På besøk Skrevet 12. april 2021 #39601 Skrevet 12. april 2021 blåbærpai skrev (33 minutter siden): Som om hun trener mark med 100+ kg på stanga🤣🤣🤣 Var det ikke overkropp hun hadde rigga til for? 😅 9
ErGlad Skrevet 12. april 2021 #39602 Skrevet 12. april 2021 På besøk skrev (6 minutter siden): Var det ikke overkropp hun hadde rigga til for? 😅 Ja, nettopp!!!!! 5
Katten89 Skrevet 12. april 2021 #39603 Skrevet 12. april 2021 blåbærpai skrev (55 minutter siden): Som om hun trener mark med 100+ kg på stanga🤣🤣🤣 Altsa, hun hadde ikke klart mark med 40 kg en gang 😂. . Når man bare gjør kroppsvektøvelser som mest av alt trener kondisen og løping + lite mat så blir det lav muskelmasse. Ikke rart hun må photoshope eller ha innlegg i trusa for å få rumpe. 20
FotbaIlflua Skrevet 12. april 2021 #39604 Skrevet 12. april 2021 Katten89 skrev (1 minutt siden): Altsa, hun hadde ikke klart mark med 40 kg en gang 😂. . Når man bare gjør kroppsvektøvelser som mest av alt trener kondisen og løping + lite mat så blir det lav muskelmasse. Ikke rart hun må photoshope eller ha innlegg i trusa for å få rumpe. 40 kg klarer hun uansett, det klarer de fleste uavhengig om de er trent eller ikke. 100 kg derimot... 4
neon_sun Skrevet 12. april 2021 #39605 Skrevet 12. april 2021 Mrs Bella skrev (2 timer siden): Vi vet faktisk ikke hvordan hun utfører den pushup’en som vises. Vi ser ikke bena og føttene. Hvordan vet vi at bena/tærne f eks ikke støttes mot en vegg? Da trenger man å stabilisere mindre og det blir det lettere. Ser veldig ut som hun går i bakken på avslutningen av den ene der også. Jeg er ikke trent i det hele tatt, men jeg også klarer det der. Men bare en. Så gøy at vi er like flinke ✌️😂 19
Populært innlegg LisenL Skrevet 12. april 2021 Populært innlegg #39606 Skrevet 12. april 2021 Jeg begynte å trene styrke med PT i januar, etter svangerskap og fødsel. Da jeg startet klarte jeg 0 ordentlige push ups. Treneren anbefalte ikke å modifisere ved å gjøre øvelsen på knærne, men å legge treningspute/ bøker eller lignende under brystet, og etterhvert redusere høyden på stabelen. Dette for å trene på hele bevegelsesbanen som blir annerledes når man modifiserer på knærne. Etter 3 styrkeøkter i uken siste måneder mestrer jeg 4x6 vanlige push ups. At CBE har så lite fremgang i sin styrketrening at hun tar push ups på knærne/ evt. klarer en push up, forteller meg at hun egentlig ikke trener styrke i armer i hvert fall.. 53
Oline12 Skrevet 12. april 2021 #39607 Skrevet 12. april 2021 Cbe gjør armhevinger feil. Merkelig at LKE ikke retter på en så lett øvelse som armhevinger er, teknisk sett altså. https://www.instagram.com/p/CNaUTHGj7qd/?igshid=p597tvf90t3o Men støtter alle innlegg her om hvor sykelig og manisk treningen til bloggeier har blitt. En kan spørre seg om hvorfor dette blir frontet i kanalene. Jeg forstår det ikke? Det er jo trist. 32
Sursøtsaus Skrevet 12. april 2021 #39608 Skrevet 12. april 2021 Jeg gir vel egentlig katta i om hun kan løfte 40kg eller 100kg, men jeg reagerer på at hun bruker boomerangfilter og klipper ut underkroppen når hun viser øvelsene. Boomerangen gir et misvisende inntrykk av at hun tar flere push-ups (hun har forresten ganske amatørform. Jeg gjør push-ups på den måten når jeg er for sliten til å orke å ha albuene mer inntil kroppen og hendene rettet framover.) og jeg har aldri sett en treningsinstruktør gjøre en øvelse hvor de ikke viser hele kroppen under øvelsen. Uavhengig om hun gjør dem på knær eller tær så burde hun vise vise hvordan hele kroppen skal være gjennom øvelsen. Hvertfall når formålet er å inspirere og instruere. 43
Aquarius04 Skrevet 12. april 2021 #39609 Skrevet 12. april 2021 (endret) Er ikke hun journalist? I så fall et vanvittig barnslig språk...: *sikle* Hvem skriver sånn i 2021? Hentet herfra: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/11/smoothie-bowl-med-kun-3-ingredienser/ Og i forhold til trening, med mark på 100+ kg og push ups der en ikke får se alt... Det er fluff. Og løgn. Fra ende til annen. Endret 12. april 2021 av Aquarius04 La til lenke 22
LisenL Skrevet 12. april 2021 #39610 Skrevet 12. april 2021 Sursøtsaus skrev (16 minutter siden): Jeg gir vel egentlig katta i om hun kan løfte 40kg eller 100kg, men jeg reagerer på at hun bruker boomerangfilter og klipper ut underkroppen når hun viser øvelsene. Boomerangen gir et misvisende inntrykk av at hun tar flere push-ups (hun har forresten ganske amatørform. Jeg gjør push-ups på den måten når jeg er for sliten til å orke å ha albuene mer inntil kroppen og hendene rettet framover.) og jeg har aldri sett en treningsinstruktør gjøre en øvelse hvor de ikke viser hele kroppen under øvelsen. Uavhengig om hun gjør dem på knær eller tær så burde hun vise vise hvordan hele kroppen skal være gjennom øvelsen. Hvertfall når formålet er å inspirere og instruere. Er enig i det du sier her. Helt likegyldig for meg hvor mye hun løfter eller hvor mange push ups hun klarer. Men når formålet er å inspirere og instruere, forklarer det kanskje hvorfor konseptet ikke slår an. Det fremstår lite troverdig. De hadde nok tjent mye på å være ærlige i kommunikasjonen. Som andre tidligere har foreslått ville nok mange ha funnet det inspirerende og blitt med dersom frontfiguren viste utgangspunktet og man fikk være med på reisen/ opptrening, feks når det gjelder push ups eller spagat. Men da måtte jo CBE erkjent at hun faktisk ikke er perfekt eller kan alt, og det går jo ikke. 34
Sursøtsaus Skrevet 12. april 2021 #39611 Skrevet 12. april 2021 Snøsøta skrev (7 timer siden): Hva f** har slankhet med om man får plass i senga å gjøre? For et fokus å ha i alle absurde sammenhenger! Det finnes ingen unnskyldning for den kommentaren. Dette er ren bodyshaming. Du kan ikke ligge i en normal seng fordi du er tjukk liksom. Jeg er liten og får plass de fleste steder om jeg er overvektig eller tynn. Andre er lange og kraftige uten å være overvektige og kan slite med plassen på fly, buss og i små senger. I tillegg kan det være utfordringer når noen sover urolig som noen andre bemerket tidligere her. Da er typen seng og sengebunn enda viktigere enn bredden for om man forstyrrer den andre. 160 er en helt normal sengebredde. Herregud, for noen briller de ser verden igjennom. Hvor har dere lest dette om senga? 6
Gjest Snøsøta Skrevet 12. april 2021 #39612 Skrevet 12. april 2021 Sursøtsaus skrev (7 minutter siden): Hvor har dere lest dette om senga? Kommentar under siste (?) blogginnlegg om påskeferien.
Surikatt Skrevet 12. april 2021 #39613 Skrevet 12. april 2021 Sursøtsaus skrev (56 minutter siden): Jeg gir vel egentlig katta i om hun kan løfte 40kg eller 100kg, men jeg reagerer på at hun bruker boomerangfilter og klipper ut underkroppen når hun viser øvelsene. Boomerangen gir et misvisende inntrykk av at hun tar flere push-ups (hun har forresten ganske amatørform. Jeg gjør push-ups på den måten når jeg er for sliten til å orke å ha albuene mer inntil kroppen og hendene rettet framover.) og jeg har aldri sett en treningsinstruktør gjøre en øvelse hvor de ikke viser hele kroppen under øvelsen. Uavhengig om hun gjør dem på knær eller tær så burde hun vise vise hvordan hele kroppen skal være gjennom øvelsen. Hvertfall når formålet er å inspirere og instruere. Det er det samme når de filmer at hun løper ute og speeder opp tempoet i filmen. r 24
Populært innlegg Taffel Skrevet 12. april 2021 Populært innlegg #39614 Skrevet 12. april 2021 Jeg gir blaffen i hvordan hun trener. Men å renne på ski med Cecilie Skog m stålkant og hund er direkte uansvarlig. Breidablikk er utviklet for hundeturer, og fungerer helt fint på så enkle turer som de går på. Hun hadde sikkert klart å forhandle til seg et par om hun kontaktet Åsnes for et samarbeid, og samtidig kunne hun ha bidratt til mye viktigere folkeopplysning enn selvfølgelighetene om hundehold som lires av i siste blogginnlegg. Men det kjipeste? Å omtale en seng på 160 som en seng for "to slanke?" Det er da en helt vanlig seng for hvem som helst? Her er hun Hurpete. Dille, dolle og fremme "seeeee på meg" er et varemerke, og handler bare om henne selv, ok og bare lattis, men slike kommentarer er stygge stikk til dem som virkelig skulle ønske de var i hennes sko, og ser opp til henne. Som ikke ser at filteret vrenger alt slik at hodet er mindre enn låret, at baken er løftet fra underlaget eller at pusten er holdt så til de grader at blodårene står ut på halsen. 160 seng er helt ok for de aller fleste. Akkurat som de er. 72
Gull vaffel Skrevet 12. april 2021 #39615 Skrevet 12. april 2021 De vil vel gjerne klare det samme som funky. leve av trening og lære andre nå som blogging er på vei ut. Men alt de klarer vise frem er en veldig tynn dame som trener nærmest manisk, ingen tvil om at hun trener for å være tynnest mulig. Funky derimot trener for å være sterk, spiser vanlig mat og står ikke å glor på seg selv i speilet hele dagen. 45
Snurrepurre Skrevet 12. april 2021 #39616 Skrevet 12. april 2021 Gull vaffel skrev (1 minutt siden): De vil vel gjerne klare det samme som funky. leve av trening og lære andre nå som blogging er på vei ut. Men alt de klarer vise frem er en veldig tynn dame som trener nærmest manisk, ingen tvil om at hun trener for å være tynnest mulig. Funky derimot trener for å være sterk, spiser vanlig mat og står ikke å glor på seg selv i speilet hele dagen. Syntes jeg ser CBE som programleder for «Norges tøffeste» 🙈 de er av ganske ulikt kaliber sånn totalt sett. 25
Gjest Lin11 Skrevet 12. april 2021 #39617 Skrevet 12. april 2021 Gull vaffel skrev (6 minutter siden): De vil vel gjerne klare det samme som funky. leve av trening og lære andre nå som blogging er på vei ut. Men alt de klarer vise frem er en veldig tynn dame som trener nærmest manisk, ingen tvil om at hun trener for å være tynnest mulig. Funky derimot trener for å være sterk, spiser vanlig mat og står ikke å glor på seg selv i speilet hele dagen. Tviler på at hun hadde klart å dra inn 7.millioner, hvis hun hadde hatt samme navlebeskuende holdning som CBE.
Gull vaffel Skrevet 12. april 2021 #39618 Skrevet 12. april 2021 Lin11 skrev (2 minutter siden): Tviler på at hun hadde klart å dra inn 7.millioner, hvis hun hadde hatt samme navlebeskuende holdning som CBE. Nei det er klart 🙈 4
odipodis Skrevet 12. april 2021 #39619 Skrevet 12. april 2021 Var det ikke hun som skulle få valpen stueren før påsketuren? Høres ikke ut som det gikk så bra, i følge siste blogginnlegg. Kan fruen virkelig også mislykkes i noe?? 😯😌 22
Surikatt Skrevet 12. april 2021 #39620 Skrevet 12. april 2021 odipodis skrev (Akkurat nå): Var det ikke hun som skulle få valpen stueren før påsketuren? Høres ikke ut som det gikk så bra, i følge siste blogginnlegg. Kan fruen virkelig også mislykkes i noe?? 😯😌 Neida, alt går fint den driter sikkert ikke i det hele tatt, lange bilturer er helt topp og utfordringene med valp som vokser opp gjelder ikke hos dem. 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå