Rev. Revenge Skrevet 13. april 2021 #39681 Skrevet 13. april 2021 (endret) Pålur skrev (25 minutter siden): Den Instaprofilen framsnakking er jo drevet av Eccentric people, sååå de framsnakker de profilene de samarbeider med eller ønsker å samarbeide med😉 Hvordan er koblingen? Kjekt å vite hvem som driver med tullball i bransjen og eventuelt kaller det framsnakkin som nedsnakker kommentatorer som stiller kritiske spørsmål, og har blant andre Iselin Guttormsen, Alexandra Joner (MyMuse.no) og Lene Orvik (MyMuse.no) i stallen. Profesjonalitet og bindinger, der altså. "Om oss - Eccentric People" https://eccentricpeople.com/om-oss/ Endret 13. april 2021 av Revenge o'Cavatina leifer og spm 34
Monimoni Skrevet 13. april 2021 #39682 Skrevet 13. april 2021 Trynefaktor skrev (6 minutter siden): LKE er virkelig en ridder i skinnende (SoMe)rustning. Alltid. Og så så rask til å svare på innlegg som kan sette dem i dårlig lys. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan i alle dager klarer de å holde linja og overvåke alle SOME kanaler. Det må være enormt tidskrevende. 🤯 36
Gjest Trynefaktor Skrevet 13. april 2021 #39683 Skrevet 13. april 2021 Monimoni skrev (1 minutt siden): Og så så rask til å svare på innlegg som kan sette dem i dårlig lys. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan i alle dager klarer de å holde linja og overvåke alle SOME kanaler. Det må være enormt tidskrevende. 🤯 Sikkert en del av den pakka med gode verdier og sunn og aktiv livsstil.
Rev. Revenge Skrevet 13. april 2021 #39684 Skrevet 13. april 2021 (endret) Monimoni skrev (18 minutter siden): Og så så rask til å svare på innlegg som kan sette dem i dårlig lys. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan i alle dager klarer de å holde linja og overvåke alle SOME kanaler. Det må være enormt tidskrevende. 🤯 Det finnes verktøy som hjelper til med å overvåke slikt. "12 of the Best Tools to Monitor Your Online Reputation" https://www.searchenginejournal.com/12-of-the-best-tools-to-monitor-your-online-reputation/390646/ Endret 13. april 2021 av Revenge o'Cavatina lenke 20
Snurrepurre Skrevet 13. april 2021 #39685 Skrevet 13. april 2021 Monimoni skrev (11 minutter siden): Og så så rask til å svare på innlegg som kan sette dem i dårlig lys. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan i alle dager klarer de å holde linja og overvåke alle SOME kanaler. Det må være enormt tidskrevende. 🤯 De kan jo ikke moderere andres kommentarfelt, så da er de nok raske på pletten for å komme med forsvar. Rart de ikke har skjønt at den beste taktikken er å ignorere det 😅. Men, de kjører kanskje samme linje som pilotfrue - mest ute etter å provosere for å få klikk? 17
Gjest Lin11 Skrevet 13. april 2021 #39686 Skrevet 13. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (33 minutter siden): Hvordan er koblingen? Kjekt å vite hvem som driver med tullball i bransjen og eventuelt kaller det framsnakkin som nedsnakker kommentatorer som stiller kritiske spørsmål, og har blant andre Iselin Guttormsen, Alexandra Joner (MyMuse.no) og Lene Orvik (MyMuse.no) i stallen. Profesjonalitet og bindinger, der altså. "Om oss - Eccentric People" https://eccentricpeople.com/om-oss/ Pålur skrev (50 minutter siden): Den Instaprofilen framsnakking er jo drevet av Eccentric people, sååå de framsnakker de profilene de samarbeider med eller ønsker å samarbeide med😉 Takk for oppklaringen! Det var det jeg skrev tidligere i tråden, at det kunne være markedsføringstriks.
Gjest22 Skrevet 13. april 2021 #39687 Skrevet 13. april 2021 Lurer på hva CBE tenker ang. Kristin Gjelsvik sitt innlegg om filterbruk når CBE har profilbilde på insta med samme filter som Kristin viser gjør utrolig stor forskjell.. 44
Populært innlegg Hellow Skrevet 13. april 2021 Populært innlegg #39688 Skrevet 13. april 2021 Med gode familieverdier mener sikkert LKE den pengemessige verdien som ligger i å vise frem familien på SoMe, som jo er høy/"god". Denne formen for familieverdi går i mine øyne på bekostning av det jeg tenker på som gode familieverdier, for eksempel at barn har rett til å skape sin egen identitet, at fokus ikke bør ligge på tynn kropp, manisk trening og perfeksjonisme i alle ledd. Eller var det noe annet han mente, kanskje? 54
Gjest Lin11 Skrevet 13. april 2021 #39689 Skrevet 13. april 2021 Hellow skrev (7 minutter siden): Med gode familieverdier mener sikkert LKE den pengemessige verdien som ligger i å vise frem familien på SoMe, som jo er høy/"god". Denne formen for familieverdi går i mine øyne på bekostning av det jeg tenker på som gode familieverdier, for eksempel at barn har rett til å skape sin egen identitet, at fokus ikke bør ligge på tynn kropp, manisk trening og perfeksjonisme i alle ledd. Eller var det noe annet han mente, kanskje? Det var ikke familiebedriften han henviste til? Når han skrev gode «familieverdier»?
odipodis Skrevet 13. april 2021 #39690 Skrevet 13. april 2021 Medici skrev (1 time siden): Personen som får beskjed om å uttrykke seg i egne kanaler har vel akkurat like mye rett til å uttrykke seg i denne kanalen som f.eks. LKE, eller? Ser i krystallkula mi og ser massiv sletting av kommentarer under IG-innlegget i vente. Kommentarene er slettet nå.. 18
Klaraku78 Skrevet 13. april 2021 #39691 Skrevet 13. april 2021 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Noen tør snakke imot - andre er kjapt på banen. Fra framsnakking-kontoen på Instagram. Vet ikke hvordan jeg linker. Nå er kommentarene slettet tror jeg. Ser bare 3 kommentarer, og alle positive selvfølgelig. 16
Gjest tranedatter Skrevet 13. april 2021 #39692 Skrevet 13. april 2021 Hvordan vet dere at den insta er av Eccentric people....? Finner ikke noe på deres hjemmeside. På insta framsnakking, i Q&A, svarer hen at hen er 24 år og ersykepleier, samt studerer psykologi. Men er enig at det virker veeeldig spes å fremme kun ros og hjerter og ingen kritikk, og det tilfeldigvis fra stallen til eccentric. (ikke cbe da). Dessverre har framsnakking siden misforstått begrepet. Altså, siden har rett i at det betyr å prate pent om noen, selv om de ikke er tilstede. Men betyr ikke gi ros uten å være bevisst. Hitler var vegetarianer opptatt av kultur, skapte masse jobber, men betyr ikke at han skal framsnakkes uten kritisk grunnlag. Framsnakking (sprakradet.no) Mannen bak framsnakking | ABC Nyheter Når det gjelder cbe sin del av framsnakk på insta: språker bærer preg av det samme som bloggeren selv bruker. Veeldig merkelig. Finnes kanskje noen språk-nerder her inne, men jeg synes språket i de ulike postene er veldig ulikt. Stian Blipp skriver selv: "dere er fine ❤️ ". Dere, ikke du som i en hvilkensomhelst ung sykepleier. INSTA FRAMSNAKK (@framsnakking) • Foton och videoklipp på Instagram Siden i seg er jo helt tullete. På nivå med skoledagbøkene vi hadde på 89 og 90-tallet. Bare superlativer og tomme ord. Helt harmløs og dessverre utvanner dette begrepet Framsnakk. Framsnakking skal gi ros for innehold, aktiviter og bra saker folk gjør. Ikke "du er rå, du er herlig"
pøbelsara Skrevet 13. april 2021 #39693 Skrevet 13. april 2021 (endret) Glem det Endret 13. april 2021 av pøbelsara 2
Aquarius04 Skrevet 13. april 2021 #39694 Skrevet 13. april 2021 (endret) Medici skrev (2 timer siden): Personen som får beskjed om å uttrykke seg i egne kanaler har vel akkurat like mye rett til å uttrykke seg i denne kanalen som f.eks. LKE, eller? Ser i krystallkula mi og ser massiv sletting av kommentarer under IG-innlegget i vente. Trynefaktor skrev (1 time siden): LKE er virkelig en ridder i skinnende (SoMe)rustning. Alltid. odipodis skrev (6 minutter siden): Kommentarene er slettet nå.. Klaraku78 skrev (6 minutter siden): Nå er kommentarene slettet tror jeg. Ser bare 3 kommentarer, og alle positive selvfølgelig. Det stemmer. Kommentarene er nå slettet, men ligger i skjermdump fra meg lenger tilbake. Vedkommende som våget å kritisere Framsnakking og CBE fikk forøvrig så hatten passet på pm av Lars Kristian Eriksen. Veldig sjarmerende... Endret 13. april 2021 av Aquarius04 Typo 42
Sparkel Skrevet 13. april 2021 #39695 Skrevet 13. april 2021 tranedatter skrev (3 minutter siden): Hvordan vet dere at den insta er av Eccentric people....? Finner ikke noe på deres hjemmeside. På insta framsnakking, i Q&A, svarer hen at hen er 24 år og ersykepleier, samt studerer psykologi. Men er enig at det virker veeeldig spes å fremme kun ros og hjerter og ingen kritikk, og det tilfeldigvis fra stallen til eccentric. (ikke cbe da). Dessverre har framsnakking siden misforstått begrepet. Altså, siden har rett i at det betyr å prate pent om noen, selv om de ikke er tilstede. Men betyr ikke gi ros uten å være bevisst. Hitler var vegetarianer opptatt av kultur, skapte masse jobber, men betyr ikke at han skal framsnakkes uten kritisk grunnlag. Framsnakking (sprakradet.no) Mannen bak framsnakking | ABC Nyheter Når det gjelder cbe sin del av framsnakk på insta: språker bærer preg av det samme som bloggeren selv bruker. Veeldig merkelig. Finnes kanskje noen språk-nerder her inne, men jeg synes språket i de ulike postene er veldig ulikt. Stian Blipp skriver selv: "dere er fine ❤️ ". Dere, ikke du som i en hvilkensomhelst ung sykepleier. INSTA FRAMSNAKK (@framsnakking) • Foton och videoklipp på Instagram Siden i seg er jo helt tullete. På nivå med skoledagbøkene vi hadde på 89 og 90-tallet. Bare superlativer og tomme ord. Helt harmløs og dessverre utvanner dette begrepet Framsnakk. Framsnakking skal gi ros for innehold, aktiviter og bra saker folk gjør. Ikke "du er rå, du er herlig" Morsomste er at fruen har vært inne og likt andre sine framsnakk på siden flere dager på rad før hun fikk framsnakk selv. 31
Gjest Lin11 Skrevet 13. april 2021 #39696 Skrevet 13. april 2021 (endret) tranedatter skrev (På 13.4.2021 den 19.36): Hvordan vet dere at den insta er av Eccentric people....? Finner ikke noe på deres hjemmeside. På insta framsnakking, i Q&A, svarer hen at hen er 24 år og ersykepleier, samt studerer psykologi. Men er enig at det virker veeeldig spes å fremme kun ros og hjerter og ingen kritikk, og det tilfeldigvis fra stallen til eccentric. (ikke cbe da). Dessverre har framsnakking siden misforstått begrepet. Altså, siden har rett i at det betyr å prate pent om noen, selv om de ikke er tilstede. Men betyr ikke gi ros uten å være bevisst. Hitler var vegetarianer opptatt av kultur, skapte masse jobber, men betyr ikke at han skal framsnakkes uten kritisk grunnlag. Framsnakking (sprakradet.no) Mannen bak framsnakking | ABC Nyheter Når det gjelder cbe sin del av framsnakk på insta: språker bærer preg av det samme som bloggeren selv bruker. Veeldig merkelig. Finnes kanskje noen språk-nerder her inne, men jeg synes språket i de ulike postene er veldig ulikt. Stian Blipp skriver selv: "dere er fine ❤️ ". Dere, ikke du som i en hvilkensomhelst ung sykepleier. INSTA FRAMSNAKK (@framsnakking) • Foton och videoklipp på Instagram Siden i seg er jo helt tullete. På nivå med skoledagbøkene vi hadde på 89 og 90-tallet. Bare superlativer og tomme ord. Helt harmløs og dessverre utvanner dette begrepet Framsnakk. Framsnakking skal gi ros for innehold, aktiviter og bra saker folk gjør. Ikke "du er rå, du er herlig" IG eier skriver at hvis det kommer frem hvem personen er, så er hun redd for at profilen vil miste sin troverdighet. Hva det betyr vet jeg ikke, men jeg får sånn «bokklubben til SE AS» vibber av dette her. CBE har tilknytning til mange av de som er «framsnakket». Funky med sine 650.000 følgere har blitt framsnakket. Endret 15. april 2021 av Lin11 Rettelse
123Frustrert Skrevet 13. april 2021 #39697 Skrevet 13. april 2021 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Noen tør snakke imot - andre er kjapt på banen. Fra framsnakking-kontoen på Instagram. Vet ikke hvordan jeg linker. Har kommentarene blitt slettet? Finner det ikke. 5
Aquarius04 Skrevet 13. april 2021 #39698 Skrevet 13. april 2021 123Frustrert skrev (Akkurat nå): Har kommentarene blitt slettet? Finner det ikke. De har blitt slettet. Alt som ligger der nå er bare søtt og positivt i CBEs favør. 9
likermegher Skrevet 13. april 2021 #39699 Skrevet 13. april 2021 Blir så provosert over influensere som sletter og blokkerer over en lav sko. Går de rundt og tror de er perfekte eller hva f er greia?? Håper virkelig dette paret går konk så det synger etter. Motbydelig par rett og slett. 39
Skrottefar Skrevet 13. april 2021 #39700 Skrevet 13. april 2021 Aquarius04 skrev (41 minutter siden): edkommende som våget å kritisere Framsnakking og CBE fikk forøvrig så hatten passet på pm av Lars Kristian Eriksen. Veldig sjarmerende... Seriøst?? Det er så typisk LKE, usmakelig figur, patetisk, rett og slett 🤪 38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå