123Frustrert Skrevet 21. juni 2021 #45001 Skrevet 21. juni 2021 odipodis skrev (2 timer siden): Anbefaler ikke siste blogginlegg (11 år og piknik på stranden) om man er sensitiv for thinspo. Eller allergisk mot overdreven redigering av bilder. Tenk så trist!! Gift i 11 år og bruker dagen på some. Eller, kanskje de mente de var 11 år? Ser for meg sånn, opp med benet slik, litt mer, litt mer ellers ser låret ditt som om det er en cm større i omkrets, pust inn, hold pusten. Knips, knips. Lat som du ler nå, sug inn magen, knips. Le litt, hold magen inne da. Kan ikke puste med magen, da ser det ut som du har fett prosent på ca 20% sånn ja. Hils magen inne og stikk rumpen ut, frem med puppa. Knips. Det må jo være en skue. 41
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 21. juni 2021 #45002 Skrevet 21. juni 2021 CecilieX skrev (4 minutter siden): Det er relativt drøyt å påstå at det ikke står noe om det i innlegget som @lillekrokodille viser til. Sitat: Obviously you have never seen my boobs 😛 They looked exactly the same post-birth as pre-birth (after breastfeeding of course) and I’m verry happy with them 🙂 Og så må man lese seg opp på brukerdebatt. Det er ikke å bli imøtegått. Hun skriver også i et av de innleggene jeg linket til at kroppen ikke har forandret seg etter trening siden hun «alltid» har vært så slank. Men for noen kan det aldri bli dokumentasjon nok. Og at endel kommentarer og innlegg fra bloggen har blitt slettet i ettertid og derfor ikke kan finnes igjen er jo…beleilig.
Gjest tranedatter Skrevet 21. juni 2021 #45003 Skrevet 21. juni 2021 Var det ikke så at frua elsket og løpe ute? Hun hadde et par turer i vår, men nå når det er lyst fra 04-22, så springes det fortsatt inne i kjelleren? Må si at jeg har ikke fått med meg at cbe er opptatt av dyrevern, trodde hun ikke spiste kjøtt pga vekt. Og hun bruker så mye sminke og fillers at jeg aldri trodde hun leste om testing på dyr. Mitt inntrykk altså.
Populært innlegg Inocybe Skrevet 21. juni 2021 Populært innlegg #45004 Skrevet 21. juni 2021 tranedatter skrev (24 minutter siden): Var det ikke så at frua elsket og løpe ute? Hun hadde et par turer i vår, men nå når det er lyst fra 04-22, så springes det fortsatt inne i kjelleren? Må si at jeg har ikke fått med meg at cbe er opptatt av dyrevern, trodde hun ikke spiste kjøtt pga vekt. Og hun bruker så mye sminke og fillers at jeg aldri trodde hun leste om testing på dyr. Mitt inntrykk altså. Det er jo veldig poppis og enkelt for en influencer å skrive hun er opptatt av dyrevelferd… Inntil den dagen man så åpenlyst må prioritere sårt tiltrengt inntjening og dobbeltmoralen blir tydelig for selv de mest naive lesere. Vanskelig å forestille seg en oppriktig dyreelsker argumentere for at kinesiske dyr ikke føler like mye smerte eller ubehag som europeiske. For det er jo det hun indirekte påstår med den elendige redegjørelsen hennes. Dessuten er jo Kina veldig langt unna influencerens egen navle og da kan man jo ikke forvente hun burde bry seg. Uteløping er det bare elsk på når tilstrekkelig mange KG’ere bemerker hun igjen bare trener i kjelleren. Det er ganske åpenbart. 53
Gjest Marsh Skrevet 21. juni 2021 #45005 Skrevet 21. juni 2021 CecilieX skrev (5 timer siden): Jeg har googlet og finner ikke at hun har skrevet at kroppen ikke har endret seg. Jeg opplever det dog som flisespikkeri at det er viktig at hun ikke har sagt det. På min google-jakt har jeg nødvendigvis kommet over innlegg som handler om kropp. Hvis man skal oppsummere så handler det om - hun vil bevise at kropp ikke blir ødelagt av graviditet - klesstørrelsen har alltid vært XS - hun har alltid vært tynn (det understrekes i mange innlegg) - hun har vært vektstabil i lang tid - har hatt samme rompe i alle år Da spiller det liten rolle om hun direkte uttaler det, når summen av det hun uttaler kommuniserer at kroppen ikke endrer seg. Også på dette området er hun et unikum, der verken graviditet eller alder påvirker. Hun har vel slettet det da, jeg husker også at hun skrev at kroppen ikke hadde endret seg siden hun var 16. Hun slettet jo innlegget om hvorfor hun ikke skulle eksponere barna sine på bloggen (som hun skrev like etter eldste ble født), og hun følger jo tydeligvis med her inne, så ikke rart om det er forsvunnet
Inocybe Skrevet 21. juni 2021 #45006 Skrevet 21. juni 2021 WhisperingWind skrev (1 time siden): Her kommer det frem både linjer, porer og hår i ansiktet. Synes det er trist å se hvor ekstremt med filter som brukes til vanlig. Spesielt de siste bikini bildene. Huden er så ekstremt blurret. Bildet er da fortsatt blurret under øynene? Litt mindre redigering enn vanlig for CBE men fortsatt for alt for mye til å være ok i en sminke/hudprodukt-reklame. 30
Inocybe Skrevet 21. juni 2021 #45007 Skrevet 21. juni 2021 Marsh skrev (2 minutter siden): Hun har vel slettet det da, jeg husker også at hun skrev at kroppen ikke hadde endret seg siden hun var 16. Hun slettet jo innlegget om hvorfor hun ikke skulle eksponere barna sine på bloggen (som hun skrev like etter eldste ble født), og hun følger jo tydeligvis med her inne, så ikke rart om det er forsvunnet Samtidig er det KG’erne som karakteriseres som besatte bare fordi de har lært seg å ta skjermdump av (nesten) alle de mest kontroversielle uttalelsene og bildene 😆. Man vet aldri når de slettes og forsvarsgjengen skriker etter dokumentasjon (de muligvis godt vet ikke lengre eksisterer). En evig runddans. 35
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 21. juni 2021 #45008 Skrevet 21. juni 2021 Marsh skrev (13 minutter siden): Hun har vel slettet det da, jeg husker også at hun skrev at kroppen ikke hadde endret seg siden hun var 16. Hun slettet jo innlegget om hvorfor hun ikke skulle eksponere barna sine på bloggen (som hun skrev like etter eldste ble født), og hun følger jo tydeligvis med her inne, så ikke rart om det er forsvunnet Fortsatt så har vi jo funnet dokumentasjon på at «rumpa er uendret», «puppene er de samme» og hun har alltid vært så slank, så det ene innlegget der kroppen omtales i helhet trenger vi egentlig ikke.
Shopgirl2014 Skrevet 21. juni 2021 #45009 Skrevet 21. juni 2021 Marsh skrev (29 minutter siden): Hun har vel slettet det da, jeg husker også at hun skrev at kroppen ikke hadde endret seg siden hun var 16. Hun slettet jo innlegget om hvorfor hun ikke skulle eksponere barna sine på bloggen (som hun skrev like etter eldste ble født), og hun følger jo tydeligvis med her inne, så ikke rart om det er forsvunnet Bare fordi du tror du husker noe, betyr ikke det at innlegget er slettet. Det kan bety at hukommelsen spiller deg et puss. 6
Keaton Skrevet 21. juni 2021 #45010 Skrevet 21. juni 2021 Inocybe skrev (28 minutter siden): Bildet er da fortsatt blurret under øynene? Litt mindre redigering enn vanlig for CBE men fortsatt for alt for mye til å være ok i en sminke/hudprodukt-reklame. Noen få områder er utelatt brushing, rundt munnen, iallfall der porer og linjer vises. Ingen har porer kun i et lite område rundt munnen. 24
pøbelsara Skrevet 21. juni 2021 #45011 Skrevet 21. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (1 minutt siden): Bare fordi du tror du husker noe, betyr ikke det at innlegget er slettet. Det kan bety at hukommelsen spiller deg et puss. Men nå er det uansett levert dokumentasjon på at hun har hevdet at diverse kroppsdeler ikke har endret seg siden hun var 15 - 16, så jeg skjønner ikke poenget, egentlig? 40
Shopgirl2014 Skrevet 21. juni 2021 #45012 Skrevet 21. juni 2021 (endret) pøbelsara skrev (4 minutter siden): Men nå er det uansett levert dokumentasjon på at hun har hevdet at diverse kroppsdeler ikke har endret seg siden hun var 15 - 16, så jeg skjønner ikke poenget, egentlig? Poenget er at innleggene ikke behøver å være slettet, som @Marshog @Inocybehevder. Kanskje de bare husker feil? Endret 21. juni 2021 av Shopgirl2014 5
Keaton Skrevet 21. juni 2021 #45013 Skrevet 21. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (5 minutter siden): Poenget er at innleggene ikke behøver å være slettet, som @Marshog @Inocybehevder. Kanskje de bare husker feil? En god del info har fremkommet på story de siste årene, spesielt på spørsmålsrunder. 30
Frøken Scott Skrevet 21. juni 2021 #45014 Skrevet 21. juni 2021 Å dokumentere alt fra en bedrift som sletter egne poster/kommentarer/utsagn i hytt og pine er en heldagsjobb. Om noen "ikke har fått med seg" eller "sett" det flere andre har sett er irrelevant. Et halmstrå å klamre seg til for forsvarspatruljen. Bare enda en unnskyldning for avsporing og støy. Summa summarum prøver sjefen i reklamekanalen å selge et narrativ om seg selv som ikke eksisterer. Og hun lurer noen, utrolig nok. 42
Hallepalle2 Skrevet 21. juni 2021 #45015 Skrevet 21. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (1 time siden): Bare fordi du tror du husker noe, betyr ikke det at innlegget er slettet. Det kan bety at hukommelsen spiller deg et puss. Jeg vet også at det stemmer at hun har hevdet dette, men jeg er elendig på googling så jeg finner det ikke. Det har uansett ingenting å si, egentlig, når hun isolert sett har hevdet (dokumentert) at hun har hatt samme rumpa siden hun var 15 år (en kostelig kommentar), at puppene ikke endret seg etter amming (frem til de plutselig vokste noen størrelser nærmest over natten) og at hun alltid har vært naturlig tynn og alltid brukt str xs. Igjen er det mengden informasjon som setter standard. Ett bikinibilde med magen innsugd til det absurde er ikke så ille, mens det blir en helt annen ting med de nærmest daglige bildene med fokus på utstående ribbeben. 36
123Frustrert Skrevet 21. juni 2021 #45016 Skrevet 21. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (1 time siden): Bare fordi du tror du husker noe, betyr ikke det at innlegget er slettet. Det kan bety at hukommelsen spiller deg et puss. Nei, jeg husker også veldig godt at hun har hevdet dette. Vi vet at damen og herren sletter og legger til etter eget godt befinnende. 22
Gjest Lin11 Skrevet 21. juni 2021 #45017 Skrevet 21. juni 2021 Altså denne jenta ❤️☀️🍓 Dette er inspirasjon 👏🏻👏🏻
MacBeth Skrevet 21. juni 2021 #45018 Skrevet 21. juni 2021 (endret) odipodis skrev (5 timer siden): Anbefaler ikke siste blogginlegg (11 år og piknik på stranden) om man er sensitiv for thinspo. Eller allergisk mot overdreven redigering av bilder. Syns helt ærlig thinspo var litt tynt argument å bruke her (pun intended ). På disse bildene ser man hvor lite markert mage hun har, i forhold til alle andre mage bilder hun har postet. Helt klart at de blir postet etter trening mens hun cruncher og strammer til krampa tar henne. Og helt ærlig ser hun "større" ut her enn i mange andre settinger... Men til å være en kanal som fronter "trening og sunn livstil" er det totalt fjernt i mitt hode å posere med så ufattelig dårlig holdning!! Ikke nok med at magen holdes inne men skuldrene luter og henger med overkroppen, hun som normalt sett har en god holdning/positur. Skjønner ikke hva dem vil fortelle med dette bildet, itillegg til bildet hvor hun bøyer seg ned mens hun trekker inn magen, det ser jo bare rart ut. Jeg forstår heller ikke nøyaktig hva retningen til bedriften er. Er det trening, livstil, barn, mote, skjønnhetspleie... det er et sammensurium av selges alt som selges kan, minner litt om disse kioskene man ser på annethvert hjørne i Spania feks, det selges kjøkkenutstyr og badeleker, litt godteri og krydder, kjøleskapsmagneter og strømpebukser, for å ikke glemme hagenisser og lyspære... Endret 21. juni 2021 av MacBeth 31
Klink Skrevet 21. juni 2021 #45019 Skrevet 21. juni 2021 MacBeth skrev (3 minutter siden): Syns helt ærlig thinspo var litt tynt argument å bruke her (pun intended ). På disse bildene ser man hvor lite markert mage hun har, i forhold til alle andre mage bilder hun har postet. Helt klart at de blir postet etter trening mens hun cruncher og strammer til krampa tar henne. Og helt ærlig ser hun "større" ut her enn i mange andre settinger... Men til å være en kanal som fronter "trening og sunn livstil" er det totalt fjernt i mitt hode å posere med så ufattelig dårlig holdning!! Ikke nok med at magen holdes inne men skuldrene luter og henger med overkroppen, hun som normalt sett har en god holdning/positur. Skjønner ikke hva dem vil fortelle med dette bildet, itillegg til bildet hvor hun bøyer seg ned mens hun trekker inn magen, det ser jo bare rart ut. Jeg forstår heller ikke nøyaktig hva retningen til bedriften er. Er det trening, livstil, barn, mote, skjønnhetspleie... det er et sammensurium av selges alt som selges kan, minner litt om disse kioskene man ser på annethvert hjørne i Spania feks, det selges kjøkkenutstyr og badeleker, litt godteri og krydder, kjøleskapsmagneter og strømpebukser... Bildene ser redigerte ut, og bildene i bikini ser ikke bra ut. Velger å ikke gå mer detaljert inn på det, men er enig. 9
Måne Rampelyset Skrevet 21. juni 2021 #45020 Skrevet 21. juni 2021 Tråden er ryddet for hets og brudd på opphavsrett. Måne, admin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå