Gjest CecilieX Skrevet 18. juni 2021 #44781 Skrevet 18. juni 2021 tranedatter skrev (14 minutter siden): Aller merkelige spørsmål og "hva gjøøør du nåååå?", skal illustrere en samtale mellom mor og barn. Triste greier. Hva med en ordentlig samtale, uten tusenvis av tilskuere? Hva med normale familiebilder som fanger "the moment", privat for seg selv? Legge bort alt av photosession og sosiale medier i sommere? Må være usigelig kjedelig med turer der det plutselig skal rigges for photosession, vente, vente, vente.....zzzzzzzzz Barn som bruker bli utålmodige bare man ska tanke bilen liksom! Det er replikker som skal sikre at publikummet forstår hva som skjer. Kan sammenliknes med en fortellerstemme i en film. CBE har altså fokus på hvordan samhandlingen ser ut for følgerne og legger på replikker. Jeg synes det er ekkelt å tenke på det panorerende blikket der CBE vurderer scenen utenfra. «Hva skal vi nååååå?» De vet jo det, men de trenger svaret for at følgerne skal føle at de er med.
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 18. juni 2021 Populært innlegg #44782 Skrevet 18. juni 2021 Ja, nå begynner sommerferien, men barna har egentlig ikke sommerferie, de skal jobbe i hele sommer for å sikre mammas og pappas inntekt! 50
Skrottefar Skrevet 18. juni 2021 #44783 Skrevet 18. juni 2021 NewStart87 skrev (5 minutter siden): Ja, nå begynner sommerferien, men barna har egentlig ikke sommerferie, de skal jobbe i hele sommer for å sikre mammas og pappas inntekt! Skulle ønske noen kunne få disse som forer the Eriksens med penger om at det de bruker penger på ikke er verdt noen verdens ting 20
Honningmor Skrevet 18. juni 2021 #44784 Skrevet 18. juni 2021 Herregud de bildene som tas på treningsrommet for tiden 🤣 Noe så K L E I N T. Hva ER det egentlig hun mener er så bra her at det bare Må vises frem!? Den 0% kroppsfettlooken er det vel svært få som jobber aktivt mot i disse dager? Dette er så flaut nå at jeg har ikke ord! 44
Skrottefar Skrevet 18. juni 2021 #44785 Skrevet 18. juni 2021 Honningmor skrev (17 minutter siden): Herregud de bildene som tas på treningsrommet for tiden 🤣 Noe så K L E I N T. Hva ER det egentlig hun mener er så bra her at det bare Må vises frem!? Den 0% kroppsfettlooken er det vel svært få som jobber aktivt mot i disse dager? Dette er så flaut nå at jeg har ikke ord! Jeg skjønner det rett og slett ikke at hun ikke ser det selv, men hun higer vel etter likes uansett, så da legger hun ut det ene bildet etter det andre for å få den oppmerksomheten hun er avhengig av 29
Gjest Era Vulgaris Skrevet 18. juni 2021 #44786 Skrevet 18. juni 2021 Honningmor skrev (22 minutter siden): Herregud de bildene som tas på treningsrommet for tiden 🤣 Noe så K L E I N T. Hva ER det egentlig hun mener er så bra her at det bare Må vises frem!? Den 0% kroppsfettlooken er det vel svært få som jobber aktivt mot i disse dager? Dette er så flaut nå at jeg har ikke ord! Hun gjør jo dette utelukkende for egen del. For klikk, likes og kommentarer om hvor "hot" hun er - fra andre kvinner... Det fôrer hennes ego og selvbeundring. Hun er rett og slett avhengig av dette, tror jeg.
NewStart87 Skrevet 18. juni 2021 #44787 Skrevet 18. juni 2021 Det å legge ut bilder tror jeg er noe som motiverer henne. Hun trenger skryten av hvor flink hun er og hvor bra hun ser ut. Det å hele tiden dokumentere treningen er nok også hennes måte å holde disiplinen på. Derfor ser jeg på treningen hennes som manisk. Ser ikke på det hun driver med som treningsglede og helse, men heller noe hun MÅ gjøre. 32
NewStart87 Skrevet 18. juni 2021 #44788 Skrevet 18. juni 2021 Sånn som nå. Hun rakk ikke å trene styrke tidligere idag, så da gjør hun det nå. Hvorfor må hun dele dette? For å få skryt. 19
Klink Skrevet 18. juni 2021 #44789 Skrevet 18. juni 2021 Nå legges det ut rotete barnerom med barn som rydder nå 🙈 12
Rev. Revenge Skrevet 18. juni 2021 #44790 Skrevet 18. juni 2021 Honningmor skrev (1 time siden): Herregud de bildene som tas på treningsrommet for tiden 🤣 Noe så K L E I N T. Hva ER det egentlig hun mener er så bra her at det bare Må vises frem!? Den 0% kroppsfettlooken er det vel svært få som jobber aktivt mot i disse dager? Dette er så flaut nå at jeg har ikke ord! Legger en liten påminnelse fra Danae Mercer her, jeg. Alt vi ser hos carolinebergeriksenno er regissert, manipulert, iscenesatt, brukt tid på før publisering. "Kroppen har ikke endret seg siden 16-årsalderen", ytrer cbe-profilen. Joda, det har den. Kropper endrer seg til og med daglig og gjennom dagen. Selv uten operasjoner, kaloritelling, og mølleløping. https://www.instagram.com/reel/CQBu6UkKs6x/?utm_medium=copy_link 44
Skrottefar Skrevet 18. juni 2021 #44791 Skrevet 18. juni 2021 NewStart87 skrev (22 minutter siden): manisk Ja, er det noe som beskriver både herr og fru så er det rette ordet "Manisk", de er maniske på alle områder for å fortsatt kunne få likes og ros og penger i kassa, og da er det bare å kjøre på......snakk om å gjøre seg selv og sitt til latter 🤣 25
Surikatt Skrevet 18. juni 2021 #44792 Skrevet 18. juni 2021 NewStart87 skrev (34 minutter siden): Det å legge ut bilder tror jeg er noe som motiverer henne. Hun trenger skryten av hvor flink hun er og hvor bra hun ser ut. Det å hele tiden dokumentere treningen er nok også hennes måte å holde disiplinen på. Derfor ser jeg på treningen hennes som manisk. Ser ikke på det hun driver med som treningsglede og helse, men heller noe hun MÅ gjøre. Det er ingen vits i å trene nede i en kjeller alene. Derfor må bildene ut på insta slik at folk kan se henne og for at hun skal få likes som hun er avhengig av. Bare synd hun ikke skjønner hvor kleint det ser ut. Hun må gjerne kalle selvdiggingen for jantelov men uansett, det ser veldig usympatisk ut. 29
MarianneE Skrevet 18. juni 2021 #44793 Skrevet 18. juni 2021 (endret) Tenker at påstanden om at kroppen ikke er endret seg siden 16 årsalderen, det er ikke noe å skryte av! min kropp har ihvertfall gjort endringer. Jeg er 42 og er himla glad jeg ikke ser 16 ut Endret 18. juni 2021 av MarianneE 40
Populært innlegg neon_sun Skrevet 18. juni 2021 Populært innlegg #44794 Skrevet 18. juni 2021 CecilieX skrev (1 time siden): Det er replikker som skal sikre at publikummet forstår hva som skjer. Kan sammenliknes med en fortellerstemme i en film. CBE har altså fokus på hvordan samhandlingen ser ut for følgerne og legger på replikker. Jeg synes det er ekkelt å tenke på det panorerende blikket der CBE vurderer scenen utenfra. «Hva skal vi nååååå?» De vet jo det, men de trenger svaret for at følgerne skal føle at de er med. Legg også merke til yngste som sitter med ryggen til og leker rolig og fullstendig fokusert mens søster står og hopper og mor ikke minst står gauler bak ryggen hennes. Her lukter det instruksjoner på hvordan man skal fremtre foran kamera lang vei. Nei, skam deg, CBE. La barna være barn, så kan du deige deg så mye du vil nede i den kjelleren. 59
Minnie Mus Skrevet 18. juni 2021 #44795 Skrevet 18. juni 2021 1 hour ago, Skrottefar said: Skulle ønske noen kunne få disse som forer the Eriksens med penger om at det de bruker penger på ikke er verdt noen verdens ting Kan love deg at jeg ALDRI kjøper noe fra nettbutikker som bruker CBE i reklame, ALDRI. Er jeg kunde fra før av, så avslutter jeg kundeforholdet. Var kunde hos Make up mekka, men ikke kjøpt en ting derfra etter at frua begynte å reklamere for dem. 45
Skrottefar Skrevet 18. juni 2021 #44796 Skrevet 18. juni 2021 Surikatt skrev (2 minutter siden): Synd hun ikke skjønner hvor kleint det ser ut. Hun må gjerne kalle selvdiggingen for jantelov men uansett, det ser veldig usympatisk ut. At hun ikke skjønner det er totalt uforståelig, men er vel bare, som jeg tidligere har sagt, bivirkningene av å leve i den bobla de lever i, pluss det faktum at jeg er 100% sikker på at herr fru har en stor andel av skyld i dette, tror nok han både har vært en pådriver og katalysator for fruens tilnærming til alt det som hun deler av seg selv i form av bilder og holdning 21
Skrottefar Skrevet 18. juni 2021 #44797 Skrevet 18. juni 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Kan love deg at jeg ALDRI kjøper noe fra nettbutikker som bruker CBE i reklame, ALDRI. Er jeg kunde fra før av, så avslutter jeg kundeforholdet. Var kunde hos Make up mekka, men ikke kjøpt en ting derfra etter at frua begynte å reklamere for dem. Kudos til deg for det, og håper andre er som deg, og skulle gjerne vært i samme båt, men jeg har verken tidligere, nå eller i fremtiden vært i noen som helst kundegruppe til disse som kaster bort unødvendige kroner på å sponse livet til disse imbesille noksagtene der nede i særp 13
Gjest Lin11 Skrevet 18. juni 2021 #44798 Skrevet 18. juni 2021 NewStart87 skrev (3 timer siden): Ja, nå begynner sommerferien, men barna har egentlig ikke sommerferie, de skal jobbe i hele sommer for å sikre mammas og pappas inntekt! Nemlig!
Klink Skrevet 18. juni 2021 #44799 Skrevet 18. juni 2021 MarianneE skrev (1 time siden): Tenker at påstanden om at kroppen ikke er endret seg siden 16 årsalderen, det er ikke noe å skryte av! min kropp har ihvertfall gjort endringer. Jeg er 42 og er himla glad jeg ikke ser 16 ut Nå kverulerer jeg vel igjen, men trodde cbe mente at hun bruker samme str på klær nå som da hun var 16? Ikke at kroppen ikke har hatt noen forandringer? Eller tar jeg helt feil? 1
Hallepalle2 Skrevet 18. juni 2021 #44800 Skrevet 18. juni 2021 Klink skrev (29 minutter siden): Nå kverulerer jeg vel igjen, men trodde cbe mente at hun bruker samme str på klær nå som da hun var 16? Ikke at kroppen ikke har hatt noen forandringer? Eller tar jeg helt feil? Du tar feil. Hvorfor tror du at du får med deg alt cbe har sagt og skaper tvil om hva andre skriver? 25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå