pøbelsara Skrevet 9. april 2021 #39341 Skrevet 9. april 2021 Emma_123 skrev (9 minutter siden): For å være ærlig blir dette fryktelig rart av deg. Hun har lov å gå i akkurat det hun har lyst å gå i?! Det er hennes kropp og liv. Og at hun godt mulig er forfengelig og liker å vise frem kroppen er vel ikke kriminelt. Nei, det er sant. Men dette er bilder hun viser i sin kommersielle kanal, da. Hva tror du hun ønsker å oppnå med disse bildene? Hva vil hun påvirke til - og hvem ønsker hun å påvirke, tror du? 37
MaleficentAurora Skrevet 9. april 2021 #39342 Skrevet 9. april 2021 Emma_123 skrev (12 minutter siden): For å være ærlig blir dette fryktelig rart av deg. Hun har lov å gå i akkurat det hun har lyst å gå i?! Det er hennes kropp og liv. Og at hun godt mulig er forfengelig og liker å vise frem kroppen er vel ikke kriminelt. Hva tror du poenget til CBE er når hun viser så mye kropp og naken hud på daglig basis på sine offentlige platformer av SoMe? 23
Gjest SmokeyEye Skrevet 9. april 2021 #39343 Skrevet 9. april 2021 Hun er ei flott kvinne, og kan da gå i hva hun vil. Synes godt man kan vise magen selv om man er 30. Hva har skjedd med ansiktet? Hun virker ugjenkjennelig, unnskyld meg, men det er bare trist å se hvordan mennesker med et helt normalt utseende forandrer seg i den retningen.
Emma_123 Skrevet 9. april 2021 #39344 Skrevet 9. april 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Hva tror du poenget til CBE er når hun viser så mye kropp og naken hud på daglig basis på sine offentlige platformer av SoMe? Jeg tenker at for å bli tittet på, få oppmerksomhet og bli beundret så må en ha ting andre ikke har, ting som er vanskelig å oppnå, som er eksklusive og som folk ønsker seg. Hun har en trent kropp som mange drømmer om. Hun viser derfor frem denne. Hun viser frem hvor sunn og vakker hun er. Som person er hun flashy. Hadde hun hatt en Porsche hadde hun helt sikkert vist frem den etc. Men jeg tenker det er greit. Det er lov å være stolt av Porschen sin eller six packen sin og legge ut bilder av den. Om en ikke liker det, gi det bare mindre oppmerksomhet. ❤️ 5
MaleficentAurora Skrevet 9. april 2021 #39345 Skrevet 9. april 2021 Emma_123 skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at for å bli tittet på, få oppmerksomhet og bli beundret så må en ha ting andre ikke har, ting som er vanskelig å oppnå, som er eksklusive og som folk ønsker seg. Hun har en trent kropp som mange drømmer om. Hun viser derfor frem denne. Hun viser frem hvor sunn og vakker hun er. Som person er hun flashy. Hadde hun hatt en Porsche hadde hun helt sikkert vist frem den etc. Men jeg tenker det er greit. Det er lov å være stolt av Porschen sin eller six packen sin og legge ut bilder av den. Om en ikke liker det, gi det bare mindre oppmerksomhet. ❤️ Trent opp kroppen? Er dette seriøst ment?😳 Du er klar over at alle bildene hennes er redigert ihjel å hardt filtret? Man vet ikke hvordan hun egentlig ser ut. Og når man ser henne på skjermen så får man sjokk. Så jeg synes at det er mye sukkersøte ord fra deg på noe som er betydelig og godt omdiskutert influencere som har skandaler saker på seg ang det å redigere seg tynnere og ukjennlig. 37
Emma_123 Skrevet 9. april 2021 #39346 Skrevet 9. april 2021 MaleficentAurora skrev (1 minutt siden): Trent opp kroppen? Er dette seriøst ment?😳 Du er klar over at alle bildene hennes er redigert ihjel å hardt filtret? Man vet ikke hvordan hun egentlig ser ut. Og når man ser henne på skjermen så får man sjokk. Så jeg synes at det er mye sukkersøte ord fra deg på noe som er betydelig og godt omdiskutert influencere som har skandaler saker på seg ang det å redigere seg tynnere og ukjennlig. Da skjønner jeg mer kritikken din! Om det handler om at kroppen hennes ikke er ekte en gang, men redigert. 😊 1
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 9. april 2021 Populært innlegg #39347 Skrevet 9. april 2021 2 minutter siden, Emma_123 said: Jeg tenker at for å bli tittet på, få oppmerksomhet og bli beundret så må en ha ting andre ikke har, ting som er vanskelig å oppnå, som er eksklusive og som folk ønsker seg. Hun har en trent kropp som mange drømmer om. Hun viser derfor frem denne. Hun viser frem hvor sunn og vakker hun er. Som person er hun flashy. Hadde hun hatt en Porsche hadde hun helt sikkert vist frem den etc. Men jeg tenker det er greit. Det er lov å være stolt av Porschen sin eller six packen sin og legge ut bilder av den. Om en ikke liker det, gi det bare mindre oppmerksomhet. ❤️ Men hun viser jo ikke frem hvor sunn og vakker hun er når alle bilder som legges ut er redigerte og når hun bruker filter, fillers, silikon og stapper puter inni tightsen for å få større rumpe....??? Det hun driver med er jo å lure folk til å tro at alle kan bli som henne kun ved trening og sunt kosthold. Det stemmer jo ikke. Det er jo nettopp dette hun tjener penger på, ved å lure folk til å tro at hvis dem gjør som frua, blir dem like flotte og vellykkede som henne. Svindel, løgn og lureri fra ende til annen. Trist at det fortsatt finnes noen som lar seg påvirke og lure av det CBE driver med. 51
MaleficentAurora Skrevet 9. april 2021 #39348 Skrevet 9. april 2021 Emma_123 skrev (1 minutt siden): Da skjønner jeg mer kritikken din! Om det handler om at kroppen hennes ikke er ekte en gang, men redigert. 😊 Kan jeg spørre deg om hvor mye kunnskap du har om CBE som blogger å influencere?🙂 10
Emma_123 Skrevet 9. april 2021 #39349 Skrevet 9. april 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Kan jeg spørre deg om hvor mye kunnskap du har om CBE som blogger å influencere?🙂 Da har jeg lite kunnskap om henne. Jeg trener styrketrening 6 dager i uken og har en slik kropp hun da godt mulig redigerer seg til. Så kroppen hennes er ikke urealistisk i seg selv. Jeg trodde dere mente at kroppen hun har på bildene er urealistisk. Men tingen er at hun ikke har den, men redigerer seg til den. Noe jeg er enig med dere i at ikke er bra. 11
MaleficentAurora Skrevet 9. april 2021 #39350 Skrevet 9. april 2021 Emma_123 skrev (2 minutter siden): Da har jeg lite kunnskap om henne. Jeg trener styrketrening 6 dager i uken og har en slik kropp hun da godt mulig redigerer seg til. Så kroppen hennes er ikke urealistisk i seg selv. Jeg trodde dere mente at kroppen hun har på bildene er urealistisk. Men tingen er at hun ikke har den, men redigerer seg til den. Noe jeg er enig med dere i at ikke er bra. Legger til noen linker som viser hvordan hun har blitt avslørt på redigeringen gjennom årene. Dama er nå midt i 30årene og bruker skjønnhetsfilter for harde livet på insta storyen. Som også er blitt flittig dokumentert her i tråden. Rådet deg til og skumlese deg i tråden her så vil du mest sannsynligvis sperre opp øynene for hvordan hun manipulere følgerne og leserne sine. https://images.app.goo.gl/uC4EpRhBEafzzvjU7 https://images.app.goo.gl/puV5sfNKpc1MnLbU8 https://images.app.goo.gl/gL2y5eiathwECwbs5 https://images.app.goo.gl/8ExX4WwU4t9C69F76 27
SoWhat? Skrevet 9. april 2021 #39351 Skrevet 9. april 2021 Emma_123 skrev (26 minutter siden): Jeg tenker at for å bli tittet på, få oppmerksomhet og bli beundret så må en ha ting andre ikke har, ting som er vanskelig å oppnå, som er eksklusive og som folk ønsker seg. Hun har en trent kropp som mange drømmer om. Hun viser derfor frem denne. Hun viser frem hvor sunn og vakker hun er. Som person er hun flashy. Hadde hun hatt en Porsche hadde hun helt sikkert vist frem den etc. Men jeg tenker det er greit. Det er lov å være stolt av Porschen sin eller six packen sin og legge ut bilder av den. Om en ikke liker det, gi det bare mindre oppmerksomhet. ❤️ Hvordan er hun flashy? Det lurer jeg oppriktig på 🙂 1
Gjest Lin11 Skrevet 9. april 2021 #39352 Skrevet 9. april 2021 Emma_123 skrev (33 minutter siden): Jeg tenker at for å bli tittet på, få oppmerksomhet og bli beundret så må en ha ting andre ikke har, ting som er vanskelig å oppnå, som er eksklusive og som folk ønsker seg. Hun har en trent kropp som mange drømmer om. Hun viser derfor frem denne. Hun viser frem hvor sunn og vakker hun er. Som person er hun flashy. Hadde hun hatt en Porsche hadde hun helt sikkert vist frem den etc. Men jeg tenker det er greit. Det er lov å være stolt av Porschen sin eller six packen sin og legge ut bilder av den. Om en ikke liker det, gi det bare mindre oppmerksomhet. ❤️ Så opptatt av beundring at det trumfer smittevern, barns rett til privatliv, og dyrevelferd. Kunne ikke bry meg med mindre med hva Privat Caroline gjør, men gallionsfiguren til Treasures AS derimot. Man er ikke fritatt et ansvar, selv om man er en influenser.
mumrikk1 Skrevet 9. april 2021 #39353 Skrevet 9. april 2021 Jeg skjønner hun syntes det er stas med ny hund, men kunne ønske hun la ut alt om denne hunden på hans egen instagramprofil...😒 11
Rev. Revenge Skrevet 9. april 2021 #39354 Skrevet 9. april 2021 mumrikk1 skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner hun syntes det er stas med ny hund, men kunne ønske hun la ut alt om denne hunden på hans egen instagramprofil...😒 Veldig glad for at det er mer valp og ikke barn som inkasserer klikk på bedriftskontoene. 29
mumrikk1 Skrevet 9. april 2021 #39355 Skrevet 9. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden): Veldig glad for at det er mer valp og ikke barn som inkasserer klikk på bedriftskontoene. Nå sa jeg ikke at hun skulle vise barna isteden da🙂 3
Nikea Skrevet 9. april 2021 #39356 Skrevet 9. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Veldig glad for at det er mer valp og ikke barn som inkasserer klikk på bedriftskontoene. Joda, men nå får hun oppmerksomhet på sin egen kanal som også viser barn, i stedet for å ha hunden på den kanalen som er dedisert til ham. Det er i hvert fall det jeg tenker. Det er riktignok ett bilde av et av barna på hans profil, men mange flere på hennes. Barna blir dermed utsatt for mer eksponering, via de som klikker seg inn for å se på Ozo. 6
minimymlen Skrevet 9. april 2021 #39357 Skrevet 9. april 2021 Det tristeste bildet er det der hun poserer i hagen ("Leker med barna i hagen") med et fjernt uttrykk i ansiktet. Null tilstedeværelse der, altså! 17
Danseskjørt Skrevet 9. april 2021 #39358 Skrevet 9. april 2021 minimymlen skrev (19 minutter siden): Det tristeste bildet er det der hun poserer i hagen ("Leker med barna i hagen") med et fjernt uttrykk i ansiktet. Null tilstedeværelse der, altså! Hvilket bilde er det?
minimymlen Skrevet 9. april 2021 #39359 Skrevet 9. april 2021 Tuttifrutt skrev (11 minutter siden): Hvilket bilde er det? Dette: 3
Frk.Fjas Skrevet 9. april 2021 #39360 Skrevet 9. april 2021 Hvorfor ser vi bare øvre del av magen? Nedre del (under navelen) er som regel stappet ned i en bukse... 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå