroppen, så det er helt innafor spør du meg når det kommenteres.
Og det er også noe bedriftseier(e) absolutt bør være, eller er, klar over

• Liker 25
Skrevet
Skrottefar skrev (12 minutter siden):

Komplekser eller ei, det er ofte at kroppen blir brukt til å fronte BEDRIFTEN, så at det kommenteres er kanskje ikke så rart siden bedriften blir assosiert med kroppen, så det er helt innafor spør du meg når det kommenteres.
Og det er også noe bedriftseier(e) absolutt bør være, eller er, klar over

Enig i det. Vi er kritikere til mye av det hun fronter, men vi trenger vel ikke synke så dypt at vi møter oss selv i døra?  

• Liker 4
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (38 minutter siden):

Det kommenteres på puter, om man skal være pinlig nøyaktig. 

• Liker 34
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (2 timer siden):

Å, beklager. For å presisere intravenøst det jeg allerede har skrevet: "Det er den filtrerte, poserende kroppen som publiseres til enhver tid..."

...på bedriftens offisielle annonsekanaler. 

• Liker 33
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (10 timer siden):

Om man har komplekser for kroppen sin, legger man da ut x-antall bilder på SOME daglig da? Legger man ut lettkledde bilder slik at mange tusen seg det og alle som vil kan kikke? 
jeg tror det heller kommer av at hun vil ha bekreftelse på bekreftelse. 

Det er rart med rumpe som kommer og går og er så mye som den den.

Det rare er også at de mener hun har så veltrent rumpe at hun feks ikke kan ligge flatt på gulvet og «lime» ryggen i gulvet ved styrkeøvelser ( feks situps) siden rumpen er så stor at ryggen ikke treffer gulvet.. slik den ser ut på bildet der «skrukker»den seg når hun sitter så det henger ikke helt sammen. 

• Liker 43
Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

Om man har komplekser for kroppen sin, legger man da ut x-antall bilder på SOME daglig da? Legger man ut lettkledde bilder slik at mange tusen seg det og alle som vil kan kikke? 
jeg tror det heller kommer av at hun vil ha bekreftelse på bekreftelse. 

Det er rart med rumpe som kommer og går og er så mye som den den.

Det rare er også at de mener hun har så veltrent rumpe at hun feks ikke kan ligge flatt på gulvet og «lime» ryggen i gulvet ved styrkeøvelser ( feks situps) siden rumpen er så stor at ryggen ikke treffer gulvet.. slik den ser ut på bildet der «skrukker»den seg når hun sitter så det henger ikke helt sammen. 

Trodde dette var fordi hun var så "uvanlig svai" i ryggen 🤪 

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/04/18/slik-kan-du-trene-crossfit-hjemme-i-stua/

• Liker 10
Gjest Xstrella
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (15 timer siden):

Det var litt av en stuss. Hvor kjøper man slike puter? Tror fansen virkelig at dette er ekte rumpe? Kan ikke Mads Hansen lage noe morsomt ut av dette? Øynene mine blør ved slikt juks.

Skrevet
Xstrella skrev (7 minutter siden):

Det var litt av en stuss. Hvor kjøper man slike puter? Tror fansen virkelig at dette er ekte rumpe? Kan ikke Mads Hansen lage noe morsomt ut av dette? Øynene mine blør ved slikt juks.

Nei, han kan ikke det.

Han har nok for tette relasjoner med LK

• Liker 43
Skrevet
Isild skrev (2 minutter siden):

Av en eller annen merkelig grunn så får CBE.no alltid "passere" hos Mads Hansen. Det har vel vært antydet at det har noe med privat relasjon å gjøre. 

Hvis Mads Hansen og LKE er slik de gir uttrykk for offentlig så forstår jeg ikke relasjonen. Mads Hansen bruker tid på å avsløre løgn å fanteri i influncerverdenen, LKE bruker tid på å opprettholde løgn og fanteri i infuencerverdenen. 

De snakker kanskje bare fotball. 

Digger Mads Hansen, men akkurat dette her har jeg aldri forstått. CBE.no er en av Norges største kanaler, og kanskje en av de som mest gjør de tingene Mads Hansen vanligvis tar tak i (dobbeltmoral, redigering av bilder, lyve, merkelige påstander og uttalelser ++) 

Hadde Mads Hansen virkelig hatt baller og lagt til side deres fotball-relasjon, ja, da tror jeg han kunne kommet med masse omkring hele driften av Treasures AS.

• Liker 33
Skrevet
Isild skrev (4 minutter siden):

Av en eller annen merkelig grunn så får CBE.no alltid "passere" hos Mads Hansen. Det har vel vært antydet at det har noe med privat relasjon å gjøre. 

Hvis Mads Hansen og LKE er slik de gir uttrykk for offentlig så forstår jeg ikke relasjonen. Mads Hansen bruker tid på å avsløre løgn å fanteri i influncerverdenen, LKE bruker tid på å opprettholde løgn og fanteri i infuencerverdenen. 

De snakker kanskje bare fotball. 

Digger Mads Hansen, men akkurat dette her har jeg aldri forstått. CBE.no er en av Norges største kanaler, og kanskje en av de som mest gjør de tingene Mads Hansen vanligvis tar tak i (dobbeltmoral, redigering av bilder, lyve, merkelige påstander og uttalelser ++) 

Så enig med deg👍 Mads Hansen er vanvittig feig når det kommer til cbe.no, akkurat som du skriver så driver jo denne kanalen med mye av det han tar tak i hos andre. Synes generelt MH har mange gode poeng, men han kommer ikke helt opp der for meg, nettopp pga dette. 

• Liker 41
Skrevet (endret)
Jobbermedbarn skrev (52 minutter siden):

Så enig med deg👍 Mads Hansen er vanvittig feig når det kommer til cbe.no, akkurat som du skriver så driver jo denne kanalen med mye av det han tar tak i hos andre. Synes generelt MH har mange gode poeng, men han kommer ikke helt opp der for meg, nettopp pga dette. 

Og jeg er enig med deg. Det er noe som skurrer når han tydeligvis velger å ikke synliggjøre noe av problematikken rundt CBE.no. De er faktisk "værstingene". Ingen har vel blitt fersket i så mye juks (juks som også har blitt omtalt i media) 

Jeg gjør meg noen tanker ift om han bevisst tar de "svake" som ikke går til frontalangrep mot han - som antagelig LKE ville gjort. 

Endret av Isild
  • Liker 46
Skrevet
Lopploella skrev (På 25.6.2021 den 15.54):

Skikkelig bleierumpe ser det ut som.

Up & go

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...