Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, NewStart87 said:

Se der ja, der var den på plass allerede. :fnise:

Garantert at de følger med som hauker her inne 😂 Bare følg med å se. Nå har det vært snakk om bilder av vinglass endel her inne, og hva får vi servert ekstra mye av på insta? Jo, vinglass. Like etter blomsterkrans i håret ble nevnt, kom det et innlegg på story på insta, der frua har blomsterkrans i håret, kamuflert av at det var sååå mange som spurte om hvor kjolen var fra 😅 Det er så latterlig og gjennomskuelig at det er nesten flaut.

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får være stolte over å være blant de som inspirerer skribenten bak carolinebergeriksenno til å produsere innhold.

• Liker 31
Skrevet

Ikke lenge etter at jeg skrev kommentaren om at de skjermer eldste mere og mere så dukket det opp videoer på instastory av nettopp eldstejenta…..løpende på vei til korøvelse, ute for å lete etter frosker, og kosing med hunden. En proft sminket 7-åring la jeg merke til. 

Sjukt trist. Både eksponering og sminke på småjenter

• Liker 42
Skrevet
8 minutter siden, skruf said:

Ikke lenge etter at jeg skrev kommentaren om at de skjermer eldste mere og mere så dukket det opp videoer på instastory av nettopp eldstejenta…..løpende på vei til korøvelse, ute for å lete etter frosker, og kosing med hunden. En proft sminket 7-åring la jeg merke til. 

Sjukt trist. Både eksponering og sminke på småjenter

Forferdelig trist og utrolig lite voksent å la seg provosere såpass at det går utover barna. Det vil jo nesten si at det er viktigere å provosere "KG'gjengen" enn å skjerme barna sine da???? Å disse er to godt voksne småbarnsforeldre.... belive it or not. Minner veldig om trass og fjortis fakter enn voksne mennesker.

• Liker 29
Skrevet
17 minutter siden, Revenge o'Cavatina said:

Vi får være stolte over å være blant de som inspirerer skribenten bak carolinebergeriksenno til å produsere innhold.

Kanskje vi skulle hatt noen prosenter av lønna deres 😂

• Liker 10
Skrevet
36 minutter siden, Minnie Mus said:

Garantert at de følger med som hauker her inne 😂 Bare følg med å se. Nå har det vært snakk om bilder av vinglass endel her inne, og hva får vi servert ekstra mye av på insta? Jo, vinglass. Like etter blomsterkrans i håret ble nevnt, kom det et innlegg på story på insta, der frua har blomsterkrans i håret, kamuflert av at det var sååå mange som spurte om hvor kjolen var fra 😅 Det er så latterlig og gjennomskuelig at det er nesten flaut.

Da har jeg et tips til frua, dere kan jo filme at dere plukker markjordbær på strå, passer bra med "Sommer på jorda" låta.

(Sender dere faktura om dere bruker ideen).

;)

• Liker 41
Skrevet
Minnie Mus skrev (8 minutter siden):

Kanskje vi skulle hatt noen prosenter av lønna deres 😂

Samme tenkte jeg. :fnise: 

• Liker 6
Skrevet
Klink skrev (På 15.6.2021 den 13.28):

Jeg tenker annerledes.

Om man fikk i oppdrag å reklamere for en barneseng/dyne/ pute/klesskap og brukte rommet, stylet med juggel og drit. Uten bilde av barn, og hva de liker å hjøre. Sikkert en gråsone, men mulig innafor etter min mening. Da ikke i sammenheng med barn som bruker produktet eller noe slikt. 

Jeg tenker at da bør man ha et showroom. Et eget sted hvor man kan sette opp produkter og ta bilder til den/de leverandørene man til en hver tid har en avtale med. Slik kan man skille jobb og privatliv.

-shutterfly-

• Liker 20
Skrevet

Altså hun snurrer rundt i sanden med kjolen sånn som barnebarnet mitt på 4 år😳😳. Seriøst bekymret for disse altså, hvor desperat er de. Og thinspooen når nye høyder!  Selvdigging på høyt internasjonalt nivå. 
Har aldri sett noen foreldre,  som tar så dårlige valg for barna sine og i tillegg tar glatt imot skryt for at de er fantastiske foreldre før!! De må skamme seg!  

• Liker 49
Skrevet
Shutterflyx skrev (1 time siden):

Jeg tenker at da bør man ha et showroom. Et eget sted hvor man kan sette opp produkter og ta bilder til den/de leverandørene man til en hver tid har en avtale med. Slik kan man skille jobb og privatliv.

-shutterfly-

Det hadde vært en mye smartere løsning, ja😊

• Liker 5
Skrevet (endret)
Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden):

Om kyllingen til Lassebasse er gjennomstekt eller ei er et fullstendig irrelevant tema etter HI for tråden.

Jeg er uenig. 
Alt de istandsetter i sine kommersielle kanaler er i grunnen relevante tema, hvordan de prøver å påvirke.

Når det gjelder en dårlig stekt, og potensielt helseskadelig pizzatopping så føyer det seg pent inn i rekken med  bedriftens ansattes lempfeldige  forhold til hygiene. 

Endret av Dark Star
  • Liker 24
Skrevet

Barna har ikke noen rettigheter der i huset. De er en del av dukkehjemmet og dette «perfekte» livet som skal deles for hele verden. 

• Liker 19
Gjest Lin11
Skrevet

Hvis man trenger å se et skrekkeksempel på hva nedgang i inntjeningen betyr for mindreårige, så er det bare å se på Treasures AS og den kyniske utnyttelsen av mindreårige i kommersielle sammenhenger.

Skrevet (endret)

Det er ille at det legges ut bilder av informasjon om hva barn skal gjøre. Sånt gjør man bare ikke.

Jeg har lest tråden(e) lenge før jeg skrev noe her inne og jeg ser at flere påpeker at der er ille med all kritikken man utsetter en person for. Nå er jo dette et firma og det de legger ut, må man kunne diskutere. 
Jeg forstår at mengden kritikk kan virke massiv, fordi det er flere som kommenterer om forskjellige ting. Samtidig vil det nødvendigvis bli mange som kommenterer samme ting. 

Dette skjer også i kommentarfeltet til bloggen, der flere vil gi råd eller veiledning om ting som kan gjøres annerledes, dette fremstår da som mas og flisespikkeri når leser/ mottaker opplever en gjentagelse i kommentarer.

Det som virkelig overrasker meg er at flere av de som kritiserer alle negative innlegg i denne tråden, samtidig ofte  forsvarer innlegg eller bilder av barna. Argumenter som brukes er at bilder er fine, uskyldige eller at rommet er ryddet og stylet.

Hvorfor gjelder ikke samme argumenter om mengden av informasjon når det gjelder barna? Ser man ikke at ett bilde av barna i ny og ne hadde vært ( sannsynligvis) ok, men her vises veldig mye. 
Jeg kan ikke forstå annet enn at dette kan by på problemer i forhold til de yngste i bedriften og hvordan deres virkelighet er i forhold til hva som vises. Det er ikke alle 7-8 åringer som vil leve i en rosa sukkersøt Astrid Lindgren verden.

Endret av allie
Skrivefeil
  • Liker 31
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

... og der fikk vi opplyst den andre aktiviteten til eldstebarnet, ja. I tilfelle noen ikke visste at hun ikke bare er med i en aktivitet. 

Det er ikke greit. Alle barn, også barna til oppmerksomhetssyke influencere, har rett til privatliv. 

Det er helt sjukt hva de utsetter barna for. Hvorfor skal følgerne vite dette? Sjelden jeg sier at noen gjør noe åndsforlatt, men dette var helt åndsforlatt. ☹️ 

• Liker 28
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkende innlegg.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet

Det at de er villige til å selge barnas barndom viser hvor desperate de er etter å beholde det livet de lever. Tanken på å gå ut i en ordinær jobb ( med betraktelig lavere lønn ), skremmer nok vannet av dem. 

• Liker 28
Gjest Hitogdit
Skrevet

Det er faktisk mulig å finne glede i tilværelsen, uten å sette himmel og jord i bevegelse. Alt behøver ikke være så perfekt hele tiden. Hvis de hadde innsett dette, ville de trolig fått igjen for det i lengden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...