Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1298374-regelpresiseringer-for-rampelyset/?tab=comments#comment-23826439

Sitat

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallepalle2 skrev (27 minutter siden):

Jeg er ikke flink til å Google, men om du er så interessert kan du jo lete opp dokumentasjonen selv (den finnes) og slutte å mase om at andre skal gjøre jobben for deg. 

Ja, det var denne episoden jeg tenker på. Hvordan kan hun si slikt når alle ser at det er ekstra padding på rumpa nå, enten det er innlegg eller ikke? ‘Å ha samme rumpe som da jeg var 16 år» passer heller ikke inn i de utallige bildene flankert med 🍑🔥

Jeg har googlet og fant det ikke. Derfor jeg spør. Det med sykkelen hadde jeg ikke sett, mente det var et annet sted hun skrev noe om str siden hun var 16, men det er nok da sikkert feil. 

• Liker 1
Skrevet
¤flicka¤ skrev (39 minutter siden):

Jeg vet ikke om det finnes noen hensikt eller mål. For meg virker det som det handler om å finne unnskyldninger for å publisere enda flere bilder av seg selv og motta beundring og hyllest.

Hensikten er å få andre til å kjøpe produktene hun reklamerer for. 

• Liker 4
Skrevet

Måling av fettprosent i dag, altså. Skjønner bare ikke hva hun vil oppnå med å legge ut dette.. 

Screenshot_20210619_174249.thumb.jpg.587621fe8fb121e892b1b65fdaf31285.jpg

Fra Instastory (carolinebergeriksenno) 

• Liker 41
Skrevet
Klink skrev (5 timer siden):

Hvor er dokumentasjonen på at hun har skrevet at kroppen hennes ikke har forandret seg ? 
Eventuelt hvor står det? Jeg husker å ha sett det og tenkte det var klesstr men jeg sier jo jeg kan ta feil. Så hvor står det? 

Til å henge så mye på KG, så har du overraskende lite info om CBE, må jeg si. Hun er jo berømt for at hun påstår at hun ikke har forandret seg siden 16-årsalderen. 🍑

• Liker 41
Skrevet
Mymble skrev (18 minutter siden):

Måling av fettprosent i dag, altså. Skjønner bare ikke hva hun vil oppnå med å legge ut dette.. 

Blir så provosert av hvordan hun holder på, hun tar null hensyn til at hun er et forbilde! 

• Liker 40
Skrevet
23 minutter siden, NewStart87 said:

Blir så provosert av hvordan hun holder på, hun tar null hensyn til at hun er et forbilde! 

Hvorfor legger hun ut dette? Hva vil hun oppnå? Hvem vil hun "inspirere"?  Kan ikke tenke meg at dette er interessant for noen andre enn henne selv. Men som noen skrev lenger opp her, meget mulig det er for å provosere. Hva i alle dager er det som får en voksen dame til å holde på sånn? Hvis man kan kalle henne en voksen dame da. Beklager å si det, men hun fremstår virkelig som mindre intelligent, for å si det på en fin måte.

• Liker 43
Skrevet
Mymble skrev (45 minutter siden):

Enda verre hos Lasse 🙄:

202524307_494842158406772_1864263005150490107_n.thumb.jpg.35f84abf79ffeaf82a4d3a6d188d8c5d.jpg

• Liker 29
Gjest Lin11
Skrevet
odipodis skrev (1 minutt siden):

Enda verre hos Lasse 🙄:

202524307_494842158406772_1864263005150490107_n.thumb.jpg.35f84abf79ffeaf82a4d3a6d188d8c5d.jpg

Dette bekrefter det forvrengte synet disse to har på kropp. LKE var muskuløs når han var med i eliteserien. Hvordan er det for mindreårige og vokse opp med slike forbilder?

Skrevet

Skjønner fortsatt ikke hvorfor dette paret får ture frem som dem gjør, uten noen form for konsekvenser eller at noen tar tak i dette sinnsyke opplegget de driver å prakker på folk. På sin egen fb eller private insta konto kan dem legge ut hva pokker dem vil for min del, men de driver tross alt en såkalt bedrift/treningsapp og herren i huset kaller seg coach....Altså, de skal tjene penger på å påvirke andre, det er jo direkte livsfarlig sånn som dem holder på!

• Liker 32
Skrevet
Lin11 skrev (1 minutt siden):

LKE med fettprosent på 11-12%. 

57D494EE-BB54-4212-8A93-D7D5B3828DCE.jpeg

C28B6697-B297-4A65-AD99-242E7BE084A7.jpeg

Ja, det er vel det store målet her i livet det, å ha lavest mulig fettprosent. 
Man ser hvor verdiene ligger. 

• Liker 44
Skrevet
NewStart87 skrev (50 minutter siden):

Minnie Mus skrev (23 minutter siden):

Hvorfor legger hun ut dette? Hva vil hun oppnå? Hvem vil hun "inspirere"?  Kan ikke tenke meg at dette er interessant for noen andre enn henne selv. Men som noen skrev lenger opp her, meget mulig det er for å provosere. Hva i alle dager er det som får en voksen dame til å holde på sånn? Hvis man kan kalle henne en voksen dame da. Beklager å si det, men hun fremstår virkelig som mindre intelligent, for å si det på en fin måte.

Og hva mener Mr Adrian Paul om disse?
Greit nok, han er med i NetFit, men han må da kunne se hvilken vei det bærer og hvilke mangler de har når det gjelder trening og den holdningen de viser uttad

• Liker 38
Skrevet (endret)
Felis skrev (På 9.6.2021 den 16.42):

Sitat

Sitat

Sorry felis, nytter ikke å få bort siteringen på mobilen😣

Jeg har bare en ting å si; fy faen for noen idioter de er i netfit! 

Sitat

Endret av loffen
  • Liker 26
Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Ja, de har lav fettprosent (gratulerer med den kjempeprestasjonen som er til stor samfunnsnytte), men jaggu er de tjukke i hue for det!

Skrevet
11 minutter siden, Era Vulgaris said:

Ja, de har lav fettprosent (gratulerer med den kjempeprestasjonen som er til stor samfunnsnytte), men jaggu er de tjukke i hue for det!

De og vi kan alle sove godt i natt, da fettprosenten er ok.

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...