Anonym90059005 Skrevet 18. juni 2021 #44761 Skrevet 18. juni 2021 Var gårsdagen en av de årlige krampaktige "romantiske" piknikkene med hensikt å få tatt noen lettkledde bilder? Kommer snart et innlegg/bildecollage fra nevnte tur antar jeg. Mener de har hatt lignende før og. Liten "getaway" i en hektisk hverdag 🙃 19
Havnefogden Skrevet 18. juni 2021 #44762 Skrevet 18. juni 2021 Bedriften sliter med følgere på Instagram. Derfor må det være ekstra gledelig at så mange som 139 ny følgere kom til her om dagen... Skjermbilde fra Social Blade 39
Hallepalle2 Skrevet 18. juni 2021 #44763 Skrevet 18. juni 2021 Havnefogden skrev (8 minutter siden): Bedriften sliter med følgere på Instagram. Derfor må det være ekstra gledelig at så mange som 139 ny følgere kom til her om dagen... Skjermbilde fra Social Blade Jammen flaks! 24
Cissacissa Skrevet 18. juni 2021 #44764 Skrevet 18. juni 2021 Jeg har aldri trykket «følger» på insraprofilen hennes, men det står «følger» når jeg åpner Instagram. Hva kommer det av? Når jeg går inn på selve profilen hennes så har jeg mulighet til på trykke på «følg». Jeg skjønner ikkenoe. Hjelp!!! Jeg vil ikke at jeg skal være registrert som følger 4
Gjest ane_luise87 Skrevet 18. juni 2021 #44766 Skrevet 18. juni 2021 Havnefogden skrev (21 minutter siden): Bedriften sliter med følgere på Instagram. Derfor må det være ekstra gledelig at så mange som 139 ny følgere kom til her om dagen... Skjermbilde fra Social Blade Interessant å se tallene og sammenligne med hva hun postet de ulike dagene. Særlig lørdag 5. juni hvor hele 84 mennesker trykket avfølg. Det viser jo at ganske mange reagerer på de halvnakne bildene av henne.
NewStart87 Skrevet 18. juni 2021 #44767 Skrevet 18. juni 2021 ane_luise87 skrev (12 minutter siden): Interessant å se tallene og sammenligne med hva hun postet de ulike dagene. Særlig lørdag 5. juni hvor hele 84 mennesker trykket avfølg. Det viser jo at ganske mange reagerer på de halvnakne bildene av henne. Folk blir nok lei av trening og kroppsfokuset hennes. Det går jo i det samme hele tiden. 26
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 18. juni 2021 #44768 Skrevet 18. juni 2021 NewStart87 skrev (33 minutter siden): Altså.. Nå er hun bare patetisk.
Surikatt Skrevet 18. juni 2021 #44769 Skrevet 18. juni 2021 Bildet i den rosa bikinien var hun veldig uheldig med. Hvis hun synes det ble fint så er kroppsbildet helt forskrudd. 30
Populært innlegg Elina123 Skrevet 18. juni 2021 Populært innlegg #44770 Skrevet 18. juni 2021 Lille_Krokodille skrev (58 minutter siden): Nå er hun bare patetisk. Som høyt utdannet småbarnsmor sliter jeg veldig med å forstå at noen som angivelig henvender seg til meg, kan synes at det er en god ide å legge ut denne typen selvdiggende bilder på en åpen profil der også barna jevnlig utleveres. 51
Gjest Lin11 Skrevet 18. juni 2021 #44771 Skrevet 18. juni 2021 (endret) Lille_Krokodille skrev (1 time siden): Nå er hun bare patetisk. Åpenbart mener andre det samme. Derav lite følgere. Kan heller ikke se at NetFit trekker til seg mange nye følgere. Endret 18. juni 2021 av Lin11
Minnie Mus Skrevet 18. juni 2021 #44772 Skrevet 18. juni 2021 1 hour ago, Lille_Krokodille said: Nå er hun bare patetisk. Det er så kleint 😅 Herregud altså, skjønner hun ikke selv hvordan hun fremstår??? Fra vann (liksom svette) sprut på speilet, til å tegne pil på den liksom eneste tørre flekken på toppen 😂 Egentlig ganske så godt gjort å i det hele tatt komme på sånt, men utrolig kleint å legge det ut i some 😂 Sikkert en helt magisk treningstopp, som har tørre flekker innimellom all svetten 😂 Kan nesten ikke bli verre nå vel? Eller hva blir neste stunt på å fremstille seg så innmari kort? 36
Gjest shalott Skrevet 18. juni 2021 #44773 Skrevet 18. juni 2021 Gunvald skrev (5 timer siden): Lurer på hvordan de har tenkt til å forholde seg til dette livet når barna blir større og tenåringer. Jeg skal ikke engang skrive det, men en kan jo bare tenke seg til hva slags kommentarer de kan få av andre om moren sin. Noe så pinlig. Og de fleste tenåringer synes foreldrene sine er idioter, så man kan jo bare forestille seg. Faren min var kjent i den lille bygda jeg vokste opp i, på grunn av at han hadde et yrke som gjorde at han kom i kontakt med "alle" og en fremtredende posisjon i bygdas fritidstilbud. Han var morsom, livlig, utadvendt - og ganske grenseløs i hva han syntes det var OK å dele med andre. Ikke av ondskap, ikke fordi han tjente noe på det, men han så rett og slett ikke hva det gjorde med spesielt meg, som hadde en tøff oppvekst på mange måter. Det var tidvis svært krevende at jeg ikke bestandig kunne vite hva andre hadde fått vite om meg. Og dette var bare muntlige uttalelser og rakk ut til kanskje tusen personer. Et bilde på nett forsvinner aldri, og når potensielt ut til "hele verden". Nei, jeg misunner ikke bloggerbarna et liv der de sikkert får mange opplevelser og ting andre ikke får, men der de mister det aller viktigste som finnes - retten til et privatliv. Sukk.
Minnie Mus Skrevet 18. juni 2021 #44774 Skrevet 18. juni 2021 Det skal frua ha, hun gir meg en god latter med alt våset hun legger ut. Men tviler på at barna hennes synes det samme, om noen år. 35
Populært innlegg Ultiva Skrevet 18. juni 2021 Populært innlegg #44775 Skrevet 18. juni 2021 (endret) shalott skrev (På 18.6.2021 den 17.36): Faren min var kjent i den lille bygda jeg vokste opp i, på grunn av at han hadde et yrke som gjorde at han kom i kontakt med "alle" og en fremtredende posisjon i bygdas fritidstilbud. Han var morsom, livlig, utadvendt - og ganske grenseløs i hva han syntes det var OK å dele med andre. Ikke av ondskap, ikke fordi han tjente noe på det, men han så rett og slett ikke hva det gjorde med spesielt meg, som hadde en tøff oppvekst på mange måter. Det var tidvis svært krevende at jeg ikke bestandig kunne vite hva andre hadde fått vite om meg. Og dette var bare muntlige uttalelser og rakk ut til kanskje tusen personer. Et bilde på nett forsvinner aldri, og når potensielt ut til "hele verden". Nei, jeg misunner ikke bloggerbarna et liv der de sikkert får mange opplevelser og ting andre ikke får, men der de mister det aller viktigste som finnes - retten til et privatliv. Sukk. Det er mange kjendisbarn som har uttalt det samme; som datteren til Jan Teigen og Anita Skorgan, og Märtha Louise som heller ikke trivdes med å vokse opp i rampelyset. A-kjendiser som Jenny Skavlan og Thomas Finger'n Gullestad er veldig tydelige på at deres barn skal få lov til å ha en skjermet oppvekst og selv få utforme sin digitale identitet når og hvis de selv måtte ønske det. De begrunner dette blant annet med innholdet i Barnekonvensjonen, som er ratifisert her i Norge. Jeg lurer forresten på hva du mener bloggerbarn får som ikke andre barn får. Hvis det er ting som ellevill gavebonanaza i "jule-trappa" i 23 dager i strekk før det i det hele tatt er julaften, en instagramvennlig lekestue med overveldende preg av å være en utstillingsmodell med stereotypiske kjønnsroller, eller gleden av å få 30 000 googletreff på seg selv når man lærer om nettvett på skolen, så tror jeg det er opplevelser som barn hadde hatt sunt av å være foruten. Når det gjelder utendørs opplevelser så er det helt normalt at norske barnefamilier drar til syden eller på telttur i sommerferien, og på skogstur i helgene. Det er imidlertid ikke så normalt at pappa har med drone og speilreflekskamera og at barna må stille i fargekoordinert reklametøy mens mor blunker flørtende inn i kamera med silikonbryster som knopper seg gjennom tynne topper fra ukens annonsør. Men igjen; dette er også opplevelser som barn hadde hatt sunt av å være foruten. Jeg har fremdeles til gode å høre ett eneste godt argument for massiv barneeksponering på internett; à la det CBE og LKE utsetter sine barn for. Endret 23. juni 2021 av Ultiva 101
Gjest tranedatter Skrevet 18. juni 2021 #44776 Skrevet 18. juni 2021 Jeg er en av mange som er blokkert på instagram av cbe.no, så når jeg søker på bloggen kommer bare taggede bilder opp hos andre bedrifter/peroner. Blandt annet akupunktur, homeopati og en drøss andre bilder fra en alternativ medisin bedrift der de har tagget henne i oktober 2020. Merkelig. Ny måte å tjene penger, tagge profiler? Mageøvelser på netfit: "Morsomt" å se hvordan kommenarene til filmen ikke matcher det man ser. sitat: "I video 1 kan du se hvordan de rette magemusklene settes på god strekk, de blir også isolert fordi hoftebøyerne tas ut av øvelsen." Eh jo, man ser riktig nok ikke at lårene jobber, men selve hoftebøyerne jobber på! Dessuten har jeg lært at for å øke muskelvolym så gjelder få rep, 8-10, eller helst 6.8 rep. Vide 3: Ser ikke at magemusklene jobber. Merkelig Sammenligning med å bære kofferter da det ikke er i samme retning i det hele tatt i øvelsen som vises...
Populært innlegg Inocybe Skrevet 18. juni 2021 Populært innlegg #44777 Skrevet 18. juni 2021 NewStart87 skrev (3 timer siden): Altså.. Dette må jo være et stikk til KG som hun jo "ikke" leser. Men dette er jo hverken morsomt eller noe som treffer. Det er bare patetisk å se en voksen dame bruke så mye energi på å mislykkes i å stikke til noen på et forum helt uten refleksjon over at denne svette-greia er noe hun brakt på seg selv med stadige løgner om svetter aldri/svettefest/perfekt svetting og så videre. Hadde hun ikke kommer med stadige uttalelser/bilder som ikke henger sammen så hadde svetting ikke vært omtalt. Patetisk umorsom dame. 50
Gjest Era Vulgaris Skrevet 18. juni 2021 #44778 Skrevet 18. juni 2021 (endret) Havnefogden skrev (4 timer siden): Bedriften sliter med følgere på Instagram. Derfor må det være ekstra gledelig at så mange som 139 ny følgere kom til her om dagen... Skjermbilde fra Social Blade Altså, hvis jeg hadde lagt til alle som ønsker å følge meg på Instagram, hadde jeg hatt mange tusen følgere. Nå er det gjerne sånn at ca 90% av de som spør om å følge meg, er bots, eller hva det heter. Kontoer som er nye, hvor vedkommende har 7 følgere og 3 innlegg. Det er jo ikke reelt. Hvis influencere godkjenner alle sånne forespørsler, er det ikke rart de har høye følgertall. Men alle er altså ikke reelle følgere, tør jeg påstå. Når det er sagt, får jeg vondt langt inn i sjelen av å se hvordan de utnytter barna sine på det groveste, kun for å tjene penger. Og så fort det dukker opp kritiske innlegg om det her på KG, så pøser de på med mer på ren trass. Det er altså elendig omsorg fra begge foreldre. Endret 18. juni 2021 av Era Vulgaris
Minnie Mus Skrevet 18. juni 2021 #44779 Skrevet 18. juni 2021 Hvorfor spør mor (CBE) om barnet som hun filmer og legger ut på insta for flere tusen mennesker, har sommerferie? Hun som er mor vet vel at barnet har sommerferie, eller??? 38
Gjest tranedatter Skrevet 18. juni 2021 #44780 Skrevet 18. juni 2021 Minnie Mus skrev (7 minutter siden): Hvorfor spør mor (CBE) om barnet som hun filmer og legger ut på insta for flere tusen mennesker, har sommerferie? Hun som er mor vet vel at barnet har sommerferie, eller??? Aller merkelige spørsmål og "hva gjøøør du nåååå?", skal illustrere en samtale mellom mor og barn. Triste greier. Hva med en ordentlig samtale, uten tusenvis av tilskuere? Hva med normale familiebilder som fanger "the moment", privat for seg selv? Legge bort alt av photosession og sosiale medier i sommere? Må være usigelig kjedelig med turer der det plutselig skal rigges for photosession, vente, vente, vente.....zzzzzzzzz Barn som bruker bli utålmodige bare man ska tanke bilen liksom!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå