Surikatt Skrevet 14. juni 2021 #44401 Skrevet 14. juni 2021 Finlay skrev (20 minutter siden): Neida. Bare tull, et eksempel på hvordan "Caroline" kan svare. Jeg har sett noe lignende da😂 Åja, det har jeg tenkt lenge. At leserne tror de får svar fra henne og så er det Lars Kristian Eriksen som svarer.»Tusen takk, snille du» kan forsåvidt og være han. 14
123Frustrert Skrevet 14. juni 2021 #44402 Skrevet 14. juni 2021 Finlay skrev (2 timer siden): Når svaret i kommentarfeltet er ca sånn: Hvis du har laterale skuldersmerter som blir verre ved belastning og særlig ved bruk av armen over skulderhøyde, og armløft i midtre del av bevegelsesbanen ved abduksjon fremkaller symptomer,samt at krafttester for rotatormansjettmuskulatur i midtre del av abduksjon fremkaller smerter, kan du ha muskelstrekk🙂 Andre potensielle årsaker til skuldersmerter, som adhesiv kapsulitt og nerverotsaffeksjon i nakken, er utelukket🙂 Da er det LK som svarer😂 Jeg må le meg skakk. Akkurat slik. Da er ridderen ute. Og er det ala «så hyggelig å høre. tusen takk søte du 🥰🍑» da er det fra fruen selv. og er helt enig med utslag over her, hvordan kan de utelukke noe som helst? Er jo heeelt spesielt at en med litt brevkurs i PT kan utelukke rotaffekasjon. Skremmende. 9
Hunter7 Skrevet 14. juni 2021 #44403 Skrevet 14. juni 2021 @Finlay: Siden eksempelet ditt er fiktivt, så hadde det vært kjekt om du kunne legge til en disclaimer. Jeg skjønner hensikten din og du har helt rett, men for ordens skyld bør det opplyses om at dette ikke er noe LKE hsr skrevet. 27
Gjest Finlay Skrevet 14. juni 2021 #44404 Skrevet 14. juni 2021 Hunter7 skrev (14 minutter siden): @Finlay: Siden eksempelet ditt er fiktivt, så hadde det vært kjekt om du kunne legge til en disclaimer. Jeg skjønner hensikten din og du har helt rett, men for ordens skyld bør det opplyses om at dette ikke er noe LKE hsr skrevet. Det har du helt rett i! Fikset nå.
NewStart87 Skrevet 14. juni 2021 #44405 Skrevet 14. juni 2021 Var det ikke Caroline som påstår hun ikke bidrar til kroppspress? Hva syntes hun dette er? 43
GhostHug Skrevet 14. juni 2021 #44406 Skrevet 14. juni 2021 Er det ikke bedre å bare lære hunden å gå pent isteden for å konstant ha den i superkort bånd? 12
Gjest SmekkFull Skrevet 14. juni 2021 #44407 Skrevet 14. juni 2021 Twinkle~ skrev (49 minutter siden): Er det ikke bedre å bare lære hunden å gå pent isteden for å konstant ha den i superkort bånd? For meg ser det ut som at den hunden har det kjempebra på alle måtet. Den tar da vel ikke skade av at kobbelen er litt kort, og det ser ikke ut som at den trekker
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 14. juni 2021 Populært innlegg #44408 Skrevet 14. juni 2021 1 hour ago, NewStart87 said: Var det ikke Caroline som påstår hun ikke bidrar til kroppspress? Hva syntes hun dette er? Har sett mange svette så svetten renner under trening altså, men aldri sett at det er så ille at speilet blir fullt av svette 😂 Når jeg svetter, renner den som regel nedover ansiktet og kroppen, den spruter liksom ikke rundt til sidene. Men en sprayflaske med vann kan jo få det til å se slik ut kanskje? 53
Minnie Mus Skrevet 14. juni 2021 #44409 Skrevet 14. juni 2021 1 hour ago, NewStart87 said: Var det ikke Caroline som påstår hun ikke bidrar til kroppspress? Hva syntes hun dette er? Uansett kjekt at hun rakk å vaske speilet mellom de to bildene da:) 25
Gjest Era Vulgaris Skrevet 14. juni 2021 #44410 Skrevet 14. juni 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Var det ikke Caroline som påstår hun ikke bidrar til kroppspress? Hva syntes hun dette er? Narcissus. Dette er ren sjøldigging, og fisking etter "likes", som jo er det hun lever for. Det er da merkelig at hun ikke kan finne klær som passer, den buksa er jo alt for vid i livet.
Stjernekikkeren Skrevet 14. juni 2021 #44411 Skrevet 14. juni 2021 Håper ikke det der er enda en av plaggene hun reklamerer for, verre passform på et plagg har jeg ikke sett på en stund, den buksa står jo ut fra magen hennes. 22
Minnie Mus Skrevet 14. juni 2021 #44412 Skrevet 14. juni 2021 5 minutter siden, Stjernekikkeren said: Håper ikke det der er enda en av plaggene hun reklamerer for, verre passform på et plagg har jeg ikke sett på en stund, den buksa står jo ut fra magen hennes. Stort åpentrom både mellom magen og ryggen. Sikkert fordi at svetten kan "sprute" opp og lande på speilet.... 15
Surikatt Skrevet 14. juni 2021 #44413 Skrevet 14. juni 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Var det ikke Caroline som påstår hun ikke bidrar til kroppspress? Hva syntes hun dette er? 2 dager treningsfri. Fri fra hva da, egentlig? Fri fra selvdiggingen?? 17
GhostHug Skrevet 14. juni 2021 #44414 Skrevet 14. juni 2021 SmekkFull skrev (58 minutter siden): For meg ser det ut som at den hunden har det kjempebra på alle måtet. Den tar da vel ikke skade av at kobbelen er litt kort, og det ser ikke ut som at den trekker Sier ikke at hunden ikke har det bra, men personlig hadde jeg aldri krevd at en valp skulle gå fot på 1 meter kort bånd. I veldig korte tidsrom for trening, ja (med belønning og så fri!) men den må jo gå sånn på alle videoer de legger ut. 9
NewStart87 Skrevet 14. juni 2021 #44415 Skrevet 14. juni 2021 Frk.Fjas skrev (På 10.5.2021 den 17.12): Ikke bare slippes magen ut, men ser jo ikke helt stødig ut! Husket innleggene da 🙈 Smoothie skrev (På 10.5.2021 den 17.09): "It's a mess" med seg selv i fokus og innsugd mage. CBE holder fast på at det er bare sånn hun ser ut. Siste innlegg på Netfit(gif vedlagt) viser at magen definitivt holdes inne da slutten av klippet viser hvordan en helt normal mage egentlig ser ut. Det blir stadig flere influensere som viser hvordan de ser ut avslappet, uten poseringer, skulle ønske CBE kunne gjøre det samme og bidra til mindre kroppspress. Poseringer er helt greit det, men da bør man være ærlig på at det er nettopp det det er. Var noen som lurte på hvilken video jeg mente angående dette med å holde magen inne, her er den. 16
Gjest Powerball Skrevet 14. juni 2021 #44416 Skrevet 14. juni 2021 Era Vulgaris skrev (48 minutter siden): Narcissus. Dette er ren sjøldigging, og fisking etter "likes", som jo er det hun lever for. Det er da merkelig at hun ikke kan finne klær som passer, den buksa er jo alt for vid i livet. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har helt ubrukte foto-plagg som hun kan ta på kun for disse bildene. Midjen i plaggene hun bruker tilsvarer midjen hennes når hun ikke suger inn magen, men gudene forby at noen ser den avslappede magen hennes. Men da ender hun jo opp med å fremvise plagg med tilsynelatende verdens verste passform i stedet; som er så slappe i midjen at de vider og bøyer seg ut helt av seg selv. Hun kaster jo annonsørene under bussen.
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 14. juni 2021 Populært innlegg #44417 Skrevet 14. juni 2021 En treningsfri helg for frua, men langt ifra en frihelg for barna 😪 Masse bilder av barna på insta, med tittelen "en helg for minnebøkene"..... Jeg blir så forbannet på sånt, hvorfor i helsikkes kan ikke barna få ha denne helgen med minner i fred da???? MÅ det deles med mange hundretusener av ukjente mennesker over hele kloden??? Fader meg et sykt opplegg dette paret driver med altså! 51
Gjest Era Vulgaris Skrevet 14. juni 2021 #44418 Skrevet 14. juni 2021 Powerball skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har helt ubrukte foto-plagg som hun kan ta på kun for disse bildene. Midjen i plaggene hun bruker tilsvarer midjen hennes når hun ikke suger inn magen, men gudene forby at noen ser den avslappede magen hennes. Men da ender hun jo opp med å fremvise plagg med tilsynelatende verdens verste passform i stedet; som er så slappe i midjen at de vider og bøyer seg ut helt av seg selv. Hun kaster jo annonsørene under bussen. Nettopp. Men det er viktigere for henne å vise hvor smal hun er rundt livet, enn å gi god reklame for de som sponser henne. Profesjonell til fingerspissene...
NewStart87 Skrevet 14. juni 2021 #44419 Skrevet 14. juni 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): En treningsfri helg for frua, men langt ifra en frihelg for barna 😪 Masse bilder av barna på insta, med tittelen "en helg for minnebøkene"..... Jeg blir så forbannet på sånt, hvorfor i helsikkes kan ikke barna få ha denne helgen med minner i fred da???? MÅ det deles med mange hundretusener av ukjente mennesker over hele kloden??? Fader meg et sykt opplegg dette paret driver med altså! Og sommerferien for barna har vel ikke begynt en gang. Tipper vi kommer til å se enda mer av dem i sommer. 13
Gjest Powerball Skrevet 14. juni 2021 #44420 Skrevet 14. juni 2021 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Nettopp. Men det er viktigere for henne å vise hvor smal hun er rundt livet, enn å gi god reklame for de som sponser henne. Profesjonell til fingerspissene... Dana Mercer hadde et utmerket eksempel på treningstights med og uten innsugd mage, hvor hun fikk nøyaktig det samme resultatet som CBE og passformen til tightsen.. fillern at jeg ikke finner det igjen, var kanskje bare på instastory. Syns det er helt sjukt at CBE holder på sånn med to døtre i huset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå