Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jfr en kommentar lengre oppe ang. push ups,så er den siste Instagram-historien litt hysterisk..SE JEG KAN!!! 

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isola2 skrev (9 minutter siden):

Jfr en kommentar lengre oppe ang. push ups,så er den siste Instagram-historien litt hysterisk..SE JEG KAN!!! 

Gøy at det er en Boomerang, det ser ut som hun tar mange, men hun beviser ikke noe annet enn at hun greier å ta én 😂 Mens på den andre øvelsen er det vanlig film, litt lettere den da sikkert 🤷🏼‍♀️

• Liker 37
Skrevet
odipodis skrev (7 minutter siden):

Tre av Instagram-storyene i dag:

"Se, jeg trener tung styrketrening!" 

"Se, jeg er fortsatt sponset av B a lion!" 

"Se, jeg kan ta push ups på tærne! " 

Gøy at hver gang noe påpekes på denne tråden, kommer det en story rett etterpå for å motbevise det. Nei, hun er ikke inne og leser på denne tråden, neida. 

Men med noe hakking i snutten med push-ups..

• Liker 17
Skrevet
odipodis skrev (9 minutter siden):

Gøy at hver gang noe påpekes på denne tråden, kommer det en story rett etterpå for å motbevise det. Nei, hun er ikke inne og leser på denne tråden, neida. 

Akkurat samme antrekk i to av klippene i story i dag, kun det ene er merket reklame. Hvor er logikken? 

• Liker 23
Skrevet
odipodis skrev (8 minutter siden):

Selvfølgelig leser hun tråden. Det er veldig påfallende at hun tar arm heving i dag når jeg påpekte det i mitt innlegg tidligere i dag😂 Da fikk hun vel en så pass trang for å motbevise at det er noe hun kan.

odipodis skrev (4 minutter siden):

Gøy at det er en Boomerang, det ser ut som hun tar mange, men hun beviser ikke noe annet enn at hun greier å ta én 😂 Mens på den andre øvelsen er det vanlig film, litt lettere den da sikkert 🤷🏼‍♀️

Riktig.. Det slår ikke feil at når det blir påpekt på noe i flere kommentarer eller i noen dager så svips så har CBE utført eller gjort det som har blitt snakket om.

• Liker 21
Skrevet
MaleficentAurora skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig leser hun tråden. Det er veldig påfallende at hun tar arm heving i dag når jeg påpekte det i mitt innlegg tidligere i dag😂 Da fikk hun vel en så pass trang for å motbevise at det er noe hun kan.

Riktig.. Det slår ikke feil at når det blir påpekt på noe i flere kommentarer eller i noen dager så svips så har CBE utført eller gjort det som har blitt snakket om.

Viser i hvert fall at hun klarer én armheving!

• Liker 27
Skrevet
odipodis skrev (38 minutter siden):

EN (1) push up! Og ingen tung styrke annet en bilde av en vektstang med mye vekt på.

• Liker 26
Skrevet
pøbelsara skrev (2 minutter siden):

altså - hva hun gjør eller ikke gjør når hun trener er nå så sin sak. Men hva skjer egentlig med Netfit? Er det åpent for medlemsskap? Er det en klubb for medlemmer? En konto på IG hvor det vises øvelser? Eller er det faktisk slik at de koker bort i kålen?

Netfit.no

Finner ingenting på siden. Akkurat lik som den alltid har vært.

Netfit's instagram

Nyeste video ble postet for 4 dager siden

Ellers så ser alt rimelig dødt å fjernt ut at det blir til noe app. Ser ut som at det bare blir med tanken enn handlinger.

• Liker 14
Skrevet

LKE har meldt seg på Hardangervidda Marathon (4.9.21) under Team Netfit. 

• Liker 16
Skrevet
pøbelsara skrev (21 minutter siden):

altså - hva hun gjør eller ikke gjør når hun trener er nå så sin sak. Men hva skjer egentlig med Netfit? Er det åpent for medlemsskap? Er det en klubb for medlemmer? En konto på IG hvor det vises øvelser? Eller er det faktisk slik at de koker bort i kålen?

Jeg lurer veldig på det samme. Ser at hun på IG viser til at hun trener Netfit-økter titt og ofte, men er det egentlig oppe og går? Kan kunder bestille medlemskap med oppfølging? 

• Liker 13
Skrevet
Snøsøta skrev (1 time siden):

Hva f** har slankhet med om man får plass i senga å gjøre? For et fokus å ha i alle absurde sammenhenger! Det finnes ingen unnskyldning for den kommentaren. Dette er ren bodyshaming. Du kan ikke ligge i en normal seng fordi du er tjukk liksom.

Jeg er liten og får plass de fleste steder om jeg er overvektig eller tynn. Andre er lange og kraftige uten å være overvektige og kan slite med plassen på fly, buss og i små senger. I tillegg kan det være utfordringer når noen sover urolig som noen andre bemerket tidligere her. Da er typen seng og sengebunn enda viktigere enn bredden for om man forstyrrer den andre.

160 er en helt normal sengebredde. Herregud, for noen briller de ser verden igjennom.

Den eneste grunnen til å svare på denne måten er fordi deres eget fokus og navlebeskuelse ligger der. På egen vekt og kropp. Det fremstår som at andre er filla uinteressert i deres slankhet som en form for valuta i samfunnet ikke kunne ramle dem ikke inn en gang. Fine verdier å tilby, gitt.

"Se på magen min, da. Er jeg ikke littegranne flink? Se daaa! Nå tok jeg en orntli push up også. Se da, se på meg!"

- Nei.

• Liker 46
Skrevet
odipodis skrev (58 minutter siden):

Og enda beviser hun poenget mitt: kun bilder av vektskiver og manualer, men ingen faktisk dokumentasjon på at hun bruker dem. Videoen hun refererer til på NetFit sine kanaler er bare kroppsvekt hvor hun tar push-upsene på knærne (ikke noe galt i modifikasjoner, assa.. men fint om hun er ærlig på at hun ikke er sterk nok til å utføre dem på tærne). Hvorfor alle disse bildene av vekter når hun kun dokumenterer at hun kjører kroppsvekt? Er det for å imponere at de har utstyr? For å formidle at hun trener tungt? Appellere til folk som trener styrke? Eller er det bare for å be KG om å holde kjeft? Jeg blir ikke inspirert av å se på vektskiver og et rack med manualer. Jeg blir inspirert av å se dem i bruk og se folk utfordre seg selv. Hun refererer til en gammel video med samme kjedelige øvelsene. Det er kjedelig 

• Liker 41
Skrevet

Jeg fant kun en video på netfit sin insgram konto der hun trener armene med vekter som er fra 2019. Har det seg slik at hun ikke vil ha markerte armer og dermed unngår hun å ta vekter som en del av treningsøktene sine?

For jeg kan ikke huske og ha sett at hun har trent med noen av de vektene som de har i kjelleren før:klo: For på alle videoene så ligger fokuset på rompa, mage og bryst.

• Liker 14
Skrevet
FotbaIlflua skrev (32 minutter siden):

EN (1) push up! Og ingen tung styrke annet en bilde av en vektstang med mye vekt på.

Netfit blir vel ikke noe av og ties vel ihjæl på et vis...for det meste som skrives her blir dokumentert på ett eller annet vis i SoMe..mens Netfit...nope

• Liker 10
Skrevet

Vi vet faktisk ikke hvordan hun utfører den pushup’en som vises. Vi ser ikke bena og føttene. Hvordan vet vi at bena/tærne f eks ikke støttes mot en vegg? Da trenger man å stabilisere mindre og det blir det lettere. 

• Liker 21
Skrevet
15 minutter siden, Mrs Bella said:

Vi vet faktisk ikke hvordan hun utfører den pushup’en som vises. Vi ser ikke bena og føttene. Hvordan vet vi at bena/tærne f eks ikke støttes mot en vegg? Da trenger man å stabilisere mindre og det blir det lettere. 

Det var min tanke å. Hvorfor får vi ikke se hele kroppen? Nå er jeg en av dem som ikke tror på noe som blir presentert i denne kanalen, og spesielt ikke når vi ikke får se hele øvelsen og hvordan den blir utført. Veldig troverdig når det blir vist med bommerang på insta 🤣

• Liker 38
Skrevet
Mrs Bella skrev (40 minutter siden):

Så sant. Jeg tenkte jeg skulle kommentere på det en av kommentarene lengre opp, men ville ikke starte på noe spekulasjoner rundt det. Men jeg la merke hvor lett hun hadde for å gjøre det enn hva som har blitt visst fram tidligere. Men som du sier så kan det virke som at hun får støtte av en eller annen form. For det er faktisk unormalt og ikke vise hvordan beina blir plassert. 

• Liker 14
Skrevet

Som om hun trener mark med 100+ kg på stanga🤣🤣🤣 

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...