Hallepalle2 Skrevet 9. april 2021 #39361 Skrevet 9. april 2021 minimymlen skrev (13 minutter siden): Dette: Når man matcher feiekosten, da er verden komplett ❤️ 32
Frk.Fjas Skrevet 9. april 2021 #39362 Skrevet 9. april 2021 Minnie Mus skrev (1 time siden): Men hun viser jo ikke frem hvor sunn og vakker hun er når alle bilder som legges ut er redigerte og når hun bruker filter, fillers, silikon og stapper puter inni tightsen for å få større rumpe....??? Det hun driver med er jo å lure folk til å tro at alle kan bli som henne kun ved trening og sunt kosthold. Det stemmer jo ikke. Det er jo nettopp dette hun tjener penger på, ved å lure folk til å tro at hvis dem gjør som frua, blir dem like flotte og vellykkede som henne. Svindel, løgn og lureri fra ende til annen. Trist at det fortsatt finnes noen som lar seg påvirke og lure av det CBE driver med. Dette!!! Er helt greit å ha «en sånn kropp» om man trener eller naturlig har det. Problemet her er jo nettopp at det fremstilles som om hun er så flink med trening og kosthold (og ikke påvirket av graviditeter), mens det i realiteten er filter, redigering, vinkler, positurer (litt forskjellig opp igjennom hva de bruker for triks) 28
Minnie Mus Skrevet 9. april 2021 #39363 Skrevet 9. april 2021 10 minutter siden, minimymlen said: Dette: Vrir kroppen for å se mest mulig tynn ut, og hele bildet bærer preg av posering og ansiktet minner om ansiktene til disse "Hollywood fruene". Hvordan kan hun skrive at hun leker med barna i forbindelse med et sånt bilde??? Så langt ifra lek med barn som det kan komme. 34
minimymlen Skrevet 9. april 2021 #39364 Skrevet 9. april 2021 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Når man matcher feiekosten, da er verden komplett ❤️ Hun fikk faktisk spørsmål i kommentarfeltet om det er bevisst at hun og unga matcher hverandre i farger Men ja, det er imponerende at hun til og med matcher kosten 11
Populært innlegg Inocybe Skrevet 9. april 2021 Populært innlegg #39365 Skrevet 9. april 2021 Minnie Mus skrev (5 minutter siden): Vrir kroppen for å se mest mulig tynn ut, og hele bildet bærer preg av posering og ansiktet minner om ansiktene til disse "Hollywood fruene". Hvordan kan hun skrive at hun leker med barna i forbindelse med et sånt bilde??? Så langt ifra lek med barn som det kan komme. CBE vrir alltid kroppen for slankende effekt. Foten oppe i klassisk bloggerfot. Ingen lår ligger naturlig på plattingen for da flater de jo ut og ser større ut 😱. Tror faktisk aldri jeg har sett et eneste bilde av CBE noen gang hvor hun sitter normalt avslappet med beina. Den tynnhets posituren som er litt ekstra fiffig her er det hvite genserermet som går i ett med den hvite bakgrunnen og "kutter av" mange centimeter rundt midjen. Ingen. Absolutt ingen sitter naturlig slik. 54
Keaton Skrevet 9. april 2021 #39366 Skrevet 9. april 2021 Prøv posituren selv, den er litt anstrengende, iallfall ikke naturlig. Greit å ville se flott ut, men på alle bilder? Må man det? 30
Christiane_W Skrevet 9. april 2021 #39367 Skrevet 9. april 2021 blåbærpai skrev (7 timer siden): Dette er jo bare en brøkdel av eksponeringen av smal midje. Hva med alle øktene hun publiserer hver bidige dag med selfies foran speilet i kjelleren? Eller når hun skal lage ett eller annet på kjøkkenet, eller skal vise frem sminke.. den smale midja er ALLTID i fokus! Kombinert med at hun selv presterer å si at hun fikk gnagsår av visse tights, fordi hun er så smal i midjen.. må bare understreke det liksom. @Christiane_W ser det samme som meg.. Mulig bedriften failer på å formidle så mangt, men akkurat her er det vel ingenting å stusse på. Nettopp! Dette kommer på toppen av utallige innlegg på instastory der hun poserer før/under/etter trening med bar mage, all poseringen i undertøyet fra MyMuse etc. Jeg synes CBE har et unormalt og uheldig fokus på kropp, spesielt flat mage og smal midje, og mener hun kler seg og poserer for å vise frem nettopp det. På dette bildet er ikke magen bar, men man ser tydelig konturene av toppen langt nedi buksa. Hvorfor velger hun å stappe toppen i buksa, om det ikke er for å fremheve den smale midja og flate magen? Det hadde nok sett penere ut å ha toppen utenpå, men da hadde jo fokuset fra mage og midje forsvunnet. Her er et annet eksempel på samme type påkledning: 12
Minnie Mus Skrevet 9. april 2021 #39368 Skrevet 9. april 2021 11 minutter siden, Inocybe said: CBE vrir alltid kroppen for slankende effekt. Foten oppe i klassisk bloggerfot. Ingen lår ligger naturlig på plattingen for da flater de jo ut og ser større ut 😱. Tror faktisk aldri jeg har sett et eneste bilde av CBE noen gang hvor hun sitter normalt avslappet med beina. Den tynnhets posituren som er litt ekstra fiffig her er det hvite genserermet som går i ett med den hvite bakgrunnen og "kutter av" mange centimeter rundt midjen. Ingen. Absolutt ingen sitter naturlig slik. Til og med når hun løfter opp hunden er bloggerfoten der....så sykt dette 😳 31
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 9. april 2021 Populært innlegg #39369 Skrevet 9. april 2021 (endret) Det blir litt sånn stakkars lille rike pike, dette. jeg synes virkelig helt oppriktig synd på henne, fordi jeg mener at det som vises i hennes some-kanaler har et voldsomt fokus på kropp, slankhet til det ekstreme, det poseres på absolutt alle bilder. Hun har nok en helt bestemt måte hun selv ønsker å fremstilles på, og hun er sikkert preget av at det har vært et enormt fokus på kropp og utseende i mange år. Dette legger hun jo helt opp til selv, hun er selv ansvarlig for det bildet hun velger å fremstille, men samtidig er hun nok fanget i dette voldsomme utseendefokuset selv også. Alt som vises i SoMe fra henne, tyder på det. Men dette kan virkelig ikke være bra for henne, og det virkelig ikke noe man bør utsette små jenter for. Man må jo ble besatt av sitt eget utseende og hvordan bilder skal se ut når man bruker så mye tid på å sminke og style seg, posere og studere bilder av seg selv som både cbe og mange andre influensene gjør. Det er ikke bra. Ikke for henne og ikke for samfunnet på generell basis at helt overflatiske ting som hvordan man ser ut, legges så stor vekt på. Hun har nok gått i sin egen felle - samtidig som hun altså tjener helt sykt mye penger på dette, mye mer enn hun ville gjort i en nesten hvilken som helst annen type jobb. Så hun sitter ok ganske hardt fast i egen felle. Endret 9. april 2021 av pøbelsara 63
Minnie Mus Skrevet 9. april 2021 #39370 Skrevet 9. april 2021 4 minutter siden, pøbelsara said: Det blir litt sånn stakkars lille rike pike, dette. jeg synes virkelig helt oppriktig synd på henne, fordi jeg mener at det som vises i hennes some-kanaler har et voldsomt fokus på kropp, slankhet til det ekstreme, det poseres på absolutt alle bilder. Hun har nok en helt bestemt måte hun selv ønsker å fremstilles på, og hun er sikkert preget av at det har vært et enormt fokus på kropp og utseende i mange år. Dette legger hun jo helt opp til selv, hun er selv ansvarlig for det bildet hun velger å fremstille, men samtidig er hun nok fanget i dette voldsomme utseendefokuset selv også. Alt som vises i SoMe fra henne, tyder på det. Men dette kan virkelig ikke være bra for henne, og det virkelig ikke noe man bør utsette små jenter for. Man må jo ble besatt av sitt eget utseende og hvordan bilder skal se ut når man bruker så mye tid på å sminke og style seg, posere og studere bilder av seg selv som både cbe og mange andre influensene gjør. Det er ikke bra. Ikke for henne og ikke for samfunnet på generell basis at helt overflatiske ting som hvordan man ser ut, legges så stor vekt på. Hun har nok gått i sin egen felle - samtidig som hun altså tjener helt sykt mye penger på dette, mye mer enn hun ville gjort i en nesten hvilken som helst annen type jobb. Så hun sitter ok ganske hardt fast i egen felle. Er så enig med deg. Tenker også på barna hennes, som skal vokse opp i dette utseendefokuserte "firmaet". Hva gjør det med et barn, å hele tiden må posere for å se tynnest mulig ut, redigeres og legges filter på? Det må jo gjøre noe med folk, enten de er barn eller voksne, det å aldri publisere bilder tatt i nuet uten redigering og filter. 41
BaHare Skrevet 9. april 2021 #39371 Skrevet 9. april 2021 Heisann1234 skrev (17 timer siden): Har jeg forstått det riktig? Hu sto opp i dag, løpte på mølla og avsluttet med en netfit økt? Filmet seg selv med filter, innsugd mage i magetopp, også "ei litta" kveldsøkt seinere på kvelden? Dette kan jo umulig være normalt. Jeg skjønner ikke hva hun prøver å formidle til oss. Det er overhode ikke inspirerende og helt urealistisk for alle andre friske normale mennesker som ikke har tvangstanker om ernæring og trening. Også skjønner jeg heller ikke hvorfor hu aldri tar hviledag? Kroppen må jo faktisk restituere seg for å ikke overbelaste det og faktisk få positive resultater av treningen. Det har jeg tenkt på også. Hvis det virkelig er slik at hun trener to ganger om dagen hver dag så bryter hun jo ned kroppen. Restuisjon er jo kjempeviktig. 21
Populært innlegg Keaton Skrevet 9. april 2021 Populært innlegg #39372 Skrevet 9. april 2021 Siste Instastory; reklame for en veske, men hun klarer jo ikke stå oppreist når hun filmer forfra. Bøyer rumpa bakover og sprer beina for tighgap, det ser anstrengt, tullete og latterlig ut. Ingen står sånn, CBE! Vær deg selv, kanskje folk faktisk da kjøper veska fordi de ikke blir helt himmelfalne over poseringsmanien. 60
NewStart87 Skrevet 9. april 2021 #39373 Skrevet 9. april 2021 Caroline har provosert meg mye, men nå begynner jeg å føle oppriktig synd på henne. Treningen virker manisk og fokuset er å se mest mulig tynn ut. Jeg føler også veldig synd på to små jenter som har dette som forbilde. Hun klarer ikke en gang å stå «normalt». Det fokuseres på kragebein, innsugd mage og thighgap. 40
Cissacissa Skrevet 9. april 2021 #39374 Skrevet 9. april 2021 NewStart87 skrev (2 minutter siden): Caroline har provosert meg mye, men nå begynner jeg å føle oppriktig synd på henne. Treningen virker manisk og fokuset er å se mest mulig tynn ut. Jeg føler også veldig synd på to små jenter som har dette som forbilde. Hun klarer ikke en gang å stå «normalt». Det fokuseres på kragebein, innsugd mage og thighgap. Og når hun ikke stiller i trenings-bh, undertøy, korte magetopper eller lignende, så knyter hun altså opp t-shirten så magen kommer i fokus. En helt normal t-shirt for en gangs skyld, men neida... 45
Populært innlegg odipodis Skrevet 9. april 2021 Populært innlegg #39375 Skrevet 9. april 2021 Hun fortjener en gullbarbie sånn som hun holder på nå. 70
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 9. april 2021 Populært innlegg #39376 Skrevet 9. april 2021 Jeg lurer egentlig på hva all denne tilsynelatende treningen hennes er godt for? Har hun et mål, og hva er det? Progresjon? Økt muskelmasse? Sterkere, raskere, bedre prestasjoner? Skal hun f.eks. løpe 7 fjelltopper i år? Klatre en tinde? Delta i Triathlon eller ultraløp? Og hva med kostholdet med all denne treningen. Ikke en eneste muskel å se, bare svært lav fettprosent. Alt dette publiseres på bedriftskanalene, ofte med markedsføring av et treningskonsept (Netfit.no). Dette fremstår verken sunt eller friskt, filterbruk og poseriner eller ei. Mange spørsmål, ingen logiske svar. 53
Surikatt Skrevet 9. april 2021 #39377 Skrevet 9. april 2021 NewStart87 skrev (19 minutter siden): Caroline har provosert meg mye, men nå begynner jeg å føle oppriktig synd på henne. Treningen virker manisk og fokuset er å se mest mulig tynn ut. Jeg føler også veldig synd på to små jenter som har dette som forbilde. Hun klarer ikke en gang å stå «normalt». Det fokuseres på kragebein, innsugd mage og thighgap. Heldigvis kan hun ikke fortsette slik når reklamebilder må merkes når det er brukt filter. Slik som det øverste her, hun har brukt filter på ansiktet. Sånn ser hun ikke ut i ansiktet. Hun har et problem med å vise seg slik hun ser ut. Med all den treningen og all sminken, så er hun fortsatt misfornøyd med seg selv. 47
Pålur Skrevet 9. april 2021 #39378 Skrevet 9. april 2021 Honningmor skrev (20 timer siden): Hvem som mener at de MÅ stå opp 0530 hver dag for å trene en time (i tillegg til flere kveldsøkter i uka), med mindre de er profesjonelle idrettsutøvere/jobber mot et konkret mål for en periode? Altså, da trener man jo ikke for å holde kroppen sunn og frisk, eller for å leve et balansert liv? Eller har jeg, som bare er sporadisk hobbymosjonist, misforstått hva som må til? Det er virkelig noe riv ruskende galt når man ser slike kommentarer i lys av poseringer, innsuget mager, miniposjoner mat, og filterbruk. Usikker på om det er meg det er noe galt med, hun som lever i en alternativ virkelighet med alt for lite normalt ansvar og aaalt for mye tid, eller i verste fall, et helt for jævlig skrudd og dårlig selvbilde. Så bra skrevet! En av mine sønner studerer idrett, en av hans forelesere har brukt CBE som skrekk eksempel på «trenings forbilder» uten kunnskap og målsetning. De fleste trener pga helse og trivsel, neste gruppe trener for å nå et mål, som feks toppturer, mosjons konkurranser eller for å mestre en fysisk krevende jobb. Så kommer de gruppene som semi toppidrettsutøvere og topp idrettsutøvere. Sånn grovt inndelt. Så har du heldigvis få i CBE gruppa..de som spiser minimalt, har en form for spise/trene forstyrrelse, trener mye og er mest opptatt av hvordan de ser ut og villeder dessverre mange! 42
Gjest Lin11 Skrevet 9. april 2021 #39379 Skrevet 9. april 2021 (endret) Denne er faktisk morsom 😂 Obs antall visninger! Endret 9. april 2021 av Lin11
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 9. april 2021 Populært innlegg #39380 Skrevet 9. april 2021 For en utrolig trist utvikling vi ser ifht retusjering og filter. Vet ikke om noen fikk med seg bildet av Khloe Kardashian? Mormoren hadde tatt et bildet av den ekte KK som ble spredt her om dagen. Kardashians gikk videre og ville at bildet skulle fjernes/ha enerett på bildet. Akkurat som CBE så hun mye flottere ut når hun er seg selv. Hva slags signaler sender det at det er helt krise at noen får se deg som du er? Det er en vanvittig usunn utvikling vi er i ferd med å oppleve. Selvfølgelig ifht påvirkning på unge mennesker, men hva gjør det med psyken din at du hele tiden viser deg/får skryt av et utseendet som ikke er reelt? Man behøver ikke ha veldig mye kunnskap om psykisk helse for å forstå at dette er skadelig. 59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå