Gasellen Skrevet 10. april 2021 #39441 Skrevet 10. april 2021 Pæddan skrev (På 9.4.2021 den 9.21): Er ikke alt som blir pent eller flatterende på mennesker over 30 dessverre. Å gå med bar mage nærmere 35 år ser ikke helt bra ut i mine øyne. Ei heller lettkledde komåtablikk fra sengekanten med mindreårige i heimen. Den ene klarer nok fint selv å google navnet til sin mor i alder av 7 år. Har en på samme på alder og han googler det meste både på norsk og engelsk. Unger i dag er smarte og mer smarte enn oss voksne til tider. Nei asså. Jeg er enig i at det er rart å være i midten av 30 åra og fremdeles være såå opphengt i kropp og utseende. Men synes ikke kjolen hennes fra halloweenfesten er ille feks. Er det det at hun viser skuldre? Alle de kjolene der er jo fine for alle aldersgrupper. Det er jo ikke slik at når man fyller 28 må man rydde ut av klesskapet sitt og bare kjøpe høyhalsede gensere, bukser og sloggitruser fordi man er blitt for gammel for blondeundertøy og kjoler med høyt snitt. Det er så mye å ta denne dama på. Synes det blir feil å fokusere på at hun liker hettegensere og cocktailkjoler. 15
Stjernekikkeren Skrevet 10. april 2021 #39442 Skrevet 10. april 2021 odipodis skrev (1 time siden): Her er noen av kommentarene før de jeg postet. Umulig å ta bilder i annekset, visstnok 😌 Men det forklarer ikke hvorfor det ikke er bilder av de mens de koser seg med brettspill og påskekos inne i annekset, der de jo bodde, de overnattet vel ikke ute under bar himmel og BARE var ute fra morgen til kveld? Ingenting her henger på greip. 28
Rev. Revenge Skrevet 10. april 2021 #39443 Skrevet 10. april 2021 (endret) Stjernekikkeren skrev (1 time siden): Merkelig at CBE som dokumenterer alt fra svetteflekker til altfor store tights ikke klarte å legge ut et eneste bilde av hvordan det så ut inne i annekset. Vi fikk dog se et bilde av et egg på et fat, og fanget hennes i blondenattkjole. Ikke dårlig gjort å ha SÅ god plass blant alle folkene og greiene på 15kvm at man kan breie seg med tallerkener og bestikk rundt et bord. Jeg hadde sett for meg familien krøket sammen skulder mot skulder med fat i fanget. Men, er vel en helt fantastisk romløsning der som vi alle går glipp av, da. Det ble forøvrig publisert et bilde av orange ski (korrigerer, hvite Atomic ski med kvinneansikt i orange toner) foran annekset i forkant av påskerenn. Det var ingen platting med glasslevegg rundt annekset, så hvor bålpanna de brukte til å lage mat på og satt ved står kan man jo lure på. Endret 10. april 2021 av Revenge o'Cavatina 34
Surikatt Skrevet 10. april 2021 #39444 Skrevet 10. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Ifølge Caroline Berg Eriksen fulgte de alle anbefalinger og smitteverntiltak. Dokumentert med en skjermdump lengre bak i tråden her, fra omkring før påsketuren til Dovre. Selv har jeg stusset på hvordan de har klemt inn to voksne, to barn, en hund, kokeplate, stormkjøkken, bålpanne, kjøleskap, frokostbord, dusj, dobbeltseng med sengehems, støvler, skiklær og annet pikpakk i et 15 kvm stort anneks. Bålpanna og alkohol på en platting med levegg av pleksiglass har de publisert ofte, da. Og så har de gått et par skiturer og jogget litt alene uten barn og hund. De satt vel pent inne i annekset, de da. Ja, det var ikke noe problem 😊 5
Gjest CecilieX Skrevet 10. april 2021 #39445 Skrevet 10. april 2021 Hva gjelder omprofilering. Mener å huske at det tidligere var antrekksposter med reklame for ulike annonsører. Gikk gjennom antrekksposter i løpet av 2021. Foruten å lese på meg kvalme av overdosen av søta, snille du og fineste fina brukt i kommentarfeltet (snakker voksne kvinner til hverandre på denne måten???), så finner jeg ikke reklame for vanlige antrekk. De følger samme mal da, for det dukker alltid opp en leser som spør. Her er klær fra Zara og Gina og andre små annonsører, men CBE er ikke funnet attraktiv nok til å få betalt. Og så må det nok sminkes noen blåmerker etter at CBE møter seg selv i døra og reklamerer for en veske fra Ideal. Hva med Adax-kolleksjonen som hun var så fornøyd med? De var jo alt hun hadde drømt om, inkl en veske av samme størrelse og type. Er de utrendy? Utslitt? Siden hun nå trenger en ny?
NewStart87 Skrevet 10. april 2021 #39446 Skrevet 10. april 2021 Tenk å ha et liv som baserer seg så på utseende og kropp. 17
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 10. april 2021 Populært innlegg #39447 Skrevet 10. april 2021 Tenk å ha et liv som baserer seg så på å publisere bilder av utseende og kropp med filter, og vrøvle om at sminken er på. 50
Gjest Lin11 Skrevet 10. april 2021 #39448 Skrevet 10. april 2021 NewStart87 skrev (11 minutter siden): Tenk å ha et liv som baserer seg så på utseende og kropp. Hvorfor er det ikke merket? Er ikke morgenkåpen fra MyMuse? Har også fått med meg at det er titalls innlegg på Netfit for Balion som ikke er merket.
Hallepalle2 Skrevet 10. april 2021 #39449 Skrevet 10. april 2021 NewStart87 skrev (16 minutter siden): Tenk å ha et liv som baserer seg så på utseende og kropp. Dette er sminke for å bake og leke i hagen?!? 21
Stjernekikkeren Skrevet 10. april 2021 #39450 Skrevet 10. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (36 minutter siden): Det ble forøvrig publisert et bilde av orange ski (korrigerer, hvite Atomic ski med kvinneansikt i orange toner) foran annekset i forkant av påskerenn. Det var ingen platting med glasslevegg rundt annekset, så hvor bålpanna de brukte til å lage mat på og satt ved står kan man jo lure på. Ja, ikke sant. Det går ikke an å forholde seg til ting de sier, for de gjør likevel det som passer de best uansett. 15
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 10. april 2021 Populært innlegg #39451 Skrevet 10. april 2021 Jeg mener det er skadelig å legge verdien sin og fokuset sitt så kraftig på utseende som det bloggere og influensere gjør, Caroline Berg Eriksen inkludert. Hva så om hennes mage var flat etter fødsel, mens andres ikke er det? Gjør det henne til noe bedre enn de som ser ut som de nettopp har født? I stede for å fokusere på at barnet var født og alle var friske og fine, skulle hun ut og bevise at det går an å se bra ut selv om man nettopp har poppet ut en unge. Selv mange år etterpå handler det om flat mage, utseende, kropp, trening, hår og sminke, og oppi dette vokser det opp to små jenter. Som om de ikke er nok utsatt av skjønnhets- og kroppspress som det er, de må vokse opp i et reir hvor kroppspress omtrent ble oppfunnet, beklager at jeg setter det så på spissen. Som det bildet over, er det sånn hun skal se ut når hun skal ut og herje med ungene i hagen? Hvorfor? Hvorfor er det DER fokuset ligger, igjen, utseendet. Har hun ingenting annet å komme med enn kropp og ansikt? Det kan jeg faktisk ikke helt tro... 57
Rev. Revenge Skrevet 10. april 2021 #39452 Skrevet 10. april 2021 (endret) Stjernekikkeren skrev (14 minutter siden): Ja, ikke sant. Det går ikke an å forholde seg til ting de sier, for de gjør likevel det som passer de best uansett. Og med dette i mente forbeholder jeg meg retten til å belyse og kritisere alt det uetiske og gråsoneaktige som publiseres i de offentlige kanalene som tilhører Treasures AS og Netfit AS på de plattformene jeg ikke blir sensurert så lenge det JEG publiserer er innafor de retningslinjer som gjelder. Og det går faktisk helt fint. Endret 10. april 2021 av Revenge o'Cavatina leif 24
Gjest Lin11 Skrevet 10. april 2021 #39453 Skrevet 10. april 2021 (endret) Stjernekikkeren skrev (12 minutter siden): Selv mange år (8 år) etterpå handler det om flat mage, utseende, kropp, trening, hår og sminke, og oppi dette vokser det opp to små jenter. Som om de ikke er nok utsatt av skjønnhets- og kroppspress som det er, de må vokse opp i et reir hvor kroppspress omtrent ble oppfunnet, beklager at jeg setter det så på spissen. Som det bildet over, er det sånn hun skal se ut når hun skal ut og herje med ungene i hagen? Hvorfor? Hvorfor er det DER fokuset ligger, igjen, utseendet. Har hun ingenting annet å komme med enn kropp og ansikt? Det kan jeg faktisk ikke helt tro... Når man ikke har fullført noe annet enn videregående utdanning og voksenlivet ditt handler om å selge inn kropp og utseende. Det er en skadelig boble. Trist at målet er å bli mer og mer lik enn gammel Hollywood frue. Annijor sa det så fint etter hun hadde vært på Farmen ;» det var godt å være utenfor boblen». Og mindreårige må forholde seg til denne boblen, fordi det er en familiebedrift. Endret 10. april 2021 av Lin11
Hallepalle2 Skrevet 10. april 2021 #39454 Skrevet 10. april 2021 https://www.minmote.no/#!/artikkel/23597042/kommentar-mister-fotballfrue-grepet Fascinerende å se at det seks år etter fremdeles er glanset magasin, magemuskler og lekre smoothie bowls som fyller dagene, og skjermene. 25
Gjest Xstrella Skrevet 10. april 2021 #39455 Skrevet 10. april 2021 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): https://www.minmote.no/#!/artikkel/23597042/kommentar-mister-fotballfrue-grepet Fascinerende å se at det seks år etter fremdeles er glanset magasin, magemuskler og lekre smoothie bowls som fyller dagene, og skjermene. Men det må jo selge, ellers ville det ikke vært lønnsomt. Hvis folk slutter å se på, like og kommentere så har hun ikke et publikum. Er som the Kardashian. De blir drøyere og drøyere de bildene de legger ut, for å selge. Kropp, utseende og bikini selger alltid, dessverre.
Marioposa Skrevet 10. april 2021 #39456 Skrevet 10. april 2021 (endret) Ofte vinglass på dagtid. Eller kanskje det bare er vann, saft, brus og juice i vinglass? Hvem vet? Bare CBE og LKE. Men vinglass. Veldig ofte vinglass. Endret 10. april 2021 av Marioposa 22
enkefru Skrevet 10. april 2021 #39457 Skrevet 10. april 2021 Sursøtsaus skrev (6 timer siden): Fint om folk i denne tråden kan begynne med en CW, altså Content Warning eller trigger warning TW før det publiseres skjermdumper av thinspo. Jeg har observert at mange her inne er eks-anoretikere eller har hatt andre spiseforstyrrelser eller usunne spise- og treningsvaner. Jeg er helt enig i at CBE fremmer et svært usunt treningsfokus og som en som også endelig har kommet seg ut av den dritten der så ønsker jeg at vi kan ta vare på hverandre og være obs på at slike bilder kan fremme tilbakefall. Dette er viktig å diskutere men la oss ta mer hensyn til de sårbare som er her inne og ser dette enn det CBE gidder å gjøre 😇 Det burde kanskje CBE også gjøre på sine IG-poster, stories og blogginnlegg... det er jo thinspo og pro-ana hele veien 😣 24
Mme Blavatsky Skrevet 10. april 2021 #39458 Skrevet 10. april 2021 41 minutter siden, Stjernekikkeren said: Jeg mener det er skadelig å legge verdien sin og fokuset sitt så kraftig på utseende som det bloggere og influensere gjør, Caroline Berg Eriksen inkludert. Hva så om hennes mage var flat etter fødsel, mens andres ikke er det? Gjør det henne til noe bedre enn de som ser ut som de nettopp har født? I stede for å fokusere på at barnet var født og alle var friske og fine, skulle hun ut og bevise at det går an å se bra ut selv om man nettopp har poppet ut en unge. Selv mange år etterpå handler det om flat mage, utseende, kropp, trening, hår og sminke, og oppi dette vokser det opp to små jenter. Som om de ikke er nok utsatt av skjønnhets- og kroppspress som det er, de må vokse opp i et reir hvor kroppspress omtrent ble oppfunnet, beklager at jeg setter det så på spissen. Som det bildet over, er det sånn hun skal se ut når hun skal ut og herje med ungene i hagen? Hvorfor? Hvorfor er det DER fokuset ligger, igjen, utseendet. Har hun ingenting annet å komme med enn kropp og ansikt? Det kan jeg faktisk ikke helt tro... Slik kan fokuset bli når drømmen din er å kunne vise andre kvinner at en graviditet ikke «ødelegger» kroppen, og dette faktisk er din største motivasjon. Intervjuet er nesten ti år gammelt, men fokuset på form fremfor funksjon later til å være uforandret. «My dream is to show other women that a pregnancy does not ruin your body. This is my biggest motivation.» (https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/) 37
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 10. april 2021 Populært innlegg #39459 Skrevet 10. april 2021 Marioposa skrev (4 minutter siden): Alkohol er viktig i CBE sitt liv. Ofte vinglass. Eller kanskje det bare er vann, saft, brus og juice i vinglass? Hvem vet? Bare CBE og LKE. Men vinglass. Veldig ofte vinglass. Jeg føler at det blir litt som maritime striper på hytta ved sjøen, nikkers og topplue på hytta på fjellet, rød genser og svart beret i Paris, blondekjole og blomsterkrans på St Hans osv. De prøver å lage et narritiativ om folk med klasse, og ser ikke at de overdriver i kategorien parodi. 56
Stjernekikkeren Skrevet 10. april 2021 #39460 Skrevet 10. april 2021 Mme Blavatsky skrev (2 minutter siden): Slik kan fokuset bli når drømmen din er å kunne vise andre kvinner at en graviditet ikke «ødelegger» kroppen, og dette faktisk er din største motivasjon. Intervjuet er nesten ti år gammelt, men fokuset på form fremfor funksjon later til å være uforandret. «My dream is to show other women that a pregnancy does not ruin your body. This is my biggest motivation.» (https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/) Takk, her er det jeg hadde i bakhodet når jeg skrev den kommentaren. Det er noe alvorlig galt på flere nivåer når noen kan ytre noe sånt, at ens største drøm er å vise at at en graviditet ikke ødelegger kroppen. Bare det å kalle en kvinnekropp som har født for ødelagt er helt sinnssykt. 41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå