Populært innlegg Inocybe Skrevet 14. april 2021 Populært innlegg #39721 Skrevet 14. april 2021 Nikea skrev (10 timer siden): Han skjønner tydeligvis ikke hva thinspo er om han baserer det utelukkende på utseendet til CBE. Jeg et helt overbevist om at LKE veldig godt vet hva thinspo er og at bildene av kona et godt inne i den kategorien. Han er bare ikke enig i at thinspoen er negativt. For dem er dette idealet som viser hvor "flink" CBE er til å forsake, hvilket igjen skinner tilbake på ham som et heldig mannfolk som har en kone som lever 100% for å være lekker og tilgjengelig for mannen sin (i en forkrøplet stereotyp usunn verdensforståelse). Paret har en dynamikk hvor de drar hverandre dypere inn i dette parallelle universet hvor verdi ene og alene måles i penger, utseende og fasade mens de finner samhold i å være dem mot de misunnelige (les kritikerne). Det er så usunt det de holder på med på alle måter. 79
odipodis Skrevet 14. april 2021 #39722 Skrevet 14. april 2021 Inocybe skrev (10 minutter siden): Jeg et helt overbevist om at LKE veldig godt vet hva thinspo er og at bildene av kona et godt inne i den kategorien. Han er bare ikke enig i at thinspoen er negativt. For dem er dette idealet som viser hvor "flink" CBE er til å forsake, hvilket igjen skinner tilbake på ham som et heldig mannfolk som har en kone som lever 100% for å være lekker og tilgjengelig for mannen sin (i en forkrøplet stereotyp usunn verdensforståelse). Paret har en dynamikk hvor de drar hverandre dypere inn i dette parallelle universet hvor verdi ene og alene måles i penger, utseende og fasade mens de finner samhold i å være dem mot de misunnelige (les kritikerne). Det er så usunt det de holder på med på alle måter. Enig. Hvilket bilde han valgte for å gratulere CBE med dagen på Instagram viser tydelig hvor opptatt han er av dette, og hans holdninger til thinspoen hun driver med 😌 (Hentet fra LKEs Instagram-profil) 29
Gjest Lin11 Skrevet 14. april 2021 #39723 Skrevet 14. april 2021 (endret) odipodis skrev (10 timer siden): Enig. Hvilket bilde han valgte for å gratulere CBE med dagen på Instagram viser tydelig hvor opptatt han er av dette, og hans holdninger til thinspoen hun driver med 😌 (Hentet fra LKEs Instagram-profil) Morsomt at han bruker et bilde hvor hun ikke ser ut som kona hans i det hele tatt, og som er ren reklame for MyMuse. Her skal retusjert kropp, utseende og reklame selges også når det er bursdag 👏🏻 Endret 14. april 2021 av Lin11 Typo
Surikatt Skrevet 14. april 2021 #39724 Skrevet 14. april 2021 (endret) Skrottefar skrev (10 timer siden): Kommunikasjonen i kommentarfeltet er et kapittel for seg selv, men fru og herr legger ut selv hva de vil ha der, og for meg så blir det så utrolig tomt, meningsløst, utdatert og lite givende.....men men, er vel også det inntrykket jeg har av alt de bedriver, og dette skal liksom inspirere? 🤪 For alt man vet, skriver de alle kommentarene selv. «Å så vakker du er». «Tusen takk, .... (et eller annet navn). Troverdige bloggere har ikke kommentarfelt. Dette er bare for ytterligere selvdigging. De har blitt en parodi på seg selv og det er nesten litt morsomt å se på hva de er blitt til med årene. Skikkelig usympatisk. Endret 14. april 2021 av Surikatt 30
Aquarius04 Skrevet 14. april 2021 #39725 Skrevet 14. april 2021 Hallepalle2 skrev (11 timer siden): Jeg blir både lattermild og puteflau over kommentarfeltet under taco-bh bildet🙈kommentarer som du er så fin - du er vakker -du er så vakker og fin - så fresh osv responderes med tusen takk, søta - det sier duuu - takk, snille og hjertehjertesmask. Er dette vanlig kommunikasjon mellom voksne kvinner? Det hender jeg kommenterer på noen bilder venner av meg legger ut, og får da et tusen takk 🙂i retur. Hadde noen skrevet ‘og det sier duuu’ til meg hadde jeg fått latterkrampe. Finnes det imgur? For oss som er blokkert, mener jeg. 18
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 14. april 2021 Populært innlegg #39726 Skrevet 14. april 2021 Hallepalle2 skrev (11 timer siden): Jeg blir både lattermild og puteflau over kommentarfeltet under taco-bh bildet🙈kommentarer som du er så fin - du er vakker -du er så vakker og fin - så fresh osv responderes med tusen takk, søta - det sier duuu - takk, snille og hjertehjertesmask. Er dette vanlig kommunikasjon mellom voksne kvinner? Det hender jeg kommenterer på noen bilder venner av meg legger ut, og får da et tusen takk 🙂i retur. Hadde noen skrevet ‘og det sier duuu’ til meg hadde jeg fått latterkrampe. Nei, mitt inntrykk er at dette er omgangsformen ungjenter mellom 13-20 kan fremvise på SoMe. Med tanke på alderen til både Caroline Berg Eriksen (34) og Lars Kristian Eriksen (38) fremstår de som om de har glemt hvor gamle de er. Understimulering fra samme aldersgruppe og eldre og overstimulering av overfladiske fjasekommentarer og fjollete emojies i SoMe kan kanskje medvirke til at disse to for det meste fremstår som umodne fjortiser i skolegården som leker voksne og berettigete, og ikke to profesjonelle aktører for Treasures AS/Netfit AS. 52
123Frustrert Skrevet 14. april 2021 #39727 Skrevet 14. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Nei, mitt inntrykk er at dette er omgangsformen ungjenter mellom 13-20 kan fremvise på SoMe. Med tanke på alderen til både Caroline Berg Eriksen (34) og Lars Kristian Eriksen (38) fremstår de som om de har glemt hvor gamle de er. Understimulering fra samme aldersgruppe og eldre og overstimulering av overfladiske fjasekommentarer og fjollete emojies i SoMe kan kanskje medvirke til at disse to for det meste fremstår som umodne fjortiser i skolegården som leker voksne og berettigete, og ikke to profesjonelle aktører for Treasures AS/Netfit AS. De har jo ikke hatt omgang med andre på sin egen alder de siste 7-10 årene. Etter det har det bare vært stylister og negledesigner, ingen nye tanker eller kritikk de tar til seg. Kan vel fort bli sånn at man henger igjen i modningsprosessen fordi de aldri har hatt noe modning. De uttaler Jo at de kan alt, absolutt alt. Det er ingenting de ikke vet eller trenger å lære, noe en person innehar slike tanker om seg selv setter man seg vel aldri ned å tenker «dette kunne jeg jammen ha gjort bedre». En tanke rekke man ofte modnes og blir mer reflektert på. 31
Gjest Marsh Skrevet 14. april 2021 #39728 Skrevet 14. april 2021 Monimoni skrev (16 timer siden): Og så så rask til å svare på innlegg som kan sette dem i dårlig lys. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan i alle dager klarer de å holde linja og overvåke alle SOME kanaler. Det må være enormt tidskrevende. 🤯 Er nok derfor arbeidsdagen deres aldri tar slutt....
minimymlen Skrevet 14. april 2021 #39729 Skrevet 14. april 2021 Dunning-Kruger effekten har vel vært nevnt i forbindelse med dette paret mer enn et par ganger. 29
Kleenex Skrevet 14. april 2021 #39730 Skrevet 14. april 2021 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Finnes det imgur? For oss som er blokkert, mener jeg. Bare å lage seg en reservebruker på ig. Du må ikke finne på å kommentere noe som helst. 🙈😁 11
Aquarius04 Skrevet 14. april 2021 #39731 Skrevet 14. april 2021 (endret) Dunning-Kruger-effekten forklart: https://slidemodel.com/dunning-kruger-effect/ Jo mindre ekteparet fra Særp kan - jo større eksperter er de tydeligvis. Endret 14. april 2021 av Aquarius04 Typo 20
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 14. april 2021 Populært innlegg #39732 Skrevet 14. april 2021 Det jeg lurer på - når LKE sier hun får (thin-spo)-kritikk for noe hun ikke kan noe for - ser han ikke all treningen? poseringen? De bittesmå måltidene? Unntatt alle bakevarene i går, da. Oppskriften i dag på brokkolisuppe til 4 personer inneholder totalt 1080 kcal kremfløte 330 kcal torsk Brokkoli 35kcal/100 g Gul løk 35 kcal/100 g Grønnsaksbuljong nesten ingen kcal Det er virkelig ikke nok næring til fire personer hvorav to av dem trener mye. Dette er jo mindre enn hun brenner av på morgenens løpetur. Dette er thinspo. Dette er så lite voksne spiser for å gå ned i vekt. 79
Gull vaffel Skrevet 14. april 2021 #39733 Skrevet 14. april 2021 pøbelsara skrev (41 minutter siden): Det jeg lurer på - når LKE sier hun får (thin-spo)-kritikk for noe hun ikke kan noe for - ser han ikke all treningen? poseringen? De bittesmå måltidene? Unntatt alle bakevarene i går, da. Oppskriften i dag på brokkolisuppe til 4 personer inneholder totalt 1080 kcal kremfløte 330 kcal torsk Brokkoli 35kcal/100 g Gul løk 35 kcal/100 g Grønnsaksbuljong nesten ingen kcal Det er virkelig ikke nok næring til fire personer hvorav to av dem trener mye. Dette er jo mindre enn hun brenner av på morgenens løpetur. Dette er thinspo. Dette er så lite voksne spiser for å gå ned i vekt. Med de kommentaren han har kommet med om kropp før (beyonce) tyder det på at han liker ganske smale damer, så dessverre tror jeg ikke han ser at dette er litt syklig. Han er nesten en enabler på det området. 33
likermegher Skrevet 14. april 2021 #39734 Skrevet 14. april 2021 pøbelsara skrev (49 minutter siden): Det jeg lurer på - når LKE sier hun får (thin-spo)-kritikk for noe hun ikke kan noe for - ser han ikke all treningen? poseringen? De bittesmå måltidene? Unntatt alle bakevarene i går, da. Oppskriften i dag på brokkolisuppe til 4 personer inneholder totalt 1080 kcal kremfløte 330 kcal torsk Brokkoli 35kcal/100 g Gul løk 35 kcal/100 g Grønnsaksbuljong nesten ingen kcal Det er virkelig ikke nok næring til fire personer hvorav to av dem trener mye. Dette er jo mindre enn hun brenner av på morgenens løpetur. Dette er thinspo. Dette er så lite voksne spiser for å gå ned i vekt. Klart han ser all treningen. De er jo sammen 24/7. Han er jo med på det. 24
Danseskjørt Skrevet 14. april 2021 #39735 Skrevet 14. april 2021 Herregud, sjekk blikket i kamera på siste story. Selvdigger deluxe. 8
Ultiva Skrevet 14. april 2021 #39736 Skrevet 14. april 2021 (endret) pøbelsara skrev (3 timer siden): Det jeg lurer på - når LKE sier hun får (thin-spo)-kritikk for noe hun ikke kan noe for - ser han ikke all treningen? poseringen? De bittesmå måltidene? Unntatt alle bakevarene i går, da. Oppskriften i dag på brokkolisuppe til 4 personer inneholder totalt 1080 kcal kremfløte 330 kcal torsk Brokkoli 35kcal/100 g Gul løk 35 kcal/100 g Grønnsaksbuljong nesten ingen kcal Det er virkelig ikke nok næring til fire personer hvorav to av dem trener mye. Dette er jo mindre enn hun brenner av på morgenens løpetur. Dette er thinspo. Dette er så lite voksne spiser for å gå ned i vekt. Som 26 år gammel mann så uttalte LKE i mediene i 2009 at kvinner som bruker klesstørrelse 36/38 er 15-20 kg overvektige: https://www.google.com/amp/s/www.seher.no/kjendis/15-20-kilo-for-tung/64738776/amp Beyoncé anno 2009: https://imgur.com/a/tlPRoj8 Selv om dette er 11 år siden så har fokus og fremstilling av CBE på carolinebergeriksen.no konsekvent indikert at så tynn som mulig = perfekt/ideal. Omfattende slankeredigering gjennom 5 år, inkludert av gravidmagen, ble avslørt så sent som i 2015. Kanalene til CBE indikerer at mat skal fortjenes, og at man ikke føler seg vel uten minst 5 treningsøkter i uken. Dette forteller at bloggfotograf LKE og frontfigur CBE sin oppfatning av sunnhet er noe helt annet enn oppfatningen til både fagfolk og allmennheten. 8-10 treningsøkter i uka, 1800 kcal fordelt på 4 til middag samt tallrike selfies med skjønnhetsfiltere og slankende posering forteller om alt annet enn en kjernesunn livsstil, som CBE og LKE så bastant mener at de fronter. Endret 14. april 2021 av Ultiva 44
Isild Skrevet 14. april 2021 #39738 Skrevet 14. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (21 timer siden): Det finnes verktøy som hjelper til med å overvåke slikt. "12 of the Best Tools to Monitor Your Online Reputation" https://www.searchenginejournal.com/12-of-the-best-tools-to-monitor-your-online-reputation/390646/ Dette var nytt for meg, takk for info. Tenker det forklarer hvorfor LKE dukker opp absolutt overalt. Virkelig interessant jobb han har. Ta bilder av og dele familien sin på internett, og deretter passe på at ingen på internett får gå uimotsagt fra å mene noe han ikke liker om alt de deler. 46
Kollontaj Skrevet 14. april 2021 #39739 Skrevet 14. april 2021 Jeg skjønner hvorfor hun plasserer beina sånn, men 😂 det ser helt dust ut. 31
Felis Skrevet 14. april 2021 #39740 Skrevet 14. april 2021 123Frustrert skrev (5 timer siden): De har jo ikke hatt omgang med andre på sin egen alder de siste 7-10 årene. Etter det har det bare vært stylister og negledesigner, ingen nye tanker eller kritikk de tar til seg. Kan vel fort bli sånn at man henger igjen i modningsprosessen fordi de aldri har hatt noe modning. De uttaler Jo at de kan alt, absolutt alt. Det er ingenting de ikke vet eller trenger å lære, noe en person innehar slike tanker om seg selv setter man seg vel aldri ned å tenker «dette kunne jeg jammen ha gjort bedre». En tanke rekke man ofte modnes og blir mer reflektert på. Det kan jo hende de har omgang med jevnaldrende, selv om oppførselen deres bærer lite preg av det. Voksne mennesker har jo etterhvert blitt veldig bevisste på hvordan de ønsker å fremstå på SoMe. Idealet er måtehold. De fleste har også blitt nøye på å unngå festbilder, med alkohol i handa osv. Og det tilhører sjeldenhetene at noen frivillig publiserer lovbrudd og regelbrudd. Man skal rett og slett fremstå som sunn, oppegående og gjerne litt humoristisk, men hovedsakelig litt utilgjengelig og eksklusiv. Så HVIS paret har jevnaldrende venner utenfor bloggbobla, vil jeg tro at vennene har sterke reservasjoner mot å vises på en blogg som fremstår i overkant harry. 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå