Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Chrisssi skrev (37 minutter siden):

Jeg får vondt av å se hvor striglet disse små alltid er i sin perfekte sukkerspinn verden.   Ingen barn burde vokse opp i en Truman showaktig tilværelse hvor de intetanende er mor og fars pengemaskin. Det er foreldrene sine det, bare trist 🥺

Enig med deg. Jeg håper virkelig, og tror (fordi jeg ønsker at det skal være sånn) at barna bare ikke blir eksponert når dem leker på ordentlig, er skitne etter lek og er som "normale" barn, og derfor føles det hele som the truman show. Vi har jo sett filming av dem når de leker sittende på gulvet tidligere, men det er det svært lite av de siste månedene, døgnet har jo flere timer enn det vi lesere får se.

Uansett om vi som lesere får kun servert en side av livet dems, er denne siden altfor omfattende... 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MacBeth skrev (2 minutter siden):

Enig med deg. Jeg håper virkelig, og tror (fordi jeg ønsker at det skal være sånn) at barna bare ikke blir eksponert når dem leker på ordentlig, er skitne etter lek og er som "normale" barn, og derfor føles det hele som the truman show. Vi har jo sett filming av dem når de leker sittende på gulvet tidligere, men det er det svært lite av de siste månedene, døgnet har jo flere timer enn det vi lesere får se.

Uansett om vi som lesere får kun servert en side av livet dems, er denne siden altfor omfattende... 

dette er jeg enig i, vi får se den striglede some siden av både cbe og barn, ikke alt det andre for døgnet har virkelig flere timer enn det vi får se. Heldigvis. Selvfølgelig er hennes barn akkurat som alle andre sine. Og så lurer jeg på om det virkelig er noen som tror at livet er slik som bedriften framstiller det…? De fleste begynner vel å forstå hvordan influensere/påvirkning fungerer? Hvem har ikke lest en artikkel eller sett et en humoristisk parodi på perfekte framstillinger av livet på some? 

• Liker 4
Skrevet
NewStart87 skrev (6 timer siden):

Det kroppsfokuset hennes vil ingen ende ta. Blir ekstra ille når det blandes med bilder av barna.

Du er en mor, Caroline! Du fokuserer på utseende og se så tynn ut som mulig! Du skal være et forbilde for to små jenter nå! 

3F348908-B9F0-45EF-883E-C75005FD93A6.jpeg

Grusomt! 

• Liker 14
Skrevet (endret)
Klink skrev (4 timer siden):

dette er jeg enig i, vi får se den striglede some siden av både cbe og barn, ikke alt det andre for døgnet har virkelig flere timer enn det vi får se. Heldigvis. Selvfølgelig er hennes barn akkurat som alle andre sine. Og så lurer jeg på om det virkelig er noen som tror at livet er slik som bedriften framstiller det…? De fleste begynner vel å forstå hvordan influensere/påvirkning fungerer? Hvem har ikke lest en artikkel eller sett et en humoristisk parodi på perfekte framstillinger av livet på some? 

CBE as spiller hovedrollen i sitt eget liv i noe som ligner en Hollywoodfilm. Den utspiller seg ikke på et lerret, men på SoMe. Hovedrolleinnehaveren er et forbilde som alle vil etterligne fordi hun er perfekt. Vakrest, tynnest, sprekest, lykkeligst og flinkest . Har det flotteste huset og den mest utsøkte smaken. Biroller i filmen er mann, barn og hund. 

Noen ganger jukses det litt, men hallo, det er jo på film! Man kan ikke kritisere, for dette er kunst. Koronarestriksjoner, FN’s barnekonvensjonslov, uheldig påvirkning og manglende merking av reklame står det ingen ting om i manus, så ingen ting å hisse seg opp for. 

Ofte blir Hollywoodstjerna provosert over kritikerne som ikke skjønner hennes kunsteriske uttrykk. Hun avfeier dette lett som misunnelse. Aldri har hun hatt intensjoner om å være en noen som står i bresjen for lover, regler eller engasjement på noe plan. Det er kun det perfekte livet hun vil formidle via bildene sine, ta det inn! Det er sånn livet skal leves! Dette kan hun og mannen best om, ja, «hør på våres veldokumenterte kompetanse», og du vil bli like perfekt! «Kjøp produktene jeg reklamerer for, så er du på god vei».

Hun har blitt nominert til Oscar, eller Vixen da, x flere det beviser hvor godt hun spiller rollen sin.

Tror det er best å lese bloggeren på denne måten. 

Endret av ClusterOfGrapes
La til
  • Liker 31
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (2 minutter siden):

CBE as spiller hovedrollen i sitt eget liv i noe som ligner en Hollywoodfilm. Den utspiller seg ikke på et lerret, men på SoMe. Hovedrolleinnehaveren er et forbilde som alle vil etterligne fordi hun er perfekt. Vakrest, tynnest, sprekest, lykkeligst og flinkest . Har det flotteste huset og den mest utsøkte smaken. Biroller i filmen er mann, barn og hund. 

Noen ganger jukses det litt, men hallo, det er jo på film! Man kan ikke kritisere, for dette er kunst. Koronarestriksjoner, FN’s barnekonvensjonslov, uheldig påvirkning og manglende merking av reklame står det ingen ting om i manus, så ingen ting å hisse seg opp for. Hun har blitt nominert til Oscar, eller Vixen, da x flere. 

Hisse seg opp er en dårlig ide i alle fall. Hjelper ingen med det, for høyt blodtrykk kan en få også. 

• Liker 3
Gjest Lin11
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (36 minutter siden):

Noen ganger jukses det litt, men hallo, det er jo på film! Man kan ikke kritisere, for dette er kunst. Koronarestriksjoner, FN’s barnekonvensjonslov, uheldig påvirkning og manglende merking av reklame står det ingen ting om i manus, så ingen ting å hisse seg opp for. Hun har blitt nominert til Oscar, eller Vixen, da x flere det beviser hvor godt hun spiller rollen sin.

I tillegg er kronargumentet når det passer seg slik at det er bare «reklame» og det er slik reklame er. Når mindreårige vises på en reklame kanal, vises det til at man kan ikke «gjemme» bort at man har barn. 

Skrevet
Klink skrev (31 minutter siden):

Hisse seg opp er en dårlig ide i alle fall. Hjelper ingen med det, for høyt blodtrykk kan en få også. 

Samt det ødelegger idyllen i filmen.

• Liker 5
Gjest Blinkie
Skrevet (endret)
NewStart87 skrev (På 17.6.2021 den 16.43):

Det kroppsfokuset hennes vil ingen ende ta. Blir ekstra ille når det blandes med bilder av barna.

Du er en mor, Caroline! Du fokuserer på utseende og se så tynn ut som mulig! Du skal være et forbilde for to små jenter nå! 

Enig. Silikonpuppene må vises frem. Hvorfor kan hun ikke bekrefte at hun har operert seg? Det er jo så tydelig. Bikini overdelen er altfor liten også. Blir helt satt ut over alt hun og mannen finner på 😮 

Endret av Blinkie
Skrevet
Blinkie skrev (6 timer siden):

Enig. Silikonpuppene må vises frem. Hvorfor kan hun ikke bekrefte at hun har operert seg? Det er jo så tydelig. Bikini overdelen er altfor liten også. Blir helt satt ut Iver alt hun og mannen finner på 😮 

Bikinien MÅ være i str. xs må vite og da blir det slik enten den passer eller ikke.

Begrepet ripling var ukjent for meg før for en tid tilbake, men synes ganske tydelig det sees på bilder i en rød kjole fra et par dager tilbake? Blir for dumt å late som ingenting når det er så åpenbart at hun er operert.

• Liker 30
Skrevet
1 hour ago, Medici said:

Bikinien MÅ være i str. xs må vite og da blir det slik enten den passer eller ikke.

Begrepet ripling var ukjent for meg før for en tid tilbake, men synes ganske tydelig det sees på bilder i en rød kjole fra et par dager tilbake? Blir for dumt å late som ingenting når det er så åpenbart at hun er operert.

Dette skjønner jeg ikke helt. Hva blir bedre av at hun eventuelt "innrømmer brystoperasjon"?  Jeg er enig i at ting som vil kunne endres ved trening er det nyttig å vite at er fikset på, slik at ikke mottaker kan komme til å tro at trening/kosthold gjør rumpa større feks. Men jeg går utfra at de aller fleste skjønner at pupper ikke blir større ved styrketrening, og at det defor ikke oppstår et problem i kommunikasjonen ut til følgerskaren at hun ikke offentlig proklamerer en evt brystoperasjon. Hva vil bli bedre? Mener du det vil bidra til økt troverdighet? Og vil det evt lage kroppspresset som frontes noe mindre? 

• Liker 20
Gjest ane_luise87
Skrevet
NewStart87 skrev (17 timer siden):

Det jeg ikke forstår når det kommer til CBE (altså, det er mye der i gården jeg ikke forstår) er at hun ikke gremmes over å legge ut sånne skrytebilder av seg selv HELE TIDEN. Fatter det ikke. Blir flau på hennes vegne. Tenk å ha så liten selvinnsikt. Tipper at de fleste i omgangskretsen, lærere, naboer og barnehageansatte ler av henne bak ryggen hennes. Det er så puteflaut🙈 og stakkars barn som etter hvert vil oppdage hva moren deres deler i sosiale medier. At det ikke er noen i familien der som banker litt vett inn i skallen deres er for meg helt ubegripelig. 

Gjest Lin11
Skrevet
ane_luise87 skrev (1 time siden):

Det jeg ikke forstår når det kommer til CBE (altså, det er mye der i gården jeg ikke forstår) er at hun ikke gremmes over å legge ut sånne skrytebilder av seg selv HELE TIDEN. Fatter det ikke. Blir flau på hennes vegne. Tenk å ha så liten selvinnsikt. Tipper at de fleste i omgangskretsen, lærere, naboer og barnehageansatte ler av henne bak ryggen hennes. Det er så puteflaut🙈 og stakkars barn som etter hvert vil oppdage hva moren deres deler i sosiale medier. At det ikke er noen i familien der som banker litt vett inn i skallen deres er for meg helt ubegripelig. 

Eplet og stammen osv...

Skrevet
Ansjosen skrev (1 time siden):

Dette skjønner jeg ikke helt. Hva blir bedre av at hun eventuelt "innrømmer brystoperasjon"?  Jeg er enig i at ting som vil kunne endres ved trening er det nyttig å vite at er fikset på, slik at ikke mottaker kan komme til å tro at trening/kosthold gjør rumpa større feks. Men jeg går utfra at de aller fleste skjønner at pupper ikke blir større ved styrketrening, og at det defor ikke oppstår et problem i kommunikasjonen ut til følgerskaren at hun ikke offentlig proklamerer en evt brystoperasjon. Hva vil bli bedre? Mener du det vil bidra til økt troverdighet? Og vil det evt lage kroppspresset som frontes noe mindre? 

Selve brystoperasjonen hadde vel ikke blitt bedre eller penger av den grunnen.. men hun mener jo at «kvinner er kvinner verst» og at man må være stolt av den kroppen du har, hun har også hevdet at hun skulle motbevise at kroppen ble ødelagt av å være gravid… alle hennes budskap faller jo i fisk når hun operer brystene selv. 

• Liker 38
Skrevet
Klink skrev (12 timer siden):

Barn er barn, men når man bruker såpass mye tid på å fremstå som den perfekte familie med vakre og perfekte barn kan man vel ikke unngå at barna blir påvirket. Det tar tid å style og instruere og det er jo langt fra naturlig.  

• Liker 29
Skrevet

Lurer på hvordan de har tenkt til å forholde seg til dette livet når barna blir større og tenåringer. Jeg skal ikke engang skrive det, men en kan jo bare tenke seg til hva slags kommentarer de kan få av andre om moren sin. Noe så pinlig. Og de fleste tenåringer synes foreldrene sine er idioter, så man kan jo bare forestille seg. 

• Liker 36
Gjest CecilieX
Skrevet

Som påvirker står hun i en vanskelig situasjon hva gjelder brystoperasjon. Forteller hun om det vil hun jo bidra til å normalisere operasjoner, og hun sier samtidig at man bør være misfornøyd med egen kropp hvis den ikke ser ut som idealet. 

Sier hun ikke noe om det, fører hun lesere bak lyset. Hun promoterer kropp som et resultat av trening når den er et resultat av operasjon. Det vil gjøre at folk får et urealistisk bilde av hva en naturlig kropp ser ut som. 

Å operere seg som influencer gir disse problemstillingene og det blir et valg mellom pest eller kolera. 

Skrevet
CecilieX skrev (23 minutter siden):

Som påvirker står hun i en vanskelig situasjon hva gjelder brystoperasjon. Forteller hun om det vil hun jo bidra til å normalisere operasjoner, og hun sier samtidig at man bør være misfornøyd med egen kropp hvis den ikke ser ut som idealet. 

Sier hun ikke noe om det, fører hun lesere bak lyset. Hun promoterer kropp som et resultat av trening når den er et resultat av operasjon. Det vil gjøre at folk får et urealistisk bilde av hva en naturlig kropp ser ut som. 

Å operere seg som influencer gir disse problemstillingene og det blir et valg mellom pest eller kolera. 

Det samme har jeg tenkt på, og synes det blir det ekstra pussig når hun kler seg og poserer på en måte som gjør inngrepet så fullstendig åpenbart. Det hadde ikke vært noe problem å dempe inntrykket for å si det sånn.

• Liker 30
Skrevet
Klink skrev (15 timer siden):

Nei, det tviler jeg sterkt på at man tror, men problemet her er jo at uansett hvor "ekte" bedriften reklamerer for seg selv og andre, er utleveringen av de små ulønnede ansatte altfor stor.

• Liker 12
Skrevet
Malum skrev (42 minutter siden):

Det samme har jeg tenkt på, og synes det blir det ekstra pussig når hun kler seg og poserer på en måte som gjør inngrepet så fullstendig åpenbart. Det hadde ikke vært noe problem å dempe inntrykket for å si det sånn.

Tror de gjør dette med vilje. De vil at folk skal se at hun er operert. 

• Liker 18
Skrevet
NewStart87 skrev (25 minutter siden):

Tror de gjør dette med vilje. De vil at folk skal se at hun er operert. 

Ikke sant? Fatter ikke at de gidder mtp alt som følger med. For et slitsomt liv de må ha.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...