Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet
tranedatter skrev (14 minutter siden):

Aller merkelige spørsmål og "hva gjøøør du nåååå?", skal illustrere en samtale mellom mor og barn. Triste greier. Hva med en ordentlig samtale, uten tusenvis av tilskuere?

Hva med normale familiebilder som fanger "the moment", privat for seg selv? Legge bort alt av photosession og sosiale medier i sommere?

Må være usigelig kjedelig med turer der det plutselig skal rigges for photosession, vente, vente, vente.....zzzzzzzzz Barn som bruker bli utålmodige bare man ska tanke bilen liksom!

Det er replikker som skal sikre at publikummet forstår hva som skjer. Kan sammenliknes med en fortellerstemme i en film. CBE har altså fokus på hvordan samhandlingen ser ut for følgerne og legger på replikker. Jeg synes det er ekkelt å tenke på det panorerende blikket der CBE vurderer scenen utenfra.  

«Hva skal vi nååååå?» De vet jo det, men de trenger svaret for at følgerne skal føle at de er med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NewStart87 skrev (5 minutter siden):

Ja, nå begynner sommerferien, men barna har egentlig ikke sommerferie, de skal jobbe i hele sommer for å sikre mammas og pappas inntekt! 

Skulle ønske noen kunne få disse som forer the Eriksens med penger om at det de bruker penger på ikke er verdt noen verdens ting 

• Liker 20
Skrevet

Herregud de bildene som tas på treningsrommet for tiden 🤣  Noe så K L E I N T.    Hva ER det egentlig hun mener er så bra her at det bare Må vises frem!? Den 0% kroppsfettlooken er det vel svært få som jobber aktivt mot i disse dager?  Dette er så flaut nå at jeg har ikke ord!

• Liker 44
Skrevet
Honningmor skrev (17 minutter siden):

Herregud de bildene som tas på treningsrommet for tiden 🤣  Noe så K L E I N T.    Hva ER det egentlig hun mener er så bra her at det bare Må vises frem!? Den 0% kroppsfettlooken er det vel svært få som jobber aktivt mot i disse dager?  Dette er så flaut nå at jeg har ikke ord!

Jeg skjønner det rett og slett ikke at hun ikke ser det selv, men hun higer vel etter likes uansett, så da legger hun ut det ene bildet etter det andre for å få den oppmerksomheten hun er avhengig av

• Liker 29
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Honningmor skrev (22 minutter siden):

Hun gjør jo dette utelukkende for egen del. For klikk, likes og kommentarer om hvor "hot" hun er - fra andre kvinner...
Det fôrer hennes ego og selvbeundring. Hun er rett og slett avhengig av dette, tror jeg. 

Skrevet

Det å legge ut bilder tror jeg er noe som motiverer henne. Hun trenger skryten av hvor flink hun er og hvor bra hun ser ut. Det å hele tiden dokumentere treningen er nok også hennes måte å holde disiplinen på. Derfor ser jeg på treningen hennes som manisk. Ser ikke på det hun driver med som treningsglede og helse, men heller noe hun MÅ gjøre. 

• Liker 32
Skrevet

Sånn som nå. Hun rakk ikke å trene styrke tidligere idag, så da gjør hun det nå. Hvorfor må hun dele dette? For å få skryt. 

• Liker 19
Skrevet

Nå legges det ut rotete barnerom med barn som rydder nå 🙈

• Liker 12
Skrevet
Honningmor skrev (1 time siden):

Legger en liten påminnelse fra Danae Mercer her, jeg. Alt vi ser hos carolinebergeriksenno er regissert, manipulert, iscenesatt, brukt tid på før publisering.

"Kroppen har ikke endret seg siden 16-årsalderen", ytrer cbe-profilen. Joda, det har den. Kropper endrer seg til og med daglig og gjennom dagen. Selv uten operasjoner, kaloritelling, og mølleløping. https://www.instagram.com/reel/CQBu6UkKs6x/?utm_medium=copy_link

• Liker 44
Skrevet
NewStart87 skrev (22 minutter siden):

manisk

Ja, er det noe som beskriver både herr og fru så er det rette ordet "Manisk", de er maniske på alle områder for å fortsatt kunne få likes og ros og penger i kassa, og da er det bare å kjøre på......snakk om å gjøre seg selv og sitt til latter 🤣

• Liker 25
Skrevet
NewStart87 skrev (34 minutter siden):

Det å legge ut bilder tror jeg er noe som motiverer henne. Hun trenger skryten av hvor flink hun er og hvor bra hun ser ut. Det å hele tiden dokumentere treningen er nok også hennes måte å holde disiplinen på. Derfor ser jeg på treningen hennes som manisk. Ser ikke på det hun driver med som treningsglede og helse, men heller noe hun MÅ gjøre. 

Det er ingen vits i å trene nede i en kjeller alene. Derfor må bildene ut på insta  slik at folk kan se henne og for at hun skal få likes som hun er avhengig av. Bare synd hun ikke skjønner hvor kleint det ser ut. Hun må gjerne kalle selvdiggingen for jantelov men uansett, det ser veldig usympatisk ut. 

• Liker 29
Skrevet (endret)

Tenker at påstanden om at kroppen ikke er endret seg siden 16 årsalderen, det er ikke noe å skryte av!  min kropp har ihvertfall gjort endringer. Jeg er 42 og er himla glad jeg ikke ser 16 ut

Endret av MarianneE
  • Liker 40
Skrevet
1 hour ago, Skrottefar said:

Skulle ønske noen kunne få disse som forer the Eriksens med penger om at det de bruker penger på ikke er verdt noen verdens ting 

Kan love deg at jeg ALDRI kjøper noe fra nettbutikker som bruker CBE i reklame, ALDRI. Er jeg kunde fra før av, så avslutter jeg kundeforholdet. Var kunde hos Make up mekka, men ikke kjøpt en ting derfra etter at frua begynte å reklamere for dem.

• Liker 45
Skrevet
Surikatt skrev (2 minutter siden):

Synd hun ikke skjønner hvor kleint det ser ut. Hun må gjerne kalle selvdiggingen for jantelov men uansett, det ser veldig usympatisk ut. 

At hun ikke skjønner det er totalt uforståelig, men er vel bare, som jeg tidligere har sagt, bivirkningene av å leve i den bobla de lever i, pluss det faktum at jeg er 100% sikker på at herr fru har en stor andel av skyld i dette, tror nok han både har vært en pådriver og katalysator for fruens tilnærming til alt det som hun deler av seg selv i form av bilder og holdning

• Liker 21
Skrevet
Minnie Mus skrev (1 minutt siden):

Kan love deg at jeg ALDRI kjøper noe fra nettbutikker som bruker CBE i reklame, ALDRI. Er jeg kunde fra før av, så avslutter jeg kundeforholdet. Var kunde hos Make up mekka, men ikke kjøpt en ting derfra etter at frua begynte å reklamere for dem.

Kudos til deg for det, og håper andre er som deg, og skulle gjerne vært i samme båt, men jeg har verken tidligere, nå eller i fremtiden vært i noen som helst kundegruppe til disse som kaster bort unødvendige kroner på å sponse livet til disse imbesille noksagtene der nede i særp

• Liker 13
Gjest Lin11
Skrevet
NewStart87 skrev (3 timer siden):

Ja, nå begynner sommerferien, men barna har egentlig ikke sommerferie, de skal jobbe i hele sommer for å sikre mammas og pappas inntekt! 

Nemlig!

Skrevet
MarianneE skrev (1 time siden):

Tenker at påstanden om at kroppen ikke er endret seg siden 16 årsalderen, det er ikke noe å skryte av!  min kropp har ihvertfall gjort endringer. Jeg er 42 og er himla glad jeg ikke ser 16 ut

Nå kverulerer jeg vel igjen, men trodde cbe mente at hun bruker samme str på klær nå som da hun var 16? Ikke at kroppen ikke har hatt noen forandringer? Eller tar jeg helt feil? 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (29 minutter siden):

Nå kverulerer jeg vel igjen, men trodde cbe mente at hun bruker samme str på klær nå som da hun var 16? Ikke at kroppen ikke har hatt noen forandringer? Eller tar jeg helt feil? 

Du tar feil. Hvorfor tror du at du får med deg alt cbe har sagt og skaper tvil om hva andre skriver? 

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...