Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
NewStart87 skrev (2 minutter siden):

Altså, hun ligner ikke på seg selv en gang? 

Syntes hun er mye penere naturlig, dette får henne bare til å se eldre og kunstig ut.

DF2C3039-2D93-4C9C-AC12-C1B4E4BB92D5.jpeg

Ny dag, ny mulighet til å stirre forelsket på seg selv (gjennom ørten filtre).

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det siste innlegget til cbe vær ærlig og opplevde ærlig for mange, men det skal litt mer til før jeg klarer å svelge det. For meg blir det litt sånn at DU må tenke deg om før du skaffer deg valp, vi som hadde masse hundererfaring har blitt tatt på senga, men vi klarer det jo, så klart! Det er jo bare såå fantastisk, men tenkt deg om for det er jo ikke sikkert du klarer det. Jeg merker at det skal veldig mye til før jeg klarer å hæle den dame og det snik skrytet hennes. 

Jeg er enig med andre her; hun har satt seg for dårlig inn i hvordan det er å ha hund og da en trekk hund. Hun ble advart mange ganger om at det er stor forskjell på en hund på størrelse med en katt og en trekkhund. Hadde hun vært i noe stand til å ta i mot kritikk burde hun vært litt mer forberedt. 

• Liker 29
Skrevet
1 minutt siden, 123Frustrert said:

Mulig det siste innlegget til cbe vær ærlig og opplevde ærlig for mange, men det skal litt mer til før jeg klarer å svelge det. For meg blir det litt sånn at DU må tenke deg om før du skaffer deg valp, vi som hadde masse hundererfaring har blitt tatt på senga, men vi klarer det jo, så klart! Det er jo bare såå fantastisk, men tenkt deg om for det er jo ikke sikkert du klarer det. Jeg merker at det skal veldig mye til før jeg klarer å hæle den dame og det snik skrytet hennes. 

Jeg er enig med andre her; hun har satt seg for dårlig inn i hvordan det er å ha hund og da en trekk hund. Hun ble advart mange ganger om at det er stor forskjell på en hund på størrelse med en katt og en trekkhund. Hadde hun vært i noe stand til å ta i mot kritikk burde hun vært litt mer forberedt. 

Enig med deg i dette. Men i forhold til alle andre innlegg frua presterer, er dette det mest ærlige faktisk. Alt annet er jo så innmari perfekt og rosenrødt. 

• Liker 15
Skrevet
Sursøtsaus skrev (6 timer siden):

Kall meg gjerne hurpete nå, for det er jeg, men jeg merker jeg setter kaffen litt i halsen når jeg leser at instakontoen "framsnakking" fremmer CBE som et sunt og godt forbilde, spesielt innenfor trening og kosthold. Vi snakker altså om en som gjennom flere år redigerte seg tynnere og forstørra pupper og rumpe, forså å lyve om det og si at det kun kom av trening og kosthold. En som fikk tydelig beskjed fra leger og psykiatere fra spiseforstyrrelsesklinikker om at de var et farlig forbilde. En som på daglig basis fremmer thinspo ene og alene for å sanke skryt over at man er tynn og som har sagt gang på gang igjen at hvis bloggen får deg til å føle deg syk, så er det ikke hennes ansvar, men leseren som burde vite bedre og bare avfølge. Og dette er bare toppen av isfjellet for det er mye mer jeg kunne tatt tak i som barneeksponering, dårlig reklamemerking, lyving i kommentarfelt og slapt hensyn til koronatiltak, men den posten dreide seg mest om trening og kosthold så jeg holder meg til det. Merker jeg blir provosert, skuffa og genuint sint av å se dette. Hun påvirket meg til å bli sykere, straffe meg selv med mindre mat hvis jeg ikke orket å trene den dagen, ta med egen mat til sosiale sammenkomster eller spise før jeg dro for å ikke bli fristet av mat som potensielt hadde høyere fettprosent enn 0, og trene på meg skader og trene bort mensen. Jeg vet mye av dette er personlig fra min side, og bildeskandalen og kronikkene fra helsepersonell hører fortiden til, men mediene hennes har ikke endret seg i det hele og det store. Det er fortsatt flat mage i monitor, små posjoner av mat, understreking av hvor liten og tynn man er og hvor flink man er til å trene flere ganger om dagen hver dag i uka, og søtsaker og frokost som belønning etter trening. Jeg forstår at SE blir nominert av Gullbarbien og jeg forstår kritikken folk kaster mot henne, men personlig er det CBE som ødela så mye av ungdomsårene for meg. Så mye at jeg fortsatt må håndtere tanker som trigger tilbakefall på nesten daglig basis og har måttet bruke flere år på å komme dit jeg er i dag. Bedriften CBE er et farlig forbilde. 

Veldig bra skrevet! Jeg fikk også bakoversveis da jeg leste begrunnelsen, og måtte inn på denne kontoen og titte. Det ser ut som det er en konto der alle som vil kan sende inn framsnakking av andre (evt seg selv om man ønsker det!). 

• Liker 21
Skrevet
Minnie Mus skrev (23 minutter siden):

Enig med deg i dette. Men i forhold til alle andre innlegg frua presterer, er dette det mest ærlige faktisk. Alt annet er jo så innmari perfekt og rosenrødt. 

Tenk da på hvor kaotisk det antakelig er bak kullisene. Det er nok travelt med den lille isbjørnen i hus! :P 

• Liker 13
Skrevet

Hånda er goals, med synlige blodårer, det er en grunn til at den får være i fred for PS. 

• Liker 23
Skrevet

Det er ikke mye pent når man er så tynn at alle blodårer og knokler vises :( Er bare bein med hud utenpå 

• Liker 10
Skrevet

Skjønner ikke poenget med den airbrushingen. Er poenget å se mest mulig kunstig og polert ut? 

• Liker 15
Skrevet
Minnie Mus skrev (40 minutter siden):

Det er ikke mye pent når man er så tynn at alle blodårer og knokler vises :( Er bare bein med hud utenpå 

Og da ser man fort eldre ut etterhvert. 

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Surikatt said:

Og da ser man fort eldre ut etterhvert. 

Null problem så lenge det finnes filter og fillers 😅

• Liker 10
Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

Helt enig. Samtidig er det ikke størrelsen som hun vil oppdage er  utfordrende her men rasen. Dette er en hunderase som ikke enkelt lar seg trene, den er på mnge måter som en katt og gjør som den selv vil hvis det passer seg slik. 

det som er vondt å se er at hun poserer med denne valpen som den skal være en veske hund. Dette er en brukshund og ikke en pyntedukke enda det er den fineste som finnes, og får håpe at ikke dette gjør rasen til en trendhund. altfor nydelig rase til å bli ødelagt slik. En samoyed er ikke til pynt, den skal arbeide med trekk eller kløv. 

• Liker 28
Skrevet (endret)

Noen tør snakke imot - andre er kjapt på banen. 

Fra framsnakking-kontoen på Instagram. Vet ikke hvordan jeg linker. 

D0584B53-7890-4AEA-AB56-18721FB84B66.jpeg

Endret av Aquarius04
Endret bilde
  • Liker 35
Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

Jeg reagerer grunn mest på at hun skriver et innlegg med tips og råd. Erfaringene hun deler, er verdifulle nok, men jeg vil anta at de vil  trenge minst like mye tips og råd selv fremover. Men det er vel et slikt forhold de har til leserne - de vet best og gir velmente råd til fansen?

En så stor valp som de har og så små barn som de har, er det jo ganske mye man må passe på. Valpebiting og stjeling av leker, fare for at valpen både kan velte barn over ende og bite så hardt eller mye at barn blir skremt, for eksempel. Han veier jo ganske mye allerede og hvis han går valpebananas inne, kan han jo velte både det ene og det andre. Og bite i filler mye på et blunk. 

• Liker 33
Skrevet
17 minutter siden, Tepperenseri said:

Helt enig. Samtidig er det ikke størrelsen som hun vil oppdage er  utfordrende her men rasen. Dette er en hunderase som ikke enkelt lar seg trene, den er på mnge måter som en katt og gjør som den selv vil hvis det passer seg slik. 

det som er vondt å se er at hun poserer med denne valpen som den skal være en veske hund. Dette er en brukshund og ikke en pyntedukke enda det er den fineste som finnes, og får håpe at ikke dette gjør rasen til en trendhund. altfor nydelig rase til å bli ødelagt slik. En samoyed er ikke til pynt, den skal arbeide med trekk eller kløv. 

Helt sant! Er nok mye urhund i samojeden også, sånn som i den rasen jeg har. De er ikke enkle å dressere, og man bør vite hva man går til ved anskaffelse av en sånn rase. Veldig viktig å velge rase etter livsstil og interesser, og ikke hvilken rase som er penest og tar seg best ut på bilder. Det er jo en grunn til at finn.no er oversvømt av hunder til omplassering. 

• Liker 15
Skrevet

Den Instaprofilen framsnakking er jo drevet av Eccentric people, sååå de framsnakker de profilene de samarbeider med eller ønsker å samarbeide med😉

• Liker 36
Gjest Trynefaktor
Skrevet

LKE er virkelig en ridder i skinnende (SoMe)rustning. Alltid. 

Skrevet
1 hour ago, Minnie Mus said:

Helt sant! Er nok mye urhund i samojeden også, sånn som i den rasen jeg har. De er ikke enkle å dressere, og man bør vite hva man går til ved anskaffelse av en sånn rase. Veldig viktig å velge rase etter livsstil og interesser, og ikke hvilken rase som er penest og tar seg best ut på bilder. Det er jo en grunn til at finn.no er oversvømt av hunder til omplassering. 

Den tidligere hunden til Lars Kristian Eriksen var en Tibetansk spaniel, så akkurat det med vanskelig å dressere kan han nok en hel del om, selvom det selvsagt er en mye mindre hund. Tibetansk spaniel er så nært katt du kommer i hundeverdnen tror jeg :)

• Liker 7
Gjest Trynefaktor
Skrevet
Inocybe skrev (1 minutt siden):

Omtaler LKE virkelig fortsatt opplegget deres som sunn livsstil?
Mens kona er gravet dypt ned i sin ekstremt kalorikontrollerte filter/redigerings-dysmorfofobi og han selv pådrar seg skader i hytt og pine etter å følge sitt egenkomponerte treningsopplegg. Noen har ikke helt bakkekontakt...

Og gode familieverdier.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...