Gjest Era Vulgaris Skrevet 19. juni 2021 #44861 Skrevet 19. juni 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Hahaha, jeg dør 😂 Ser for meg fyren som tropper opp i evt bryllup eller what ever, med den ståldingsen sin, der han løper rundt og klyper alle i midja, mens han noterer ivrig og frua knipser og filmer ivei for å poste fortløpende på insta 😂 Beklager avsporingen 😅
Populært innlegg odipodis Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #44862 Skrevet 19. juni 2021 Interessant at Lars-Kristian (på sin bedriftskonto!), skryter av å være undervektig, og nærmest gjør narr av sin egen kropp han hadde da han var toppidrettsutøver. Man skal være forsiktig med alle slike tall og sammenlikninger som omhandler kropp og vekt, synes jeg. Men ut fra denne tabellen har LK gått fra normal fettprosent (perfekt, faktisk!) til undervekt, noe han tydelig er veldig fornøyd med: https://iform.nu/ned-i-vekt/fettprosent-hva-er-passende Noen har naturlig lav fettprosent, og dette er ikke noe shaming av de som havner i kategorien undervektig - eller noen av de andre kategoriene! Jeg bare synes det er meget spesielt at en som skal være en proff aktør innenfor området og som jobber med å veilede andre, er så opptatt av å dele disse kroppsmålene sine med absolutt alle. 70
Populært innlegg Fufu Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #44863 Skrevet 19. juni 2021 odipodis skrev (11 minutter siden): Interessant at Lars-Kristian (på sin bedriftskonto!), skryter av å være undervektig, og nærmest gjør narr av sin egen kropp han hadde da han var toppidrettsutøver. Begge to har et forstyrret syn på kropp og vekt. Ingen tvil om det. 61
Gjest Lin11 Skrevet 19. juni 2021 #44864 Skrevet 19. juni 2021 Lin11 skrev (2 timer siden): LKE med fettprosent på 11-12%. Åpenbart at fotograf Berg Eriksen kan instruere Caroline i posisjoner, han ser veldig proff ut på disse bildene.
Gjest tranedatter Skrevet 19. juni 2021 #44865 Skrevet 19. juni 2021 (endret) Jeg har fulgt et tv-program som heter Sixteen weeks of hell - svensk versjon. Der er coachen opptatt av at deltagerne ikke mister for mye fettvekt og ikke for fort. Da dette øker skaderisken, immunforsvaret blir dårligere. Og det var en tidligere håndballspiller som endte på 12% fett, riktignok litt eldre enn lke. Men han var også veldig rippa etter deltagelsen! Den stora halsoresan, disvover+ : discovery+ (discoveryplus.se) Resultat: Så gick det för alla i Den stora hälsoresan 2021 | Hänt (hant.se) Edit: det jeg vil med sammenligningen er at opplegget til 16 weeks of hell har fokus på å bygge opp kroppen maximalt fysisk. cbe og lke har tydligvis fokus på minst mulig fettprosent. Endret 19. juni 2021 av tranedatter
NewStart87 Skrevet 19. juni 2021 #44866 Skrevet 19. juni 2021 Jeg må le litt av at noen trodde Caroline tok med den fettprosent klypa i utdrikningslag! Det sier jo litt om hvor på jordet vi syntes hun er. 34
Surikatt Skrevet 19. juni 2021 #44867 Skrevet 19. juni 2021 Mymble skrev (3 timer siden): Måling av fettprosent i dag, altså. Skjønner bare ikke hva hun vil oppnå med å legge ut dette.. Fra Instastory (carolinebergeriksenno) Det er sykt, bare sykt. Dette holder man privat. 44
EtFo Skrevet 19. juni 2021 #44868 Skrevet 19. juni 2021 tranedatter skrev (På 18.6.2021 den 19.24): Jeg er en av mange som er blokkert på instagram av cbe.no, så når jeg søker på bloggen kommer bare taggede bilder opp hos andre bedrifter/peroner. Blandt annet akupunktur, homeopati og en drøss andre bilder fra en alternativ medisin bedrift der de har tagget henne i oktober 2020. Merkelig. Ny måte å tjene penger, tagge profiler? Mageøvelser på netfit: "Morsomt" å se hvordan kommenarene til filmen ikke matcher det man ser. sitat: "I video 1 kan du se hvordan de rette magemusklene settes på god strekk, de blir også isolert fordi hoftebøyerne tas ut av øvelsen." Eh jo, man ser riktig nok ikke at lårene jobber, men selve hoftebøyerne jobber på! Dessuten har jeg lært at for å øke muskelvolym så gjelder få rep, 8-10, eller helst 6.8 rep. Vide 3: Ser ikke at magemusklene jobber. Merkelig Sammenligning med å bære kofferter da det ikke er i samme retning i det hele tatt i øvelsen som vises... Ikke alt man bør uttale seg om i sin iver etter å kritisere... Du har tydeligvis ingen peiling når det kommer til trening🤦♀️😂😂 3
Lopploella Skrevet 19. juni 2021 #44869 Skrevet 19. juni 2021 For et opplegg. Det blir bare mer og mer forskrudd. 36
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #44870 Skrevet 19. juni 2021 EtFo skrev (6 minutter siden): Ikke alt man bør uttale seg om i sin iver etter å kritisere... Du har tydeligvis ingen peiling når det kommer til trening🤦♀️😂😂 Det har jo ikke Caroline og mannen heller, som til og med har en treningsapp. 52
Gjest CecilieX Skrevet 19. juni 2021 #44871 Skrevet 19. juni 2021 Det er jo en kjent sak at spiseforstyrrelser kam bli et problem for toppidrettsutøvere i idretter der lsv kroppsvekt er en fordel. Flere passerer ikke helsesjekken og blir nektet å trene. https://www.nettavisen.no/artikkel/fettprosent-pa-5-er-usunt/s/12-95-3320054 I denne artikkelen står det om hvordan unge gutter kan komme skjevt ut dersom de blir for fokuserte på vekt. Ved lav fettprosent vil man produsere mindre testosteron som jo er viktig for å få utbytte av trening. Skader har jo rammet LKE i flere perioder så mulig forklaringen ligger der. At han selger seg inn som «coacheriksen» er skremmende.
Klink Skrevet 19. juni 2021 #44872 Skrevet 19. juni 2021 CecilieX skrev (46 minutter siden): Det er jo en kjent sak at spiseforstyrrelser kam bli et problem for toppidrettsutøvere i idretter der lsv kroppsvekt er en fordel. Flere passerer ikke helsesjekken og blir nektet å trene. https://www.nettavisen.no/artikkel/fettprosent-pa-5-er-usunt/s/12-95-3320054 I denne artikkelen står det om hvordan unge gutter kan komme skjevt ut dersom de blir for fokuserte på vekt. Ved lav fettprosent vil man produsere mindre testosteron som jo er viktig for å få utbytte av trening. Skader har jo rammet LKE i flere perioder så mulig forklaringen ligger der. At han selger seg inn som «coacheriksen» er skremmende. Jeg syns fokuset deres på lav fettprosent er skremmende og spesielt å legge ut på some , men dette blir mye spekulasjoner? 14
Keaton Skrevet 19. juni 2021 #44873 Skrevet 19. juni 2021 Klink skrev (7 minutter siden): Jeg syns fokuset deres på lav fettprosent er skremmende og spesielt å legge ut på some , men dette blir mye spekulasjoner? Hva da? 16
Iben02 Skrevet 19. juni 2021 #44874 Skrevet 19. juni 2021 Minnie Mus skrev (4 timer siden): Skjønner fortsatt ikke hvorfor dette paret får ture frem som dem gjør, uten noen form for konsekvenser eller at noen tar tak i dette sinnsyke opplegget de driver å prakker på folk. På sin egen fb eller private insta konto kan dem legge ut hva pokker dem vil for min del, men de driver tross alt en såkalt bedrift/treningsapp og herren i huset kaller seg coach....Altså, de skal tjene penger på å påvirke andre, det er jo direkte livsfarlig sånn som dem holder på! Men de kommer aldri til å tjene en krone på Netfit eller som personlige trenere. 25
Klink Skrevet 19. juni 2021 #44875 Skrevet 19. juni 2021 (endret) Kollontaj skrev (51 minutter siden): Hva da? Spekulasjoner om spiseforstyrrelser og hva skader kan komme av. Når det gjelder mannen i huset vet vi ingenting om det er et problem han har eller ikke. cbe har sagt hun har slitt med spiseforstyrrelser. Endret 19. juni 2021 av Klink 4
Gjest Lin11 Skrevet 19. juni 2021 #44876 Skrevet 19. juni 2021 Iben02 skrev (2 timer siden): Men de kommer aldri til å tjene en krone på Netfit eller som personlige trenere. Det vet vi ikke, det er alltids noen enkle og lettlurte sjeler der ute. Bare se på Anne Brith Davidsen og hennes konsept.
lenebu Skrevet 20. juni 2021 #44877 Skrevet 20. juni 2021 7 hours ago, Lin11 said: LKE med fettprosent på 11-12%. Har han ikke hatt samme kroppp siden han var 16? (Obs: feil eriksen) 12
NewStart87 Skrevet 20. juni 2021 #44878 Skrevet 20. juni 2021 Det er egentlig ganske trist. De kunne engasjert seg i viktige temaer, men istedenfor er det som rettes fokus på lavest mulig fettprosent. Alt handler om utseende. Det er ikke rart de mister totalt bakkekontakt. 35
Jullen Skrevet 20. juni 2021 #44879 Skrevet 20. juni 2021 (endret) Kan noen gi meg en kort(est mulig) oppsummering av hva denne tråden egentlig handler om? Så jeg slipper å gå igjennom 2248 sider?😅 Men ble jo litt nysgjerrig også da🙃 Alt jeg vet om vedkommende er at hun er en populær (rosa?)blogger, som har vært fengslet for blind vold og skrevet bok. (Og at hun får mye gratis PR på KG😆) Endret 20. juni 2021 av Jullen 1
MarianneE Skrevet 20. juni 2021 #44880 Skrevet 20. juni 2021 Jullen skrev (32 minutter siden): Kan noen gi meg en kort(est mulig) oppsummering av hva denne tråden egentlig handler om? Så jeg slipper å gå igjennom 2248 sider?😅 Men ble jo litt nysgjerrig også da🙃 Alt jeg vet om vedkommende er at hun er en populær (rosa?)blogger, som har vært fengslet for blind vold og skrevet bok. (Og at hun får mye gratis PR på KG😆) Nå tror jeg du blander kortene litt. CBE har da aldri vært fengslet for vold. Er ikke det Isabell Eriksen som har vært? 36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå