Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste sidene i denne tråden synes jeg begynner å bli ganske stygg, mye av det som skrives her kan ikke forsvares med at dere setter fokus på bedriften og alt galt de gjør. 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så samarbeidet med tights sponsor ser altså ut til å være over for denne gang, noe som er helt normalt. Men når CBE da umiddelbart ser ut til å skifte til annet treningstøy hver dag, så kan man spørre seg hvor fantastisk bra forrige sponsor sitt tøy egentlig var...

• Liker 37
Skrevet (endret)
Emma Marie skrev (1 time siden):

Balion svarte meg at deres samarbeid snart var over og at de skulle vurdere videre..gikk visst ikke i CBE favør!

Er vel ganske sikker på at de kan finne en mye bedre reklameplakat enn Caroline der ute - for samme pris. Må sikkert Google litt for å finne den rette, men det tror jeg det er verdt 👍

PS: Første og beste søk, ikke helt nytt - men viser at det finnes mange der ute. https://costume.no/sunnhet/trening/5-norske-fitness-jenter-du-bor-folge

Endret av Justlooking
  • Liker 14
Skrevet
NewStart87 skrev (6 timer siden):

Caroline har provosert meg mye, men nå begynner jeg å føle oppriktig synd på henne. Treningen virker manisk og fokuset er å se mest mulig tynn ut. Jeg føler også veldig synd på to små jenter som har dette som forbilde. 

Hun klarer ikke en gang å stå «normalt». Det fokuseres på kragebein, innsugd mage og thighgap. 

0DA7D373-4FC7-442A-ADA2-DC90C56FF680.jpeg

55F4FCA8-43B7-4463-8B84-25540C93C787.jpeg

FB2F2CC7-9EB0-4B4A-ABBD-64F9258B1DF0.jpeg

Ja, kanskje selvbruning... fy faen så selvopptatt det er mulig å bli. Det er så navlebeskuende at man har ikke ord. Det er så thinspo, det må hun vite. 

Jeg tror ikke Caroline Berg Eriksen aner hvor mange 18-23 åringer som er innlagt med alvorlig anorexi akkurat nå (jeg vet, det er ekstremt)...Om firmaet bare kunne inspirere til et normalt kroppsfokus, slutte å fokusere på trening  2 ganger pr dag, og å ikke kun fokusere på midje, utstående ben, samt magemuslker 

• Liker 39
Skrevet
Ultiva skrev (5 minutter siden):

Når til og med samarbeidet med appens annonsør går ut på dato før appen blir lansert... 🙈 Muligens på tide å slutte med å bruke halve arbeidsdagen på å trene og å sminke seg. Nå har de tross alt holdt på med denne appen i snart fire år..

Den appen,har ikke den vært «rett rundt hjørnet» i årevis..? 

• Liker 22
Skrevet
Isola2 skrev (29 minutter siden):

Den appen,har ikke den vært «rett rundt hjørnet» i årevis..? 

Jo 😂Screenshot_20210410_090705.thumb.jpg.05f749d47eaac91573df73326b23b879.jpg

• Liker 22
Skrevet
Anonym90059005 skrev (7 timer siden):

Så samarbeidet med tights sponsor ser altså ut til å være over for denne gang, noe som er helt normalt. Men når CBE da umiddelbart ser ut til å skifte til annet treningstøy hver dag, så kan man spørre seg hvor fantastisk bra forrige sponsor sitt tøy egentlig var...

Jeg tror ikke nødvendigvis det har noe med kvaliteten på tøyet å gjøre, men at Treasures AS aldri fronter noe uten å få betalt. Dette har gemalen selv bekreftet. 

• Liker 24
Skrevet

Jeg har aldri satt meg helt inn i hva Netfit egentlig skal bli, og hva det ER i dag. Ser jo at CBE.no viser til Netfit på sin IG titt og ofte.

Er det noe av det som er oppe og går - slik at kunder/følgere kan benytte seg av det? Eller er Netfit mest av alt nok en "kulisse" for å ta flotte og spreke bilder av Caroline. 

Har det skjedd noe mer ift appen etter dette: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/09/03/netfit-endelig-er-testversjonen-klar/

• Liker 26
Gjest Bettys
Skrevet
FotbaIlflua skrev (35 minutter siden):

Jeg tror ikke nødvendigvis det har noe med kvaliteten på tøyet å gjøre, men at Treasures AS aldri fronter noe uten å få betalt. Dette har gemalen selv bekreftet. 

Ja det tenker jeg også. Det er forsåvidt også forståelig at hun ikke reklamerer gratis. Men det ser unektelig noe underlig ut når hun går fra kun Balion til null Balion fra en dag til den neste.

Skrevet

Men hvis oppdraget med Balion var over, og hun likevel fortsatte å bruke klærne i poster på blogg og IG, måtte ikke da disse postene merkes, selv om de ikke var rene reklameinnlegg? Dvs siden de fortsatt ville ha markedsføringsverdi for annonsøren.

https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some

Sitat

Et innlegg skal merkes som reklame hver gang produktet eller tjenesten blir omtalt eller eksponert på en måte som har markedsføringsverdi.

• Liker 36
Skrevet
Mrs Bella skrev (4 minutter siden):

08.09.2020 ble det delt på bloggen og @netfit at netfit og CBE hadde avtale med Balion. På @carolinebergeriksen på samme dato, så bruker hun klær fra det jeg husker den forrige annonsøren med godt synlig logo. Altså på samme dag som hun publiserer ny samarbeidspartner!

CBEs behandling av samarbeidspartnere virker lite seriøst.

Det ble tydelig lagt merke til den dagen hun løp ute, og i følge henne selv med klær fra annet merke, og deretter (frivillig) viste frem gnagsår rundt bukselinningen og ved linningen til sports-bh ikledd klær fra Balion. Detter er godt dokumentert tidligere, og samarbeidspartneren har også dokumentert det på egen insta.

I fht merkevarebygging og troverdighet, så er det naturlig nok ikke bra. Nå forbindes Balion med klær som kun kan brukes når det er varmt (kanskje riktig iom at fotograf/modeller befinner seg på Bali). I mine øyne assosieres Balion også med netfit-appen som ikke leveres. I tillegg dras pt Adrian Paul inn i dette da han ikke lenger er synlig verken på netfitkontoen eller at han profilerer det på egen konto. Har han mistet troen? Kanskje avtaleperioden hans er ute? LK presenterer på egen coach-konto om langløp og tung styrketrening mm vs netfit-opplegget der han har hatt bastante meninger om at kroppsvekttrening er godt nok. CBE selv er heller ikke tro mot eget netfit-konsept/ trening med egen kroppsvekt da hun nå i kommentarfeltet på bloggen svarer at hun løper og trener tung styrke, noe hun også dokumenterer. Dvs netfit-konseptet funker ikke for CBE heller... 

Når han hun dokumentert at hun trener tung styrke?

• Liker 11
Skrevet
Skrottefar skrev (8 timer siden):

Jo mindre følgere og sponsorer som vender denne bedriften og dets like ryggen jo bedre, kanskje de til slutt innser noe, i den grad de klarer å innse noe som helst.....og så blir det AAP hos NAV, det hadde vært noe 🤣

Du kan ikke være helt god. Og ønske att noen må leve av Nav er ganske lavmål av deg! 

• Liker 11
Skrevet
Bettys skrev (27 minutter siden):

Ja det tenker jeg også. Det er forsåvidt også forståelig at hun ikke reklamerer gratis. Men det ser unektelig noe underlig ut når hun går fra kun Balion til null Balion fra en dag til den neste.

Enig, det avslører iallefall at begeistringen hennes for klærne ikke var ekte. BALion ville nok hatt mer igjen for å bruke markedsføringsbudsjettet sitt hos aktører/reklamemodeller som først og fremst lar klærne komme i fokus (ikke kropp, og iallefall ikke at klærne gir gnagsår) 

Det var heller ikke særlig flatterende for klærnes passform med bilder som viste bukselinninger som ser 10 cm for store ut rundt livet - for å fremheve CBE`s midje.

Når reklamekanalen i tillegg lar være å svare på spørsmål om varene/svarer frekt, krenket og/eller nebbete - da er det alt i alt mer skadelig enn vinning for annonsøren i lengden tror jeg. 

Det kommer nok en dag da annonsører innser at "venninne-konseptet" de tror de kjøper hos influencere ikke fungerer. Det fungerte inntil for en del år siden, nå tror jeg de fleste har gjennomskuet den bransjen. Det er hverken personlige råd eller personlig kontakt, det har blitt mest bare dårlig skuespill. 

• Liker 48
Skrevet (endret)

Slettet..

Endret av MorUgle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...