Gjest Trynefaktor Skrevet 13. april 2021 #39701 Skrevet 13. april 2021 Skrottefar skrev (3 minutter siden): Seriøst?? Det er så typisk LKE, usmakelig figur, patetisk, rett og slett 🤪 Hva skrev han der da?
Hallepalle2 Skrevet 13. april 2021 #39702 Skrevet 13. april 2021 Aquarius04 skrev (46 minutter siden): Det stemmer. Kommentarene er nå slettet, men ligger i skjermdump fra meg lenger tilbake. Vedkommende som våget å kritisere Framsnakking og CBE fikk forøvrig så hatten passet på pm av Lars Kristian Eriksen. Veldig sjarmerende... Det var nok meg🙈ble blokkert ganske umiddelbart. Hva svarte han? 7
SoWhat? Skrevet 13. april 2021 #39703 Skrevet 13. april 2021 Aquarius04 skrev (46 minutter siden): Det stemmer. Kommentarene er nå slettet, men ligger i skjermdump fra meg lenger tilbake. Vedkommende som våget å kritisere Framsnakking og CBE fikk forøvrig så hatten passet på pm av Lars Kristian Eriksen. Veldig sjarmerende... Framsnakk skal være positivt. Kritikk og forsøk på diskusjoner om de som blir fremsnakket "fortjener" det, blir avsporing og usaklig. Det er jo helt korrekt og ikke vanskelig å forstå. 4
Aquarius04 Skrevet 13. april 2021 #39704 Skrevet 13. april 2021 Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Det var nok meg🙈ble blokkert ganske umiddelbart. Hva svarte han? At vedkommende ikke hadde argumentasjon for noe av det som ble lagt fram, men han dro bare fram thinspoen og at CBE ikke kunne noe for at det var slik hun så ut. Og at vedkommende burde holde seg for god til å kommentere på ting hos fremmede. I en ganske ufin tone. Oh the irony.. 37
Elina123 Skrevet 13. april 2021 #39705 Skrevet 13. april 2021 Lin11 skrev (47 minutter siden): IG eier skriver at hvis det kommer frem hvem personen er, så er hun redd for at profilen vil miste sin troverdighet. Hva det betyr vet jeg ikke, men jeg får sånn «bokklubben til SE AS» vibber av dette her. CBE har tilknytning til mange av de som er «framsnakket». Veldig rart at ikke Funky med sine 650.000 følgere har blitt framsnakket. Det er definitivt noe suspekt med dette. Jeg vil si at en ikke-anonym konto har mye større troverdighet enn en anonym! 18
ErGlad Skrevet 13. april 2021 #39706 Skrevet 13. april 2021 (endret) likermegher skrev (36 minutter siden): Blir så provosert over influensere som sletter og blokkerer over en lav sko. Går de rundt og tror de er perfekte eller hva f er greia?? Håper virkelig dette paret går konk så det synger etter. Motbydelig par rett og slett. Det samme lurer jeg på, hva feiler de???? Endret 13. april 2021 av Visum 11
Aquarius04 Skrevet 13. april 2021 #39707 Skrevet 13. april 2021 Framsnakk er en relativt ny konto, men for noe fjas! Jeg er all for framsnakking av folk, men her tror jeg vedkommende har misforstått litt hva framsnakking er. Virker litt som et frieri til dem vedkommende «framsnakker». Og det ligger i stories der nå at alle som diskuterer eller er negative blir slettet og blokkert uten forvarsel. Sånn var det ja 🙄 Synes vel ikke LKE levde opp til kontoens standard i så måte men... 37
Nikea Skrevet 13. april 2021 #39708 Skrevet 13. april 2021 Aquarius04 skrev (8 minutter siden): At vedkommende ikke hadde argumentasjon for noe av det som ble lagt fram, men han dro bare fram thinspoen og at CBE ikke kunne noe for at det var slik hun så ut. Og at vedkommende burde holde seg for god til å kommentere på ting hos fremmede. I en ganske ufin tone. Oh the irony.. Han skjønner tydeligvis ikke hva thinspo er om han baserer det utelukkende på utseendet til CBE. 30
halvehimmelen Skrevet 13. april 2021 #39709 Skrevet 13. april 2021 Ansjosen skrev (1 time siden): Den tidligere hunden til Lars Kristian Eriksen var en Tibetansk spaniel, så akkurat det med vanskelig å dressere kan han nok en hel del om, selvom det selvsagt er en mye mindre hund. Tibetansk spaniel er så nært katt du kommer i hundeverdnen tror jeg Som eier av raser som er langt nærmere ulven enn tibetansk spaniel og i grunn de aller fleste hunderaser, vil jeg tørre å påstå at en tibetansk spaniel ikke akkurat er en av de mest krevende urhundene å jobbe med og er langt fra den mest kattelike rasen mtp. selvstendig personlighet. Samojed oppleves nok på mange måter mer primitiv enn tibetansk spaniel, og de er jo helt ulike type hunder – dressering av den ene kan ikke nødvendigvis gjøres på samme måte som den andre, da de har helt ulike bruksområder og instinkter. Så han lurer nok ingen andre enn seg selv med hvordan all denne fantastiske erfaringen han har fra tibber kan brukes til å trene en primitiv polarhund. Akkurat dette med primitive urhunder er jeg superinteressert i og har mye kunnskap om, så jeg synes alltid det er komisk når relativt nye raser blir sett på som de mest primitive og selvstendige, selv om de er langt mer domestiserte og medgjørlige enn raser som er flere tusen år gamle. 27
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 13. april 2021 Populært innlegg #39710 Skrevet 13. april 2021 Aquarius04 skrev (13 minutter siden): At vedkommende ikke hadde argumentasjon for noe av det som ble lagt fram, men han dro bare fram thinspoen og at CBE ikke kunne noe for at det var slik hun så ut. Og at vedkommende burde holde seg for god til å kommentere på ting hos fremmede. I en ganske ufin tone. Oh the irony.. Hvordan hun ser ut og hvordan hun fremstiller at hun ser ut i SoMe er to veldig forskjellige ting, så ja.. de kan absolutt noe for hvordan hun fremstiller at hun ser ut i sine SoMe-kanaler. Beklager, men han fremstår som en klovn. 60
Ellevira Skrevet 13. april 2021 #39711 Skrevet 13. april 2021 Og nå er jo alle negative kommentarer på den framsnakkingsinstagrammen fjernet. Hvem gjør det da? 14
Hellow Skrevet 13. april 2021 #39712 Skrevet 13. april 2021 Lin11 skrev (1 time siden): Det var ikke familiebedriften han henviste til? Når han skrev gode «familieverdier»? Det var hvertfall det jeg prøvde å gjøre et litt spøkefullt poeng av 4
Gjest Lin11 Skrevet 13. april 2021 #39713 Skrevet 13. april 2021 Når en «anonym» IG konto velger å «framsnakke» enkelte influensere. Hvordan har det seg at CBE har Netfit reklame som hovedfokus? Til og med bilde som er valgt er en eneste stor reklameplakat for Netfit og CBE. I tillegg er det suspekt at disse kan selv sende inn framsnakk eller be andre gjøre det, så blir det publisert? Er også veldig spesielt at man legger ut Gullbarbie vinner SE AS, i MyMuse BH? Stort sett har disse menneskene en knytning til hverandre gjennom bedriftene. Har de sendt inn framsnakk om hverandre? Ser også at Stordalen er nevnt som en inspirerende person, som vi vet har han og SE AS et samarbeid.
Gjest Lin11 Skrevet 13. april 2021 #39714 Skrevet 13. april 2021 Hellow skrev (5 minutter siden): Det var hvertfall det jeg prøvde å gjøre et litt spøkefullt poeng av Skjønte det 😉
Ansjosen Skrevet 13. april 2021 #39715 Skrevet 13. april 2021 19 minutter siden, halvehimmelen said: Som eier av raser som er langt nærmere ulven enn tibetansk spaniel og i grunn de aller fleste hunderaser, vil jeg tørre å påstå at en tibetansk spaniel ikke akkurat er en av de mest krevende urhundene å jobbe med og er langt fra den mest kattelike rasen mtp. selvstendig personlighet. Samojed oppleves nok på mange måter mer primitiv enn tibetansk spaniel, og de er jo helt ulike type hunder – dressering av den ene kan ikke nødvendigvis gjøres på samme måte som den andre, da de har helt ulike bruksområder og instinkter. Så han lurer nok ingen andre enn seg selv med hvordan all denne fantastiske erfaringen han har fra tibber kan brukes til å trene en primitiv polarhund. Akkurat dette med primitive urhunder er jeg superinteressert i og har mye kunnskap om, så jeg synes alltid det er komisk når relativt nye raser blir sett på som de mest primitive og selvstendige, selv om de er langt mer domestiserte og medgjørlige enn raser som er flere tusen år gamle. Jeg har da på ingen måte antydet at Tibetansk spaniel er en urhund, jeg kommenterte at de ikke er særlig enkle å oppdra som sådann. Da tenker jeg at eierparet av Ozo kanskje kan bruke noe kunnskap om korte treningsøkter, lete etter den rette motivasjonen for hunden osv. i langt større grad enn noen som tidligere har hatt en hund som "bare tar alt" med en gang. Dette var ikke relatert til urhund eller ikke, for det kan jeg ingenting om (har virkelig INGEN interesse av å eie en trekkhund, ikke litt engang, og har derfor ikke din voldsomme kunnskap om dette), det var som sagt utelukkende relatert til at små hunder ikke alltid er superlette å få oppdratt heller. Kommentaren om lik katt var et forsøk på litt humor, som jeg innser at ikke slo ann, men jeg står i det og oppdaterer ikke innlegget mitt. 12
halvehimmelen Skrevet 13. april 2021 #39716 Skrevet 13. april 2021 Ansjosen skrev (2 minutter siden): Jeg har da på ingen måte antydet at Tibetansk spaniel er en urhund, jeg kommenterte at de ikke er særlig enkle å oppdra som sådann. Da tenker jeg at eierparet av Ozo kanskje kan bruke noe kunnskap om korte treningsøkter, lete etter den rette motivasjonen for hunden osv. i langt større grad enn noen som tidligere har hatt en hund som "bare tar alt" med en gang. Dette var ikke relatert til urhund eller ikke, for det kan jeg ingenting om (har virkelig INGEN interesse av å eie en trekkhund, ikke litt engang, og har derfor ikke din voldsomme kunnskap om dette), det var som sagt utelukkende relatert til at små hunder ikke alltid er superlette å få oppdratt heller. Kommentaren om lik katt var et forsøk på litt humor, som jeg innser at ikke slo ann, men jeg står i det og oppdaterer ikke innlegget mitt. Takk for oppklaring 😊 4
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 13. april 2021 Populært innlegg #39717 Skrevet 13. april 2021 Jeg blir både lattermild og puteflau over kommentarfeltet under taco-bh bildet🙈kommentarer som du er så fin - du er vakker -du er så vakker og fin - så fresh osv responderes med tusen takk, søta - det sier duuu - takk, snille og hjertehjertesmask. Er dette vanlig kommunikasjon mellom voksne kvinner? Det hender jeg kommenterer på noen bilder venner av meg legger ut, og får da et tusen takk 🙂i retur. Hadde noen skrevet ‘og det sier duuu’ til meg hadde jeg fått latterkrampe. 69
Surikatt Skrevet 13. april 2021 #39718 Skrevet 13. april 2021 NewStart87 skrev (6 timer siden): Altså, hun ligner ikke på seg selv en gang? Syntes hun er mye penere naturlig, dette får henne bare til å se eldre og kunstig ut. Herregud, tror hun at hun ser sånn ut? Selvbildet må være svært lavt. 18
minimymlen Skrevet 13. april 2021 #39719 Skrevet 13. april 2021 Hallepalle2 skrev (39 minutter siden): Jeg blir både lattermild og puteflau over kommentarfeltet under taco-bh bildet🙈kommentarer som du er så fin - du er vakker -du er så vakker og fin - så fresh osv responderes med tusen takk, søta - det sier duuu - takk, snille og hjertehjertesmask. Er dette vanlig kommunikasjon mellom voksne kvinner? Det hender jeg kommenterer på noen bilder venner av meg legger ut, og får da et tusen takk 🙂i retur. Hadde noen skrevet ‘og det sier duuu’ til meg hadde jeg fått latterkrampe. «Taco-bh bildet». Bare beskrivelsen sier jo sitt 🙈 Det er ikke normal kommunikasjon mellom voksne kvinner, men det er da vel heller ingen voksne kvinner som kler seg på den måten CBE gjør. 26
Skrottefar Skrevet 13. april 2021 #39720 Skrevet 13. april 2021 Hallepalle2 skrev (48 minutter siden): Jeg blir både lattermild og puteflau over kommentarfeltet under taco-bh bildet🙈kommentarer som du er så fin - du er vakker -du er så vakker og fin - så fresh osv responderes med tusen takk, søta - det sier duuu - takk, snille og hjertehjertesmask. Er dette vanlig kommunikasjon mellom voksne kvinner? Det hender jeg kommenterer på noen bilder venner av meg legger ut, og får da et tusen takk 🙂i retur. Hadde noen skrevet ‘og det sier duuu’ til meg hadde jeg fått latterkrampe. minimymlen skrev (6 minutter siden): «Taco-bh bildet». Bare beskrivelsen sier jo sitt 🙈 Det er ikke normal kommunikasjon mellom voksne kvinner, men det er da vel heller ingen voksne kvinner som kler seg på den måten CBE gjør. Kommunikasjonen i kommentarfeltet er et kapittel for seg selv, men fru og herr legger ut selv hva de vil ha der, og for meg så blir det så utrolig tomt, meningsløst, utdatert og lite givende.....men men, er vel også det inntrykket jeg har av alt de bedriver, og dette skal liksom inspirere? 🤪 33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå