Christiane_W Skrevet 11. april 2021 #39541 Skrevet 11. april 2021 Lin10 skrev (20 timer siden): Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊 Ikke alle, men et stort flertall i Norge har faktisk muligheten til det. At de eier boligen sin gjør ikke CBE og LKE mer vellykket enn folk flest. Vi nordmenn er jo veldig opptatt av å eie bolig, og 76,4% av alle norske husholdninger eier boligen sin i følge SSB. 34
Gjest Trynefaktor Skrevet 11. april 2021 #39542 Skrevet 11. april 2021 Katten89 skrev (1 time siden): Det er faktisk en skikkelig dårlig tid for en som trener så mye 😂 Det er noe av det «morsomste» med disse to. Har nevnt det før, men jeg har en mann som løper bare for moro, og som i tillegg er ganske mye eldre enn dem. Han har mye bedre tider enn dem. Morer meg med å sammenlikne LKE og ham på strava, det er så smålig, men gøy for meg.
Heisann1234 Skrevet 11. april 2021 #39543 Skrevet 11. april 2021 Trynefaktor skrev (8 minutter siden): Det er noe av det «morsomste» med disse to. Har nevnt det før, men jeg har en mann som løper bare for moro, og som i tillegg er ganske mye eldre enn dem. Han har mye bedre tider enn dem. Morer meg med å sammenlikne LKE og ham på strava, det er så smålig, men gøy for meg. Det er ikke noe rart at de ikke gjør det så bra da. At CE ikke klarer å ta ordentlige pushups etter 10 år og LKE skader seg hele tiden, ut ifra det de viser så prioriteres aldri restitusjon. Det er trening 1-2 x hver eneste jævla dag. Hvile er for tapere. 44
Gjest Trynefaktor Skrevet 11. april 2021 #39544 Skrevet 11. april 2021 Heisann1234 skrev (Akkurat nå): Det er ikke noe rart at de ikke gjør det så bra da. At CE ikke klarer å ta ordentlige pushups etter 10 år og LKE skader seg hele tiden, ut ifra det de viser så prioriteres aldri restitusjon. Det er trening 1-2 x hver eneste jævla dag. Hvile er for tapere. Ja, jeg vet. Ser han blir skadet og må avbryte stadig vekk. Og han skal man betale for å få treningstips fra..?
Populært innlegg Smoothie Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #39545 Skrevet 11. april 2021 Har bitt meg merke i at de aller fleste treningsøktene som loggføres på Strava beskrives som "roolige" turer. Legger ved et utvalg fra turer siste måneden. Det er ingen økter hvor farten har vært betydelig raskere enn disse øktene. Skrives "roolig" for å overbevise om at formen er bedre enn den i realiteten er? Må si meg enig med flere her at jeg er svært skeptisk til at CBE skal ta seg betalt for å instruere andre når egne resultater uteblir på både styrke og kondisjon. Man trenger ikke være topptrent for å være PT, men dette paret trener hardt for å være i bra form og gjør tydelig noe feil på veien. 52
Lopploella Skrevet 11. april 2021 #39546 Skrevet 11. april 2021 Jeg tror hun liker veldig godt å se på serier, og brenne kalorier samtidig. 34
Gjest Lin11 Skrevet 11. april 2021 #39547 Skrevet 11. april 2021 Smoothie skrev (30 minutter siden): Har bitt meg merke i at de aller fleste treningsøktene som loggføres på Strava beskrives som "roolige" turer. Legger ved et utvalg fra turer siste måneden. Det er ingen økter hvor farten har vært betydelig raskere enn disse øktene. Skrives "roolig" for å overbevise om at formen er bedre enn den i realiteten er? Må si meg enig med flere her at jeg er svært skeptisk til at CBE skal ta seg betalt for å instruere andre når egne resultater uteblir på både styrke og kondisjon. Man trenger ikke være topptrent for å være PT, men dette paret trener hardt for å være i bra form og gjør tydelig noe feil på veien. De er klar over at folk er inne for å sjekke denne. Så viktig å tilpasse dette til narrative de ønsker å selger inn. Husker godt at det var en bruker som kalte det å sjekke deres Strava for «Stalking».
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #39548 Skrevet 11. april 2021 (endret) Lopploella skrev (1 time siden): Jeg tror hun liker veldig godt å se på serier, og brenne kalorier samtidig. Det gjør hun sikkert. Men hvis hun ser på serier mens hun løper på mølla for å brenne kalorier som du skriver, så er hun verken tilstede i sin egen trening eller har fokus på den. Da løper hun bare dagens "spisevindu" uten fokus på progresjon, fordi dagens kalorier inn må balanseres med kalorier ut. Det passer ikke med ekte treningsglede, å utfordre seg selv, bli raskere og mer utholdende, konkurrere med seg selv, trene med et mål med mer. For min del fremstår den evinnelige mølleløpingen før frokost med en time Netflix som et rutinemessig pliktløp for å vedlikeholde fettprosenten, ikke noe annet. Det der selger ikke inn tjenester for Netfit, tenker jeg. Den påstått tunge styrketreningen som bedrives har jeg heller ikke troen på når muskelutvikling fra treningen på den daglig avfotograferte kroppen uteblir over tid. Det er jo ikke muskler, kun lav fettprosent. Tilføyer at når noe så enkelt og lettutviklende som en skarve push up fortsatt etter over 11 år utføres med knærne i gulvet, fremstår det for meg som om det ikke utføres en eneste push up i det daglige, med unntak for et øyeblikksbilde/5 sekunders filmsnutt til ære for fotografen. Jeg tror ikke på at det gjennomføres. Dette med de lett avslørende live-treningene de begynte med og brått avsluttet i minnet. Endret 11. april 2021 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 58
Inocybe Skrevet 11. april 2021 #39549 Skrevet 11. april 2021 Lin11 skrev (9 minutter siden): De er klar over at folk er inne for å sjekke denne. Så viktig å tilpasse dette til narrative de ønsker å selger inn. Husker godt at det var en bruker som kalte det å sjekke deres Strava for «Stalking». Husker veldig godt den stalkerbeskyldningen. 😂 Personen hadde ikke overveid at noen faktisk kunne se de åpne innleggene på trenings-delings/skrytestedet Strava. Bare å merke seg at å følge influencere i de kanalene de publiserer i kvalifiserer som stalking 🤪 Smoothie skrev (41 minutter siden): Har bitt meg merke i at de aller fleste treningsøktene som loggføres på Strava beskrives som "roolige" turer. Legger ved et utvalg fra turer siste måneden. Det er ingen økter hvor farten har vært betydelig raskere enn disse øktene. Skrives "roolig" for å overbevise om at formen er bedre enn den i realiteten er? Må si meg enig med flere her at jeg er svært skeptisk til at CBE skal ta seg betalt for å instruere andre når egne resultater uteblir på både styrke og kondisjon. Man trenger ikke være topptrent for å være PT, men dette paret trener hardt for å være i bra form og gjør tydelig noe feil på veien. Det har du helt rett i. Hvor er de ikke så rolige øktene? Eller kanskje alle øktene bare beskrives som rolige 🐌 for å slippe betimelige kommentarer om hvorfor all treningen med in house PT ikke gir resultater tilsvarende antall timer? Snegl-emojien er så fjortis a la "Jeg ser ikke fin ut på dette bildet" og så skal alle vennene inn å skryte av hvor pen man er. 36
Pust Skrevet 11. april 2021 #39550 Skrevet 11. april 2021 Lopploella skrev (1 time siden): Jeg tror hun liker veldig godt å se på serier, og brenne kalorier samtidig. Dette tror jeg er essensen 👍🏻 22
Zenhouse Skrevet 11. april 2021 #39551 Skrevet 11. april 2021 Lopploella skrev (1 time siden): Jeg tror hun liker veldig godt å se på serier, og brenne kalorier samtidig. Før i «gamle dager», da serietips kom på løpende bånd (ha ha 😅) , da så hun ALLTID på serier mens hun løp på mølla. Forøvrig så motiverte hun meg treningsmessig på den tiden- fordi jeg syntes hun var så flink til å hive frem matta på stuegulvet og gjøre noen enkle øvelser. Øvelsene ser ut til å være de samme idag, bare det er litt andre omgivelser og et forsøk på inntrykk av profesjonalitet? 13
FotbaIlflua Skrevet 11. april 2021 #39552 Skrevet 11. april 2021 Smoothie skrev (4 timer siden): Har bitt meg merke i at de aller fleste treningsøktene som loggføres på Strava beskrives som "roolige" turer. Legger ved et utvalg fra turer siste måneden. Det er ingen økter hvor farten har vært betydelig raskere enn disse øktene. Skrives "roolig" for å overbevise om at formen er bedre enn den i realiteten er? Må si meg enig med flere her at jeg er svært skeptisk til at CBE skal ta seg betalt for å instruere andre når egne resultater uteblir på både styrke og kondisjon. Man trenger ikke være topptrent for å være PT, men dette paret trener hardt for å være i bra form og gjør tydelig noe feil på veien. Opp med hånden alle som tror at paret, som lever av å inspirere (les; skryte av seg selv) kun logger de roooooolige øktene sine på Strava... 32
Gjest Bettys Skrevet 11. april 2021 #39553 Skrevet 11. april 2021 Er det landingen på hælen som gjør at hun løper så sent?🤔
Surikatt Skrevet 11. april 2021 #39554 Skrevet 11. april 2021 Smoothie skrev (4 timer siden): Har bitt meg merke i at de aller fleste treningsøktene som loggføres på Strava beskrives som "roolige" turer. Legger ved et utvalg fra turer siste måneden. Det er ingen økter hvor farten har vært betydelig raskere enn disse øktene. Skrives "roolig" for å overbevise om at formen er bedre enn den i realiteten er? Må si meg enig med flere her at jeg er svært skeptisk til at CBE skal ta seg betalt for å instruere andre når egne resultater uteblir på både styrke og kondisjon. Man trenger ikke være topptrent for å være PT, men dette paret trener hardt for å være i bra form og gjør tydelig noe feil på veien. Og masse unnskyldninger og bortforklaringer på hvorfor det går så treigt. 16
FruGlad Skrevet 11. april 2021 #39555 Skrevet 11. april 2021 (endret) Sikkert helt tilfeldig at CBE sin aktivitet på Strava forklares på story akkurat nå. De leser jo tross alt ikke her inne. Endret 11. april 2021 av FruGlad 49
Surikatt Skrevet 11. april 2021 #39556 Skrevet 11. april 2021 Det er veldig fint å kunne ta en løpetur i skogen uten mobil og andre duppedingser, ikke noe logging på strava eller annen dokumentering. Målet bør være å trene for sin egen del, ikke for å få bekreftelse fra andre for kropp og «nå var du flink gutt». 26
Gjest Lin11 Skrevet 11. april 2021 #39557 Skrevet 11. april 2021 FruGlad skrev (19 minutter siden): Sikkert helt tilfeldig at CBE sin aktivitet på Strava forklares på story akkurat nå. De leser jo tross alt ikke her inne. What??
Kollontaj Skrevet 11. april 2021 #39558 Skrevet 11. april 2021 Så artig at det er bevisst å løpe sakte. 29
Gull vaffel Skrevet 11. april 2021 #39559 Skrevet 11. april 2021 Kollontaj skrev (11 minutter siden): Så artig at det er bevisst å løpe sakte. Kan det være hun må det for å holde pulsen nede, noen løpere sliter med å holde pulsen i riktig sone. Men hun som trener så mye burde vel klare det 🤔🤷♀️ 4
Populært innlegg KatyP Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #39560 Skrevet 11. april 2021 Husker jeg så en nederlandsk dokumentar om spiseforstyrrelser, tror det var på vg+. Der hadde de med en med ortoreksi. https://nettros.no/fa-kunnskap/ortoreksi/ (Link til forklaring på ortoreksi). Nå vil jeg ha det krystallklart at jeg ikke mener at CBE har ortoreksi, anoreksi, bulimi eller andre psykiske lidelser. Jeg kjenner henne ikke personlig, og har ingen rett til å diagnostisere over internett. Lenken var ment som en forklaring på ortoreksi. I denne dokumentaren ble en instruktør på et treningsstudio intervjuet angående kvinnen i dokumentaren. Og han påpekte viktigheten av å hvile mellom økter, gi kroppen mulighet til å restituere seg og dra nytte av treningen. Uten hvile ville utviklingen i treningen stanse. https://iform.nu/trening/derfor-bor-du-restituere-etter-trening (Link om restitusjon, ikke hentet fra dokumentaren). Igjen. Hvorvidt CBE har noe som helst problemer er ikke opp til meg å spekulere i. Min mening er og blir derimot at det hun formidler med sine bilder, sine tekster og svar til lesere er høyst problematisk. Hvordan hun kler seg (ref dette med sokker over syrevaskete bukser og genser stappet nedi) er meg revende likegyldig. Om hun får betalt for å vise nevnte antrekk på blogg og insta men ikke merker riktig er det derimot ikke lenger greit. Men det som fremstår som aller verst for meg er fortsatt det usunne fokuset på kropp. Og dette med trening. Det er i tillegg skummelt at hun og mannen skal veilede andre i trening når fokuset ligger der det ligger. 66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå