Gjest Lin11 Skrevet 14. juni 2021 #44421 Skrevet 14. juni 2021 Minnie Mus skrev (4 minutter siden): En treningsfri helg for frua, men langt ifra en frihelg for barna 😪 Masse bilder av barna på insta, med tittelen "en helg for minnebøkene"..... Jeg blir så forbannet på sånt, hvorfor i helsikkes kan ikke barna få ha denne helgen med minner i fred da???? MÅ det deles med mange hundretusener av ukjente mennesker over hele kloden??? Fader meg et sykt opplegg dette paret driver med altså! Hun mener vel; « en helg som skal fylle opp lommeboken». Det er tross alt en reklame/annonsekanal hun viser dette frem på.
Minnie Mus Skrevet 14. juni 2021 #44422 Skrevet 14. juni 2021 1 minutt siden, Lin11 said: Hun mener vel; « en helg som skal fylle opp lommeboken». Det er tross alt en reklame/annonsekanal hun viser dette frem på. Forkastelig, rett og slett! Synd det skal gå utover uskyldige og intetanende barn at mor og far ikke har såpass skills at de ikke tjener nok til livets opphold og for å opprettholde sin såkalte luksustilværelse, uten å måtte bruke barna sine! 34
Stjernekikkeren Skrevet 14. juni 2021 #44423 Skrevet 14. juni 2021 Era Vulgaris skrev (4 minutter siden): Nettopp. Men det er viktigere for henne å vise hvor smal hun er rundt livet, enn å gi god reklame for de som sponser henne. Profesjonell til fingerspissene... Det er sånn hun holder på, den tightsen og sportsbh'en som ga henne gnagsår, det ble en greie rundt det hvor hun sa det var en annen enn den fra Balion, men alt jeg husker er "skrubbsår + Balion" så jeg handler ikke derfra fordi de valgte CBE til å reklamere og fordi klærne ødelegger deg. Da var det viktigere for CBE å poengtere "se så rå jeg er, løper på meg gnagsår" enn å fronte produktet hun fikk betalt for positivt. Samme med den shortsen fra ICIW som ga en skikkelig valk på lårene og baken i knebøy, hvem vet hvorfor den sømløse buksa plutselig utviklet bretter her og der, men jeg mistenker at det igjen var fordi CBE ville fronte seg selv. Så ikke bare vil jeg ikke handle fra de fordi de bruker CBE, men fordi klærne sitter stygt på, og det er det jeg kommer til å fortelle folk som lurer på å handle derfra. Og nå denne buksa her som sitter som en løs sokk rundt livet, fordi CBE skal være flatest mulig i magen, igjen står forfengeligheten hennes i fokus fremfor å selge produktet hun faktisk skal selge, DERSOM det er slik at dette er noe hun egentlig reklamerer for. 43
Gjest Era Vulgaris Skrevet 14. juni 2021 #44424 Skrevet 14. juni 2021 Stjernekikkeren skrev (3 minutter siden): Det er sånn hun holder på, den tightsen og sportsbh'en som ga henne gnagsår, det ble en greie rundt det hvor hun sa det var en annen enn den fra Balion, men alt jeg husker er "skrubbsår + Balion" så jeg handler ikke derfra fordi de valgte CBE til å reklamere og fordi klærne ødelegger deg. Da var det viktigere for CBE å poengtere "se så rå jeg er, løper på meg gnagsår" enn å fronte produktet hun fikk betalt for positivt. Samme med den shortsen fra ICIW som ga en skikkelig valk på lårene og baken i knebøy, hvem vet hvorfor den sømløse buksa plutselig utviklet bretter her og der, men jeg mistenker at det igjen var fordi CBE ville fronte seg selv. Så ikke bare vil jeg ikke handle fra de fordi de bruker CBE, men fordi klærne sitter stygt på, og det er det jeg kommer til å fortelle folk som lurer på å handle derfra. Og nå denne buksa her som sitter som en løs sokk rundt livet, fordi CBE skal være flatest mulig i magen, igjen står forfengeligheten hennes i fokus fremfor å selge produktet hun faktisk skal selge, DERSOM det er slik at dette er noe hun egentlig reklamerer for. Det er utrolig merkelig at annonsørene ikke ser hvor elendig reklame hun gir dem.
Minnie Mus Skrevet 14. juni 2021 #44425 Skrevet 14. juni 2021 Kjenner jeg koker såpass etter siste innlegg på insta ang den minnerike helga deres, at jeg logger av og lar være å skrive mere nå, før jeg blir skikkelig usaklig og skriver med rene ord hva jeg VIRKELIG mener om dette paret og deres handlinger, både med tanke på eksponeringen av barna og den såkalte reklamen deres. 47
Inocybe Skrevet 14. juni 2021 #44426 Skrevet 14. juni 2021 Stjernekikkeren skrev (26 minutter siden): Det er sånn hun holder på, den tightsen og sportsbh'en som ga henne gnagsår, det ble en greie rundt det hvor hun sa det var en annen enn den fra Balion, men alt jeg husker er "skrubbsår + Balion" så jeg handler ikke derfra fordi de valgte CBE til å reklamere og fordi klærne ødelegger deg. Da var det viktigere for CBE å poengtere "se så rå jeg er, løper på meg gnagsår" enn å fronte produktet hun fikk betalt for positivt. Samme med den shortsen fra ICIW som ga en skikkelig valk på lårene og baken i knebøy, hvem vet hvorfor den sømløse buksa plutselig utviklet bretter her og der, men jeg mistenker at det igjen var fordi CBE ville fronte seg selv. Så ikke bare vil jeg ikke handle fra de fordi de bruker CBE, men fordi klærne sitter stygt på, og det er det jeg kommer til å fortelle folk som lurer på å handle derfra. Og nå denne buksa her som sitter som en løs sokk rundt livet, fordi CBE skal være flatest mulig i magen, igjen står forfengeligheten hennes i fokus fremfor å selge produktet hun faktisk skal selge, DERSOM det er slik at dette er noe hun egentlig reklamerer for. Ja hvem gidder å kjøpe disse plaggene som CBE viser har så elendig passform. Det ser jo bare stygt ut. Eller passformen er sikkert helt ok bare CBE hadde holdt magen i nøytral posisjon, men det får altså ikke kjøperen se noe til. Bare CBEs barnslige selvdigging som gjør at plaggene framstår som ubrukelige og ukledelige. Fatter ikke at noen andre en CBE selv synes hun gjør en god jobb. 37
Stjernekikkeren Skrevet 14. juni 2021 #44427 Skrevet 14. juni 2021 Era Vulgaris skrev (41 minutter siden): Det er utrolig merkelig at annonsørene ikke ser hvor elendig reklame hun gir dem. Hun ene som står bak Balion var jo her i tråden og var ganske ufin, hun forsvarte CBE opp og ned, helt ufortjent mener nå jeg. Jeg vet ikke hva CBE tok for reklamen for Balion, men jeg vet de er et lite firma som stort sett består av et par og en av de sin eldre mor. Jeg vil tro at de satset mye penger på at CBE skulle reklamere for de, og de pengene mener jeg de skulle fått tilbake, og jeg fatter ikke at de ikke ba om pengene tilbake med mindre det er sånn at roller ble blandet og at de ble sååå gode venninner og dermed ikke turte å si fra.. 40
Gjest Era Vulgaris Skrevet 14. juni 2021 #44428 Skrevet 14. juni 2021 Stjernekikkeren skrev (2 minutter siden): Hun ene som står bak Balion var jo her i tråden og var ganske ufin, hun forsvarte CBE opp og ned, helt ufortjent mener nå jeg. Jeg vet ikke hva CBE tok for reklamen for Balion, men jeg vet de er et lite firma som stort sett består av et par og en av de sin eldre mor. Jeg vil tro at de satset mye penger på at CBE skulle reklamere for de, og de pengene mener jeg de skulle fått tilbake, og jeg fatter ikke at de ikke ba om pengene tilbake med mindre det er sånn at roller ble blandet og at de ble sååå gode venninner og dermed ikke turte å si fra.. Ja, jeg fikk med meg den saken. Balion er nok mellom barken og veden, og kom i litt av et dilemma på grunn av vennskap. Hvis jeg ikke tar feil, så ble samarbeidet avsluttet? Kan det ha noe å si at det faktisk kom fram i denne tråden hvor dårlig reklamen for dem faktisk var? Og det er selvfølgelig enklere for små enkeltmannsforetak å følge med på hvordan CBE reklamerer for varene, enn store aktører. Twentyfour m.fl sitter sikkert ikke og følger med på Instagram og snap til alle sine annonsører. Dermed er de ganske uvitende, eller de ser med andre briller enn forbrukerne.
Ingvild H G Skrevet 14. juni 2021 #44429 Skrevet 14. juni 2021 Slik tanketom posing er det verste jeg ser. Det er INGEN oppegående folk fremstiller seg slik utenom for å tulle og tøyse/humor en enkelt gang...men her er det jo konsekvent.. Insta flommer over av treningsbilder og trente kropper i ymse posisjoner men cbe tar kaka mht til "dum & deilig"-posering/selvforelskelse. Det er jo rett og slett godt gjort egentlig, å fremdeles leve i den bobla... og pinlig å se på. Og registrerer at minnebøkene til barna spres world wide...sammen med fjortis-poseringen av mams. For en trist suppe! 48
Baelfire Skrevet 14. juni 2021 #44430 Skrevet 14. juni 2021 2 hours ago, Era Vulgaris said: Det er utrolig merkelig at annonsørene ikke ser hvor elendig reklame hun gir dem. Gjør dem oppmerksom på det, slik med BAlion (som mystisk nok avsluttet samarbeid ikke så veldig lenge etter klager ble sendt inn, til tross for at ho ene fra firmaet kom inn her på KG og forsvarte CBE med nebb og klør). 25
Gjest Powerball Skrevet 14. juni 2021 #44431 Skrevet 14. juni 2021 Baelfire skrev (24 minutter siden): Gjør dem oppmerksom på det, slik med BAlion (som mystisk nok avsluttet samarbeid ikke så veldig lenge etter klager ble sendt inn, til tross for at ho ene fra firmaet kom inn her på KG og forsvarte CBE med nebb og klør). Unnskyld meg men annonsørene får da klare å gjøre sin egen research og oppfølging. At balion valgte å forsvare CBE mens hun viste frem store gnagsår og elendig passform mens hun brukte deres klær er da virkelig deres eget problem.
Torden Skrevet 14. juni 2021 #44432 Skrevet 14. juni 2021 Era Vulgaris skrev (4 timer siden): Narcissus. Dette er ren sjøldigging, og fisking etter "likes", som jo er det hun lever for. Det er da merkelig at hun ikke kan finne klær som passer, den buksa er jo alt for vid i livet. Mine bukser og shortser er også for store i livet når jeg holder inn magen 🙄 21
Keaton Skrevet 14. juni 2021 #44433 Skrevet 14. juni 2021 Det er goals blant enkelte som trener mye rumpe og vekter å ha bukser som ikke passer i livet, det forteller at rumpa er stor. 26
Gjest Powerball Skrevet 14. juni 2021 #44434 Skrevet 14. juni 2021 Torden skrev (4 minutter siden): Mine bukser og shortser er også for store i livet når jeg holder inn magen 🙄 ☝️
Laia Skrevet 14. juni 2021 #44435 Skrevet 14. juni 2021 Stjernekikkeren skrev (5 timer siden): Det er sånn hun holder på, den tightsen og sportsbh'en som ga henne gnagsår, det ble en greie rundt det hvor hun sa det var en annen enn den fra Balion, men alt jeg husker er "skrubbsår + Balion" så jeg handler ikke derfra fordi de valgte CBE til å reklamere og fordi klærne ødelegger deg. Da var det viktigere for CBE å poengtere "se så rå jeg er, løper på meg gnagsår" enn å fronte produktet hun fikk betalt for positivt. Samme med den shortsen fra ICIW som ga en skikkelig valk på lårene og baken i knebøy, hvem vet hvorfor den sømløse buksa plutselig utviklet bretter her og der, men jeg mistenker at det igjen var fordi CBE ville fronte seg selv. Så ikke bare vil jeg ikke handle fra de fordi de bruker CBE, men fordi klærne sitter stygt på, og det er det jeg kommer til å fortelle folk som lurer på å handle derfra. Og nå denne buksa her som sitter som en løs sokk rundt livet, fordi CBE skal være flatest mulig i magen, igjen står forfengeligheten hennes i fokus fremfor å selge produktet hun faktisk skal selge, DERSOM det er slik at dette er noe hun egentlig reklamerer for. Det jeg virkelig lurer på er hvilke klær det var som da gav disse gnagsårene, hvis det var slik at det IKKE var Balion. Hadde jo vært greit å informere om, slik at man kan unngå samme konsekvens av å kjøpe disse klærne. Det hørte vi aldri noe om, og vil vel trolig aldri gjøre det heller🤔 18
Gjest Lin11 Skrevet 14. juni 2021 #44436 Skrevet 14. juni 2021 Minnie Mus skrev (5 timer siden): Kjenner jeg koker såpass etter siste innlegg på insta ang den minnerike helga deres, at jeg logger av og lar være å skrive mere nå, før jeg blir skikkelig usaklig og skriver med rene ord hva jeg VIRKELIG mener om dette paret og deres handlinger, både med tanke på eksponeringen av barna og den såkalte reklamen deres. Stjernekikkeren skrev (4 timer siden): Hun ene som står bak Balion var jo her i tråden og var ganske ufin, hun forsvarte CBE opp og ned, helt ufortjent mener nå jeg. Jeg vet ikke hva CBE tok for reklamen for Balion, men jeg vet de er et lite firma som stort sett består av et par og en av de sin eldre mor. Jeg vil tro at de satset mye penger på at CBE skulle reklamere for de, og de pengene mener jeg de skulle fått tilbake, og jeg fatter ikke at de ikke ba om pengene tilbake med mindre det er sånn at roller ble blandet og at de ble sååå gode venninner og dermed ikke turte å si fra..
NewStart87 Skrevet 14. juni 2021 #44437 Skrevet 14. juni 2021 Jeg må bare spørre. Dere som ser opp til Caroline, nøyaktig hva ser dere opp til? Hva mener dere om eksponeringen av barn? Deling av barnerom? Filming av barn som er uvitende om at det blir delt med tusenvis av seere? Bruk av barn for å tjene penger? Hva mener dere om kroppsfokuset? Selvdiggingen i speilet? Tydelige kragebein, mage som suges inn ( men som selvfølgelig benektes av Caroline selv ), thinspo og fokus på små porsjoner. For ikke å snakke om disse rumpeputene som humper opp og ned mens de reklamerer for Netfit. Syntes dere det er er godt forbilde? Jeg sliter liksom litt ( eller veldig ) med å forstå nøyaktig HVA dere forsvarer? 43
Klink Skrevet 14. juni 2021 #44438 Skrevet 14. juni 2021 Jeg lurer på det med rommene til barna. Dette er vel sikkert stylet, ryddet og ordnet. Viser lite av personlige ting barna hennes har. Så tipper jeg det ellers sikkert er mer rot, mer «personlig» utenom akkurat da bildet ble tatt. Så jeg tenker kanskje at å dele bilder av upersonlige rom går fint? 4
Gull vaffel Skrevet 14. juni 2021 #44439 Skrevet 14. juni 2021 NewStart87 skrev (8 minutter siden): Jeg må bare spørre. Dere som ser opp til Caroline, nøyaktig hva ser dere opp til? Hva mener dere om eksponeringen av barn? Deling av barnerom? Filming av barn som er uvitende om at det blir delt med tusenvis av seere? Bruk av barn for å tjene penger? Hva mener dere om kroppsfokuset? Selvdiggingen i speilet? Tydelige kragebein, mage som suges inn ( men som selvfølgelig benektes av Caroline selv ), thinspo og fokus på små porsjoner. For ikke å snakke om disse rumpeputene som humper opp og ned mens de reklamerer for Netfit. Syntes dere det er er godt forbilde? Jeg sliter liksom litt ( eller veldig ) med å forstå nøyaktig HVA dere forsvarer? Det er vel folk som Caroline selv, og de mener neppe at de tingene er problematiske 7
Populært innlegg Baelfire Skrevet 14. juni 2021 Populært innlegg #44440 Skrevet 14. juni 2021 12 minutter siden, Klink said: Jeg lurer på det med rommene til barna. Dette er vel sikkert stylet, ryddet og ordnet. Viser lite av personlige ting barna hennes har. Så tipper jeg det ellers sikkert er mer rot, mer «personlig» utenom akkurat da bildet ble tatt. Så jeg tenker kanskje at å dele bilder av upersonlige rom går fint? Jeg tenker at når dette er personlige rom til små barn, som ikke er i stand til å forstå at det er flere hundre tusen som kan se bilder av der de ligger og sover, så er det grunn god nok til å skjønne at det er langt fra greit å dele. Om de gjør det selv når de er gamle nok så er det deres sak. 50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå