Populært innlegg Inocybe Skrevet 10. april 2021 Populært innlegg #39481 Skrevet 10. april 2021 Shopgirl2014 skrev (1 time siden): De oppnådde jo det de ønsket? Over 100.000 så annonsen og huset ble solgt på drøyt en uke. For den prisen de ville ha, vil jeg tro. Siden det gikk så fort. https://www.ta.no/nyheter/bolig-og-eiendom/caroline-berg-eriksen/na-kan-du-kjope-huset-til-fotballfruen/s/5-50-252668 https://www.ta.no/nyheter/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/na-er-huset-solgt/s/5-50-256571 Ja mange så annonsen. Men vedder på brorparten så den for underholdningsverdien. Det er tross alt CBE.nos karriere-høydepunkt å bli parodiert på TV. Herlig parodi og enda mer legendarisk komisk boligannonse. 😂😂😂 Vedder også på at huset ble solgt på beliggenhet, pris og innhold. Slik hus normalt selges. Folk som ønsker bolig i området får det med seg på Finn.no etc. CBE har ikke den typen påvirkningskraft som får noen til å by millioner på et hus bare fordi CBE har bodd der. 😆 51
Inocybe Skrevet 10. april 2021 #39482 Skrevet 10. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (28 minutter siden): Ah, Åsnes ikke Atomic. Takk! Jeg er ingen kløpper på ski-logoer. Men, bedyret ikke Caroline Berg Eriksen at hun også hadde ski uten stålkanter som skulle brukes pga. valpen? Jeg observerte forøvrig ikke en eneste gang at valpen var i sekk. Derimot ble det publisert flere bilder der valpen både trakk og sovnet på tur. Bare hyggelig. Jeg er over middels opptatt av ski og Åsnes har jeg et mangeårig muligvis litt suspekt kjærlighetsforhold til ❤️😆 Jo, CBE har vist andre ski tidligere. Hun skrev også selv at hun har det og de er uten stålkant. Det som jeg da virkelig lurer på er hvorfor hun ikke brukte dem når hun før påsken ble gjort oppmerksom på hvor lett man ved et uhell kan kutte sin nydelige valps pote i filler? Er virkelig de perfekte ski-bildene mer betydningsfulle for CBE og LKE enn liv og helse til valpen deres? 28
Lin10 Skrevet 10. april 2021 #39483 Skrevet 10. april 2021 Inocybe skrev (4 minutter siden): Ja mange så annonsen. Men vedder på brorparten så den for underholdningsverdien. Det er tross alt CBE.nos karriere-høydepunkt å bli parodiert på TV. Herlig parodi og enda mer legendarisk komisk boligannonse. 😂😂😂 Vedder også på at huset ble solgt på beliggenhet, pris og innhold. Slik hus normalt selges. Folk som ønsker bolig i området får det med seg på Finn.no etc. CBE har ikke den typen påvirkningskraft som får noen til å by millioner på et hus bare fordi CBE har bodd der. 😆 Kan ikke tenke meg CBE tok seg nær av parodien. Var jo bare morsom. Hun fikk solgt huset veldig raskt og flyttet til en flott og stort hus i en annen by. Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊Hagen har jo et stort potensialet. Forundrer meg ikke om de bygger ny garasje og svømmebasseng i hagen etterhvert. Har jo hatt stor suksess i mange år nå jobbmessig og ser ikke ut som inntektene avtar. Lucky her😊 7
Gjest Lin11 Skrevet 10. april 2021 #39484 Skrevet 10. april 2021 Lin10 skrev (1 minutt siden): Kan ikke tenke meg CBE tok seg nær av parodien. Var jo bare morsom. Hun fikk solgt huset veldig raskt og flyttet til en flott og stort hus i en annen by. Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊Hagen har jo et stort potensialet. Forundrer meg ikke om de bygger ny garasje og svømmebasseng i hagen etterhvert. Har jo hatt stor suksess i mange år nå jobbmessig og ser ikke ut som inntektene avtar. Lucky her😊 Hvem nøyaktig er det du skriver om her? Vet om to hvor inntekten og suksess har vart i flere år, det er Funky og SE. De har begge skyhøy inntekt. CBE not so much.
Minnie Mus Skrevet 10. april 2021 #39485 Skrevet 10. april 2021 15 minutter siden, Inocybe said: Ja mange så annonsen. Men vedder på brorparten så den for underholdningsverdien. Det er tross alt CBE.nos karriere-høydepunkt å bli parodiert på TV. Herlig parodi og enda mer legendarisk komisk boligannonse. 😂😂😂 Vedder også på at huset ble solgt på beliggenhet, pris og innhold. Slik hus normalt selges. Folk som ønsker bolig i området får det med seg på Finn.no etc. CBE har ikke den typen påvirkningskraft som får noen til å by millioner på et hus bare fordi CBE har bodd der. 😆 Den der er så genial og så tatt på kornet, snakk om å beskrive fruen sånn som hun fremstiller seg 28
Jobbermedbarn Skrevet 10. april 2021 #39486 Skrevet 10. april 2021 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/R9op6a/advarer-foreldre-paa-instagram Dette er i alle fall helt ferskt! 49
Inocybe Skrevet 10. april 2021 #39487 Skrevet 10. april 2021 Lin10 skrev (6 minutter siden): Kan ikke tenke meg CBE tok seg nær av parodien. Var jo bare morsom. Hun fikk solgt huset veldig raskt og flyttet til en flott og stort hus i en annen by. Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊Hagen har jo et stort potensialet. Forundrer meg ikke om de bygger ny garasje og svømmebasseng i hagen etterhvert. Har jo hatt stor suksess i mange år nå jobbmessig og ser ikke ut som inntektene avtar. Lucky her😊 En parodi er jo en ære så nei de likte oppmerksomheten. De er jo ekstremt opptatt av å få oppmerksomhet og det fikk de jo en liten stund. Men det gjorde nok vondt at brorparten av de som så videoen deres flirte høyt av den ufrivillige latterlige pute-fluffingen og CBE trippene salig rundt på tåspissene i overeksponert ekstase. Legendarisk 😂 36
Populært innlegg Klokkereim Skrevet 10. april 2021 Populært innlegg #39488 Skrevet 10. april 2021 Lin10 skrev (28 minutter siden): Kan ikke tenke meg CBE tok seg nær av parodien. Var jo bare morsom. Hun fikk solgt huset veldig raskt og flyttet til en flott og stort hus i en annen by. Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊Hagen har jo et stort potensialet. Forundrer meg ikke om de bygger ny garasje og svømmebasseng i hagen etterhvert. Har jo hatt stor suksess i mange år nå jobbmessig og ser ikke ut som inntektene avtar. Lucky her😊 Ja, ikke sant? Svømmebasseng, ny garasje og kanskje en jacuzzi de kan nyte sene kvelder (før kl 22 da selvfølgelig) i med et glass vin. Rundkjøring foran huset i ren Dynastiet stil. Og kanskje de vil bygge seg egen hytte etterhvert? De har jo så mye penger så det er jo kjekt med egen istedet for anneks på 15 kvm. Mye mulig det blir båt også? Tenk å kunne ligge på dekk, 27 forskjellige bikinier, reker og vin. For et drømmeliv❤. Men de har ikke noe av dette...ikke basseng eller ny garasje heller. Så, en helt vanlig familie der altså. 67
blåbærpai Skrevet 10. april 2021 #39489 Skrevet 10. april 2021 Klokkereim skrev (7 minutter siden): Ja, ikke sant? Svømmebasseng, ny garasje og kanskje en jacuzzi de kan nyte sene kvelder (før kl 22 da selvfølgelig) i med et glass vin. Rundkjøring foran huset i ren Dynastiet stil. Og kanskje de vil bygge seg egen hytte etterhvert? De har jo så mye penger så det er jo kjekt med egen istedet for anneks på 15 kvm. Mye mulig det blir båt også? Tenk å kunne ligge på dekk, 27 forskjellige bikinier, reker og vin. For et drømmeliv❤. Men de har ikke noe av dette...ikke basseng eller ny garasje heller. Så, en helt vanlig familie der altså. Du har mange gode poeng her🤣 Tror ikke de er så velhavende som de liker å fremstå som.. 18
Måne Rampelyset Skrevet 10. april 2021 #39490 Skrevet 10. april 2021 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Måne, admin. 4
Minnie Mus Skrevet 10. april 2021 #39491 Skrevet 10. april 2021 Er vel ingenting av det som har blitt kritisert før som er forandret? De redigerer fortsatt bildene, de eksponerer fortsatt barna, de merker fortsatt ikke alt dem skal som reklame, og de bare fortsetter å lyge til leserne sine, som feks den hytteturen der de liksom bodde på et anneks og oppholdt seg mest utendørs... Bare løgn og fanteri hele bedriften. Skulle ønske noen kunne stoppet dem. 48
Rev. Revenge Skrevet 10. april 2021 #39492 Skrevet 10. april 2021 (endret) Lin10 skrev (1 time siden): Kan ikke tenke meg CBE tok seg nær av parodien. Var jo bare morsom. Hun fikk solgt huset veldig raskt og flyttet til en flott og stort hus i en annen by. Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊Hagen har jo et stort potensialet. Forundrer meg ikke om de bygger ny garasje og svømmebasseng i hagen etterhvert. Har jo hatt stor suksess i mange år nå jobbmessig og ser ikke ut som inntektene avtar. Lucky her😊 Så vidt jeg husker kan ikke Berg Eriksen gjøre som de vil med verken hus eller tomt pga. bevaringsverdi og kulturminner på tomta. Det ble tidligere reklamert for en spare-app der målet var å bygge ny garasje. De har søkt om å rive den gamle garasjen fra 1920 uten at det er blitt godkjent. Det kan nok bli vanskelig med både bygging av garasje og svømmebasseng på den delen av tomta som tilhører huset. Resten av "hagen" tilhører Borregaard, den kan de disponere mot vedlikehold og kostnader det eventuelt medfører. «Etter vår (her kommunens) oppfatning er også garasjen bevaringsverdig. Garasje og boligen er oppført samtidig på 1920-tallet. (...) Riving vil være avhengig av dispensasjon fra sentrumsplanens paragraf 4.13 c,i og dermed ikke være påregnelig." Kilde: "Byggesak, Bolig og eiendom | Har søkt om å rive garasje – kommunen mener den er bevaringsverdig" https://www.sa.no/har-sokt-om-a-rive-garasje-kommunen-mener-den-er-bevaringsverdig/s/5-46-994558?access=granted Endret 10. april 2021 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 44
Gasellen Skrevet 10. april 2021 #39493 Skrevet 10. april 2021 Lopploella skrev (5 timer siden): https://www.minmote.no/#!/artikkel/23597042/kommentar-mister-fotballfrue-grepet Den personen vi ser i toppen der ligner virkelig ekstremt lite på den vi ser på bloggen nå. CBE og Sophie Elise har blitt veldig like synes jeg. Samme plastikk-kirurg ? 13
Gjest Bettys Skrevet 10. april 2021 #39494 Skrevet 10. april 2021 Inocybe skrev (2 timer siden): Bare hyggelig. Jeg er over middels opptatt av ski og Åsnes har jeg et mangeårig muligvis litt suspekt kjærlighetsforhold til ❤️😆 Jo, CBE har vist andre ski tidligere. Hun skrev også selv at hun har det og de er uten stålkant. Det som jeg da virkelig lurer på er hvorfor hun ikke brukte dem når hun før påsken ble gjort oppmerksom på hvor lett man ved et uhell kan kutte sin nydelige valps pote i filler? Er virkelig de perfekte ski-bildene mer betydningsfulle for CBE og LKE enn liv og helse til valpen deres? Det å ha rett trumfer nok alt, vil jeg tro. De har jo sagt at de har god kontroll og er vant med hunder og ski. Å lytte til råd om at stålkant er farlig ville jo være å innrømme at de ikke alltid vet best om alt. Det sitter nok langt inne.
Sursøtsaus Skrevet 10. april 2021 #39495 Skrevet 10. april 2021 Fjugur skrev (2 timer siden): Det burde kanskje CBE også gjøre på sine IG-poster, stories og blogginnlegg... det er jo thinspo og pro-ana hele veien 😣 Det er nettopp det som er poenget mitt. Bildene hennes har kun et fokus: At hun er tynn og at en slank kropp og flat mage er synonymt med sunnhet og disiplin. Men som alle andre kanaler som debatterer pro-ana og thinspo-problematikk så er det på sin plass å bruke en TG eller CW for de som er sensitive for slike temaer. Jeg skal være ærlig å si at hadde jeg sett denne tråden på en dårlig dag så kunne bildene påvirket meg og hvordan jeg spiste og trente i en måned senere. Det er ikke kritikernes feil for de kritiserer rettmessig en ukultur, men det hadde vært fint å få en heads up så man slipper å få flate abs og thigh gaps i fleisen når man gjør sitt beste for å unngå slike kanaler i hverdagen generelt. 24
FotbaIlflua Skrevet 10. april 2021 #39496 Skrevet 10. april 2021 Lin10 skrev (3 timer siden): Kan ikke tenke meg CBE tok seg nær av parodien. Var jo bare morsom. Hun fikk solgt huset veldig raskt og flyttet til en flott og stort hus i en annen by. Er jo ikke alle som har mulighet til å eie sitt eget hus😊Hagen har jo et stort potensialet. Forundrer meg ikke om de bygger ny garasje og svømmebasseng i hagen etterhvert. Har jo hatt stor suksess i mange år nå jobbmessig og ser ikke ut som inntektene avtar. Lucky her😊 Du er klar over at prisen for huset de bor i nå koster ca det samme som et mindre rekkehus med oppussingsbehov i Oslo-området? For alle de millionene de har tjent (og lurt unna ved å få mye sponset og dermed slippe kostnader for mye av innkjøpene sine) Mtp hvor mye penger de har tjent håper jeg at de har nedbetalt hus og masse penger på bok i tillegg. Hvis ikke, har de dårlig økonomisk sans. 39
Gjest Lin11 Skrevet 10. april 2021 #39497 Skrevet 10. april 2021 (endret) Slettet pga mangel på dokumentasjon. Endret 10. april 2021 av Lin11
Sol79 Skrevet 10. april 2021 #39498 Skrevet 10. april 2021 Lin11 skrev (11 minutter siden): Har funnet en Samojed IG konto hvor CBE har hentet «inspirasjon» til bilder av hunden. Samme motiver og kontoen har den profilen CBE ønsker å ha videre. Kreativt firma dette her. Navn? 3
Gjest Lin11 Skrevet 10. april 2021 #39499 Skrevet 10. april 2021 Sol79 skrev (4 minutter siden): Navn? Det er en privatperson så kan ikke å dele navnet her.
Hallepalle2 Skrevet 10. april 2021 #39500 Skrevet 10. april 2021 Inocybe skrev (4 timer siden): En parodi er jo en ære så nei de likte oppmerksomheten. De er jo ekstremt opptatt av å få oppmerksomhet og det fikk de jo en liten stund. Men det gjorde nok vondt at brorparten av de som så videoen deres flirte høyt av den ufrivillige latterlige pute-fluffingen og CBE trippene salig rundt på tåspissene i overeksponert ekstase. Legendarisk 😂 For ikke å snakke om å vaske hendene sensuelt og så tørke dem på et sikkert eksklusivt håndkle. Det er legendarisk, som ungdommen sier. 24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå