Isild Skrevet 10. april 2021 #39421 Skrevet 10. april 2021 MorUgle skrev (2 minutter siden): Det er noe jeg har lurt på... CBE og LKE blokkerer brukere som er kritiske til de. Tenker de ikke at kritikerne kanskje er de som leser mest. De må jo tape masse lesere/klikk på dette... Bare lurer jeg altså. Det å slette/blokkere alle som spør om noe de ikke liker, synliggjør også hvor få det faktisk er som følger det de gjør fordi de syns det er supert (supert, eller evt "hot", "sexy", "wow", "", "🔥" eller "🍑") Det er jo egentlig svært få kommentarer både på blogg og IG. "Alle" disse som tydeligvis spør om hvor alt mulig er fra- de må spørre i private meldinger - for det er sjelden vi ser mange spørsmål om dette. 29
MorUgle Skrevet 10. april 2021 #39422 Skrevet 10. april 2021 Inocybe skrev (6 minutter siden): Sjansen for at vi smitter andre er lik null. Sitat LKE. Er det ingen grense for hvor tett og påståelig det er lov å være? Selv om det skulle være slik at foreldrenes hans er vaksinerte og CBE og LKE hadde Covid da de var så syke, så er sjansen fortsatt ikke lik null basert på det labre smittevern de selv har publisert av kontakt mellom seg og hans foreldre. Typisk wannabe scientist det der. Fullstendig enig. 11
odipodis Skrevet 10. april 2021 #39423 Skrevet 10. april 2021 Hvorfor holdt de seg ikke bare hjemme om de ikke hadde lyst å risikere å smitte noen? 🤦♀️ 26
MoKath Skrevet 10. april 2021 #39424 Skrevet 10. april 2021 9 minutter siden, odipodis said: Hvorfor holdt de seg ikke bare hjemme om de ikke hadde lyst å risikere å smitte noen? 🤦♀️ Fordi de da "måtte" sosialisere med mange flere i Sarpsborg og risikere å smitte mange. De burde egentlig ha takk. 47
Inocybe Skrevet 10. april 2021 #39425 Skrevet 10. april 2021 MoKath skrev (8 minutter siden): Fordi de da "måtte" sosialisere med mange flere i Sarpsborg og risikere å smitte mange. De burde egentlig ha takk. Stemmer det. Det er jo ikke mulig å holde avstand og følge smittevernsanbefalingene i Sarpsborg. Der i mot er det enkelt på Dovre. Det må vi jo forså. 28
Surikatt Skrevet 10. april 2021 #39426 Skrevet 10. april 2021 De kunne hatt med smitte??? Da må de jo holde seg hjemme. 21
Mrs Bella Skrevet 10. april 2021 #39427 Skrevet 10. april 2021 FotbaIlflua skrev (2 timer siden): Når han hun dokumentert at hun trener tung styrke? Hun har selv sagt at hun trener tung styrke i kommentarfeltet på egen blogg i innlegget 29.03.21 intervaller på bane og god påske: ‘Jeg prøver å løpe 5-6 ganger i uka, og styrke 2-4 ganger 🙂 Da veksler jeg mellom Netfit-økter og tung styrketrening.’ 9
Nikea Skrevet 10. april 2021 #39428 Skrevet 10. april 2021 Ultiva skrev (4 timer siden): Når til og med samarbeidet med appens annonsør går ut på dato før appen blir lansert... 🙈 Andre kastet seg på vinnertoget når det gikk, og stablet nett-trening på beina i løpet av et par uker etter lockdown. CBE og LKE derimot, fortsatte ufortrødent i sin egen boble og bruker fremdeles mesteparten av arbeidsdagene på egentrening og selfies, samt å boltre seg med skyggelegging av magemuskler og selvlysende tannbleking. https://imgur.com/a/2scLAWs Arbeidskapasitet og arbeidsmoral fremstår oppsiktsvekkende laber selv etter influenserstandard, hele fire år (!) etter at planleggingen med netfit startet. De fant muligens ut at det ble mindre jobb å heller kjøpe seg en instavennlig hund de kunne ta bilder av 🤔 Det bildet minner meg om da Ross bleket tennene i Friends 😅 49
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 10. april 2021 Populært innlegg #39429 Skrevet 10. april 2021 odipodis skrev (1 time siden): Hvorfor holdt de seg ikke bare hjemme om de ikke hadde lyst å risikere å smitte noen? 🤦♀️ Hva er sammenhengen i denne saken her? For Eriksens VAR jo tett på foreldrene til LKE da de var på hytta, de var der inne til måltider og de dusjet hunden i dusjen deres, med mindre annekset plutselig utviklet et kjøkken med bordplass og et stort bad? Lars Kristian la ut bilde av dem da de satt tett sammen i skiløypa, så den anbefalte avstanden på 2 meter var uansett brutt, så hva er det hun mener med at hun KUNNE hatt med smitte og ikke ville smitte foreldrene og omvendt? Dette er jo bare tull og dama sier noe helt annet enn det hun gjør. 53
Stjernekikkeren Skrevet 10. april 2021 #39430 Skrevet 10. april 2021 MorUgle skrev (2 timer siden): Svar fra LKE anng påsketur te hytta: https://imgur.com/gallery/feQedmP Ps. Det er fire bilder. Det er fortsatt rødt i Særp... https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/aP95W5/regjeringen-lettelser-i-tiltak-for-noen-av-kommunene-i-viken Ok, så hva er rett, at i følge LKE var sjansen for å smitte noen lik null, eller CBE som "holdt avstand" fordi de KUNNE smittet/bli smittet? 24
Gjest CecilieX Skrevet 10. april 2021 #39431 Skrevet 10. april 2021 (endret) Finlay skrev (På 9.4.2021 den 8.15): Hun har jo virkelig en flat mage, og er kanskje stolt over den🤔 Det som slår meg er: Hvor er det blitt av rumpa? Spesielt på bildet i den hvite joggedressen. Den er borte!😅 I går leste jeg dette innlegget og skrev følgende: Kan det handle om omprofilering? LKE ser jo ut til å rette seg mot å coache ultraløpere og det virker som dette nå er det som er «goals». Nå er det fokus på løping ute og en hund som trenger mye trening og stimuli utendørs. Så valgte jeg å ikke poste det, fordi jeg var usikker på om jeg kunne belegge det med dokumentasjon og at det handlet mer om en løs tanke. Gitt de siste sider her, hvor det dokumenteres at det nå er løping og tung styrketrening som gjelder, så bekreftes antagelsen min. Det er er skifte i hva som må er idealet. Da må rompefokuset vekk. Nå er det «løperkropp» som er idealet. Og med det følger det en rekke nye rekvisitter. Nå er det ikke lenger veskehund som gjelder nå er det diger polarhund. Identitetsforvirringen må være total. Nå er det nytt narrativ som gjelder. Og jeg lurer reelt på hvem som styrer skuta nå. Det ser ut som alt som kan minne om rosablogging og husmortrim er forlatt. Blir veldig spennende å se om de som lot seg friste av det blir med over i beinhard trening mot ultraløp. Igjen skalter og valter de med bloggen og frontfiguren fordi de nå har ombestemt hva som er idealet. Ingen endrer vel personlighet og interessert på denne måten? Ikke uten at det går ut over troverdigheten. Dette er jo LKE sine interesser som han har forsøkt å bygge eget levebrød av, med konti og blogging (ernæring) og tilbud om coaching. Men når det ikke lykkes så prøver de å implementere dette i det om engang var flaggskipet og der følgere allerede er opparbeidet. Som sagt, det blir interessant å se om også følgerne endrer interesser. Endret 10. april 2021 av CecilieX Tidsdemens. Tida flyr jammen fort
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 10. april 2021 Populært innlegg #39432 Skrevet 10. april 2021 Stjernekikkeren skrev (21 minutter siden): Ok, så hva er rett, at i følge LKE var sjansen for å smitte noen lik null, eller CBE som "holdt avstand" fordi de KUNNE smittet/bli smittet? Ifølge Caroline Berg Eriksen fulgte de alle anbefalinger og smitteverntiltak. Dokumentert med en skjermdump lengre bak i tråden her, fra omkring før påsketuren til Dovre. Selv har jeg stusset på hvordan de har klemt inn to voksne, to barn, en hund, kokeplate, stormkjøkken, bålpanne, kjøleskap, frokostbord, dusj, dobbeltseng med sengehems, støvler, skiklær og annet pikpakk i et 15 kvm stort anneks. Bålpanna og alkohol på en platting med levegg av pleksiglass har de publisert ofte, da. Og så har de gått et par skiturer og jogget litt alene uten barn og hund. De satt vel pent inne i annekset, de da. 58
Stjernekikkeren Skrevet 10. april 2021 #39433 Skrevet 10. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (13 minutter siden): Ifølge Caroline Berg Eriksen fulgte de alle anbefalinger og smitteverntiltak. Dokumentert med en skjermdump lengre bak i tråden her, fra omkring før påsketuren til Dovre. Selv har jeg stusset på hvordan de har klemt inn to voksne, to barn, en hund, kokeplate, stormkjøkken, bålpanne, kjøleskap, frokostbord, dusj, dobbeltseng med sengehems, støvler, skiklær og annet pikpakk i et 15 kvm stort anneks. Bålpanna og alkohol på en platting med levegg av pleksiglass har de publisert ofte, da. Og så har de gått et par skiturer og jogget litt alene uten barn og hund. De satt vel pent inne i annekset, de da. Merkelig at CBE som dokumenterer alt fra svetteflekker til altfor store tights ikke klarte å legge ut et eneste bilde av hvordan det så ut inne i annekset. Vi fikk dog se et bilde av et egg på et fat, og fanget hennes i blondenattkjole. Ikke dårlig gjort å ha SÅ god plass blant alle folkene og greiene på 15kvm at man kan breie seg med tallerkener og bestikk rundt et bord. Jeg hadde sett for meg familien krøket sammen skulder mot skulder med fat i fanget. Men, er vel en helt fantastisk romløsning der som vi alle går glipp av, da. 44
NewStart87 Skrevet 10. april 2021 #39434 Skrevet 10. april 2021 Hva er vitsen med å legge ut film av datteren sin? Deler barndommen til en intetanende unge sånn. 40
Mrs Bella Skrevet 10. april 2021 #39435 Skrevet 10. april 2021 Enig med deg, @CecilieX. Omprofilering, ja... Han måtte avbryte den planlagte langturen sin her om dagen da han underveis gikk næringstom, ref Strava og instastory den dagen. Det skorter nok på kompetanse og erfaring. 37
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 10. april 2021 Populært innlegg #39436 Skrevet 10. april 2021 Angående manglende bilder fra annekset: Jeg går utifra at vi alle skjønner at hvis dette med den perfekte romløsningen av annekset stemte så hadde Caroline delt dette med oss, spesielt for å vise at vi skeptikere tar feil. Om jeg hadde vært i hennes situasjon og virkelig snakket sant om annekset så hadde jeg delt bilder og gjerne film for å motbevise skeptikerne. Snakket Caroline sant hadde hun garantert gjort det samme. Caroline deler vanligvis bilder og film på Instagram stories fra morgen til kveld, under påsketuren ble det påfallende stille etter ettermiddagen og dagens skitur og joggetur var fullført. Vi fikk aldri sett de koselige kveldene inne i annekset...og vi vet alle hvorfor. 63
odipodis Skrevet 10. april 2021 #39437 Skrevet 10. april 2021 Stjernekikkeren skrev (1 time siden): Hva er sammenhengen i denne saken her? For Eriksens VAR jo tett på foreldrene til LKE da de var på hytta, de var der inne til måltider og de dusjet hunden i dusjen deres, med mindre annekset plutselig utviklet et kjøkken med bordplass og et stort bad? Lars Kristian la ut bilde av dem da de satt tett sammen i skiløypa, så den anbefalte avstanden på 2 meter var uansett brutt, så hva er det hun mener med at hun KUNNE hatt med smitte og ikke ville smitte foreldrene og omvendt? Dette er jo bare tull og dama sier noe helt annet enn det hun gjør. Her er noen av kommentarene før de jeg postet. Umulig å ta bilder i annekset, visstnok 😌 11
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 10. april 2021 Populært innlegg #39438 Skrevet 10. april 2021 odipodis skrev (Akkurat nå): Her er noen av kommentarene før de jeg postet. Umulig å ta bilder i annekset, visstnok 😌 Sannheten er: Vi kunne ikke dele bilder av at vi egentlig var i hytta siden vi pga Covid 19 egentlig skulle holde oss i annekset. 68
FotbaIlflua Skrevet 10. april 2021 #39439 Skrevet 10. april 2021 NewStart87 skrev (26 minutter siden): Sannheten er: Vi kunne ikke dele bilder av at vi egentlig var i hytta siden vi pga Covid 19 egentlig skulle holde oss i annekset. Alternativt; det er umulig å ta delikate bilder av 15 kvadratmeter fulle av mennesker og oppakning. Jeg har ingen tro på at de kun har vært på annekset, bare så det er sagt. 30
FotbaIlflua Skrevet 10. april 2021 #39440 Skrevet 10. april 2021 Mrs Bella skrev (2 timer siden): Hun har selv sagt at hun trener tung styrke i kommentarfeltet på egen blogg i innlegget 29.03.21 intervaller på bane og god påske: ‘Jeg prøver å løpe 5-6 ganger i uka, og styrke 2-4 ganger 🙂 Da veksler jeg mellom Netfit-økter og tung styrketrening.’ Hva hun selv skriver er ikke dokumentasjon for at dette faktisk blir gjort. Jeg følger henne relativt tett i flere kanaler, og har aldri noensinne sett henne løfte noe som kan ligne på tunge vekter. Om hun trener tung styrke 2-4 ganger pr uke, hvorfor legger hun aldri ut video eller bilder (ikke oppstilte bilder hvor vi ser at hun hverken løfter eller trener) av dette, kun kroppsvekt og løping? 35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå