Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lin10 skrev (20 timer siden):

Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊

Ikke alle, men et stort flertall i Norge har faktisk muligheten til det. At de eier boligen sin gjør ikke CBE og LKE mer vellykket enn folk flest.  Vi nordmenn er jo veldig opptatt av å eie bolig, og 76,4% av alle norske husholdninger eier boligen sin i følge SSB

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Gjest Trynefaktor
Skrevet
Katten89 skrev (1 time siden):

Det er faktisk en skikkelig dårlig tid for en som trener så mye 😂

Det er noe av det «morsomste» med disse to. Har nevnt det før, men jeg har en mann som løper bare for moro, og som i tillegg er ganske mye eldre enn dem. Han har mye bedre tider enn dem.

Morer meg med å sammenlikne LKE og ham på strava, det er så smålig, men gøy for meg. 

Skrevet
Trynefaktor skrev (8 minutter siden):

Det er noe av det «morsomste» med disse to. Har nevnt det før, men jeg har en mann som løper bare for moro, og som i tillegg er ganske mye eldre enn dem. Han har mye bedre tider enn dem.

Morer meg med å sammenlikne LKE og ham på strava, det er så smålig, men gøy for meg. 

Det er ikke noe rart at de ikke gjør det så bra da. At CE ikke klarer å ta ordentlige pushups etter 10 år og LKE skader seg hele tiden, ut ifra det de viser så prioriteres aldri restitusjon. Det er trening 1-2 x hver eneste jævla dag. Hvile er for tapere. 

• Liker 44
Gjest Trynefaktor
Skrevet
Heisann1234 skrev (Akkurat nå):

Det er ikke noe rart at de ikke gjør det så bra da. At CE ikke klarer å ta ordentlige pushups etter 10 år og LKE skader seg hele tiden, ut ifra det de viser så prioriteres aldri restitusjon. Det er trening 1-2 x hver eneste jævla dag. Hvile er for tapere. 

Ja, jeg vet. Ser han blir skadet og må avbryte stadig vekk. Og han skal man betale for å få treningstips fra..? 

Skrevet

Jeg tror hun liker veldig godt å se på serier, og brenne kalorier samtidig. 

• Liker 34
Skrevet
Smoothie skrev (30 minutter siden):

Har bitt meg merke i at de aller fleste treningsøktene som loggføres på Strava beskrives som "roolige" turer. 

Legger ved et utvalg fra turer siste måneden. Det er ingen økter hvor farten har vært betydelig raskere enn disse øktene. Skrives "roolig" for å overbevise om at formen er bedre enn den i realiteten er?

Må si meg enig med flere her at jeg er svært skeptisk til at CBE skal ta seg betalt for å instruere andre når egne resultater uteblir på både styrke og kondisjon. Man trenger ikke være topptrent for å være PT, men dette paret trener hardt for å være i bra form og gjør tydelig noe feil på veien.

SmartSelect_20210411-180023_Strava.jpg

SmartSelect_20210411-180041_Strava.jpg

SmartSelect_20210411-180056_Strava.jpg

SmartSelect_20210411-180114_Strava.jpg

SmartSelect_20210411-180129_Strava.jpg

SmartSelect_20210411-180146_Strava.jpg

SmartSelect_20210411-180207_Strava.jpg

De er klar over at folk er inne for å sjekke denne. Så viktig å tilpasse dette til narrative de ønsker å selger inn. Husker godt at det var en bruker som kalte det å sjekke deres Strava for «Stalking». 

Skrevet
Lin11 skrev (9 minutter siden):

De er klar over at folk er inne for å sjekke denne. Så viktig å tilpasse dette til narrative de ønsker å selger inn. Husker godt at det var en bruker som kalte det å sjekke deres Strava for «Stalking». 

Husker veldig godt den stalkerbeskyldningen. 😂 Personen hadde ikke overveid at noen faktisk kunne se de åpne innleggene på trenings-delings/skrytestedet Strava. Bare å merke seg at å følge influencere i de kanalene de publiserer i kvalifiserer som stalking 🤪

Smoothie skrev (41 minutter siden):

Har bitt meg merke i at de aller fleste treningsøktene som loggføres på Strava beskrives som "roolige" turer. 

Legger ved et utvalg fra turer siste måneden. Det er ingen økter hvor farten har vært betydelig raskere enn disse øktene. Skrives "roolig" for å overbevise om at formen er bedre enn den i realiteten er?

Må si meg enig med flere her at jeg er svært skeptisk til at CBE skal ta seg betalt for å instruere andre når egne resultater uteblir på både styrke og kondisjon. Man trenger ikke være topptrent for å være PT, men dette paret trener hardt for å være i bra form og gjør tydelig noe feil på veien.

Det har du helt rett i. Hvor er de ikke så rolige øktene? Eller kanskje alle øktene bare beskrives som rolige 🐌 for å slippe betimelige kommentarer om hvorfor all treningen med in house PT ikke gir resultater tilsvarende antall timer?
Snegl-emojien er så fjortis a la "Jeg ser ikke fin ut på dette bildet" og så skal alle vennene inn å skryte av hvor pen man er. 

• Liker 36
Skrevet
Lopploella skrev (1 time siden):

Dette tror jeg er essensen 👍🏻

• Liker 22
Skrevet
Lopploella skrev (1 time siden):

Før i «gamle dager», da serietips kom på løpende bånd (ha ha 😅) , da så hun ALLTID på serier mens hun løp på mølla. 

Forøvrig så motiverte hun meg treningsmessig på den tiden- fordi jeg syntes hun var så flink til å hive frem matta på stuegulvet og gjøre noen enkle øvelser. Øvelsene ser ut til å være de samme idag, bare det er litt andre omgivelser og et forsøk på inntrykk av profesjonalitet? 

• Liker 13
Skrevet
Smoothie skrev (4 timer siden):

Opp med hånden alle som tror at paret, som lever av å inspirere (les; skryte av seg selv) kun logger de roooooolige øktene sine på Strava... 

• Liker 32
Gjest Bettys
Skrevet

Er det landingen på hælen som gjør at hun løper så sent?🤔

Skrevet
Smoothie skrev (4 timer siden):

Og masse unnskyldninger og bortforklaringer på hvorfor det går så treigt. 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Sikkert helt tilfeldig at CBE sin aktivitet på Strava forklares på story akkurat nå. De leser jo tross alt ikke her inne. 

Endret av FruGlad
  • Liker 49
Skrevet

Det er veldig fint å kunne ta en løpetur i skogen uten mobil og andre duppedingser, ikke noe logging på strava eller annen dokumentering. Målet bør være å trene for sin egen del, ikke for å få bekreftelse fra andre for kropp og «nå var du flink gutt». 

• Liker 26
Skrevet
FruGlad skrev (19 minutter siden):

Sikkert helt tilfeldig at CBE sin aktivitet på Strava forklares på story akkurat nå. De leser jo tross alt ikke her inne. 

What??

Skrevet

Så artig at det er bevisst å løpe sakte. 

• Liker 29
Skrevet
Kollontaj skrev (11 minutter siden):

Så artig at det er bevisst å løpe sakte. 

Kan det være hun må det for å holde pulsen nede, noen løpere sliter med å holde pulsen i riktig sone. Men hun som trener så mye burde vel klare det 🤔🤷‍♀️

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...