Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotballfrue har vel ikke utviklet seg en tøddel siden den hysterisk morsomme boligannonsen som til og med fikk sin helt egne parodi. Det er godt gjort.  Tåler et gjensyn og vil alltid ligge der ute på nettet, lurer på hva hun synes om det 😂

Fotballfrue selger huset

• Liker 46
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (På 10.4.2021 den 17.44):

Noe må ha skjedd med nesa? 

Sikkert filter. 

Endret av Marioposa
  • Liker 8
Skrevet (endret)
Lopploella skrev (14 minutter siden):

"Er det som å lese samme bloggen som i dag, bare med dårligere bildekvalitet og andre fonter. Det er den samme rosa, sukkersøte verden som det alltid har vært. Mye tyder (heldigvis) på at unge lesere er ferdige med akkurat dét"

Legger også til at skrive kvaliteten på bloggen har gått ned. Bloggen er ikke lengre som tilhøre en influencere som man kan/kunne relatere seg til. Det er blitt til en 11,5års gammel dagbok som tydeligvis aldri tar slutt. En dagbok som ei dame midt i 30 årene klandre seg for harde livet til. Det er ingen forskjell fra bloggen til instagram, om man skulle ta fra en lille forskjellen er at storyen er tilgjengelig på den andre plattformen som framstiller en person som ikke finnes i virkeligheten. For absolutt ingen i verden har den egenskap av at kropps deler plutselig ser helt "fantastisk" ut og når bildene skal taes, og så swossh så er man tilbake til sitt normal igjen når kamera legges bort.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 15
Skrevet
Stjernekikkeren skrev (31 minutter siden):

Takk, her er det jeg hadde i bakhodet når jeg skrev den kommentaren. Det er noe alvorlig galt på flere nivåer når noen kan ytre noe sånt, at ens største drøm er å vise at at en graviditet ikke ødelegger kroppen. Bare det å kalle en kvinnekropp som har født for ødelagt er helt sinnssykt. 

Ikke bare vise at det går an, eller å gjøre det for egen del. Men å helt spesifikt vise det til andre kvinner. «In your face, bitches!».

• Liker 31
Skrevet
hufsaaaaa skrev (Akkurat nå):

Ikke bare vise at det går an, eller å gjøre det for egen del. Men å helt spesifikt vise det til andre kvinner. «In your face, bitches!».

For å legge meg på samme nivå, hun fikk jo silikon i de puppene, samme hvor mye hun nekter å snakke om det, så...

• Liker 45
Skrevet
Consita skrev (21 minutter siden):

Tenker stadig på den og fatter virkelig ikke hvordan de trodde at dette var tingen.. De er jo helt borte begge to.  Tror den annonsen er det pinligste jeg har sett noen gang..😅

De oppnådde jo det de ønsket? Over 100.000 så annonsen og huset ble solgt på drøyt en uke. For den prisen de ville ha, vil jeg tro. Siden det gikk så fort. 

https://www.ta.no/nyheter/bolig-og-eiendom/caroline-berg-eriksen/na-kan-du-kjope-huset-til-fotballfruen/s/5-50-252668

https://www.ta.no/nyheter/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/na-er-huset-solgt/s/5-50-256571

• Liker 8
Skrevet

Ah, ingenting er som å komme hjem på fredag. Ta på seg bh og joggebukse, og spise taco med barna💕 (ref insta)

• Liker 41
Skrevet
FotbaIlflua skrev (4 timer siden):

Hva hun selv skriver er ikke dokumentasjon for at dette faktisk blir gjort. Jeg følger henne relativt tett i flere kanaler, og har aldri noensinne sett henne løfte noe som kan ligne på tunge vekter. Om hun trener tung styrke 2-4 ganger pr uke, hvorfor legger hun aldri ut video eller bilder (ikke oppstilte bilder hvor vi ser at hun hverken løfter eller trener) av dette, kun kroppsvekt og løping?

Hadde hun trent tung styrke hadde hun faktisk hatt signifikant muskelmasse (og nei, magen hennes er ikke muskuløs, den har bare lite fett!)

• Liker 39
Skrevet

Jeg har fulgt fruen i over ti år og ser, som flere har påpekt at bloggen har vridd seg veldig mot kroppsfokuset. Husker en gang jeg zoomet inn på et enslig bikinibilde av henne uti vannet og tenkte "wow", magemuskler. Bortsett fra det var hun som regel normalt påkledd. Det bildet var en skjeldenhet og i en naturlig setting. nå er det bare kropp hele tiden. Og så endrer de fokusområde og interesser uten å helt følge med i tiden likevel.. merkelig... 

• Liker 27
Skrevet
Shopgirl2014 skrev (15 minutter siden):

De oppnådde jo det de ønsket? 

Jada, huset ble solgt. Men ønsket de virkelig å bli parodiert og latterliggjort og ledd av? 🙂

(Ved nærmere ettertanke - de bryr seg tydeligvis ikke særlig om omdømmet sitt, det viser de gang på gang på gang.) 

• Liker 42
Skrevet
Shopgirl2014 skrev (24 minutter siden):

De oppnådde jo det de ønsket? Over 100.000 så annonsen og huset ble solgt på drøyt en uke. For den prisen de ville ha, vil jeg tro. Siden det gikk så fort. 

https://www.ta.no/nyheter/bolig-og-eiendom/caroline-berg-eriksen/na-kan-du-kjope-huset-til-fotballfruen/s/5-50-252668

https://www.ta.no/nyheter/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/na-er-huset-solgt/s/5-50-256571

Ja, de gjorde kanskje det. Men huset hadde nok blitt solgt uten den (ufrivillig) hysterisk morsomme ‘salgsannonsen’. Den er virkelig noe av det mest pinlige jeg har sett. Hadde det enda blitt gjort med ironi, men de var jo dønn seriøse😂

• Liker 46
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (1 time siden):

Hadde hun trent tung styrke hadde hun faktisk hatt signifikant muskelmasse (og nei, magen hennes er ikke muskuløs, den har bare lite fett!)

PT Inger viser hva trene med styrke gjør med muskelmassen.  Og slik kan man også selge inn treningsprogram. 

3FC7EB36-B1B6-43C9-9173-81AC8CC9EB56.jpeg

Endret av Lin11
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden):

Det ble forøvrig publisert et bilde av orange ski (korrigerer, hvite Atomic ski med kvinneansikt i orange toner) foran annekset i forkant av påskerenn. Det var ingen platting med glasslevegg rundt annekset, så hvor bålpanna de brukte til å lage mat på og satt ved står kan man jo lure på.

Det er disse skiene CBE har https://www.asnes.com/produkt/cecilie-bc/

En god lettsvingt fjellski som jeg gjerne anbefaler. Men vær klar over den er for bred til oppkjørte løyper. Selv på fjellet. Gamme-skiene også fra Åsnes er et bedre valg hvis man både vil kjøre i oppkjørte løyper og litt toppturer.
Cecilie-skiene til CBE har stålkant så skikkelig skikkelig hodeløst idioti å bruke den med hund! Til bruk med hund har Åsnes også et godt lettsvingt alternativ uten stålkant. 

• Liker 21
Skrevet
Inocybe skrev (3 minutter siden):

Det er disse skiene CBE har https://www.asnes.com/produkt/cecilie-bc/

En god lettsvingt fjellski som jeg gjerne anbefaler. Men vær klar over den er for bred til oppkjørte løyper. Selv på fjellet. Gamme-skiene også fra Åsnes er et bedre valg hvis man både vil kjøre i oppkjørte løyper og litt toppturer.
Cecilie-skiene til CBE har stålkant så skikkelig skikkelig hodeløst idioti å bruke den med hund! Til bruk med hund har Åsnes også et godt lettsvingt alternativ uten stålkant. 

Ah, Åsnes ikke Atomic. Takk! Jeg er ingen kløpper på ski-logoer.

Men, bedyret ikke Caroline Berg Eriksen at hun også hadde ski uten stålkanter som skulle brukes pga. valpen? Jeg observerte forøvrig ikke en eneste gang at valpen var i sekk. Derimot ble det publisert flere bilder der valpen både trakk og sovnet på tur. 

• Liker 27
Skrevet
6 hours ago, Stjernekikkeren said:

Hva er sammenhengen i denne saken her? For Eriksens VAR jo tett på foreldrene til LKE da de var på hytta, de var der inne til måltider og de dusjet hunden i dusjen deres, med mindre annekset plutselig utviklet et kjøkken med bordplass  og et stort bad? Lars Kristian la ut bilde av dem da de satt tett sammen i skiløypa, så den anbefalte avstanden på 2 meter var uansett brutt, så hva er det hun mener med at hun KUNNE hatt med smitte og ikke ville smitte foreldrene og omvendt? Dette er jo bare tull og dama sier noe helt annet enn det hun gjør. 

Klart det er bare tull og løgn fra ende til annen. Hadde frua snakket sant, hadde vi nok fått sett bilder både fra det såkalte annekset og hvordan de løste dette med å bo der. Bare piss det hun kommer med på bloggen og insta. De bodde nok i hytta sammen med foreldrene til LK. Tenk å tjene til livets opphold med bare løgn og bedrag.... og at folk går fem på og tror på dette, er over min fatteevne 

• Liker 39
Skrevet
NewStart87 skrev (4 timer siden):

Tenk å ha et liv som baserer seg så på utseende og kropp. :tristbla:

63E130FC-C6FC-42F4-96D3-460D8BCFA23B.jpeg

Kanskje endre overskrift fra «hei fredag» til «hei bryn» 🙈😂

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...