Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var gårsdagen en av  de årlige krampaktige "romantiske" piknikkene med hensikt å få tatt noen lettkledde bilder? Kommer snart et innlegg/bildecollage fra nevnte tur antar jeg. Mener de har hatt lignende før og. Liten "getaway" i en hektisk hverdag 🙃

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedriften sliter med følgere på Instagram. Derfor må det være ekstra gledelig at så mange som 139 ny følgere kom til her om dagen... 

Skjermbilde fra Social Blade

Skjermbilde 2021-06-18 kl. 13.55.04.png

• Liker 39
Skrevet
Havnefogden skrev (8 minutter siden):

Bedriften sliter med følgere på Instagram. Derfor må det være ekstra gledelig at så mange som 139 ny følgere kom til her om dagen... 

Jammen flaks! 

• Liker 24
Skrevet

Jeg har aldri trykket «følger» på insraprofilen hennes, men det står «følger» når jeg åpner Instagram. Hva kommer det av? Når jeg går inn på selve profilen hennes så har jeg mulighet til på trykke på «følg». Jeg skjønner ikkenoe. Hjelp!!! Jeg vil ikke at jeg skal være registrert som følger

635B1F80-D527-421E-88F9-99C05B0784FC.png

35B57D77-812A-4F22-A108-803F1665AF19.jpeg

• Liker 4
Gjest ane_luise87
Skrevet
Havnefogden skrev (21 minutter siden):

Interessant å se tallene og sammenligne med hva hun postet de ulike dagene. Særlig lørdag 5. juni hvor hele 84 mennesker trykket avfølg. Det viser jo at ganske mange reagerer på de halvnakne bildene av henne. 

Skrevet
ane_luise87 skrev (12 minutter siden):

Interessant å se tallene og sammenligne med hva hun postet de ulike dagene. Særlig lørdag 5. juni hvor hele 84 mennesker trykket avfølg. Det viser jo at ganske mange reagerer på de halvnakne bildene av henne. 

Folk blir nok lei av trening og kroppsfokuset hennes. Det går jo i det samme hele tiden.

• Liker 26
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
NewStart87 skrev (33 minutter siden):

Altså.. :filer: 

D14D15EF-71C4-4478-A535-DECDEE976E37.jpeg

Nå er hun bare patetisk. 

Skrevet

Bildet i den rosa bikinien var hun veldig uheldig med. Hvis hun synes det ble fint så er kroppsbildet helt forskrudd. 

• Liker 30
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Lille_Krokodille skrev (1 time siden):

Nå er hun bare patetisk. 

Åpenbart mener andre det samme. Derav lite følgere. Kan heller ikke se at NetFit trekker til seg mange nye følgere. 

Endret av Lin11
Skrevet
1 hour ago, Lille_Krokodille said:

Nå er hun bare patetisk. 

Det er så kleint 😅 Herregud altså, skjønner hun ikke selv hvordan hun fremstår??? Fra vann (liksom svette) sprut på speilet, til å tegne pil på den liksom eneste tørre flekken på toppen 😂 Egentlig ganske så godt gjort å i det hele tatt komme på sånt, men utrolig kleint å legge det ut i some 😂 Sikkert en helt magisk treningstopp, som har tørre flekker innimellom all svetten 😂 Kan nesten ikke bli verre nå vel? Eller hva blir neste stunt på å fremstille seg så innmari kort?

• Liker 36
Gjest shalott
Skrevet
Gunvald skrev (5 timer siden):

Lurer på hvordan de har tenkt til å forholde seg til dette livet når barna blir større og tenåringer. Jeg skal ikke engang skrive det, men en kan jo bare tenke seg til hva slags kommentarer de kan få av andre om moren sin. Noe så pinlig. Og de fleste tenåringer synes foreldrene sine er idioter, så man kan jo bare forestille seg. 

Faren min var kjent i den lille bygda jeg vokste opp i, på grunn av at han hadde et yrke som gjorde at han kom i kontakt med "alle" og en fremtredende posisjon i bygdas fritidstilbud.  Han var morsom, livlig, utadvendt - og ganske grenseløs i hva han syntes det var OK å dele med andre.  Ikke av ondskap, ikke fordi han tjente noe på det, men han så rett og slett ikke hva det gjorde med spesielt meg, som hadde en tøff oppvekst på mange måter.

Det var tidvis svært krevende at jeg ikke bestandig kunne vite hva andre hadde fått vite om meg.  Og dette var bare muntlige uttalelser og rakk ut til kanskje tusen personer.  Et bilde på nett forsvinner aldri, og når potensielt ut til "hele verden".  Nei, jeg misunner ikke bloggerbarna et liv der de sikkert får mange opplevelser og ting andre ikke får, men der de mister det aller viktigste som finnes - retten til et privatliv.  Sukk.

Skrevet

Det skal frua ha, hun gir meg en god latter med alt våset hun legger ut. Men tviler på at barna hennes synes det samme, om noen år.

• Liker 35
Gjest tranedatter
Skrevet

Jeg er en av mange som er blokkert på instagram av cbe.no, så når jeg søker på bloggen kommer bare taggede bilder opp hos andre bedrifter/peroner. Blandt annet akupunktur, homeopati og en drøss andre bilder fra en alternativ medisin bedrift der de har tagget henne i oktober 2020. Merkelig. Ny måte å tjene penger, tagge profiler?

Mageøvelser på netfit: "Morsomt" å se hvordan kommenarene til filmen ikke matcher det man ser. 

sitat: "I video 1 kan du se hvordan de rette magemusklene settes på god strekk, de blir også isolert fordi hoftebøyerne tas ut av øvelsen."

Eh jo, man ser riktig nok ikke at lårene jobber, men selve hoftebøyerne jobber på!

Dessuten har jeg lært at for å øke muskelvolym så gjelder få rep, 8-10, eller helst 6.8 rep.

Vide 3: Ser ikke at magemusklene jobber. Merkelig Sammenligning med å bære kofferter da det ikke er i samme retning i det hele tatt i øvelsen som vises...

Gjest Era Vulgaris
Skrevet (endret)
Havnefogden skrev (4 timer siden):

Altså, hvis jeg hadde lagt til alle som ønsker å følge meg på Instagram, hadde jeg hatt mange tusen følgere. Nå er det gjerne sånn at ca 90% av de som spør om å følge meg, er bots, eller hva det heter. Kontoer som er nye, hvor vedkommende har 7 følgere og 3 innlegg. Det er jo ikke reelt. Hvis influencere godkjenner alle sånne forespørsler, er det ikke rart de har høye følgertall. Men alle er altså ikke reelle følgere, tør jeg påstå.

Når det er sagt, får jeg vondt langt inn i sjelen av å se hvordan de utnytter barna sine på det groveste, kun for å tjene penger. Og så fort det dukker opp kritiske innlegg om det her på KG, så pøser de på med mer på ren trass. Det er altså elendig omsorg fra begge foreldre.

Endret av Era Vulgaris
Skrevet

Hvorfor spør mor (CBE) om barnet som hun filmer og legger ut på insta for flere tusen mennesker, har sommerferie? Hun som er mor vet vel at barnet har sommerferie, eller???

• Liker 38
Gjest tranedatter
Skrevet
Minnie Mus skrev (7 minutter siden):

Hvorfor spør mor (CBE) om barnet som hun filmer og legger ut på insta for flere tusen mennesker, har sommerferie? Hun som er mor vet vel at barnet har sommerferie, eller???

Aller merkelige spørsmål og "hva gjøøør du nåååå?", skal illustrere en samtale mellom mor og barn. Triste greier. Hva med en ordentlig samtale, uten tusenvis av tilskuere?

Hva med normale familiebilder som fanger "the moment", privat for seg selv? Legge bort alt av photosession og sosiale medier i sommere?

Må være usigelig kjedelig med turer der det plutselig skal rigges for photosession, vente, vente, vente.....zzzzzzzzz Barn som bruker bli utålmodige bare man ska tanke bilen liksom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...