Michel Skrevet 10. april 2021 #39501 Skrevet 10. april 2021 (endret) slettet Endret 11. april 2021 av Michel edit
Gjest Trolltussa Skrevet 10. april 2021 #39502 Skrevet 10. april 2021 Shopgirl2014 skrev (6 timer siden): De oppnådde jo det de ønsket? Over 100.000 så annonsen og huset ble solgt på drøyt en uke. For den prisen de ville ha, vil jeg tro. Siden det gikk så fort. https://www.ta.no/nyheter/bolig-og-eiendom/caroline-berg-eriksen/na-kan-du-kjope-huset-til-fotballfruen/s/5-50-252668 https://www.ta.no/nyheter/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/na-er-huset-solgt/s/5-50-256571 Det at 100.000 så annonsen var vel ikke fordi de ønsket å kjøpe huset, men heller for å se en flau sekvens som attpåtil ble parodiert. Huset hadde nok blitt solgt om hun la ut en annonse på Finn som andre dødelige
Gjest Trolltussa Skrevet 10. april 2021 #39503 Skrevet 10. april 2021 Michel skrev (12 minutter siden): Hvis ingenting som er blitt kritisert tidligere er forandret hvorfor eksistererdenne tråden? Det er derfor tråden eksisterer. Fremdeles mye å kritisere....
Gjest Lavande Skrevet 11. april 2021 #39504 Skrevet 11. april 2021 (endret) Lin10 skrev (7 timer siden): Kan ikke tenke meg CBE tok seg nær av parodien. Var jo bare morsom. Hun fikk solgt huset veldig raskt og flyttet til en flott og stort hus i en annen by. Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊Hagen har jo et stort potensialet. Forundrer meg ikke om de bygger ny garasje og svømmebasseng i hagen etterhvert. Har jo hatt stor suksess i mange år nå jobbmessig og ser ikke ut som inntektene avtar. Lucky her😊 Jeg opplevde også parodien som morsom, da den latterliggjorde influenceren sin "salgsvideo". Så ja, vi får håpe de klarte å le av det selv. Men: - Hvorfor "fantasere" på vegne av dem at de kanskje i fremtiden skal bygge garasje og svømmebasseng? - Suksess? Det kommer an på hva man sammenligner med. Hva har de oppnådd? Hvem regnes det i tilfelle som suksessfullt for? Og kan en bedrift som "må bruke barn" i sitt konsept i det hele tatt regnes som suksessfull? - Inntekter? Nei, hva skal man tro, når lesertall på bloggen nå ser ut til å ligge på ca. 4000 (drastisk nedgang fra tidligere år), samt bedriften har lavt engasjementrate på Instagram. Samtidig virker det ikke som Treasures AS klarer å få på plass noe annet de kan tjene penger på. Dokumentasjon på - Lesertall og engasjementrate: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=27344019 - Uetisk drift: https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ Endret 11. april 2021 av Lavande
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #39505 Skrevet 11. april 2021 Consita skrev (13 timer siden): Tenker stadig på den og fatter virkelig ikke hvordan de trodde at dette var tingen.. De er jo helt borte begge to. Tror den annonsen er det pinligste jeg har sett noen gang..😅 Gravidmagen hennes i videoen er langt større enn den noen gang ble vist som på bloggen. Det er dobbeltmoraliteten sin det: Proklamere for alle at man er liten og slank graviditeten gjennom men at man for å oppnå det redigerer magen mindre. Flott forbilde altså! Helt enig - pinlig i en klasse for seg. Shopgirl2014 skrev (12 timer siden): De oppnådde jo det de ønsket? Over 100.000 så annonsen og huset ble solgt på drøyt en uke. For den prisen de ville ha, vil jeg tro. Siden det gikk så fort. https://www.ta.no/nyheter/bolig-og-eiendom/caroline-berg-eriksen/na-kan-du-kjope-huset-til-fotballfruen/s/5-50-252668 https://www.ta.no/nyheter/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/na-er-huset-solgt/s/5-50-256571 Det er mange, mange boliger som blir solgt svært kjapt uten at eierne har tatt i bruk skuespill og klein video. De fleste, vil jeg tro? Dessuten er ikke prisen så avskrekkende. Så at denne boligen gikk kjapt er ingen big deal. At du i det hele tatt forsvarer dette fesjået/denne farsen er helt utrolig. 58
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #39506 Skrevet 11. april 2021 Lin10 skrev (11 timer siden): Kan ikke tenke meg CBE tok seg nær av parodien. Var jo bare morsom. Hun fikk solgt huset veldig raskt og flyttet til en flott og stort hus i en annen by. Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊Hagen har jo et stort potensialet. Forundrer meg ikke om de bygger ny garasje og svømmebasseng i hagen etterhvert. Har jo hatt stor suksess i mange år nå jobbmessig og ser ikke ut som inntektene avtar. Lucky her😊 Suksess? Når man må bruke barna som inntektskilde fordi man ikke oppnår nok klikk og tjener nok på sin egen kropp? Det er langt fra hva jeg kaller suksess. ( ang huset på siljen var da det et helt vanlig hus som ble solgt til en helt sikkert vanlig pris. Huset i Sarpsborg var er sjarmerende hus helt til de startet å ødelegge detaljene. De betalte mange penger, men fortsatt ikke mye. Jeg bor i et rekkehus som kostet mer en deres. For å si det sånn.. tror du henger deg litt opp i hvordan det legges frem på bloggen og ikke har så mye kritisk tenkning rundt bloggen) 61
Gulleplutt Skrevet 11. april 2021 #39507 Skrevet 11. april 2021 Stjernekikkeren skrev (17 timer siden): Jeg mener det er skadelig å legge verdien sin og fokuset sitt så kraftig på utseende som det bloggere og influensere gjør, Caroline Berg Eriksen inkludert. Hva så om hennes mage var flat etter fødsel, mens andres ikke er det? Gjør det henne til noe bedre enn de som ser ut som de nettopp har født? I stede for å fokusere på at barnet var født og alle var friske og fine, skulle hun ut og bevise at det går an å se bra ut selv om man nettopp har poppet ut en unge. Selv mange år etterpå handler det om flat mage, utseende, kropp, trening, hår og sminke, og oppi dette vokser det opp to små jenter. Som om de ikke er nok utsatt av skjønnhets- og kroppspress som det er, de må vokse opp i et reir hvor kroppspress omtrent ble oppfunnet, beklager at jeg setter det så på spissen. Som det bildet over, er det sånn hun skal se ut når hun skal ut og herje med ungene i hagen? Hvorfor? Hvorfor er det DER fokuset ligger, igjen, utseendet. Har hun ingenting annet å komme med enn kropp og ansikt? Det kan jeg faktisk ikke helt tro... Words. Det er så usigelig trist. 18
Populært innlegg BuffyTheVampire Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #39508 Skrevet 11. april 2021 Den største grunnen til at jeg ikke lar meg inspirere av netfit eller CBEs trening er at treningen ser så forbanna lett ut. Kan ikke huske å ha sett en eneste video av CBE som trener der hun ikke smiler eller ler, eller der det ser ut som hun tar skikkelig hardt i, eller blir sliten. Annet enn svett da. De som trener vet at når man trener styrke og tar i, da blir det av og til litt rare ansikt. På CBE sine treningsvideoer ser det ikke ut som om hun puster engang. Men når man leser hva øktene innebærer så vet jeg at jeg hadde blitt sliten. Virker som om formålet med videoene er å vise at CBE er så godt trent at hun aldri blir sliten, men det virker mot sin hensikt. Ingen er så godt trent at de aldri blir sliten dersom de trener hardt nok. Og da kan man lure på om de egentlige er troverdige som treningsformidlere.. 53
Pust Skrevet 11. april 2021 #39509 Skrevet 11. april 2021 Shopgirl2014 skrev (16 timer siden): De oppnådde jo det de ønsket? Over 100.000 så annonsen og huset ble solgt på drøyt en uke. For den prisen de ville ha, vil jeg tro. Siden det gikk så fort. https://www.ta.no/nyheter/bolig-og-eiendom/caroline-berg-eriksen/na-kan-du-kjope-huset-til-fotballfruen/s/5-50-252668 https://www.ta.no/nyheter/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/na-er-huset-solgt/s/5-50-256571 Det at mange så den annonsen har forskjellige grunner ... Til og med undertegnede var innom annonsen, og jeg hadde absolutt ingen planer om å bytte ut huset mitt. 47
Populært innlegg Inocybe Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #39510 Skrevet 11. april 2021 BuffyTheVampire skrev (14 minutter siden): Den største grunnen til at jeg ikke lar meg inspirere av netfit eller CBEs trening er at treningen ser så forbanna lett ut. Kan ikke huske å ha sett en eneste video av CBE som trener der hun ikke smiler eller ler, eller der det ser ut som hun tar skikkelig hardt i, eller blir sliten. Annet enn svett da. De som trener vet at når man trener styrke og tar i, da blir det av og til litt rare ansikt. På CBE sine treningsvideoer ser det ikke ut som om hun puster engang. Men når man leser hva øktene innebærer så vet jeg at jeg hadde blitt sliten. Virker som om formålet med videoene er å vise at CBE er så godt trent at hun aldri blir sliten, men det virker mot sin hensikt. Ingen er så godt trent at de aldri blir sliten dersom de trener hardt nok. Og da kan man lure på om de egentlige er troverdige som treningsformidlere.. Vanskelig å puste tungt mens magen holdes inne Forandringene av hvordan treningen har blitt presentert over tid er underholdende. For eksempel så først svettet hun aldri. Så ble det perfekte symmetriske svettedråper etterfulgt av svettefest. Så en liten stund svettet hun igjen lite fordi hun glemte seg bort og skrev de ofte dro på cafe uten å dusje. Samme fram og tilbake iblandet bortforklaringer når historiene ikke passer sammen er det på alle andre felt også. Løping, styrketrening, ski, sykling, trene ute/inne og så videre. Jeg tror treningens-presentasjonen bommer så grovt fordi det fokusers på presentasjon av perfekt, delikat og ikke minst en særdeles snever oppfattelse av hvordan kroppen må se ut. Treningen framstår ikke ekte fordi den i øyeblikket det filmes er skuespill med fokus på alt annet enn selve treningen. For å bli oppfattet ekte må man være ekte. 52
Inocybe Skrevet 11. april 2021 #39511 Skrevet 11. april 2021 Pust skrev (3 minutter siden): Det at mange så den annonsen har forskjellige grunner ... Til og med undertegnede var innom annonsen, og jeg hadde absolutt ingen planer om å bytte ut huset mitt. Ja minst to av klikkene på den annonsen var mine. Jeg kommer ikke til å flytte til Siljan av den grunn. 26
Monimoni Skrevet 11. april 2021 #39512 Skrevet 11. april 2021 Lin10 skrev (14 timer siden): Kan ikke tenke meg CBE tok seg nær av parodien. Var jo bare morsom. Hun fikk solgt huset veldig raskt og flyttet til en flott og stort hus i en annen by. Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊Hagen har jo et stort potensialet. Forundrer meg ikke om de bygger ny garasje og svømmebasseng i hagen etterhvert. Har jo hatt stor suksess i mange år nå jobbmessig og ser ikke ut som inntektene avtar. Lucky her😊 Jeg legger merke til at du skriver at "hun flyttet til en flott og stort hus i EN ANNEN BY". Du virker å være godt informert om CBE-es liv. Da vet du også hvilken annen by det er snakk om, men det skriver du ikke. Kan hende fordi Sarp ikke er så glamorøs by, at det passer å nevne i din post i forbindelse med det glamorøse paret? 😉 36
Populært innlegg Sølv_dugg Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #39513 Skrevet 11. april 2021 Bare en kommentar til det (de) berømmelige post partum bildene av hun og proklamasjonen om at hun gjorde det fordi hun var stolt og ville vise at magen/kroppen ikke blir ødelagt av en graviditet. Kate Middleton har vist seg offentlig kort tid etter fødsel med en tydelig liten bump på magen alle tre gangene. Hun er hyllet for å være et forbilde og for å vise at magen svært sjelden trekker seg tilbake til flat tilstand etter 3-4 dager. Alle som har født vet hvorfor mtp livmor o.l. Se på hun i dag med en fantastisk kropp, iallfall det man ser av den, til tross for at hun har født hele tre barn. Men hos fruen vil man ikke gå foran som et godt eksempel og vise at selv godt trente kan slite med å få tilbake pre graviditetskroppen sin. Neida, selv sixpacken er tilbake på så kort tid, der hun poserer i minimal truse og push up. Hun hadde tjent så uendelig mye mer på å være mer jordnær og folkelig. Jeg forstår for all del at hun er glad og fornøyd med å få superkroppen tilbake på rekordtid, men hun gjør det kun for seg selv, for egen hyllest og egen selvfølelse. Og jeg må dessverre si at mtp historikken med Photoshop, så vet jeg ikke om jeg stoler nok på hun til å anerkjenne bilde som ekte. Og til huset i Siljan og videoen. Tre-fire av de klikkene er mine. Jeg bor i Bergen og har ingen planer om å flytte herfra, men en sånn video lar man ikke bli usett nettopp pga underholdningsverdien. Pluss at jeg har vist den til et par kollegaer som hadde sett parodien som ikke ante hvem CBE.no var, og lurte på om det faktisk var reelt at noen hadde lagt ut en sånn type salgsvideo, utelukkende for å markedsføre seg selv mer enn boligen. 58
Medici Skrevet 11. april 2021 #39514 Skrevet 11. april 2021 Merkelig hvor mye større magen var i videoen en på bilder hun viste frem. Det er vanskelig å la være å tenke at bildene med liten mage er tatt tidligere i svangerskapet, men presentert som å være tatt sent. 40
Aquarius04 Skrevet 11. april 2021 #39515 Skrevet 11. april 2021 Medici skrev (42 minutter siden): Merkelig hvor mye større magen var i videoen en på bilder hun viste frem. Det er vanskelig å la være å tenke at bildene med liten mage er tatt tidligere i svangerskapet, men presentert som å være tatt sent. Enig, men jeg vil tro, gitt historikken, at de har redigert gravidmagen mindre. 20
Aquarius04 Skrevet 11. april 2021 #39516 Skrevet 11. april 2021 Ja, la oss endelig snike inn absolutt overalt hvor slanke dere er: «Sengen er vel 160cm, så gedigen er den ikke, men det er grei plass for to slanke personer :p» Hentet herfra: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/06/pasken-2021/comment-page-1/#comment-1259268 Og surprise, surprise - blir misunnelseskortet dratt nok en gang, av en iherdig forsvarer av frua. Det kortet er så oppbrukt nå at det blir helt latterlig. 44
ErGlad Skrevet 11. april 2021 #39517 Skrevet 11. april 2021 (endret) Jeg er helt enig med deg!! Medici skrev (56 minutter siden): Merkelig hvor mye større magen var i videoen en på bilder hun viste frem. Det er vanskelig å la være å tenke at bildene med liten mage er tatt tidligere i svangerskapet, men presentert som å være tatt sent. Endret 11. april 2021 av Visum 5
SoWhat? Skrevet 11. april 2021 #39518 Skrevet 11. april 2021 (endret) Sølv_dugg skrev (1 time siden): Bare en kommentar til det (de) berømmelige post partum bildene av hun og proklamasjonen om at hun gjorde det fordi hun var stolt og ville vise at magen/kroppen ikke blir ødelagt av en graviditet. Kate Middleton har vist seg offentlig kort tid etter fødsel med en tydelig liten bump på magen alle tre gangene. Hun er hyllet for å være et forbilde og for å vise at magen svært sjelden trekker seg tilbake til flat tilstand etter 3-4 dager. Alle som har født vet hvorfor mtp livmor o.l. Se på hun i dag med en fantastisk kropp, iallfall det man ser av den, til tross for at hun har født hele tre barn. Men hos fruen vil man ikke gå foran som et godt eksempel og vise at selv godt trente kan slite med å få tilbake pre graviditetskroppen sin. Neida, selv sixpacken er tilbake på så kort tid, der hun poserer i minimal truse og push up. Hun hadde tjent så uendelig mye mer på å være mer jordnær og folkelig. Jeg forstår for all del at hun er glad og fornøyd med å få superkroppen tilbake på rekordtid, men hun gjør det kun for seg selv, for egen hyllest og egen selvfølelse. Og jeg må dessverre si at mtp historikken med Photoshop, så vet jeg ikke om jeg stoler nok på hun til å anerkjenne bilde som ekte. Og til huset i Siljan og videoen. Tre-fire av de klikkene er mine. Jeg bor i Bergen og har ingen planer om å flytte herfra, men en sånn video lar man ikke bli usett nettopp pga underholdningsverdien. Pluss at jeg har vist den til et par kollegaer som hadde sett parodien som ikke ante hvem CBE.no var, og lurte på om det faktisk var reelt at noen hadde lagt ut en sånn type salgsvideo, utelukkende for å markedsføre seg selv mer enn boligen. Det stemmer ikke at Kate Middleton ble bare hyllet akkurat. Å sprette opp så kort tid etter fødsel og å være så velpleid er da virkelig heller ikke normalt. Tror du virkelig at hun ville klart det uten mer hjelp og støtte enn hva normale mennesker kan drømme om? Og ikke tro at den kroppen hennes ikke er tent. Hun har folk som hjelper henne med hva det skal være. For et eksempel du kommer med! 😄 når det er sagt så syns jeg det er helt feil å legge ut bilder av magen etter fødsel. Men det er noen her som må slutte å sette andre opp mot CBE når de ikke er et hår bedre på viktige områder. Endret 11. april 2021 av SoWhat? 5
Populært innlegg FruRosa Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #39519 Skrevet 11. april 2021 Aquarius04 skrev (21 minutter siden): Ja, la oss endelig snike inn absolutt overalt hvor slanke dere er: «Sengen er vel 160cm, så gedigen er den ikke, men det er grei plass for to slanke personer :p» Hentet herfra: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/06/pasken-2021/comment-page-1/#comment-1259268 Og surprise, surprise - blir misunnelseskortet dratt nok en gang, av en iherdig forsvarer av frua. Det kortet er så oppbrukt nå at det blir helt latterlig. "På annekset sov vi bare og skiftet"... Hvor er da bildet av blondenattøy og kokt egg tatt? Hun satt vel ikke ute og spiste frokost i kort blondenattkjole? 50
NewStart87 Skrevet 11. april 2021 #39520 Skrevet 11. april 2021 Aquarius04 skrev (30 minutter siden): Ja, la oss endelig snike inn absolutt overalt hvor slanke dere er: «Sengen er vel 160cm, så gedigen er den ikke, men det er grei plass for to slanke personer :p» Hentet herfra: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/06/pasken-2021/comment-page-1/#comment-1259268 Og surprise, surprise - blir misunnelseskortet dratt nok en gang, av en iherdig forsvarer av frua. Det kortet er så oppbrukt nå at det blir helt latterlig. Hvorfor skrev hun den smilyen som viser tunge? Ædæbæda, vi er jo så slanke begge to liksom? Er alltid viktig å poengtere hvor slank man er skjønner jeg. 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå