Snødronninga Skrevet 20. juni 2021 #44901 Skrevet 20. juni 2021 Ble storyen på Instagram slettet, den som viste fettprosent-apparatet?
Roadrunner Skrevet 20. juni 2021 #44902 Skrevet 20. juni 2021 Snødronninga skrev (4 minutter siden): Ble storyen på Instagram slettet, den som viste fettprosent-apparatet? Det er vel mer enn 24 timer siden den ble lagt ut og er derfor forsvunnet? Eller husker jeg feil? 1
Emma Marie Skrevet 20. juni 2021 #44903 Skrevet 20. juni 2021 (endret) Roadrunner skrev (3 minutter siden): Det er vel mer enn 24 timer siden den ble lagt ut og er derfor forsvunnet? Eller husker jeg feil? Tror det stemmer det. Endret 20. juni 2021 av Emma Marie 2
Klink Skrevet 20. juni 2021 #44904 Skrevet 20. juni 2021 Roadrunner skrev (2 minutter siden): Det er vel mer enn 24 timer siden den ble lagt ut og er derfor forsvunnet? Eller husker jeg feil? Ble lagt ut i går så det stemmer nok. 2
Populært innlegg Emma Marie Skrevet 20. juni 2021 Populært innlegg #44905 Skrevet 20. juni 2021 Jeg hater så inderlig det dette paret fra Sarpsborg holder på med. Er skadelig for sååå mange mennesker, så jeg gir meg aldri ! De må faktisk stoppes på et eller annet tidspunkt. Stakkars jenter og stakkars alle som er usikre og får et forvrengt syn på kropp og helse! Om hun godkjenner kommentaren bryr meg ikke. Men hun kommer til å lese den. Det er alt som teller for meg. 88
Snødronninga Skrevet 20. juni 2021 #44906 Skrevet 20. juni 2021 Roadrunner skrev (52 minutter siden): Det er vel mer enn 24 timer siden den ble lagt ut og er derfor forsvunnet? Eller husker jeg feil? Det kan hende, bare jeg som fikk det med meg veldig sent! 1
Emma Marie Skrevet 20. juni 2021 #44908 Skrevet 20. juni 2021 Minnie Mus skrev (7 minutter siden): Elizabeth Arden tester på dyr også Jepp! https://ethicalelephant.com/is-elizabeth-arden-cruelty-free/ 8
Minnie Mus Skrevet 20. juni 2021 #44909 Skrevet 20. juni 2021 Just now, Emma Marie said: Jepp! https://ethicalelephant.com/is-elizabeth-arden-cruelty-free/ Blir rimelig dobbeltmoralsk da, ettersom frua ikke spiser kjøtt av hensyn til dyrene Det dyr blir utsatt for ved testing av skjønnhetsprodukter, er nok langt verre enn det de fleste dyr blir utsatt for i matproduksjonen. Jeg spiser heller ikke kjøtt, men passer også å å ikke støtte dyremishandling på andre måter, ved feks å unngå å kjøpe produkter som er testet på dyr. Dobbeltmoralen lenge leve, CBE! Skjønner jo nå at penger veier langt tyngre enn det såkalte hensynet hennes til dyr.... 44
Klementine Skrevet 20. juni 2021 #44910 Skrevet 20. juni 2021 Ser ikke at det siste innlegget med bilder er redigert. Tvert imot ser det overraskende naturlig ut! 2
Emma Marie Skrevet 20. juni 2021 #44911 Skrevet 20. juni 2021 Klementine skrev (3 minutter siden): Ser ikke at det siste innlegget med bilder er redigert. Tvert imot ser det overraskende naturlig ut! Absolutt ikke det verste jeg har sett heller, men flere områder på huden er blurry. Og det gjelder spesielt under øynene. Der man typisk har litt smårynker, tynnere hud, litt annen farge..blant annet. Hos CBE er dette redigert bort. 26
Minnie Mus Skrevet 20. juni 2021 #44912 Skrevet 20. juni 2021 5 minutter siden, Klementine said: Ser ikke at det siste innlegget med bilder er redigert. Tvert imot ser det overraskende naturlig ut! Hvis du ser på hånden hennes på bilde nr 3, ser du det godt. Elendig redigering forresten. Dessuten er huden helt glatt og rynkefri under øynene. 15
Gjest Lin11 Skrevet 20. juni 2021 #44913 Skrevet 20. juni 2021 Med den lave fettprosenten LKE velger å «skryte» av for å fremme egne prestasjoner. Kan man si at det har noe sammenheng med funksjonell kropp? Tenker da på det som frontes på NetFit om at det viktigste er en funksjonell kropp men praksisen viser til noe annet. Både hos CBE og coach Eriksen, samt NetFit.
Keaton Skrevet 20. juni 2021 #44914 Skrevet 20. juni 2021 Emma Marie skrev (13 minutter siden): Absolutt ikke det verste jeg har sett heller, men flere områder på huden er blurry. Og det gjelder spesielt under øynene. Der man typisk har litt smårynker, tynnere hud, litt annen farge..blant annet. Hos CBE er dette redigert bort. Helt klart, samt midt på/over munnen. Merkelig å gjøre det når man reklamerer for rynkekrem. 23
Mymble Skrevet 20. juni 2021 #44915 Skrevet 20. juni 2021 Synes alltid hun legger ut så rare bilder når hun skal annonsere for ting. Ofte lite fokus på det som faktisk reklameres for. Det nederste bildet i Elizabeth Arden-innlegget feks, ser mer ut som reklame for neglene hennes 🤷🏼♀️ 36
Lopploella Skrevet 20. juni 2021 #44916 Skrevet 20. juni 2021 Skikkelig dårlig Photoshopredigering. 22
Skrottefar Skrevet 20. juni 2021 #44917 Skrevet 20. juni 2021 Mymble skrev (1 time siden): Synes alltid hun legger ut så rare bilder når hun skal annonsere for ting. Ofte lite fokus på det som faktisk reklameres for. Det nederste bildet i Elizabeth Arden-innlegget feks, ser mer ut som reklame for neglene hennes 🤷🏼♀️ Det er helt normalt, hun velger å fremheve seg selv fremfor produktene, så intet nytt der i gården altså 🤪 35
Keaton Skrevet 20. juni 2021 #44918 Skrevet 20. juni 2021 CBE bør se på Skavlans reklame for hudkrem på Insta, morsom og laidback. Jeg fikk positive vibber for merket, ikke utenkelig at hjernen min faller for det. 😅 33
Luvinesta Skrevet 20. juni 2021 #44919 Skrevet 20. juni 2021 (endret) On 6/19/2021 at 5:57 PM, Monimoni said: Til å henge så mye på KG, så har du overraskende lite info om CBE, må jeg si. Hun er jo berømt for at hun påstår at hun ikke har forandret seg siden 16-årsalderen. 🍑❤ Jeg lurer også på hvor dette kommer fra. For jeg kan ikke huske å ha lest en eneste kilde der hun påstår at "kroppen ikke har forandret seg siden hun var 16". Ikke fra henne og ingen som jeg har spurt har klart å hoste det opp, så jeg er rimelig sikker på at dette er en "sannhet" som har blitt konstruert her inne. Derimot husker jeg utsagn som at rumpa er den samme som hun alltid har hatt da hun ble spurt om hun hadde operert den i en eller annen nettavis. Eller at hun bruker samme størrelsen. Ikke ett ord om at hun alltid har veid det samme eller at kroppen aldri har forandret seg. Om man henger mye på KG så er det ikke rart man starter å tro på mange av spekulasjoner og overdrivelsene som kommer frem i denne tråden. Men selv om noe blir nevnt 1000 ganger gjør det ikke til en sannhet. Og hver gang paret gjør noe som oppfattes som "provoserende" for enkelte så blir det shitstorm her inne. Og folk overgår hverandre i å være eklest mulig, komme med flest sleivspark og latterligjøring. Hva er det med kropp som gjør enkelte kvinner så fordømte sinte? Treffer det et sårt punkt? Er det enklere og mer tilfredstillende å kjefte på andre og gjøre trente og slanke kropper til tabu og at de automatisk er spiseforstyrret og fronter pro-ana ? Overvekt (som er faretruende høyt i Norge i dag) er mye verre for kroppen enn å være slank/trent og spise sunt... Endret 20. juni 2021 av Luvinesta 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå