Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lin11 skrev (24 minutter siden):

LKE med fettprosent på 11-12%. 

57D494EE-BB54-4212-8A93-D7D5B3828DCE.jpeg

C28B6697-B297-4A65-AD99-242E7BE084A7.jpeg

image.jpeg.15bc32345e8f6c538f27a112ab4a9db8.jpeg

• Liker 29
Videoannonse
Annonse
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
MoKath skrev (4 minutter siden):

De og vi kan alle sove godt i natt, da fettprosenten er ok.

Verdensharmonien er gjenopprettet, rett og slett.

Skrevet

«Hei, hva gjør dere?!» Caroline filmer ungene igjen. :filer: På tide å slenge inn håndkle! 

• Liker 24
Skrevet
anon15 skrev (6 timer siden):

Siste eksempel nå; bedriften delte - var det bryllupsdagen eller var det bursdagen, jeg husker ikke lengre. Til moren til C. Hva er hensikten? Hva er målet? Hvem er målgruppa? Hva i all verden har det med bedriften CBE å gjøre? Tror de kanskje at de som leser er venner, sånn helt på ordentlig? 

Det verste var vel da hun blogget rundt en begravelse i noen av de første årene hun var aktiv.

Husker hvor upassende og rart det føltes å lese den bloggposten.

• Liker 34
Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Verdensharmonien er gjenopprettet, rett og slett.

Hvor mye er fruas fettprosent på da? Spør på vegne av flere som er blokkert av paret på IG, for det er ikke sikkert vi får sove i natt uten å få greie på det 🤣

• Liker 27
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Monimoni skrev (2 minutter siden):

Hvor mye er fruas fettprosent på da? Spør på vegne av flere som er blokkert av paret på IG, for det er ikke sikkert vi får sove i natt uten å få greie på det 🤣

Haha, beklager å ikke kunne hjelpe deg med den informasjonen. Håper du får sove i natt allikevel!

Skrevet
Monimoni skrev (2 minutter siden):

Tipper den er rundt 20%.

• Liker 4
Skrevet
Monimoni skrev (3 minutter siden):

Det har hun (heldigvis) ikke delt. Men for henne som kun trener for å ha energi til å være sammen med barna, skjønner jeg at det må det være innmari viktig å ha kontroll på slike tall 😆

• Liker 28
Skrevet
odipodis skrev (54 minutter siden):

Enda verre hos Lasse 🙄:

202524307_494842158406772_1864263005150490107_n.thumb.jpg.35f84abf79ffeaf82a4d3a6d188d8c5d.jpg

Det er faktisk to svært usunne mennesker som bor i den boblen.

• Liker 46
Gjest SmekkFull
Skrevet
Skrottefar skrev (35 minutter siden):

Og hva mener Mr Adrian Paul om disse?
Greit nok, han er med i NetFit, men han må da kunne se hvilken vei det bærer og hvilke mangler de har når det gjelder trening og den holdningen de viser uttad

Han er jo like «gal». Hvis ikke hadde han ikke tatt med den fettklypa.

Skrevet
SmekkFull skrev (4 minutter siden):

Han er jo like «gal». Hvis ikke hadde han ikke tatt med den fettklypa.

Jepp, de har nok valgt riktig mann. Må jo være spesiell som velger å jobbe med de to. 

• Liker 25
Skrevet

Men, den fettprosentmåleren, var den med i utdrikningslaget, eller kom den frem etter det var over?

• Liker 9
Skrevet

Fy faen så drøyt å ta med en fettprosentmåler i utrdikkningslag! Stakkars folk!

• Liker 31
Gjest tranedatter
Skrevet

Oppfatter det som at fettmåler var hjemme. Begge to målte seg jo. 

Skrevet
Dottie skrev (11 minutter siden):

Men, den fettprosentmåleren, var den med i utdrikningslaget, eller kom den frem etter det var over?

Nei, tror ikke fettmåleren hadde noe med utdrikningslaget å gjøre. Var vel Mr. Paul som kom hjem til dem på besøk etterpå. 

• Liker 9
Skrevet (endret)

.

Endret av Hallepalle2
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Katten89 skrev (26 minutter siden):

Fy faen så drøyt å ta med en fettprosentmåler i utrdikkningslag! Stakkars folk!

Jeg må le, altså. Ser for meg at fettprosentmåleren blir dratt fram ved neste sosiale tilstelning. Det hadde ikke sjokkert meg, egentlig. 

Nå var det nok ikke tilfellet i dag, selv om det er fort gjort å misforstå.

Skrevet
2 minutter siden, Era Vulgaris said:

Jeg må le, altså. Ser for meg at fettprosentmåleren blir dratt fram ved neste sosiale tilstelning. Det hadde ikke sjokkert meg, egentlig. 

Nå var det nok ikke tilfellet i dag, selv om det er fort gjort å misforstå.

Hahaha, jeg dør 😂 Ser for meg fyren som tropper opp i evt bryllup eller what ever, med den ståldingsen sin, der han løper rundt og klyper alle i midja, mens han noterer ivrig og frua knipser og filmer ivei for å poste fortløpende på insta 😂

Beklager avsporingen 😅

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...