Populært innlegg Heisann1234 Skrevet 8. april 2021 Populært innlegg #39321 Skrevet 8. april 2021 Har jeg forstått det riktig? Hu sto opp i dag, løpte på mølla og avsluttet med en netfit økt? Filmet seg selv med filter, innsugd mage i magetopp, også "ei litta" kveldsøkt seinere på kvelden? Dette kan jo umulig være normalt. Jeg skjønner ikke hva hun prøver å formidle til oss. Det er overhode ikke inspirerende og helt urealistisk for alle andre friske normale mennesker som ikke har tvangstanker om ernæring og trening. Også skjønner jeg heller ikke hvorfor hu aldri tar hviledag? Kroppen må jo faktisk restituere seg for å ikke overbelaste det og faktisk få positive resultater av treningen. 58
Keaton Skrevet 8. april 2021 #39322 Skrevet 8. april 2021 Det kan være en idé å trene før du har spist, i hvert fall hvis målet er å forbrenne mest mulig. Hvis du trener på tom mage om morgenen vil du faktisk kunne øke fettforbrenningen og redusere bruken av karbohydratenergi. Grunnene til dette er fordi etter en natt med søvn, er karbohydratlagrene i kroppen vår nesten er tomme. Derfor må kroppen bruke fett som energi. http://www.ingridkristiansen.com/2018/07/13/tren-for-frokost-og-forbrenn-mer/ Kan ikke forestille meg at CBE har noe særlig fett som kan brukes som energi. 21
Rev. Revenge Skrevet 8. april 2021 #39323 Skrevet 8. april 2021 Kollontaj skrev (15 minutter siden): Det kan være en idé å trene før du har spist, i hvert fall hvis målet er å forbrenne mest mulig. Hvis du trener på tom mage om morgenen vil du faktisk kunne øke fettforbrenningen og redusere bruken av karbohydratenergi. Grunnene til dette er fordi etter en natt med søvn, er karbohydratlagrene i kroppen vår nesten er tomme. Derfor må kroppen bruke fett som energi. http://www.ingridkristiansen.com/2018/07/13/tren-for-frokost-og-forbrenn-mer/ Kan ikke forestille meg at CBE har noe særlig fett som kan brukes som energi. Dette er altså hva målgruppa utsettes for. Tren før du utsetter kroppen for unødvendige kalorier. Voksent, ansvarsfull wannabe-forbilde for egne og andres små. 29
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 8. april 2021 Populært innlegg #39324 Skrevet 8. april 2021 (endret) CBE virker besatt av å vise frem sin flate mage og smale midje. Nedenfor er et kjapt utvalg jeg fant etter å ha scrollet gjennom det siste årets innlegg. I tillegg til disse kommer mange innlegg om trening i tights/trenings bh og reklame for undertøy fra MyMuse. Jeg kjenner ingen i midten av 30-årene som går i korte topper som viser magen, utover på trening. Men mulig vennene mine er uvanlig konservative, hva vet jeg? Her er i alle fall et utvalg av antrekk fra året som har gått. I innlegget om vårrengjøring i sminkepungen var antrekket dette: Dette var antrekket da hun spilte spill og spiste pizza med familien i vinterferien: Dette antrekket valgte hun for å promotere "de deiligste joggedressene akkurat nå": CBE forbereder fredagstacoen til familien: For nyttårsfeiring med mann og barn hos foreldrene hennes var dette kjolevalget: Julefeiring med familien: Lutefiskmiddag med mann og barn hos foreldrene hennes før jul i fjor: CBE dekker barnas Halloweenbord: Joggedress for reise til/fra fotoshoot med B A Lion/Netfit: Antrekk for reise til fra fotoshoot for Netfit: Leker med barna i hagen: På kafe den første høstdagen: På hyttetur med familien. På date med LKE: Baker med barna (skjermdump for å fjerne mindreårig fra bildet, er linket til originalt bilde med mindreårig): Snart sommer: Føler seg fresh etter frisørtime: Lagt til: Beltet på bildet over⬆️ har hun brukt mange ganger med samme knute. Knuta er i mine øyne en måte å fremheve at hun er så slank at beltet er alt for langt for den smale midjen hennes. Endret 9. april 2021 av Christiane_W la til noe 68
Roadrunner Skrevet 9. april 2021 #39325 Skrevet 9. april 2021 Lin11 skrev (8 timer siden): Tviler på korona skulle være en brems? For mange av idrettskjendisene i Norge har korona gitt de arbeid. NRK bruker mange av de, blant annet Yngvar brukes på mange arenaer. Han er PT for diabetesforbundet. Fitfocus har fått en skikkelig oppsving under koronatiden. Jeg tror ikke mangel på engasjement rundt NetFit er basert på tidspunkt, men mer at det ikke er fengende eller engasjerende. Tror ikke jeg vet om en norsk treningsfigur over 30 som er så sterkt sminket under trening eller er så stiv i bevegelsene som CBE. Det er ikke autentisk rett og slett. minimymlen skrev (8 timer siden): Ødela? De fikk jo en fantastisk mulighet til å ta netfit, som de har jobbet med "i flere år" opp og frem servert på et sølvfat! Det er jo faktisk helt merkelig at de, av alle, som er eksperter på trening, sosiale medier og til og med hadde en app på gang ikke grep denne muligheten til å komme seg opp og frem! Jeg er helt enig med dere begge, det bare fremkom altfor dårlig i innlegget mitt. Manglet et par " på "ødela" blant annet. De har jo brukt en evighet på NetFit og lansering av tilhørende app. Med pandemien kom plutselig økt behov og etterspørsel etter nettopp online-trening, og dermed kom sølvfatet. Men de evnet ikke å kaste seg rundt, bli med på bølgen og gripe sjansen. Det var det mange andre som gjorde! Dermed tror jeg at siden det har kommet så mange gode alternativer til NetFit i løpet av det siste året, så har det strandet litt. De blir hengende etter, og engasjementet er tilsvarende. Tar gjerne feil, men om de virkelig VIL noe med NetFit så bør de vel få fingrene ut? Tydeliggjøre hva det er, lansere app og gi gass? Nå er det stort sett bare trening i monitor, ispedd søte hundebilder... 28
Klaraku78 Skrevet 9. april 2021 #39326 Skrevet 9. april 2021 lillevennen skrev (8 timer siden): Enig her. Vi har mange i næringslivet som sliter nå som ikke leverer "nødvendige" tjenester, men som like fullt er avhengig av inntekten for å overleve i disse tider. Mange sliter med tilgang av kunder nå, og om vi tar de hensynene vi må nå og bruker tjenestene så kan sikkert flere av disse overleve. Det er ikke nødvendig å klippe håret, men mange velger å gjøre det. Hverken frisører eller negledesignere kan sies å være høytlønnet og bak disse bedriftene står det kanskje noen som bare kjemper for å holde hodet over vann i denne tiden - som prøver å unngå permitteringer, som risikerer å miste dyktige ansatte som følge av usikkerheten og som kanskje risikerer å miste eget levebrød. Så som ekstra poeng nå kan man legge til "bruk din lokale frisør/negledesigner/massør (etc) nå og støtt lokalt næringsliv👍" i innlegg i Some😊 poeng både for næringsliv og for å holde folk der de hører hjemme - ikke dra med seg smitte til andre steder om restriksjoner tilsier at ikke det lar seg gjøre i egen kommune. Kanskje litt enig med deg, men nå skriver jo CBE spons/reklame da hun viser sine negler, så da har hun kanskje fått de gratis. Kan ikke se at det er med på å støtte lokalt næringsliv. Hun fikk jo til og med sponset tannlege. Da man ikke kan betale det engang selv, så virker det ikke som om hun tenker så mye over å støtte lokalt næringsliv. 27
Gull vaffel Skrevet 9. april 2021 #39327 Skrevet 9. april 2021 Christiane_W skrev (6 timer siden): CBE virker besatt av å vise frem sin flate mage og smale midje. Nedenfor er et kjapt utvalg jeg fant etter å ha scrollet gjennom det siste årets innlegg. I tillegg til disse kommer mange innlegg om trening i tights/trenings bh og reklame for undertøy fra MyMuse. Jeg kjenner ingen i midten av 30-årene som går i korte topper som viser magen, utover på trening. Men mulig vennene mine er uvanlig konservative, hva vet jeg? Her er i alle fall et utvalg av antrekk fra året som har gått. I innlegget om vårrengjøring i sminkepungen var antrekket dette: Dette var antrekket da hun spilte spill og spiste pizza med familien i vinterferien: Dette antrekket valgte hun for å promotere "de deiligste joggedressene akkurat nå": CBE forbereder fredagstacoen til familien: For nyttårsfeiring med mann og barn hos foreldrene hennes var dette kjolevalget: Julefeiring med familien: Lutefiskmiddag med mann og barn hos foreldrene hennes før jul i fjor: CBE dekker barnas Halloweenbord: Joggedress for reise til/fra fotoshoot med B A Lion/Netfit: Antrekk for reise til fra fotoshoot for Netfit: Leker med barna i hagen: På kafe den første høstdagen: På hyttetur med familien. På date med LKE: Baker med barna (skjermdump for å fjerne mindreårig fra bildet, er linket til originalt bilde med mindreårig): Snart sommer: Føler seg fresh etter frisørtime: Lagt til: Beltet på bildet over⬆️ har hun brukt mange ganger med samme knute. Knuta er i mine øyne en måte å fremheve at hun er så slank at beltet er alt for langt for den smale midjen hennes. Her tror jeg du leser altfor mye inn i bildene/antrekkene. Og den belte knuten er ganske populær ser den overalt på nette. Greit at hun gjør mye kritikkverdig men at hu går mye med korte topper er ikke en av de. Jeg liker mye av det samme. Og fyller 30 i år. 14
Populært innlegg blåbærpai Skrevet 9. april 2021 Populært innlegg #39328 Skrevet 9. april 2021 Gull vaffel skrev (7 minutter siden): Her tror jeg du leser altfor mye inn i bildene/antrekkene. Og den belte knuten er ganske populær ser den overalt på nette. Greit at hun gjør mye kritikkverdig men at hu går mye med korte topper er ikke en av de. Jeg liker mye av det samme. Og fyller 30 i år. Dette er jo bare en brøkdel av eksponeringen av smal midje. Hva med alle øktene hun publiserer hver bidige dag med selfies foran speilet i kjelleren? Eller når hun skal lage ett eller annet på kjøkkenet, eller skal vise frem sminke.. den smale midja er ALLTID i fokus! Kombinert med at hun selv presterer å si at hun fikk gnagsår av visse tights, fordi hun er så smal i midjen.. må bare understreke det liksom. @Christiane_W ser det samme som meg.. Mulig bedriften failer på å formidle så mangt, men akkurat her er det vel ingenting å stusse på. 50
Gjest Finlay Skrevet 9. april 2021 #39329 Skrevet 9. april 2021 Christiane_W skrev (6 timer siden): CBE virker besatt av å vise frem sin flate mage og smale midje. Nedenfor er et kjapt utvalg jeg fant etter å ha scrollet gjennom det siste årets innlegg. I tillegg til disse kommer mange innlegg om trening i tights/trenings bh og reklame for undertøy fra MyMuse. Jeg kjenner ingen i midten av 30-årene som går i korte topper som viser magen, utover på trening. Men mulig vennene mine er uvanlig konservative, hva vet jeg? Her er i alle fall et utvalg av antrekk fra året som har gått. I innlegget om vårrengjøring i sminkepungen var antrekket dette: Dette var antrekket da hun spilte spill og spiste pizza med familien i vinterferien: Dette antrekket valgte hun for å promotere "de deiligste joggedressene akkurat nå": CBE forbereder fredagstacoen til familien: For nyttårsfeiring med mann og barn hos foreldrene hennes var dette kjolevalget: Julefeiring med familien: Lutefiskmiddag med mann og barn hos foreldrene hennes før jul i fjor: CBE dekker barnas Halloweenbord: Joggedress for reise til/fra fotoshoot med B A Lion/Netfit: Antrekk for reise til fra fotoshoot for Netfit: Leker med barna i hagen: På kafe den første høstdagen: På hyttetur med familien. På date med LKE: Baker med barna (skjermdump for å fjerne mindreårig fra bildet, er linket til originalt bilde med mindreårig): Snart sommer: Føler seg fresh etter frisørtime: Lagt til: Beltet på bildet over⬆️ har hun brukt mange ganger med samme knute. Knuta er i mine øyne en måte å fremheve at hun er så slank at beltet er alt for langt for den smale midjen hennes. Hun har jo virkelig en flat mage, og er kanskje stolt over den🤔 Det som slår meg er: Hvor er det blitt av rumpa? Spesielt på bildet i den hvite joggedressen. Den er borte!😅
Populært innlegg minimymlen Skrevet 9. april 2021 Populært innlegg #39330 Skrevet 9. april 2021 Det som slår meg mest på bildene i innlegget over er hvor oppstilt, kunstig og lite levende hun ser ut på samtlige bilder. 51
Gjest Xstrella Skrevet 9. april 2021 #39331 Skrevet 9. april 2021 minimymlen skrev (2 minutter siden): Det som slår meg mest på bildene i innlegget over er hvor oppstilt, kunstig og lite levende hun ser ut på samtlige bilder. Jeg ser bare livløst og stivt blikk. Oppblåst fillers og restylane ansikt. Og en enorm selvdigging.
Gasellen Skrevet 9. april 2021 #39332 Skrevet 9. april 2021 Christiane_W skrev (7 timer siden): CBE virker besatt av å vise frem sin flate mage og smale midje. Nedenfor er et kjapt utvalg jeg fant etter å ha scrollet gjennom det siste årets innlegg. I tillegg til disse kommer mange innlegg om trening i tights/trenings bh og reklame for undertøy fra MyMuse. Jeg kjenner ingen i midten av 30-årene som går i korte topper som viser magen, utover på trening. Men mulig vennene mine er uvanlig konservative, hva vet jeg? Her er i alle fall et utvalg av antrekk fra året som har gått. I innlegget om vårrengjøring i sminkepungen var antrekket dette: Dette var antrekket da hun spilte spill og spiste pizza med familien i vinterferien: Dette antrekket valgte hun for å promotere "de deiligste joggedressene akkurat nå": CBE forbereder fredagstacoen til familien: For nyttårsfeiring med mann og barn hos foreldrene hennes var dette kjolevalget: Julefeiring med familien: Lutefiskmiddag med mann og barn hos foreldrene hennes før jul i fjor: CBE dekker barnas Halloweenbord: Joggedress for reise til/fra fotoshoot med B A Lion/Netfit: Antrekk for reise til fra fotoshoot for Netfit: Leker med barna i hagen: På kafe den første høstdagen: På hyttetur med familien. På date med LKE: Baker med barna (skjermdump for å fjerne mindreårig fra bildet, er linket til originalt bilde med mindreårig): Snart sommer: Føler seg fresh etter frisørtime: Lagt til: Beltet på bildet over⬆️ har hun brukt mange ganger med samme knute. Knuta er i mine øyne en måte å fremheve at hun er så slank at beltet er alt for langt for den smale midjen hennes. Asså. Mesteparten av antrekkene er vel ikke noe å henge seg opp i vel? Er det bare tenåringer som kan vise mage eller gå i hettegenser? Hadde kledd meg pent selv hadde jeg hatt sånn kropp. 8
Gjest Lin11 Skrevet 9. april 2021 #39333 Skrevet 9. april 2021 Når verdien i firma er basert på overfladisk utseende fokus og posering med innsuga mage og svai rygg.
Pæddan Skrevet 9. april 2021 #39334 Skrevet 9. april 2021 (endret) Gasellen skrev (10 minutter siden): Asså. Mesteparten av antrekkene er vel ikke noe å henge seg opp i vel? Er det bare tenåringer som kan vise mage eller gå i hettegenser? Hadde kledd meg pent selv hadde jeg hatt sånn kropp. Er ikke alt som blir pent eller flatterende på mennesker over 30 dessverre. Å gå med bar mage nærmere 35 år ser ikke helt bra ut i mine øyne. Ei heller lettkledde komåtablikk fra sengekanten med mindreårige i heimen. Den ene klarer nok fint selv å google navnet til sin mor i alder av 7 år. Har en på samme på alder og han googler det meste både på norsk og engelsk. Unger i dag er smarte og mer smarte enn oss voksne til tider. Endret 9. april 2021 av Pæddan 34
Grennellik Skrevet 9. april 2021 #39335 Skrevet 9. april 2021 minimymlen skrev (34 minutter siden): Det som slår meg mest på bildene i innlegget over er hvor oppstilt, kunstig og lite levende hun ser ut på samtlige bilder. Kanskje hun er litt dø på innsiden? 6
Gjest tranedatter Skrevet 9. april 2021 #39336 Skrevet 9. april 2021 Finlay skrev (1 time siden): Hun har jo virkelig en flat mage, og er kanskje stolt over den🤔 Det som slår meg er: Hvor er det blitt av rumpa? Spesielt på bildet i den hvite joggedressen. Den er borte!😅 likermegher skrev (1 time siden): Den er så flat at den går innover😆 minimymlen skrev (1 time siden): Det som slår meg mest på bildene i innlegget over er hvor oppstilt, kunstig og lite levende hun ser ut på samtlige bilder. Don't breath, pose! Danae | Angles + Self Love (@danaemercer) • Foton och videoklipp på Instagram Så hvordan kroppen til cbe ser ut egentlig, er det bare familien som vet. Og den er nok like flott, om ikke enda mer flott og naturlig uten posering og "lys og skygge". ❤️
Hallepalle2 Skrevet 9. april 2021 #39337 Skrevet 9. april 2021 minimymlen skrev (2 timer siden): Det som slår meg mest på bildene i innlegget over er hvor oppstilt, kunstig og lite levende hun ser ut på samtlige bilder. Hun poserer, i tilnærmet identisk stilling på alle bilder. På bildet med grønn bluse og hvit bukse kunne hun nesten like godt vært en utstillingsdukke. Pene bilder, men null utstråling og sjarm. 27
Gjest22 Skrevet 9. april 2021 #39338 Skrevet 9. april 2021 Hvis man blar tilbake på blogg/insta noen år, så gikk hun jo nesten aldri i bar mage og trente da i hva jeg vil kalle mer normale treningsklær med tights og singlet/tskjorte.. En instastory fra i går hvor hun legger ut litt av en tik-tok film og leker søt mens hun later som hun spiser smoothie, så er jo hele fokuset bare denne magen hennes. Hun greier jo alltid å få med den i bildet, uansett hva annet budskap er i snappen. Det er alltid magen som er midt i kamera, så fokuset mitt blir hvertfall alltid dratt dit. 40
Gjest Maayaaa Skrevet 9. april 2021 #39339 Skrevet 9. april 2021 Hun har jo en fantastisk fin kropp, og jobber åpenbart hardt for å være så smal. Målbevisstheten hennes fascinerer meg, og jeg innrømmer gjerne at jeg skulle ønske jeg hadde helse til å trene like hardt. Jeg har alltid elsket å trene på grunn av endorfinkicket det gir og følelsen av å ha en sterk kropp, og hadde i min tid også vaskebrett. Men det var aldri målet, det var bare et naturlig resultat av treningsmengden, og jeg tenkte aldri på at jeg skulle vise frem "resultatet" av treningen. Dessverre fokuserer CBE i SoMe så ensidig på kropp, utseende, trening og flat mage at det fremstår som noe helt annet enn sunt. I tillegg bruker hun tilsynelatende vanvittige mengder tid og penger på hår/negler/sminke/fillers, og med heftig filterbruk så falmer inntrykket av "treningsglad småbarnsmamma". Som før nevnt er det mange influensere som trener minst like mye, og som klarer å formidle ekte treningsglede uten all staffasjen (ingen nevnt, ingen glemt). Klærne reflekterer bare hennes behov for bekreftelse på at hun er tynn. Teft for stil og mote har hun aldri hatt.
Emma_123 Skrevet 9. april 2021 #39340 Skrevet 9. april 2021 Christiane_W skrev (11 timer siden): CBE virker besatt av å vise frem sin flate mage og smale midje. Nedenfor er et kjapt utvalg jeg fant etter å ha scrollet gjennom det siste årets innlegg. I tillegg til disse kommer mange innlegg om trening i tights/trenings bh og reklame for undertøy fra MyMuse. Jeg kjenner ingen i midten av 30-årene som går i korte topper som viser magen, utover på trening. Men mulig vennene mine er uvanlig konservative, hva vet jeg? Her er i alle fall et utvalg av antrekk fra året som har gått. I innlegget om vårrengjøring i sminkepungen var antrekket dette: Dette var antrekket da hun spilte spill og spiste pizza med familien i vinterferien: Dette antrekket valgte hun for å promotere "de deiligste joggedressene akkurat nå": CBE forbereder fredagstacoen til familien: For nyttårsfeiring med mann og barn hos foreldrene hennes var dette kjolevalget: Julefeiring med familien: Lutefiskmiddag med mann og barn hos foreldrene hennes før jul i fjor: CBE dekker barnas Halloweenbord: Joggedress for reise til/fra fotoshoot med B A Lion/Netfit: Antrekk for reise til fra fotoshoot for Netfit: Leker med barna i hagen: På kafe den første høstdagen: På hyttetur med familien. På date med LKE: Baker med barna (skjermdump for å fjerne mindreårig fra bildet, er linket til originalt bilde med mindreårig): Snart sommer: Føler seg fresh etter frisørtime: Lagt til: Beltet på bildet over⬆️ har hun brukt mange ganger med samme knute. Knuta er i mine øyne en måte å fremheve at hun er så slank at beltet er alt for langt for den smale midjen hennes. For å være ærlig blir dette fryktelig rart av deg. Hun har lov å gå i akkurat det hun har lyst å gå i?! Det er hennes kropp og liv. Og at hun godt mulig er forfengelig og liker å vise frem kroppen er vel ikke kriminelt. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå